Itis & Vuosaari.Pyörähuoltoa.

Hikisin

23

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muna_mies_80

      Läpinäkyvää piilomainontaa. Kyseinen mainos olisi ollut täydellinen, mutta tökerö kirjoitusvirhe pilasi sen. Pilkun jälkeen tulee aina välilyönti.
      "Vuosaaren pyörähuollossa olen asioinnut", eli olet työskennellyt, et asioinut.

    • meninretkuun

      Itis bike Kävin,näin,ostin,korjautin.Ei toista kertaa

      • 098045623

        Kyllä ja muistakaa vielä,ettei kannata pelästyä jos pyörän huoltoa maksaessanne lasku onkin noussut .Huoltomies on päättänyt omavaltaisesti vaihtaa osasia,koska olivat hänen mielestään niin kuluneita.Kyllä ne pitää sopia ennen vaihtamista.eikä rahastaa jälkeenpäin.


    • 0987654321

      Minä myös käynyt Itis bikessä ja ei kiitos toista kertaa.Kovapäinen ukko .

      • Jaa_jaa

        Miksi kommentoit usealla nimimerkillä?

        Kirjoitustyylisi paljastaa sinut moninimimerkiksi.


      • 4yy5uu287

        Olen käynyt useassa samanlaisessa yhden miehen pikkuliikkeessä.Ongelmia riittää he ,kun eiväti ehdi samalla myydä ja korjataJa kiireessä tulee työt tehtyä huonosti ja palvelu alaarvoista, ,Nyt kun sesonki alkaa suosittelen netistä uuden pyörän ostamista,renkaiden kanssa,


      • BuseFia

        Toistaiseksi saanut parasta ja nopeinta palvelua Itisbikessä.


      • tankoraitis
        BuseFia kirjoitti:

        Toistaiseksi saanut parasta ja nopeinta palvelua Itisbikessä.

        Sama täällä. Parikertaa joutunut hakemaan ensiapua fillariin ja aina oon päässyt jatkaan matkaa avun jälkeen. Hintatasokin edullinen verrattuna naapureihin


      • dirtdirt
        4yy5uu287 kirjoitti:

        Olen käynyt useassa samanlaisessa yhden miehen pikkuliikkeessä.Ongelmia riittää he ,kun eiväti ehdi samalla myydä ja korjataJa kiireessä tulee työt tehtyä huonosti ja palvelu alaarvoista, ,Nyt kun sesonki alkaa suosittelen netistä uuden pyörän ostamista,renkaiden kanssa,

        Lähes 40vuotta pyöräilyä harrasteaneena uskallan olla täysin eri mieltä.Suurissa ketjuissa on pitkät jonot, palvelu yleensä koppavaa ja työntekijät kesätöihin otettuja harjoittelijoita. Pikkuliikkeissä sensijaan on alalle keskittyneitä henkilöitä joilla saattaa olla pitkä alan harrastus ja korjauskokemus. Ongelmiin paneudutaan aivan eri pohjalta ja jälki myös aivan eriluokkaa.


    • Hintatietoinen

      Hinnoittelussa karmeat erot liikkeiden välillä. Ketään haukkumatta

      • 123234123678

        Itis-biken mainoksia laitettu julkisiin tiloihin luvatta(tolpat).


      • Wrongvalve

        Onneksi on. Itse olin tulossa Porvoon suunnalta kun takakumi pamahti ja kuinka ollakaan sisäkumissa oli liian lyhyt venttiili korkeaprofiilinen vanne. Jonkin mataa käveltyä huomasin kyseisenliikkeen mainoksen ja soittelin jos saisin apua. No, Kaveri tuli autolla paikalle ja toi tullessaan sisäkumit. Tätä kutsuisin jo asiakspalveluksi.


    • renren3434

      Itis-vaimikälie bike kiertäkää kaukaa jos haluatte palvelun toimivan.

      • dirtdirt

        Makuja monia. Meikäläisellä jo puolentoista vuoden kokemus ja enpä vois parempaa palvelua toivoa.


    • 283reetu89

      Kohta se taas alkaa pitää viedä perheen ajokausto huoltoon.Täältähän on hyvä katsoa mihin en ainakaan uskalla jättää(kauppakartanonkatu ja siellä jossain oleva liike).

      • dirtdirt

        Heh! Tän pökiön kirjoitukset saa entistä makeammat naurut. Säälittävää sanoisin


      • humburg

        Kannataisi varmaan käydä ensin liikkeessä ennen kuin alkaa kirjoitteleen omiansa


      • dirtdirt

        Huollatin juuri pyöräni ItisBikessä ja varmasti teen sen toistekin. Pyörä kuin uusi huollon jäljiltä ja hinta kohtuullinen verrattuna moniin muihin liikkeisiin


    • speed79

      Oma kokemukseni Itis-Bikestä on hyvä. Edullinen hintataso ja hyvä palvelu.

    • 434343434343

      Romut nurkissa ja likainen ympäristö.Ei onnistu.

    • cmgldkgkfkfk

      Noh, en mäkään Itisbikesta tykkää, äijä on oikea kusettaja...myy kuulemma käytettyjä pyöriä ilman kuittia ym. Nythän on uusi kauppias siinä itähelsingin pyörässä ja vein sinne kun vaihdatin takarattaan, pakan ja ketjut. Eivät saaneet edes kunnolla säätöihin takavaihtajaa....lisäksi ne koppavia ja töykeitä. Sitten Vartiokylän pyörä ei osaa edes selvittää yhden osan ikää vaikka pitäs tietää että sarjanumerosta se selviää..mikä vittu näitä pikkupuljuja vaivaa...aneemista touhua kertakaikkiaan!Niin sitä luulis et saa parasta palvelua mutta ei kyl saa..xxl ilmas mun jarrut ja se onnistu hyvin

    • petos

      vein pyöräni myyntitilille 300€ ja rahat tulisi tililleni kaupan toteuduttua.Pyörä myytiin melkein heti, mutta rahoja en saanut kuukauden päästäkään.jouduin tekemään rikosilmoituksen peroksesta.

    • Anonyymi

      Kontulan Metrosuutari.
      Pyörän korjaaja.
      Asiakas.Pyörän vaihteiden / jarrujen säädöt.
      Korjaaja.Mika on vikana,ei jmyrra.
      Asiakas.Pitäis jarrut ja vaihteet tarkistaa ja säätää.
      Korjaaja.No ei jmyrrarra mika on vika.
      Asiakas.No tämä tässä on vaihde,tämä tässä on jarru,
      nämä pitäisi tarkistaa ja säätää.
      Korjaaja.Ei vielakaan jmyrrarra.
      Asiakas lähti pois,kun ei työntekijä,
      varmaankaan edes tiedä mikä on polkupyörä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe