Uskomukset eivät ole faktaa

Miettikää

Papit piiloutuu aina uskomuksiensa taakse kun heiltä pyytää todisteita heidän opetuksestaan. He eivät pysty todistamaan yhtään mitään.

Täysin todistamattomiin uskomuksiin ei pidä uskoa. Uskomukset ovat satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.

Maailmassa ei ole yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti

      Ne papit, joita minä olen kuullut, ovat kaikki valehdelleet silmät kirkkaina, joko tietoisesti, tai tietämättään. Todiste: He puhuvat saarnoissaan laupiaasta, rakastavasta ja ymmärtäväisestä jumalasta.. Eihän rakastava, laupias ja ymmärtäväinen ihminenkään käske ryöstämään raiskaamaan ja tappamaan, eihän. Näin tämä"jumala" kuitenkin käskee tekemään. Lue: 4:s mooses luku 31. Jumalahan käski mooseksen kostaa midianilaisille, koska israelilaiset miehet kävivät köyrimässä näitä midianilaisia naisia. Mikä logiikka tässä on, että pienet poikalapset tapetaan tämäntakia ja tyttölapset raiskataan ja naiset joilla ei immenkalvo ole ehjä tapetaan tämäntakia? Voi pyhä yksinkertaisuus!

      • Hei Ateisti.
        Oletko kuullut kirjasta, jota kutsumme Uudeksi testamentiksi? Sinun lauseesi valehtelevist papeista on outo. Suosittelen keskustelun käymistä jonkun papin kanssa asioista, siis asioista. Ei vain tuosta lauseesta, jonka olet poiminut isosta kirjasta. Kovin olet epäreilu tällaisessa syytöksessä. Voi pyhä yksinkertaisuus.
        Kaikkea hyvää, joka tapauksessa,
        Pirkko-pappi


      • Kuksipakki

        ""Sinun lauseesi valehtelevist papeista on outo. ""
        Mikä siinä on outoa? Minun mielestä papit ovat valehtelijoita ja huijareita. Älkää selitelkö.


    • htgrf

      Valitettavasti olette oikeassa.
      Niin se vaan on....

    • uskoss

      Usko on uskomista eli absoluuttisia todisteita ei ole. Minun mielestä, jos sitten uskoo Jumalaan ja Jeesuksen armahdukseen, niin loogisempaa ratkaisua ei ole kuin antaa koko elämänsä, kaikki mitä on.
      Papit kertoo mihin he uskoo ja sä prosessoit asiaa omassa päässäs ja omaksut omat mielipiteet, puolesta tai vastaan. Papit haluu julistaa kuin mieltsii Jeesuksen seuraaminen on heille ja mitä se oikeesti merkkaa ja mikä on (heidän käsityksen ja raamatun) mukaan Jumalan tahto. Ei kukaan pappi valuu että aivottomat lehmät vaan hyväksyy ja nyökyttää niille. Ne haluu herättää ajatuksii, joten ajattele miten huvittaa.

      • Mietppätätä

        Paitsi että kaikki papitkaan eivät itse ole uskossa :)


      • hkdlek

        uskoss,
        miksi valehtelet?
        ei ole ihmisille soveliasta valehdella mutta ilmeisesti uskossa se on, ei anoastaan suotavaa vaan kakonomaista.
        Siis, pappislupauksen antaneet papit eivät saa Jeesuksen evankeliumia edes saarnata tai opettaa jos haluavat kirkon palveluksesta leivän tienaja ja sinä väität toisin!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan ja Jeesuksen palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Joten

        Kun pappi paasaa jumalasta, niin kyse on herra jumalasta joka kieltää uskovaisten palvelemasta muita kuin häntä, herra jumalanaa jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalan käskyn noudattamisista historiaa suomalaisittain:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        herra jumalan käskyä tottelevien rikoksia yritätte Jumalan ja Jeesuksen rikoksiksi asettaa!
        uskontunnustuksenne kaltaisuutta todistat.
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Tunnustuksen antanut on luopunut Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään, ymmärryksestään jne.
        MIETTIKÄÄ SITÄ.. saman tunnustuksen antaneiden pappien kanssa joilla on vielä pappislupauksen valehtelijan sopimus voimassa.


      • ekdkel
        Mietppätätä kirjoitti:

        Paitsi että kaikki papitkaan eivät itse ole uskossa :)

        Papithan ne ovatkin uskossa, mutta eivät Jumalaan ja Jeesukseen vaan rikollisen kristinuskon herra jumalaan / jumaliin.

        Esimerkki suomen tavallisemmasta herra jumalasta jonka heidän ja eksytettyjen uskovaisten historia todistaa olevan saatanaa palvelevien lahko noin 18:sta lestadiolais rikollisuuden kanssa:

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Rikollisten, mm pedofiilien suojelemis oppeja:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."


        KENEN ANTAMALLA OIKEUDELLA rippi ja salarippi RIKOLLISUUS TOIMII; saatananko???
        IHMISTEN RAAMATUSSA EI OLE TÄTÄ TIETOA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        Ja tottakai heitä opettavina on Jeesustakin pilkkaavien joukossa pappijakin; esimerkki:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
        26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,

        Väärän todistuksen antaminen koostuu näistä:
        -Jumala ei ole aviolliittoa asettanut eikä aviolitottmien lapsia, Jeesustakaan "äpäräksi" haukkunut.

        -Jeesuskaan ei Kaanan häissä ollessa asettanut avioliittoa.
        Antoiko "äpäräksi" haukuttu Jeesus väärää todistusta?

        Jumala ei ole käskenyt kastaa ketään, pikku lapsiakaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuten joten tässä selvä vale:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12386829#comment-69084288
        "kuunteleva_kirkko
        25.7.2014 20:21
        Kuten otsikossa asian sanot, kaste on kokonaan Jumalan armotyö. Juuri näin.
        Vilppu H.
        pappi"

        1.12.2014 09:57
        Merja-pappi kirjoitti mm:
        "Kirkon perusta ja tärkein asia on miten ihminen pelastuu."

        Sinikka-pappi kirjoitti:
        "Jeesuskin sanoi kaikkien tunnistavan meidät hänen opetuslapsikseen, jos rakastamme toisiamme."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi "

        Tuollaista, helevetin törkeää valetta opettavat saavat kouluttaa suomen lapsiakin!
        Valheellisuus ei muutu totuudeksi vaikka aivopesemällä saavat eksytettyä sairaaksi Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia ja nuoria.
        "Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista" EIHÄN JEESUS KÄSKENYTKÄÄN LIITTÄÄ KETÄÄN RIKOLLISEN KRISTINUSKON KIRKKOIHIN! Sehän on paavalilais-luterilaisuuden saatanallisuuden rikollisjärjestö.
        "Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa."
        Nii-in, ja kirkon herra on saatana herra jumalineen ja historia todistaa sen.
        "Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi "
        TEHÄN KUULUTTU SIIHEN JOUKKOON OPPEINEEN JOTKA ESTÄVÄT!

        "kristittyjen arvoista" kotona ja kouluissa puolustavia on politiikassa; kouluissa jne
        MUTTA
        MISSÄ ON JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN JA >KRISTILLISTEN< IHMISYYDEN ARVOJEN PUOLUSTAJAT?
        Tapettuna paavalilais-luterilaisuuden miekoilla ja noitarovioillako?


    • Faktatieto

      Ei kaikki papit ole uskossa itse vaikka jonkun pappislupauksen vai minkä hiton lie ovatkaan tehneet

      • Hei teille tietäjille.

        Sanon nyt vielä uudelleen, että uskonasiat ovat juuri sitä; uskonasioita. Toiset uskovat, toiset eivät, niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Ei siinä sen kummempaa. Toinen juttu on se, että on outoa täällä alkaa muiden ihmisten uskomista tai sen puutetta arvelemaan ja varsinkaan tietämään. Kukin huolehtikoon omastaan ja jättää muille omasta uskostaan kertomisen eli ei kannata suureen ääneen tietää pappien uskosta tai ei uskomisesta. En vaan mitenkään osaa kuvitella pappia, joka ei itse usko, tekemässtä työtä, jossa rukoillaan ja puhutaan Jeesuksesta kaiken aikaa, kaien ikäisille erilaisissa tilanteissa. Luulisi olevan aivan kestämätöntä.

        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi


      • voevoevoe

        Miksi haluatte saada lapset uskomaan teidän todistamattomiin uskomuksiin? Liittyykö tähän raha?


      • Hmphhh
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei teille tietäjille.

        Sanon nyt vielä uudelleen, että uskonasiat ovat juuri sitä; uskonasioita. Toiset uskovat, toiset eivät, niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Ei siinä sen kummempaa. Toinen juttu on se, että on outoa täällä alkaa muiden ihmisten uskomista tai sen puutetta arvelemaan ja varsinkaan tietämään. Kukin huolehtikoon omastaan ja jättää muille omasta uskostaan kertomisen eli ei kannata suureen ääneen tietää pappien uskosta tai ei uskomisesta. En vaan mitenkään osaa kuvitella pappia, joka ei itse usko, tekemässtä työtä, jossa rukoillaan ja puhutaan Jeesuksesta kaiken aikaa, kaien ikäisille erilaisissa tilanteissa. Luulisi olevan aivan kestämätöntä.

        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi

        Joillekkin papeille työ on vaan työtä mistä saavat rahaa, eivät kaikki ajattele asiaa sillä että he uskovat siihen itsekin. Millä perustelet että pappi ei voisi olla ei-uskovainen?


      • voevoevoe kirjoitti:

        Miksi haluatte saada lapset uskomaan teidän todistamattomiin uskomuksiin? Liittyykö tähän raha?

        Hei taas.

        Raha ei liity siihen, että me teemme työtämme. Jeesus kehotti kastamaan ja opettamaan, me siis opetamme. Jeesus sanoi myös, että sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä, toimimme tämän ohjeen mukaan. Me myös iloiten kerromme kaikenikäisille, myös lapsille, siitä missä on elämän luja turva, siitä mistä löytyy armo ja täydellinen hyväksyntä sekä rakkaus. Miksi emme näitä elämän tärkeitä asioita kertoisi, sehän on ihan parasta-

        Papin uskomisesta tai ei uskomisesta... Joillekin papeille työ on vaan työtä. Kuka näin on sanonut ja ketä ne jotkut papit ovat? Ovatko he ihan itse näin sanoneet? Ihmettelen, jos joku pappi voi tehdä jokapäiväistä työtään seurakunnan ja työtovereiden edessä, rippikoulussa ja hautajaisissa, kahdenkeskisissä keskusteluissa ja palvelutaloissa ja päiväkerhohartauksissa, jumalanpalveluksissa ym ym, tilanteissa joissa koko ajan rukoillaan ja pidetään puheita Jumalasta, siten ettei itse uskoisi. En ole sellaista tavannut.

        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi


      • whataboutmeh

        Ja kirkossa ei hyväksytä homoja yms, silti homoja on myös pappeina.Miten suhtaudutte siihen? Ja onhan joitakin jotka ovat papeiksi päässeet mutta myöhemmin tajunneet etteivät itse siihen usko, mutta suorittavat yhä hautajaisia ja häitä esim? (:


      • suvaitsevaitsevaisiavai
        whataboutmeh kirjoitti:

        Ja kirkossa ei hyväksytä homoja yms, silti homoja on myös pappeina.Miten suhtaudutte siihen? Ja onhan joitakin jotka ovat papeiksi päässeet mutta myöhemmin tajunneet etteivät itse siihen usko, mutta suorittavat yhä hautajaisia ja häitä esim? (:

        Ja kirkossahan on myös pappina sukupuoltaan vaihtanut henkilö, eikös sekin ole "kiellettyä" uskossa ?

        Ja uskovaiset kun olette niin helvetin suvatsevaisia ja hyväksytte kaikki, saisitte lopettaa sen homojen ja muiden vähemmistöjen haukkumisen, myös ilman uskontoa eläviä teidän tulisi kunnioittaa, sillä siltä se ei useinkaan tunnu. Itse kunnioitan uskovaisia siihen asti kunnes he yrittävät aivopestä minut tai puhuvat tarpeeksi paskaa minusta, tai elämästäni ja valinnoistani :)


    • perspapp

      Olen kuorolaulaja ev:lut : kirkossa harjoitusten jälkeen pappi pyysi jäämään...lopulta saarnastuolissa pappi kysyi minulta että tuntuuko siltä että sormeni olisi pyll*säsi ?
      Vastasin juu ekkä pappi heilutti sormiaan naamani edessä ja huohotti hallelujah ja AAMEN!

      Kumma pers tuli kippeeksi mutta kuulunnee vanhaan testamenttiin?

    • messias007

      Sanon tämän vaina kerran. Siihe aikaa ku raamattu kirjotettii ihmiset ajatteli erilailla.samanlailku nykyää on hankala tajuta maailman suuruutta ja loputtomuttaa sama oli silloin.ihmiset selittivät asiat ymmärettävämmäl taval.RAAMATTUA EI TULE LUKEA KIRJAIMELLISESTI.SE TÄYTYY TULKITA OIKEIN.

      Itse Jumala taas ei tarkoita taivaassa asuvaa ukkelia vaan 'voimaa" joka meidän ihmisten välillä on.RAKKAUS.mainittu useita kertoja raamatus

      loppujen lopuks uskonnon perimmäinen tarkoitus on aiheuttaa HYVÄÄ

      MITÄ HEMMETIN VÄÄRÄÄ SIINÄ ON?

      • mknjbhgf

        kirjoitit:
        "RAAMATTUA EI TULE LUKEA KIRJAIMELLISESTI.SE TÄYTYY TULKITA OIKEIN."

        Mitä oikein tulkitsemista se on rikollisessa kristinuskon toimesta kun Jumalan ja Jeesuksen Lain, "älä tapa" käsky muuttuu käytännössä "älä ole tappamatta kun herra käskee" käskyksi?
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Jumalan ja Jeesuksen Lain tulkitsemisenne ovat rikollisuutta täynnä.
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Opettele palvelemaan saatanaa rehellisesti sen oikeassa nimessä eikä uskontunnustuksen kaltaisena sielun vihollisena!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe