Haluan saada Bipolaarista!

tasainen

Ovat kuulemma kovia sängyssä. Haluaisin kokea tuon nautinnon!

8

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipaabipo

      :D ja sä jaksaisit?! Tuskin me kaikki ollaan samanlaisia? Jostain syystä mä en pääse miehistä eroon jos reisien väliin saan. Ne on ihan sekaisin onnesta, haluaa lisää ja voihkii et tapat mut vielä. Mulla kävi sitten hyvä tuuri kun löysin toisen bipon. Nyt voi kumpikin huutaa et tapat mut vielä ja naapurit huutaa stana lopettakaa se naiminen jo!

      • real_kick

        HÖPÖ HÖPÖ, akat ei pysty ottaan munaa missään asennossa kunnolla


    • tasainen

      huh ja aah...kerro lisää....

    • LahnaN

      Mä oon ainaki ihan surkee sängyssä eikä seksi kiinnosta yhtään. Kolme bipoa pannut ja surkeita nekin. Että turha yleistää.

    • destia

      Onhan se ihan kivaa kyytiä kun bipolla on mania päällä...:)
      Mutta ei sellaisesta muuhun olekkaan kun tyydyttämään fantasiat.

    • turha_vaiva

      Bipo-miehillä ei seiso ja bipo-naiset ei kostu johtuen heidän lääkityksestään.Älä aloittaja tuhlaa aikaasi kaksisuuntaisten metsästykseen vaan yritä saada ihan taviksia sänkyysi.

      • tasainen

        Toista olen kyllä kuullut.


      • Normaalia
        tasainen kirjoitti:

        Toista olen kyllä kuullut.

        Meno on välillä lakanoissa kuumaa ja välillä pakkasen puolella. Riippuu ihan meneilläään olevasta kaudesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe