Mistä lollipop Samsung Galaxy tablettiin

ohjeethaussa

Onko jotain keinoa tällä hetkellä päivittää Samsung Galaxy tabletti jossa on android 4.4.2 uudempaan 5.0 aan siis lollipopiin. Onko Google Play kaupassa ohjelma jolla sen voi tehdä.

39

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tabletista.

      • ohjeethaussa

        Samsung Galaxy Pro on kyseessä



      • ohjeethaussa

        Kyllä minä tuon tiesin. Tuo linkki on täällä jo aikaisemmissa viestissä. Tarkoitus oli kysyä jotakin muuta kanavaa kuin Suomen Samsung sivua, jota ei ole päivitetty moneen kuukauteen


      • ohjeethaussa kirjoitti:

        Kyllä minä tuon tiesin. Tuo linkki on täällä jo aikaisemmissa viestissä. Tarkoitus oli kysyä jotakin muuta kanavaa kuin Suomen Samsung sivua, jota ei ole päivitetty moneen kuukauteen

        Sama tilanne muualla, ei saa.


      • ohjeethaussa

        Onko tuohon Samsung Galaxy Pro tablettiin tullut jo Lollipop päivitys ladattavaksi. Jos on niin mistä sen saa


      • ohjeethaussa

        Samsung Pro 8.4 tablettiin on tullut päivitys, mutta onko 10.1 tullut myös.


      • ohjeethaussa

        Onko tuohon 10.1 saatavissa lollipop


      • ohjeethaussa kirjoitti:

        Onko tuohon 10.1 saatavissa lollipop

        Ei ole.


      • quuppa
        kannyman kirjoitti:

        Ei ole.

        Onkos siihen mahdollista asentaa Ubuntu?


      • quuppa kirjoitti:

        Onkos siihen mahdollista asentaa Ubuntu?

        Ei ole mahdollista asentaa.


      • 9-pallox
        kannyman kirjoitti:

        Ei ole mahdollista asentaa.

        Taas puhuit p4skaa.

        you tube on täynnä noita ohjeita.


      • juustoq
        kannyman kirjoitti:

        Ei ole mahdollista asentaa.

        Et vaan osaa.


      • ohjeethaussa
        kannyman kirjoitti:

        Ei ole.

        Onko tuohon Samsung Galaxy Pro 10.1 tablettiin vihdoinkin saatavissa jostakin Android 5.0 versio tai uudempi


      • Eioleei
        ohjeethaussa kirjoitti:

        Onko tuohon Samsung Galaxy Pro 10.1 tablettiin vihdoinkin saatavissa jostakin Android 5.0 versio tai uudempi

        Ei ole vieläkään.


      • ohjeethaussa

        Onko tuohon Samsung Galaxy Pro 10.1 tablettiin saatavissa jostakin jo Lollipop päivitys


    • ollut.ongelmia
      • Kannattaa päivittää.


      • Ei kannata, lollipop-käyttis on flopannut kaikkialla maailmassa. Itse sorruin siihen oled tabletissa, jossa se oli vakiona. Loppipop on Android maailman windows 8, todella surkea ja vie akkua aivan simona...


      • hyväjaturvallinen
        wunderwaffe kirjoitti:

        Ei kannata, lollipop-käyttis on flopannut kaikkialla maailmassa. Itse sorruin siihen oled tabletissa, jossa se oli vakiona. Loppipop on Android maailman windows 8, todella surkea ja vie akkua aivan simona...

        Todella hyvä ja turvallinen:D


    • 920

      Mulla on tässä Sony Xperia Z2:ssa Androird 5.0.2 ja on aika hanurista edelliseen ohjelmaversioon verrattuna. Kyllähän tämä toimii, mutta monta asiaa on tehty vaikeammaksi.

      • Äläluovuhyvästäkäyttik

        Minulla on Sony Xperia Z4 tabletissa tuo sama päivitys Lollipop 5.02. Wi-Fi yhteys on todella nopea. Toisessa HP tuo Kitkat4.4.2 ja se kyllä se on Jelly Beania 4.2 hitaampi ja hankalampi käyttis. Puhelimessa oli KitKat 4.4.4 parempi kuin nykyinen Lollipop 5.1.,valikoiden grafiikka rumaa.Ei olisi pitänyt asentaa Lollipoppia. Nykylaittella olisin pärjännyt. Odotellut sitten seuraavaa laitetta.
        Virrankulutus isompi Lolleissa. Tablettiin akku ei kestä kuin 7.5 tuntia ei siis mitään 17t. Tabletti ei kuumene liikaa käytössä. Puhelin enempi. Käytän suurempaa fonttia ja aika kirkas näyttö. Ohjelmia poistanut käytöstä.


      • ihanpihallaolet
        Äläluovuhyvästäkäyttik kirjoitti:

        Minulla on Sony Xperia Z4 tabletissa tuo sama päivitys Lollipop 5.02. Wi-Fi yhteys on todella nopea. Toisessa HP tuo Kitkat4.4.2 ja se kyllä se on Jelly Beania 4.2 hitaampi ja hankalampi käyttis. Puhelimessa oli KitKat 4.4.4 parempi kuin nykyinen Lollipop 5.1.,valikoiden grafiikka rumaa.Ei olisi pitänyt asentaa Lollipoppia. Nykylaittella olisin pärjännyt. Odotellut sitten seuraavaa laitetta.
        Virrankulutus isompi Lolleissa. Tablettiin akku ei kestä kuin 7.5 tuntia ei siis mitään 17t. Tabletti ei kuumene liikaa käytössä. Puhelin enempi. Käytän suurempaa fonttia ja aika kirkas näyttö. Ohjelmia poistanut käytöstä.

        Ei olisi pärjännyt tietoturvan vuoksi..


      • tavallisurffaajajgt

        Tietoturva? Siitä puhuminen on hassua kun sen tarve riippuu käyttäjästä. Uusin ei ole aina parempi vai mitä W8 käyttäjät? Minulla on käytössä Norton Security pöytäkoneella ja sillä saa samalla hintaa myös Android laitteisiin asennettua omat versiot, jotka parempia kuin ilmaiset. Ei ole löytynyt yhtään haittaohjelmaa tai ongelmaa. Z4 tabletti oli käytössä aluksi viikkoja ilman mitään. Vanhemmassa tabletissa juuri Jelly Beanista Kitkat 4.4.2 käyttisvaihdon jälkeen 1 roskaposti koriin noin 2vuoden aikana. GMail tiliä pystyy seuraamaan itse. Ei ole ollut epäilyttävää. Mitään muuta huolen aihetta ei ole kun en käytä verkkopankkia,nettiostoksia fb,tw yms. android laitteilla.


      • neonkusetustahei
        tavallisurffaajajgt kirjoitti:

        Tietoturva? Siitä puhuminen on hassua kun sen tarve riippuu käyttäjästä. Uusin ei ole aina parempi vai mitä W8 käyttäjät? Minulla on käytössä Norton Security pöytäkoneella ja sillä saa samalla hintaa myös Android laitteisiin asennettua omat versiot, jotka parempia kuin ilmaiset. Ei ole löytynyt yhtään haittaohjelmaa tai ongelmaa. Z4 tabletti oli käytössä aluksi viikkoja ilman mitään. Vanhemmassa tabletissa juuri Jelly Beanista Kitkat 4.4.2 käyttisvaihdon jälkeen 1 roskaposti koriin noin 2vuoden aikana. GMail tiliä pystyy seuraamaan itse. Ei ole ollut epäilyttävää. Mitään muuta huolen aihetta ei ole kun en käytä verkkopankkia,nettiostoksia fb,tw yms. android laitteilla.

        Maksulliset virustorjunnat ovat täyttä kusetusta. Ne ei tuo mitään lisäarvoa verrattuna ilmaisiin vaan vievät käyttäjiltä rahaa rikkaiden taskuihin:(

        Lisäksi Android ei tarvitse ollenkaan virustorjuntaa jos käyttäjänä on aikuinen. Lapsikäyttäjille joku ilmainen kannattaa asentaa kun ne eivät tiedä mitään tietoturvasta..


      • Maksanmukavuudesta

        Koska kiinteä nettiyhteys kone W7 tarvitsee tieturvaohjelman,joka maksaa jonkun kympin vuodessa ja sen ostamisen ohella saa samaan hintaan myös muille laitteille kuten Androidille omat versiot. Ilmaisohjelmista olen käyttänyt aikaisemmin vain Norton Mobilea. Itse en halua käyttää aikaa ja vaivaa kaikenlaisten ilmaisten ohjelmien testailuun ja ongelmiin. Minkä ihmeen takia pitää aina jankuttaa jonkin asian maksullisuudesta? Tietoturvaohjelmat nykyään hyvin vaivattomia eivätkä haittaa käyttöä jos vertaa 10-15v. sitten ja myös W parempi.


      • haistapaskakuule
        Maksanmukavuudesta kirjoitti:

        Koska kiinteä nettiyhteys kone W7 tarvitsee tieturvaohjelman,joka maksaa jonkun kympin vuodessa ja sen ostamisen ohella saa samaan hintaan myös muille laitteille kuten Androidille omat versiot. Ilmaisohjelmista olen käyttänyt aikaisemmin vain Norton Mobilea. Itse en halua käyttää aikaa ja vaivaa kaikenlaisten ilmaisten ohjelmien testailuun ja ongelmiin. Minkä ihmeen takia pitää aina jankuttaa jonkin asian maksullisuudesta? Tietoturvaohjelmat nykyään hyvin vaivattomia eivätkä haittaa käyttöä jos vertaa 10-15v. sitten ja myös W parempi.

        Koska sinä olet saatanan tyhmä ihminen!! Annat muiden kusettaa sinua täysin ja aivopestykin...


    • No jos ei ole päivitystä tulossa Samsungilta niin ainoa keino olisi rootata tabletti ja hankkia se Android 5.0 päivitys itse. En osaa auttaa roottauksessa, mutta tiedän, että se on ainoa keino saada se päivitys. Ja en suosittele roottausta jos takuu on vielä voimassa.

    • zyz1

      Android-tabletit taitaa olla kuoleva systeemi. Eipä ole tullut pitkään aikaa mitään mielenkiintoista android-tablettia toisin kuin applelta ja windows-tabuja nousee kuin sienia sateella. No syyhän on se että android-laitteilla ei oiken voi tehdä mitään järkevää, sama kohtalo kuin muutama vuosi sitten miniläppäreillä.

      • Ei ne mihinkään ole kuolemassa. Niillä tableteilla voi tehdä esim. töitä.


      • zyz1

        voi mutta enpä ole kenekään nähnyt


    • multijuuseri

      ei nyt oikein tuo Samsungin sivu auennut. Itsellä on Tab3 10,1 johon tuli syksyllä aivan ylläripyllärinä se 4.4.2 ja toisena NOTE 10,1 2014 edition jossa oli alunperin joku 4.3 tai uudempi, niin se sai 4.4.2 ohjelmiston...

      Mut tuohon ei tullut suoraa vastausta tuolta sivulta, onko esim. Note 10,1 2014 edition malliin tulossa tuota lollipoppia.

      Sama pitäs katsoa Sonyn sivulta, onko 4.3 päivittymässä vitoseen.

    • Eivieläkorttia

      Äskettäin hankitu Samsung SM-T555 eli TAB A, jossa Lollipop- käyttis.
      Tabletin ja tv:n yhdistämiseen on HDTV adapteri. En muistanut kysyä: a) löytyykö adapteria muistitikun liittämiseen?
      b) onko sijainnin etsimiseen oikea GPS vai radiotorneista peilaus?

    • Eivieläkorttia

      Kiitoksia kovasti jämerästä vastauksesta.

    • Eivieläkorttia
      • heremapsonparas

        Ei ainakaan tuosta haittaohjelmapaikasta.

        Here maps Google Playsta on paras.


    • tabjuue

      Tuolla samsungin sivulla jossa on laitteet ja niiden käyttis sekä seuraava versio, niin ei ole ajantasaista tietoa.
      Esim. 2014 edition joka itsellä on, niin on saanut jo kuukausi sitten lollopop 5.1.1 ohjelman, ja Tab3 10,1 on saanut jo keväällä 4.4.2 version, joka saattaa myös ennakoida, että uudempaakin voi tulla.... Anroid ilmoitti aikanaan, että juuri 4.4 versiota vanhempia ohjelmia ei tuettaisi jatkossa ja pian tuon jälkeen tuo 10,1" tab3 sai sen 4.4. version.
      Kaverilla on 8" tab3 ja siinä on vielä tuo versio joka on luokkaa 4.1 tai 4.2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe