Näkemisen lahjaa minullako?

softly

Voisiko joku auttaa, onko minulla joku näkemisen lahja vai miksi sitä sanotaan? Tai jotain vastaavaa?
Olen vuosikaudet nähnyt paljon unia joiden merkityksen ymmärrän vasta kun asia tapahtuu. Aivan kuin unet valmentaisivat minua..
Monet asiat jotka erehdyn ääneen sanomaan, tapahtuvat. Nämä ovat yleensä negatiivisia.
Olen äärimmäisen herkkä ja vaistoan paljon tunnetiloja, jännitteitä ja minulla on voimakas vaisto. Ahdistun joidenkin ihmisten läheisyydessä ja tiedän että jokin asia ei ole hyvä/oikein jos alkaa ahdistaa.
Mieleeni tulee myös yhtäkkiä ajatuksia jotka tapahtuvat myöhemmin.
Olisin kiitollinen kaikesta avusta ja jos tätä olisi mahdollista kehittää niin otan mielelläni vastaan apuja.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen vähän epätietoinen, että mitä oikeastaan kysyt?

      Lähtökohtaisesti kenelläkään ihmisellä ei ole kykyä "nähdä" tulevaisuuteen.

      Miksi edes haluaisit?

      Unet eivät näytä kenellekään salaisuuksia.

      Joillekin ehkä, omituisuuksia on, sattumia kenties.

      En tiedä aavistuksistasi, kerro niistä lisää täällä.

      Minulla ei ainakaan ole mitään yliluonnollista kerrottavanani.

      • softly

        En näe mitään, lähinnä asiat tulevat mieleeni tai uniini.
        Enkä haluaisikaan nähdä mitään, vain osata elää itseni kanssa sen suuremmin pelkäämättä.
        Olen aavistanut onnettomuuden, muutaman menehtymisen jne. Tosin tajuan ne vasta jälkeenpäin.
        Ehkä olen vain herkkä, en tiedä. Halusin vain kysyä täältä onko jollain kokemusta tai tietämystä.
        Ap.


    • Tenerife

      Tervetuloa kerhoon :) Minulla on juuri samoja, mainitsemiasi kokemuksia enne- tai opettavista unista toisten ihmisten energioiden tuntemiseen, sekä siihen että asiat joita ilmoille heittelen, tapahtuvatkin oikeasti kohtapuoliin. Olen lähtenyt kolme vuotta sitten henkisyyden polulle ja harrastanut meditointia siitä lähtien. Se on herkistänyt entisestään ja tapahtuu paljon sellaista mitä monet eivät uskoisi jos kuulisivat. Voisin kertoa myös sen mistä nuo ilmiöt johtuvat, mutten tähän palstalle niitä halua pitkästi listata. Ne kun kuuluvat vain niille, jotka asiaan haluavat perehtyä. Mutta sen verran voin sanoa, että tuota puolta voi kehittää ja mahdollisesti löytää sieltä itselleen, jos ei nyt aivan täysin uutta elämän tarkoitusta, niin ainakin paljon itsetuntemusta ja silmien avautumisen. Nämä taas parhaimmillaan johtavat ymmärrykseen siitä, miten elää aidosti itsensä kanssa sopusoinnussa ja miten löytää todellisen onnen.

      • softly

        Kiitos kommentistasi, taidan ymmärtää mitä tarkoitat.
        Ehkä voisin enemmän harjoittaa itsetuntemusta ja toivon että tästä jotain positiivistakin seuraa. Ehkä opin kuuntelemaan itseäni enemmän ja juuri kuten sanoit: Elää aidosti itseni kanssa sopusoinnussa ja löytää todellise onnen.
        Kiitos, kaikkea hyvää sinulle! :)
        Ap.


    • Minnie70

      Noissa asioissa kyllä kannattaa pitää mielessä, että jos niitä liikaa miettii niin ei keskity oman elämänsä rakentamiseen vaan elää haavemaailmassa, siis päässään.. unia ei kannata liikaa pohtia kun tulee nopeasti vainoharhaiseksi ja astraalitasolla liikkuu myös sitä ei niin hyvää energiaa mikä vähän juuri tuolla tavalla saa herkät ihmiset valtaansa.. voi jäädä se reality elämättä jos liikaa siis alkaa elää siinä kuvassa, että olen jollain lailla "valittu" alalle..

      • softly

        En koe olevani millään tavalla valittu mihinkään vaan lähinnä mietin voisiko nämä jollain tavalla olla minulle hyödyksi.
        Mielestäni todella pelottavaa oli se että tavallaan tiesin läheiseni menehtyvän ja soimasin itseäni että miksi ajattelen sellaista vaikka en ajatellut, mutta "tieto" asiasta vain tuli mieleeni. Ei mitenkään mieltä ylentävää, päinvastoin.
        Ap.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe