resortshoppa

werit

Onko kellää tietoa miten toimii Antalyan kentältä Alanyaan?

12

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanyaya

      Hyvin toimii.

    • werit

      Mites se noin niinku käytännössä toimii? Tilaan netin kautta kyydityksen ja onko kentällä sitten joku minua vastassa vai pitäökö minun itse ettiä bussi mihin hypätä?

    • werit

      Ja viekö bussi hotelille asti?

      • neuvojostiedät

        Pikkubussi joita 724, Resorthoppa yms käyttävät vie hotellin ovelle asti. Tilaus netin kautta ja maksetaan tilauksen yhteydessä luottokortilla. Kumpaakin olen käyttänyt ja kertaakaan ei ole jättänyt tulematta. Hinta kurssista riippuen 10-12€ / suunta (Antalya).

        Täällä on taas näitä neuvonantajia joilla ei ole kokemusta kuin pakettimatkoista sen perusteella oletetaan asioita ja annetaan muka hyviä neuvoja.


      • werit

        Kiitos paljon avusta :D ei oo tosiaan pakettimatka vaan ihan itse räätälöity :D ovatko kentällä vastassa kyltin kanssa missä nimi?


      • neuvojostiedät

        Se piti vielä lisätä että ovat vastassa kyltin kanssa kentällä heti ovien ulkopuolella. Kyltissä firman nimi.
        Saattaa olla että joudutte odottamaan muilta lennoilta / toisesta terminaalista tulevia matkustajia.
        Kuskit eivät aina osaa englantia.
        Yöaikaan ei taukoja matkalla, päiväsaikaan yleensä yksi jossain huoltsikalla.


      • werit

        Jos joutuu odottaan muilta lennoilta porukkaa tai terminaalista...joutuukohan odotteleen kauas yleensä?! On yöllä lento perillä vähän ennen 3 ni haluaisin mahdollisimman pian hotelille..ja matkustan yksin naispuolisena ni en haluais hirveesti odotella ;)


      • neuvojostiedät

        Kerran odottelin 1,5 h kentällä ennenkuin päästiin matkaan. Kylttiä pitelevä hemmo sano käyvänsä kotimaan terminaalista hakemassa asiakkaan, menee 15 min. No meni tunti. Ja sitte vasta se soitti varsinaisen kuskin ja auton paikalle. Odoteltiin vielä puoli tuntia. Ei paljon naurattan.
        Kuski ei puhun englantia eikä tiennyt missä mun hotelli on, huitoi johonkin vuorille päin vaikka hotelli oli ihan keskustassa. Onneksi osasin jotenkin neuvoa reitin hotellille.
        No kuitenkin 10-15 kertaa olen näitä Transfer firmoja käyttänyt ja tää oli ainut kerta kun oli ongelmia.
        Normaalisti odottelua kentällä on ollut max 30 min eli ei paha. Varmuuden vuoksi printtaa lapulle hotellin puhelinnumero, niin kuski voi itse soittaa sinne jos ei löydä perille. Karttaa on turha printata, jostain syystä eivät oikein osaa niitä lukea. Myöskään kadunnimet eivät ole tiedossa. Mieluiten kannattaa katsoa onko hotellin vieressä joku muu maamerkki jonka voi sanoa, Aquaparkin vieressä, jonkun baarin tai toisen hotellin vieressä tms....


    • Hoppatiho

      Tuskimpa normibussi hotlalle vie, mutta jos sulla on pakettimatka, niin sitten vie. Toivottavasti hotellisi ei ole se viimeinen matkan varrella. Tilaa kuljetus etukäteen valmiiksi. Jos joudut maksamaan jo tilatessa, en kyllä itse maksaisi kuin puolet. Loput sitten kun auto on hakemassa.

    • liisaninnu

      724 vie majapaikkaan asti, niillä nimi luettolossa, jos oot varannu matkas netin kautta. meilläkin aina kysymyksessä oma toimi matka..asunto alanyassa..hyvin on toiminut ja maksaa 11 euroa luottokortilla maksettaessa varauksen yhteydessä

    • Alanya2015

      Katsoppa Facebookista VIP kuljetukset, ja liity ryhmään. Siinä kaikki kulejetukset ovat lentokohtaisia joten ketään ei tarvitse odotella vaan heti pääsee matkaan.

      • tumpelo13

        voitko pistää suoran linkin vip kuljetuksiin kun en onnistunut löytämään, kiitti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe