Mikä olisi kunnon laite

kaikkisontaa

Joka ei jatkuvasti katkosi?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeita_sulle

      Kyllähän ne laitteet pääasiassa toimivat hyvin, mutta kantoalue voi olla lyhyempi tai pidempi. Myös verkkoa käyttävän laitteen WIFI-sovitin ja antennin teho ja paikka vaikuttavat.
      Onko asuntosi laaja, monikerroksinen tai sisäseinät vahvoja, eikä kantoalue sitten riitä? Tarvitsetko WLAN-toistimen?
      Tai onko joitain muita laitteita häiritsemässä samoilla langattomilla taajuuksilla? Kokeile WLAN-tukimasemassa eri taajuuksia eli kanavia.

      Lue testejä ja vertailuja laitteista, esim. (ja niitä lehtiä löydät vaikka sitten kirjastosta)
      http://www.mpc.fi/vertailut/tosi nopea wlan/a906367
      http://www.mbnet.fi/artikkelit/nettijatko_edullisesti_n_luokkaan_9_2011
      Laitteet, joissa on itse suunnattavat antennit ja niitä on enemmän kuin yksi, ovat yleensä parempia.
      Käytä jotain WIFI SCANNER ohjelmaa signaalin laadun testaamiseksi. Lisäksi siten voit selvittää, ettet käytä samaa kanavaa kuin lähimmät naapurisi, sillä saman tai ihan viereisten kanavien käyttö aiheuttaa hidastamista. Esim. jos naapurilla on 1, 7, 10, 13, niin valitse itse kanava 4.

      Etsi Googlella lisää ohjeita hakusanoilla
      WLAN verkon kantoalue
      WLAN kuuluvuus
      Tuossa on esim. Saunalahden ohje kuuluvuuden parantamiseen
      http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/162/

    • mahtaakoolla

      okisko???????

    • ei_sellaista_ole

      Cisco - purkissa on johdoton "osaaminen" eli kantomatka noin 70 cm- 1m.
      Ja silläkin matkalla voi pätkiä ja heittää kaiken maailman "ei ole yhteyttä" ja "ei toimi" ilmoituksia.

      Nyt minäkin sanon "vittumitäpaskaa"
      mä olen niin uupunut tähän keskeneräiseen ylihinnoiteltuun tekniikaan ja paskoihin talon johtoihin. Purkki maksoi reilun satasen.

      MILLÄ te kuvittelette, että tähän aatamin aikaiseen piuhotukseen mahtuu telkkari ja netti yhtäaikaa? Kaikilla on pakko olla viihdepaketit ja 10 megaset.
      Siellä ei peinemmillä pysy enää linjoilla, vaikka se riittäisi omaan käyttöön.

      • edellinen_korjaa

        PAKKO KORJATA:
        eli kaikilla on PAKKO olla 100 megaset


      • oletko_kivikautinen
        edellinen_korjaa kirjoitti:

        PAKKO KORJATA:
        eli kaikilla on PAKKO olla 100 megaset

        Mitä sitten? Nopeat yhteydet ovat nykyaikaa.


      • kierukkamiehillekki

        miitäs täällä houraillaa? nyt o lempi vl herkut loppunu tai kaljan kantaja uupunu. kaikilla ON tarpeeks nopeet yhteyret, ellei ny iha tunturin kupeessa viihry jonku 10 vanha tikun kanssa ja vittuile jäkälille, ku ei porotkaa nykyää enää vie kirjettä nii nopeesti, ku enne. joka jätkä tietää mite yhteyksistä saa tuplanopeen ja niiku mulla lykkii yli 30 kympin liittymällä.
        ette vaa saa..na olis jotai hesan hihhuleita. jotka o eläny pää pusikossa vaikka ympärillä o pelkkää asfalttia? sitä se teettää...


    • apuuaaaaa

      Niin vittu, kaikki katkoo...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe