MIEHET! Kertokaa mielipiteenne!

Lätkässä

Olen ihastunut erääseen mieheen, joka on samasta kaveriporukasta kuin minä. Olimme aiemmin pelkkiä kavereita, (emme kuitenkaan mitään ylimpiä ystävyksiä), mutta nyt olen alkanut näkemään hänet uudessa valossa. Hän seurusteli monta vuotta erään tytön kanssa, joten en koskaan aiemmin katsonut häntä sillä silmällä, eikä minulle koskaan tullut mieleenkään, että meidän välillemme voisi kehittyä jotain. Erottuaan tyttöystävästään, päädyimme kerran kaveriporukalla baarin jälkeen hänen luokseen jatkoille ja päädyin hänen kanssaan nukkumaan samaan sänkyyn. Emme tehneet tuolla kerralla mitään muuta, kuin vain nukuimme yhdessä ja vähän pussailimme. Siitä lähtien tähän päivään mennessä yli puolen vuoden ajan on sama toistunut moneen otteeseen. Kun olemme molemmat ulkona niin humalapäissämme päädymme jomman kumman luo yöksi ja nukumme yhdessä, halailemme ja pussailemme. Aluksi en oikein tiennyt mitä ajatella hänestä, mutta nyt minusta tuntuu, että olen kiinnostunut hänestä ja haluaisin asian etenevän. En kuitenkaan uskalla kertoa tunteistani, ennen kuin olen täysin varma, että hän pitää myös minusta. Minulla kun on pari huonoa kokemusta siitä, kun on ollut kiinnostunut miehestä, joka ei olekaan ollut minusta.

Ja mitä noihin yökyläilyihin tulee niin, emme ole kertaakaan harrastaneet seksiä. Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi, mutta en vain uskalla tehdä aloitetta. Ja hän ei myöskään ole sitä kertaakaan tehnyt. Muutaman kerran olen yrittänyt laittaa kättä hänen haaroväliin, ( kuitenkin vain housujen päälle) mutta se ei ole johtanut mihinkään. Yleensä miehet ovat heti kimpussa, kun baarista päädytään samaan osoitteeseen yöksi, siksi en oikein ymmärrä mitå hänen päässään liikkuu?

Joten voisitteko miehet kertoa teidän näkökulmastanne mielipiteen? (Saa toki naisetkin oman näkemyksensä kertoa.) Miksi hän ei tee aloitetta seksin suhteen? Mies on luonteeltaan todella kiltti, vaikuttaako se asiaan? Eikö hän uskalla, pelkääkö hän mahdollisesti, että siitä tulisi vain sotkua välillemme vai eikö hän vain halua minua? Jatkuvasti kuitenkin päädymme toistemme luo yöksi baarin jälkeen, nukumme lusikassa, halailemme, pussailemme, juttelemme paljon, nauramme yhdessä jutulle jne... Miksi hän edes vaivautuisi viereeni nukkumaan, jos ei siinä mielessä minua haluaisi? Ja mitä mieltä olette siitä, mahtaakohan hänellä olla tunteita minua kohtaan? Viimeksi kun yövyin hänen luonaan, hän aamulla kiusoitteli minua, että taidan vähän tykätä hänestä ja olla mustasukkainen. En tietenkään uskaltanut myöntää asiaa. Kaveriporukassamme hän pitää matalaa profiilia siitä, että yövymme toistemme luona. Ja vaikutamme kavereiden edessä siltä, ettei välillämme olisi mitään. Emme myöskään ole kertaakaan tapailleet kahdestaan selvinpäin tai edes viestitelleet.

Haluaisin kovasti tietää, mitä hän mahtaa minusta ajatella. En vain uskalla ainakaan vielä häneltä suoraan kysyä.

8

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamia

      vaihtoehdot, miksei ole tehnyt seksuaalista aloitetta voivat olla

      - kokemattomuus
      - pieni muna
      - periaatteellisuus, ei tunne sinua riittävän hyvin tai halua irto (-ja kaveri)suhteita, ts. miten luotettava olet ja huuteletko muiden asioita eteenpäin.

      Oletteko tutustuneet (kahden kesken) muuten kuin viinan merkeissä baarissa?

      • Tämmöstä_vaan

        Olen samaa mieltä muutamia kanssa siitä, että kannattaa tutustua tähän mieheen ilman viinaa. Siitä näkee paremmin onko kiinnostus molemminpuolista. Nykyään monilla pojilla voi olla pelko tehdä aloite elleivät ole täysin varmoja toisen mielihaluista, koska nykypäivinä naiset syyttävät liian helposti seksualisesta häirinnästä yms.. Tämä mies saattaa myös pelätä, että humalassa tapahtuneet seikkailut saattavat tuhota teidän ystävyyden.
        Toivon, että saat rohkeutta tehdä aloitteen tai ainakin pistää asiaa eteenpäin ottamalla kontaktia ja juttelemalla tälle miehelle :)


    • Täytyy kyllä myöntää että on munatonta toimintaa kummaltaki osapuolelta :D Kyllä aloittajan olisi kestäny tehä ronskimpiaki aloitteita, jos ei toista huvita niin kyllä se sen kertoo. Tosin jos sitä ei huvita niin... Se on homo.

    • Munatonko

      No jos se pussailee sun kans ja nukutte jo samassa sängyssä.Ei muuta kuin vatteet pois ja ilmoitat että haluat munaa ja otat sen miehen..

      • Monestiko olen tummosessa tilanteessa kieltäytynyt? En ikinä! Siinä ei haittaa lapset, vaimo eikä lastentaudit.


    • teenäin

      Ei muuta kun otat paidan auki tissi esiin ja heiluttaa niitä siinä sen naamalla

      • M47_

        No mutta, tuohan on seksuaalista häirintää. Ja aloitteen tekeminen ahdistelua, ainakin kukkahattutätien mielestä.


    • Seuraavaksi kun olette lusikassa, niin työnnä peppusi niin lähelle, että tiedät seisooko hänellä. Jos seisoo, niin voit edetä liikuttelemalla esim peppuasi kalua vasten. Jos ,ies ei vastustele, niin voit kääntyä suutelemaan jne.

      Jos taas ei seiso, niin mies ei halua sinua fyysisesti tai on hyvin estoinen. Jatkatte siis kavereina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe