yksi ambulanssi

exitus

eikhän tule hätä

14

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lanssilanssi

      Muoniolla ollut edustus sairaanhoitopiirin valtuustossa,kepu ja sossu,nimet löydät kunnan sivuilta.Pyydä ystävällisesti vastausta heiltä ambulanssitilanteesta.

      • nuttuskeveleiy

        Kerro ketkä edustaa!


      • MuuPäättäjä

        Ei tuota päätöstä ole sairaanhoitopiirin valtuustossa tehty. Lue vaikka Luoteis-Lappi 5.2.: "Päätöksen valmiusmuutoksesta on tehnyt ensihoidon vastuulääkäri Antti Saari yhdessä ensihoidon seurantaryhmän kanssa".


      • ambula
        MuuPäättäjä kirjoitti:

        Ei tuota päätöstä ole sairaanhoitopiirin valtuustossa tehty. Lue vaikka Luoteis-Lappi 5.2.: "Päätöksen valmiusmuutoksesta on tehnyt ensihoidon vastuulääkäri Antti Saari yhdessä ensihoidon seurantaryhmän kanssa".

        Onko jotain eroa päätöksenteossa? Ei ole. Sairaanhoitopiirin valtuusto antoi valtuudet Antti Saarelle. Nimettömiä päättäjiä "ensihoidon seurantaryhmä" AkunAnkka,Karhukopla,Aku ankan veljenpojat. Kaikkien päätösten takaa löytyy ihmiset/ihminen. Vääriä päätöksiäkin tehdään, Kyse on siitä korjataanko niitä.


      • Valehtelijoidenklubi
        MuuPäättäjä kirjoitti:

        Ei tuota päätöstä ole sairaanhoitopiirin valtuustossa tehty. Lue vaikka Luoteis-Lappi 5.2.: "Päätöksen valmiusmuutoksesta on tehnyt ensihoidon vastuulääkäri Antti Saari yhdessä ensihoidon seurantaryhmän kanssa".

        Antti Saari ei tiennyt itsekään mistä puhui, kun valehteli ettei Muoniolaiset saa tilata kuin heidän järjestämäänsa ambulanssia.
        Laki sanoo, että asiakas itse päättää. Tietysti tästäkään päätämme käyttämämme joko Muoniolaista tai jos ei mahdollista niin Äkkihopun ambulanssia Kolarista. Tietysti mieluiten Muoniolaista yrittäjää.
        Tietystikkän nyt ei enää asian paljastettua löydy yhtään Muoniolaista päättäjää, joka olisi ollut mukana tätä valetta ylläpitämässä. Nyt ollaan hiljaa, että kaikki unohtaisi taas tämänkin mokan.


      • liilempanii

        Kuka miettii mistä ambulanssi tulee ku on hätä. 112 sitä soittaa vai?


      • edustaaa
        nuttuskeveleiy kirjoitti:

        Kerro ketkä edustaa!

        Muonion edustajat on T.Liikavainio (sdp) ja K. Hietala (kesk.) sairaanhoitopiirin valtuustossa.


      • lshpvaltuusto

      • edustaa

        ishpvaltuustolle, Yhtymävaltuusto ja sairaanhoitopiirin valtuusto ovat eri toimielimiä.Ambulanssi asiat päätettiin sairaanhoitopiirin valtuustossa v. 2014. K.Hietala paikalla vain toisena kokouspäivänä.Pöytäkirjoista selviää nämäkin jutut.


    • lappalainenukko

      Hehheh. Kyllähän se tieten on kannattavaa pitää muoniossa toista ambulanssia ympärivuorokautisesti. Nyt siirron jälkeen on naapuriapua tarvittu konaiset n. 10 kertaa. Ehottomasti pitäisi muoniossa olla toinenkin ambulanssi, olisihan sille melkein jopa yksi keikka viikossa.
      Hirsikankaan firmankin aikana Muoniossa oli käytännössä vain yksi auto, kun kakkosauto oli valmiudessa vain päiväsaikaan ja silloinkin yleensä jossain siirtokyydillä. Nykysysteemissä on vain se ero, että muoniossa päivystää yksi auto, ja kiireettömät siirtoajot (yleensä Muoniosta Rovaniemelle tms.) hoitaa Kittilän kolmosauto, joka ensisijaisesti ajaa kaikki Tunturilapin siirrot.

      • Tietäjä-

        Nostit sitten 4 kuukautta vanhan aiheen, että pääsisit ilkkumaan muille ihmisille.


      • Kateuskaikenviepi

        Olet niitä kateudesta vihreitä Muoniolaisia. Muutkaan ei saa yrittää, kun itse et kykene.


    • hyvähallitus

      lopetetaan kaikki , ei täällä enää kannata köyhiä höitaa ,rikkaat pääsee aina.

      • Kolahtaasevielä

        Ei ne hallitukset ja edustajat hoida. Onhan jossakin vikaa kun pitää pelätä ,jos yrittää apua saada! Kaikki ei ole suulaita ja piiri-ihmisiä,mekin olemme aivan samanlaisisia kuin muut ns.paremmat. E n todellakaan mene tk:n sekuvain. Köyhällä ei ole aina varaa lähteä kaupunkiin yksityiselle. Kapsahtaa se joskus omaankin nilkkaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe