Blondi hoi!

Sallanmies

Annhan väliaikatietoa miten perheenne pullonkeruu sujuu? ABC:n roskis on alan muitten pummien ja velkaisten suosima paikka. Yksi mahdollisuus on hankkia purkki käteen ja aloittaa kerjääminen.

27

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullo

      Minä vein pullot ja blondi jäi roskiselle parkumaan.

    • 1-suuntanen

      5- suuntanen sekopää viu viu.

      • Sallanpössi

        Sallanmiehellä ei asiat näytä olevan kovinkaan hyvin, ilmeisesti aiinanhöyryissään kirjoittelee, ja itse sastailee omiin kirjoituksiinsa. Pahempi juttu jos onkin pysyvä vika korvienvälissä, ja se kevättä kohti vaan pahenee. Kuitenkin näitä polosia on ytitettävä ymmärtää, itse he ei enään hallitse mieltään.


      • SallanMIES
        Sallanpössi kirjoitti:

        Sallanmiehellä ei asiat näytä olevan kovinkaan hyvin, ilmeisesti aiinanhöyryissään kirjoittelee, ja itse sastailee omiin kirjoituksiinsa. Pahempi juttu jos onkin pysyvä vika korvienvälissä, ja se kevättä kohti vaan pahenee. Kuitenkin näitä polosia on ytitettävä ymmärtää, itse he ei enään hallitse mieltään.

        Asiani ovat erittäin hyvin. Älä ole kateelllinen. n. 100 000 mersu 250 m2 ok. talon pihassa ja yli milli tilillä, eli kyllä kelpaa. On kivaa seurata kun Kemijärven perseaukiset juntit puolustevat naikkosta, joka luistelee maksuistaan. Nämä pellet ovat ilman muuta vastaavia luikureita.


      • tiedetään

        Sinunkin henkilöllisyys, joten et viitsisi pullistella, kohta joku paljastaa sinut oikein kuvan kanssa. Nauruthan repeäisi.On kuitenkin kiva sivusta seurata, mitenkä typerä olet, ja aina ollutkin. Jatkahan rauhassa, ja odotellaan.


      • SallanMIES
        tiedetään kirjoitti:

        Sinunkin henkilöllisyys, joten et viitsisi pullistella, kohta joku paljastaa sinut oikein kuvan kanssa. Nauruthan repeäisi.On kuitenkin kiva sivusta seurata, mitenkä typerä olet, ja aina ollutkin. Jatkahan rauhassa, ja odotellaan.

        Seuraa sinä pelle vain sivusta, äläkä puutu itseäsi älykkäämmän kirjoituksiin. Repesin nauruun kuin luin räpellyksi.


      • huihuij
        SallanMIES kirjoitti:

        Asiani ovat erittäin hyvin. Älä ole kateelllinen. n. 100 000 mersu 250 m2 ok. talon pihassa ja yli milli tilillä, eli kyllä kelpaa. On kivaa seurata kun Kemijärven perseaukiset juntit puolustevat naikkosta, joka luistelee maksuistaan. Nämä pellet ovat ilman muuta vastaavia luikureita.

        huijasitko sedältä rahat?


    • Seuraaja

      Eihän tänne enään kemijärviläiset kirjoittele ja syy on sama kaikissa keskustelupalstoilla ja syykin on selvä.

    • sairashänon

      parempi et kukaan ei kirjoittele kommentteja tämän sallanmiehen kirjoituksiin,ei kannate sairasta ruokkia kommenteilla..kyllä se sen lopulta lopettaa kun kukaan ei kommentoi.

      • Sallanmies

        Sairasta on puolustella koijjaria ja viisasta on vastustaa. Sinä olet se ensimainittu sairas hyypiö.


      • Sallanmies

        kirjoittaisin tänne enemmän mut tuo laskutoimitus tuos lopussa niin vaikee,en kouluja ole käynyt,navetassa meni aika ei ehtinyt kouluun.
        siskoa tuos olen paneskellut joutessa,ei muuta tekemistä näin työttömällä,sisko sit odottaa penskaa minulle..no hyvä että suku jatkuu.


      • SallanMIES

        Ymmärän epätoivosi feikkreppana, sillä ei ole kiva kontata perässäni ja hävitä.


    • Varokaa

      Murhamieheltä vaikuttaa.

    • tölkkien

      On poika tainnut saada rukkaset blondilta. Eikö m . . jatke mese edes auttanut? Tätä se jumissa oleva tunne-elämä saa aikaan, ei osata käsitellä naisia. Se vain karkoittaa sallanMIEHEN ympäriltä naiset ja saa sinut katkeroitumaan. ps. (Olen joskus kuullut salla taudista. "Se vaikuttaa monessa sukupolvessa, ainakin kahdessa tain kolmessa. . .")

      • SallanMIES

        Älä houri poju! Minulla on 30- vuotias kaunotar kotona ja venäläistä siroa, mutta rintavaa naisrotua, jolle kalpoiset ja perseaukiset blondit jäävät aina hopealle.
        Minäkö katkera. HAHAHA. Älä tapa nauruun. Kerro syy, niin saan taas nauraa.


      • Vaikaunotar

        Ekkai ole sortunu venakkoon voi sinua mies poloa, ooppana epätoivoinen. Kuka hullu nuita putinia enään huolii. Nehän haisee kaupassa niin kissan kuselle että meinää tukehtua.


    • Blondix

      Harmittaa kovasti. Aina kun pääsen duunista ja lähden pullonkeruulle, niin roskikset on tyhjennyt pulloista. Onneksi niistä löytyy käyttökelpoista ylipäiväistä ruokaa. Tänään löysin roskisesta poisheitetyn dildon, joten odotan innolla koska pääsen toimeen.

      • Sallantollo

        Riehaantuu aina lääkkeiden oton jälkeen. Toki nyt vaihtanut nimimerkkiä. Sairaus näyttää vain pahenevan.


      • Hihittelijä
        Sallantollo kirjoitti:

        Riehaantuu aina lääkkeiden oton jälkeen. Toki nyt vaihtanut nimimerkkiä. Sairaus näyttää vain pahenevan.

        Koitahan taliaivo kehittää jotain ihan omaa, sillä lääkehöpinäsi on netissä jo aivan liian vanhaa, mutta sulle aloittelijalle uutta.


      • 123456789123456789

        "Sallanmiehestä" on tullu HIHITTELIJÄ. Se sopii sulle. On aivan omiaan. Eihän sinunlaisesta voi käyttää sanaa mies. Kaukana olet miehestä. Tuskin koskaan saavutatkaan sitä tasoa.


      • Hänellä

        Ompa keksinyt Sallanmies itselleen hyvän nimen, kuin hihittelijä, sopii hänelle erittäin hyvin. Ajattelin joko Sallantollo olisi luovuttanut, sitten ajattelin että odottelet äitisi eläkettä, että pääset kehumaan varallisuudellasi.


      • SallanMIES
        123456789123456789 kirjoitti:

        "Sallanmiehestä" on tullu HIHITTELIJÄ. Se sopii sulle. On aivan omiaan. Eihän sinunlaisesta voi käyttää sanaa mies. Kaukana olet miehestä. Tuskin koskaan saavutatkaan sitä tasoa.

        Sinusta ei saa miestä edes uudelleen nussimalla. Onko mukavaa olla perseaukinen ja tyhmä? Etsi se hyysäämäsi blondi käsiisi, ja aloita kosiomenot. Teistä tulisi pariskunta, jolle koko Kemijrvi nauraa. Blondi poisti jo kuvansa Facesta, sillä häpesi näyttää sitä.


      • Painajamies

        Tule meille Kallaanvaaraan niin saat monta puolloa, mutta juodaan ne ensin tyhjäksi. Samalla voidaan harrastaa jotain muuta.


      • houkutteletko

        Sallantolloa harrastamaan jotain kivaa. Olenkin jo kauan epäillyt hänen olevan paatunut homo, niin vihainen hän tuntuu olevan naisille. Hyvä että hän löytää täältä miehistä seuraa, rutistele kunnolla jospa hänen vihansa lauhtuisi. Onkohan juuri homouden takia tullut Kemijärvelle Sallassa kun ei heitä hyvällä katsota.


      • SallanMies
        houkutteletko kirjoitti:

        Sallantolloa harrastamaan jotain kivaa. Olenkin jo kauan epäillyt hänen olevan paatunut homo, niin vihainen hän tuntuu olevan naisille. Hyvä että hän löytää täältä miehistä seuraa, rutistele kunnolla jospa hänen vihansa lauhtuisi. Onkohan juuri homouden takia tullut Kemijärvelle Sallassa kun ei heitä hyvällä katsota.

        On tiedossa, että homo tunnistaa parhaiten toisen homon, joten kiva, että myönsit noin avoimesti homoutesi. Minä olen vilpitön v....tun ystävä. Toivon , että pääset irti homoudestasi, sillä ruskean reijän ritarius ei ole mikään meriitti.


    • Siwasta

      Suttuinen blondi tavattu 2 lapsen kanssa Siwan roskiksella. Kasiiin livahti 10 pulloa.

      • UteliasU

        Oliko blondilla vanha Nissan käytössä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe