"Leveet" paperimiehet

paperitehdas

Kyllä ne jotkut paperimiehet ovatkin olleet niin leveitä ja ylimielisiä kuin olisivat itse tehtaan perustaneet ja omistaisivat!

46

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montavuotta

      Nimenomaan jotkut...ei pidä yleistää. Mulla ei ainakaan ole mitään leveilemistä. leipä on tullut ja lainat maksettu ajallaan. Työ toisten joukossa.

      • elämä_on_

        toisilla on


      • miettippä_tätä

        eipä sitä paperimiehenkään palkalla mitään luksus-lomia pidetä. Jos kerran vuodessa mennään emännän kanssa kreikan saaristoon, niin eikö siihen elintasoon pysty jokainen keskiverto suomalainen?


    • BMW-500

      ne piirtää joilla on liitua...

      • Liitutaulu

        Vanha vitsi!


      • MERSUMIES500

        ne sorvaa, kellä sorvi on...


      • Volvon-omistaja
        Liitutaulu kirjoitti:

        Vanha vitsi!

        Onko BMW hyvin suunniteltu jos onnettomuuksia eniten?

        http://www.iltalehti.fi/autot/2014021918052904_au.shtml

        BMW on kaikista kolaroiduin auto sekä yli että alle kymmenen vuotta vanhojen autojen tilastoissa. Vanhat bemarit joutuvat onnettomuuksiin jopa 20 prosenttia useammin kuin muut saman ikäryhmän autot keskimäärin.

        Myös uusi BMW on mukana noin 15 prosenttia keskimääräistä useammin.


      • BMW-500

        on järjetöntä verrata jotain eläkkeellä olevaa tohvelisankari joka köröttää turva-Volvollaan hitaasti kylän raitilla lähikauppaan ja takaisin, paperimieheen joka ajaa BMW:llä kovalla vauhdilla, tehden ohituksia, ajaa karteen perää luistatten jne. BMW kuskit elävät täysillä ja ovat monessa mukana. Ja silloin sattuu ja tapahtuu.

        Esim itse lähden helpostikin "viivalle" liikennevaloista, ja koskaan en ole hävinnyt, koska jos vastassa on jokin "tavis" auto (japsi, rankis, skoda), niin aina sillä vastapuolella loppuu auton suorituskyky, tai pettää hermot.

        Sillä voittajia on vain yksi - B M W


      • hah_hah-haa
        BMW-500 kirjoitti:

        on järjetöntä verrata jotain eläkkeellä olevaa tohvelisankari joka köröttää turva-Volvollaan hitaasti kylän raitilla lähikauppaan ja takaisin, paperimieheen joka ajaa BMW:llä kovalla vauhdilla, tehden ohituksia, ajaa karteen perää luistatten jne. BMW kuskit elävät täysillä ja ovat monessa mukana. Ja silloin sattuu ja tapahtuu.

        Esim itse lähden helpostikin "viivalle" liikennevaloista, ja koskaan en ole hävinnyt, koska jos vastassa on jokin "tavis" auto (japsi, rankis, skoda), niin aina sillä vastapuolella loppuu auton suorituskyky, tai pettää hermot.

        Sillä voittajia on vain yksi - B M W

        Missäs Jämsässä on liikennevalot? Ja "tavis" auto tuo 500 sarjan bemarikin vielä on. Mihin ihmeen "viivalle" liikennevaloissa voi lähteä.


      • kovapala77

    • paperitehdas

      BMW-500 on hyvä esimerkki!Missäs Avensis?

      • biimeri

        No tyttärellä ,kun täytti 18 ja lahjoitti mikroauton spr:n kirpputorille ,menee kuulemma johonkin puistolaan vuoden työton gaalaan arpajais palkinnoksi.


    • sisäsiistit

      Taidat olla se arpinaamainen avohoitopotilas auvilasta joka yritti puukottaa sen eläkepoliisin

    • paperiala

      Nyt voitto-% ollut vain kohtuullinen

    • työonkunnia

      Miksi ei saisi olla ylpeä kun on elämässä onnistunut?? Talot, mökit, veneet, autot ym. maksettu omalla kovalla työllä. Nyt vaan odotellaan mukavia eläkepäiviä ja mietitään olisiko talvet Espanjassa vai nauttisiko Suomen talvesta. Kun vaimokin jää samoihin aikoihin tehtaalta pois töistä niin on aikaa ja rahaa suunnitella kaikenlaista kun terveyskin on vallan mainio. Raha ei tuo onnea, mutta helpottaa elämää jonkin verran.

      • paperipelle

        Juuri niin! Miksi paperimiesten palkkoja aina kadehditaan? Ei ole veronmaksajilta/muilta palkansaajilta pois vaan päinvastoin.


      • maisterisjätkä

        Rahassa ja materiassako se mitataan onko onnistunut elämässä vai ei?. Ja mitä kovaan työntekoon tulee, niin siitä eivät paperimiehet tiedä mitään. paperimiehet ovat nimenomaan paperia, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Tarpeenvaatiessa heidät voi helposti rypistää pieneksi paperitolloksi ja viskata menemään.


      • oikeaammatti

        Eipä nuo paperimiehen palkat ole sen suurempia kuin meikäläisen. Ja minun ei tarvitse viettää öitäni ja viikonloppujani töissä. Ihmettelen niitä, jotka kadehtii toisten palkkoja. Sehän on vain ammatinvalinnasta kiinni.


      • paperipelle

        Juuri näin,mutta mitä sitten?


      • Hehke
        oikeaammatti kirjoitti:

        Eipä nuo paperimiehen palkat ole sen suurempia kuin meikäläisen. Ja minun ei tarvitse viettää öitäni ja viikonloppujani töissä. Ihmettelen niitä, jotka kadehtii toisten palkkoja. Sehän on vain ammatinvalinnasta kiinni.

        Ei niin, ei nettopalkat ainakaan.


      • oikeaammatti
        paperipelle kirjoitti:

        Juuri näin,mutta mitä sitten?

        Mitä sitten? Miksi ne paperimiehet sitten leveilevät niillä palkoillaan? Mieti sitä! Vai pitääkö se käsitys paperimiesten tyhmyydestä sittenkin paikkansa.


      • ewtr

        ei paperi miehet leveile,kyll ne tietää faktat.mut teitä tuntuu jokin ahistavan...mikä?


    • paperimies_Kaipola

      Ei se elämän tule olla vaan työtä ja rahantekoa, vaan paperimiehet tietää että välillä pitää myös rentoutua ja lomailla. Liiton järjestämiin juhliin kannattaa osallistua, ja lomien aikana käydä etelässä. Elämässä pitää olla hauskaa!

      • Kovapaperimies

        Jep..... ja pöhnässä naureskella köyhille sekä muuten vaan elämässään epäonnistuneille..... se on hauskaa !


      • paperimies_Kaipola

        En minä naura köyhille, vaan usein jos minä näen työttömän, minä puhun ystävällisesti heidän kanssaan, koska sitä se ihmisenä oleminen on, toisen ihmisen hyväksymistä, solidaarisuutta jne. Se voi olla köyhälle päivän tärkein asia kun saa jutella jonkun menestyneemmän kanssa, ja tulla kuulluksi.


      • täysitollo
        Kovapaperimies kirjoitti:

        Jep..... ja pöhnässä naureskella köyhille sekä muuten vaan elämässään epäonnistuneille..... se on hauskaa !

        Taidat olla syntymäpöhnässä jatkuvasti. Elämässäsi kyllä täysin epäonnistunut. Ja kun naurat köyhille, naurat samalla itsellesi. Olet itse köyhä. Sekä rahallisesti, että järkesi puolesta.Todelliset rahamiehet ei nimittäin naureskele huono- osaisille. Olet persaukinen kusipää.


      • kaheliolet
        paperimies_Kaipola kirjoitti:

        En minä naura köyhille, vaan usein jos minä näen työttömän, minä puhun ystävällisesti heidän kanssaan, koska sitä se ihmisenä oleminen on, toisen ihmisen hyväksymistä, solidaarisuutta jne. Se voi olla köyhälle päivän tärkein asia kun saa jutella jonkun menestyneemmän kanssa, ja tulla kuulluksi.

        Ja sinäkö olet sitten muka menestynyt. Kohta työtön paperimies. Ja haluat sitten, että joku menestynyt ihminen kuulisi sinua. Voi vittu mikä kusipää. Mutta ylpeyshän käy lankeemuksen edellä.


    • 6vapaat

      Kohta pääsee taas torille virnistelleen köyhille😂

      • tilipäiväkö

        Katso, että ei ne "köyhät" naureskele sinulle selkäsi takana. Työmieskö rikas hah hah haa!! Ja vielä paperirullan pyörittäjä hah hah haa!! Onko sulla reppanalla rahaa ostaa sieltä torilta mitään?


    • katotaansitkukahirnuu

      Ei siinä montaa vuotta mene kun leveilyt loppuu ja taloja saa halvalla.

      • missä_faktat

        tuo on lähinnä köyhän luuserin märkä päiväuni


    • tulikiviuuni

      Miksi pitäs talo jossa on kaikki viimeisen päälle myydä pois? Jos niin kävis joskus, että työt loppuis niin sitten vaikka harasteleen pihanhoitoa. Kuka sitä nyt kotoonsa mihinkään lähtee??

      • luotantollojenkasvuun

        Tulikiviuunissa on muutes luukut tuontitavaraa. Olisi paperimiehen ammattiyhdistysmiehenä luullut tietävän se että ostaa vain kotimaista rautaa. Siksi markkinat eivät luota tulikiveen ja osake on pudonnut kaivoksen pohjalle.....

        Tulevaisuudessa on kiva katsoa kun ex-paperi-tollot kasvattaa tupiensa pihoilla syötävää....muuten samaa näkee nyt jo venäläisillä daatsoilla......


      • Paper_

        hoh hoh hoijaa,

        ostaistkohan volvoon uudet renkaat...?


      • hohhohhoijjaa
        Paper_ kirjoitti:

        hoh hoh hoijaa,

        ostaistkohan volvoon uudet renkaat...?

        Osta vain. Silloinhan volvosi arvo kaksinkertaistuu.


    • Märkä1

      Hah haa ei semmoista rahaa olekkaan että viettäisin töissä kymmeniä vuosia ja tehtaalla,kyllä silloin täytyykin rahasta ylpeillä kun mitään muuta ei ole saannutkaan.

    • ikänsätöitätehnyt

      Et ole tainnut olla missään työssä koskaan...

    • proud_Volvo

      Volvo on useissa testeissä todettu saksalaismerkkijä paremmaksi

    • itsenäisyys

      Eilen iltavuoro saunalisillä ja tänään tuplapalkalla☺☺ Illalla parit konjakit saunakaljojen jälkeen. Kyllä on hienoa tää elämä. Vaimo siellä odottelee mekko hampaissa. Hyvää itsenäisyys päivää.

      • runkkaava_marko

        onko poslari...?


    • rahaeioletärkein

      Ihan rehellisesti sanottuna, ei nuo paperimiehet ole pääsääntöisesti tuoneet kyllä raha-asioita esiin millään tapaa vaikka heitä paljon tunnen. Eikä se palkka edes nykypäivän mittapuulla ole mikään hirveän kova. Jos joku siitä kuitenkin kateellinen on, niin tiedoksi vaan että kyllä työ on niin yksitoikkoisen tylsää, että pakko siitä onkin maksaa. Itselle riitti 2,5v vuosituhannen vaihteessa, koska tajusin että myös työn mielekkyydelläkin on iso osansa. Olisi pitänyt tajuta jo koulun aikana! En kyllä edes tiedä paljonko sieltä nykyään tienaa, eikä kyllä edes kiinnosta, koska olen varsin tyytyväinen nykyiseen palkkaani, ja vielä tyytyväisempi työpaikkaani joka ollut nyt sama 15v. Kahden hengen taloudessa jos on yht. tulot 7300€/kk niin tullaan kyllä toimeen riittävän hyvin. Ai niin, ja asunto ja molemmat autot on maksettu, vaikka keski-ikä meidän taloudessa on 33v.

      • keksiarvo

        Ja montakos pienokaista on tuota keski-ikää alentamassa?


    • jbjjdbdjbjcb

      Ulkopuolisen urakoitsijan leivissä tehtailla jonkin verran työskentelevänä täytyy kyllä sanoa että ne "leveet" työntekijät on kyllä aika vähissä nykyään. On ilmapiiri muuttunut aika paljon parempaan,mistä sitten johtuu? Irtisanomiset on toki muuten pahasta mutta tuo on ainut hyvä asia mitä tapahtunut ilmapiirille

    • nöyryysnäkyy

      Tietty porukka olikin menneinä vuosina niin itseään täynnä. Osui kyllä irtisanomiset oikeaan ryhmään. Loput jäljelle jääneet paiskii töitä turvat kiinni ja paskat housussa

    • leveilytloppuu

      Pakkokin paiskia kun kuunteli uutisissa Jussi Pesosen jutut, paskat housus viellä monella jannulla ja varsinkin suupielis.

    • siitä_vähän_lisää

      nyt tulee palkankorotus, oisko tollaset 5%

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe