Monta vuotta olet ollut sinkkuna?

Kysymys_

Saa ilmoittaa iänkin.

Itse: vajaa kaksi vuotta sinkkuna ja 31v

68

491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1naaras

      Toukokuussa tulee nyt jo vuosi täyteen yksinoloa tässä elämässä :)

    • kilttiatm

      31 vuotta ja olen 31 vuotias. Tai jos seurustelun pitäis alkaa 14 vuotiaana niin 17 vuotta sinkkuna.

    • hhhhhhhhh

      Reilun vuoden ja 26v.nainen

    • Olen ollut sinkkuna vasta koko ikäni.

      • lkfhjwhdgtywdfuwdh

        Eli ihka aito neitsytsetä poikuus tallella?


      • lkfhjwhdgtywdfuwdh kirjoitti:

        Eli ihka aito neitsytsetä poikuus tallella?

        Sinkkuus ei ole sama asia kuin poikuus.


      • Totuus1
        super-atm kirjoitti:

        Sinkkuus ei ole sama asia kuin poikuus.

        Olet siis käynyt maksullisissa.


      • Totuus1 kirjoitti:

        Olet siis käynyt maksullisissa.

        Eli jos ei seurustele, niin ainoa vaihtoehto on käydä maksullisissa? Sinulle ilmeisesti on.


      • Totuus1
        super-atm kirjoitti:

        Eli jos ei seurustele, niin ainoa vaihtoehto on käydä maksullisissa? Sinulle ilmeisesti on.

        Jos olet hetero atm niin kyllä.


      • Totuus1 kirjoitti:

        Jos olet hetero atm niin kyllä.

        Puhuin sinusta, en itsestäni.


      • Totuus1
        super-atm kirjoitti:

        Puhuin sinusta, en itsestäni.

        Kyllä se minullekin pätee. Jos saisin joskus seksiä ilmaiseksi, niin siten en olisi enää ATM vaan YTM.


    • ätmel

      Aina ja ikuisesti, 29 vuotta.

    • Poikamies44

      44v ja 10kk. Ja "sinkku" tarkoittaa, että en ole koskaan myöskään nussinut.

      • w3fleåpf2e

        oletko sä se ätmi joka jokavälissä kertoo haluavansa 17-20 vuotiaan neitsyen vaikka itse olet kohta 45v??


      • Poikamies44
        w3fleåpf2e kirjoitti:

        oletko sä se ätmi joka jokavälissä kertoo haluavansa 17-20 vuotiaan neitsyen vaikka itse olet kohta 45v??

        Olenpa hyvinkin. Onhan se hyvin ymmärrettävää. Ei minulla ole mitään yhteistä itseni ikäisten naisten kanssa, heidän nuoruutensa ja neitsyytensä on jo mennyttä. Neitseellisen teininaisen kanssa olen sen sijaan tietyllä tavalla samassa elämäntilanteessa, kun meillä on kummallakin nämä seurustelu- ja seksiasiat vasta edessä.


      • kivakuntulit
        Poikamies44 kirjoitti:

        Olenpa hyvinkin. Onhan se hyvin ymmärrettävää. Ei minulla ole mitään yhteistä itseni ikäisten naisten kanssa, heidän nuoruutensa ja neitsyytensä on jo mennyttä. Neitseellisen teininaisen kanssa olen sen sijaan tietyllä tavalla samassa elämäntilanteessa, kun meillä on kummallakin nämä seurustelu- ja seksiasiat vasta edessä.

        Meillä on uusi versio DarkFearista! Neitsyt-setien kuningas


      • ElämänPeliKortit

        Oikeen Kurko!


      • 4862
        Poikamies44 kirjoitti:

        Olenpa hyvinkin. Onhan se hyvin ymmärrettävää. Ei minulla ole mitään yhteistä itseni ikäisten naisten kanssa, heidän nuoruutensa ja neitsyytensä on jo mennyttä. Neitseellisen teininaisen kanssa olen sen sijaan tietyllä tavalla samassa elämäntilanteessa, kun meillä on kummallakin nämä seurustelu- ja seksiasiat vasta edessä.

        Silloin sun muunkin kehityksen pitäisi olla saman tasoinen kuin teinillä.
        Tarkoitan älyllistä kehitystä. Miten voit verrata itseäsi vasta kehittyvään ihmiseen? Et ole sitä edes ulkoisesti.
        Vaikka olet 44v ja kokematon mies, et ole koskaan samalla viivalla esim 18v neitsyt tytön kanssa?
        Teinirakkaus on teineille. Sun teiniys on mennyt, takaisin sitä aikaa et saa. Mistä jäit nuorena paitsi, on nyt parempi hyväksyä. ja mennä eteenpäin. Et voi vaatia mahdottomia.
        Sun kohdalla, voit kokea rakkauden, aikuisella tavalla. Et teinin tavalla.


      • totuus.tuntuu
        4862 kirjoitti:

        Silloin sun muunkin kehityksen pitäisi olla saman tasoinen kuin teinillä.
        Tarkoitan älyllistä kehitystä. Miten voit verrata itseäsi vasta kehittyvään ihmiseen? Et ole sitä edes ulkoisesti.
        Vaikka olet 44v ja kokematon mies, et ole koskaan samalla viivalla esim 18v neitsyt tytön kanssa?
        Teinirakkaus on teineille. Sun teiniys on mennyt, takaisin sitä aikaa et saa. Mistä jäit nuorena paitsi, on nyt parempi hyväksyä. ja mennä eteenpäin. Et voi vaatia mahdottomia.
        Sun kohdalla, voit kokea rakkauden, aikuisella tavalla. Et teinin tavalla.

        Eniten huvittaa kun ne kuvittelee olevansa ulkonäöllisesti teininaisen tasolla. Puolikaljut, lihavat, haisevat, huonohampaiset jne. Ne parhaat nuoruusvuodet meni jo, ja poikamies44 tipahti kärryiltä jo 20 vuotta sitten.


      • Lämpimästi

        Suosittelen käymään maksullisissa. Pääset poikuudesta ja ainoa kino saada "teinipillua" :)


      • Poikamies44
        totuus.tuntuu kirjoitti:

        Eniten huvittaa kun ne kuvittelee olevansa ulkonäöllisesti teininaisen tasolla. Puolikaljut, lihavat, haisevat, huonohampaiset jne. Ne parhaat nuoruusvuodet meni jo, ja poikamies44 tipahti kärryiltä jo 20 vuotta sitten.

        Ja minä kun en ole yhtään kaljuuntunut enkä lihonut! Koko elämäni aikani hampaista on paikattu vain kaksi reikää! Se kaljuuntuminen ja lihominen vaivaa yleensä avioliittojen kuluttamia ukkoontuneita ja lisääntymään päässeitä setämiehiä.

        Minä sen sijaan olen POIKAmies. Olen atleettinen ja vielä nuoruuteni parhaissa voimissa, eikä minun kohdaltani mikään juna ole mihinkään mennyt. Se teinirakkaus, seurustelu ja ensimmäinen sukupuoliyhdyntä itseni vertaisen teininaisen kanssa on minulla vasta edessä.

        Näitä vihakirjoituksia tänne kirjoittavat ilmeisesti kateutensa inspiroimina jotkut ukkoontuneet ja akkaantuneet sedät ja tädit, joiden nuoruus tosiaan on jo takana.


      • OnneaMatkaan
        Poikamies44 kirjoitti:

        Ja minä kun en ole yhtään kaljuuntunut enkä lihonut! Koko elämäni aikani hampaista on paikattu vain kaksi reikää! Se kaljuuntuminen ja lihominen vaivaa yleensä avioliittojen kuluttamia ukkoontuneita ja lisääntymään päässeitä setämiehiä.

        Minä sen sijaan olen POIKAmies. Olen atleettinen ja vielä nuoruuteni parhaissa voimissa, eikä minun kohdaltani mikään juna ole mihinkään mennyt. Se teinirakkaus, seurustelu ja ensimmäinen sukupuoliyhdyntä itseni vertaisen teininaisen kanssa on minulla vasta edessä.

        Näitä vihakirjoituksia tänne kirjoittavat ilmeisesti kateutensa inspiroimina jotkut ukkoontuneet ja akkaantuneet sedät ja tädit, joiden nuoruus tosiaan on jo takana.

        "Se teinirakkaus, seurustelu ja ensimmäinen sukupuoliyhdyntä itseni vertaisen teininaisen kanssa on minulla vasta edessä."

        Valitettavasti se eteen jääkin sillä kukaan teini ei ole kiinnostunut 45 vuotiaista miehistä. Edes kolmikymppisenä ei ole kiinnostava lähes lapsille. Saati keski-ikäinen ukko!!!

        Oman itsesi kannalta se kannattaa iskoistaa kaaliin nyt vielä, kun voisi olla mahdollisuus omanikäiseen naiseen. Siis 40-50 vuotiaaseen :)


    • sdfg

      Vajaa 36 vuotta. Sukupuolen tiedättekin.

      • No mistäs se sukupuoli muka pitäis arvata?


      • Naisasialooseri

        No siitä, että nainen saa miehen halutessaan.


    • qwfgnm

      28v nainen ja 2,5v sinkkuna. Muutamalla treffillä olen tänä aikana käynyt mutta niistä ei ole kehkeytynyt mitään.

      • Miksi niistä ei ole kehkeytynyt mitään?


      • qwfgnm

        2 miestä ei ole ollut kiinnostunut musta. Ja kahdesta miehestä en itse ollut kiinnostunut. Toinen vaikutti olevan liikaa alkoon menevä, mitä en itse ole. Toinen oli ihan ok ensi tapaamisella, mutta kun viestiteltiin seuraavan viikon aikana, jutut oli kuin toiselle miespuoliselle kaverille kirjoitettuja. Esim. mua ei kiinnosta kuulla varsinkaan ihan alkuvaiheessa julkkisten rintojen koosta.


      • qwfgnm kirjoitti:

        2 miestä ei ole ollut kiinnostunut musta. Ja kahdesta miehestä en itse ollut kiinnostunut. Toinen vaikutti olevan liikaa alkoon menevä, mitä en itse ole. Toinen oli ihan ok ensi tapaamisella, mutta kun viestiteltiin seuraavan viikon aikana, jutut oli kuin toiselle miespuoliselle kaverille kirjoitettuja. Esim. mua ei kiinnosta kuulla varsinkaan ihan alkuvaiheessa julkkisten rintojen koosta.

        Vaikuttaa hankalalta. Eli 2 ylemmän tason miestä ei ollut sinusta kiinnostuneita. Ja kaksi tasoisestasi miestä ei sinulle kelvannut. Joo.


      • Totuus1
        qwfgnm kirjoitti:

        2 miestä ei ole ollut kiinnostunut musta. Ja kahdesta miehestä en itse ollut kiinnostunut. Toinen vaikutti olevan liikaa alkoon menevä, mitä en itse ole. Toinen oli ihan ok ensi tapaamisella, mutta kun viestiteltiin seuraavan viikon aikana, jutut oli kuin toiselle miespuoliselle kaverille kirjoitettuja. Esim. mua ei kiinnosta kuulla varsinkaan ihan alkuvaiheessa julkkisten rintojen koosta.

        Ei se noin voi mennä, että mies ei kiinnostuisi naisesta. Treffien lopputulos on aina se, että nainen ei ole kiinnostunut, mutta mies on tai molemmat ovat kiinnostuneita.


    • ikuinensinkku

      Koko ikäni olen ollut sinkku. Sukupuolen varmaan arvaattekin.

    • valonlähettiläs

      Olen ollut sinkku 11 vuotta, ja hyvin pyyhkii

    • 556445564

      37v, en ole seurustellut koskaan. Sukupuolen tiedätte.

    • nainen38_

      Ollut 5v. sinkkuna, muutamaa miestä tapaillu sen jälkeen.

    • x_78

      Olen ollut aina sinkku, sukupuolta tuskin tarvitsee mainita.

    • jää_jalkoihin

      400 avaruus vuotta sinkkuna olen 45000 avaruus vuotta vanha olen ufo ja alukseni on 60000 avaruus vuotta vanha olis kiva saada sporttisempi malli vanha alukseni ei ole tätä päivää kulkeekin vain 6000 valonopeudella

      • siveydensipuli

        Taidat olla juovuksissa, häpeäisit.


      • siveydensipuli kirjoitti:

        Taidat olla juovuksissa, häpeäisit.

        Ei se välttämättä ole juovuksissa. Jutut voi olla totta tai vilkas mielikuvitus.

        Eikä kännissä ole mitään häpeämistä, senkin sipulipimpsa.


    • komeamies--

      38 vuotta,ikinä en ole seurustellut sekuntiakaan,siitä voitte päätellä mitä muutakaan en ole tehnyt siihen liittyvää..ei ole pelkästään minun vika,vaikka suurimmaksi osaksi on

    • sinkkuksisinkuksi

      Pisin sinkkukausi kesti noin 14 vuotta. Sinkkuuden etuja. 1.Voit aina tehdä mistä juuri sinä haluat ei tarvitse tehdä kompromissejä. 2.Jokain päivä voi tuoda uuden naisen eteen. 3.on mahdollista saada joka päivä eri pimpsaa ei pääse kyllästymään. 4.Ei pelkoa että sinut jätetään. 5.Juuri sinä päätät mihin tuhlaat omat rahasi. Siinä 50 korvilla sitten voi pariutua ettei tarvitse olla vanhana ihan yksin, mutta sitä ennen kannattaa reilulla kädellä viettää sinkkuelämää koska vanhempana voi ketuttaa kun ero tulee ja kysyntää ei ole siinä 50v niin paljoa.

      • ätmel

        Yksi sinkkuuden huonoista puolista on se, että siitä pitää aina yrittää löytää hyviä puolia.


    • Nainen, 28 ja 2,5 vuotta suurinpiirtein.

      • Oletko nirso?


    • vanhapiika

      N38,4,P-P. Ruman naisen vaikea löytää kunnon miestä, että oletan olevani sinkku seuraavat 40 vuottakin.

      • Ei ole vaikeaa. Sinulle tuskin kelpaa ruma mies, joten ole sinkkuna sitten kun niin olet päättänyt.


    • lölölölölölölööö

      miäs35, ja 5vuotta koht.

    • 29veeÄtmi

      29 vuotias ja aina olen ollut sinkkuna. Ei mitään naiskokemuksia koskaan.

    • kaalepinpoika

      29 vuotias ja sinkkuna 1kk

    • ymmärrys

      Hirveen avioliiton jälkeen vapaa 2001... ja edelleen.. 50v ihanaa loppuelämää !!

      • hyväminä

        16 avioliittovuoden jälkeen sinkkuna 13 vuotta. Kivaa on ollut. Ei ikinä enää miehen kanssa samaan osoitteeseen. Ikääkin on kohta 52. Onhan miehet kivoja pieninä annoksina.


    • Mies32veee

      About tasan 7 vuotta.

      Wow joku luuseri rekannu Mies32vee-tunnuksen. Toivottavasti tulet raiskatuksi ja kuolet kivuliaasti syöpään. Tai tule tänne ja voin pätkiä sut kuoliaaksi.

    • Näinkävi

      35-vuotias ja neljä vuotta sinkkuna, yritystä oli aiemmin ja jotain tapailua yms. mutta ei enää.

      Kyl se juna ohi meni jo. Ulkonäkö on kaiketi ok ja moni muukin, mutta status ei riitä eikä mikään muukaan varsinkaan halu olla sosiaalinen kaikkialla.

      Ei jaksa enää vääntää naisten kanssa jotka myöskään lopulta eivät ole vaivan arvoisia. Vaihtoehtona olisi suhde jonkun kanssa jota ei haluaisi.

      Summarumsummarum, en tahdo pillata elämääni näiden ihmisten kanssa, he eivät ole minua varten.

    • tilastoja

      Vastanneita oli 21kpl. Yhteensä sinkkuna olevia kuukausi on 4126 ja keskimäärin sinkkuna on oltu 196,5kk tai 16,4 vuotta. Neitsyt-sedät vääristyvät toki tilastoa. Keski-ikä vastanneilla on 34 vuotta.

    • femnerd_

      Koko ikäni. Sukupuoleni tietää jo.

    • Helppoelämäa

      39v,mies,sinkkuna n.11 vuotta, tyytyväinen tähän...

    • hmmmm

      Nainen 24v, 3 vuotta sinkkuna ja hyvin pyyhkii!

    • 38 on ikää ja sinkkuna jotain 1,5 vuotta.

    • NulliEinari

      30 vuotta ja koko ikäni.

    • nainen_pulassa

      Nainen 29v, 2 kuukautta sinkkuna. Kauhean pitkä aika jo :/

      • Nainen_pahassa_pulassa

        Nainen 59v, 2 tuntia sinkkuna. Kauhean pitkä aika jo :/


    • Pläää

      mies 25v, 3,5-4 vuotta sinkkuna

    • adadadadadada

      28 vuotta, eli koko elämän ajan ja mies. Ei ole löytynyt molemminpuolista ihastusta tai sitten jos on paljon kemiaa ollut, niin nainen yleensä ollut jo varattu. Enkä ole myöskään ryhtynyt mihinkään suhteisiin vain siksi että olisi joku, eli osittain ainakin omaa syytäkin, kun ei ole riittävästi pelimiestä alkaa pelailemaan toisten tunteilla ja tavallaan hukata kummankin aikaa. Liian korkea moraali nykyaikaan sopivaksi.

    • siiiiiiinnnnkku

      Nainen 22 vuosi sinkkuna :o

    • Kurppa_kurppanen

      Sinkkuna noin 15 vuotta, ikää 53

    • jt2

      Ikää 43 vuotta ja sinkkuna 43 vuotta c",

    • singleeeee

      Mies 27 sinkkuna muutama vuosi

    • Ihmeen kauan naiset ovat viihtyneet sinkkuina, siihen nähden että saisivat parisuhteen tasoisensa miehen kanssa vaikka heti.

      Varmaan mukavaa naisten olla sitten sinkkuna, kun mikään muu ei kelpaa, kuin sellainen mies johon oma taso ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe