Nyt on kakaroilla potku pallo halli ja jää halli

prioritteetit_hakusessa

Nyt on kakaroilla potku pallo halli ja jää halli ja kaupunkin rahat on menneet konkurssi firmojen takauksiin, niin nyt voidaan sitten aloittaa YT neuvvottelut

16

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ferraritallissa

      Sahayrittäjien takaukset ovat Haminan tappio, kiva maksaa vuosi vuodelta nousevaa verotusta sen takia, että joku Kokoomuslainen on halunnut minun puolestani antaa takauksia tämän perheen bisneksiin.

      Millä hel"etin valtuuksilla kaupunki takailee yhtään mitään minun pussin päälle!

      Maksakoot hyväksyneet henkilöt itse, ei ole minun homma!

    • kaupungipakittaa

      Tosiaan ,hyi helvetti.Hamina laittoi pallohalliin vajaan 200 000 e. Nyt kaupungin henkilökunnan yt - neuvottelut päälle. Kaupungin johto kiitteli taannoin vuolaasti paikallista puulaakiseuraa siitä, että osasivat hakea hankkeeseen rahaa rutiköyhältä kaupungilta.
      Seuraavaksi varmaankin pyydetään avustusta johonkin pilkkihalliin...
      Olis meinaan kirveellä töitä!

    • Ylämummo3234

      On ainaskin lapsilla ja miksei aikuisillakin mahdollisuudet harrastaa. Ei tälläisinä talvina esim. jääkiekon harrastus ois kunnolla mahdollista ilman hallia.

    • LikainenHarr1

      Turpa kiinni sohvaperunat!

    • ihanoikein

      On oikein, että tuetaan lasten ja nuorten toimintaa mm. hankkimalla harrastustiloja.

    • xywwg907

      Se halli maksatetaan nyt näillä lapsilla, tai heidän vanhemmat sen nyt maksaa, on törkeän kallista jos lapsi haluaa palloa potkia.

      • ilmaisiapalveluitaeiole

        Niin. Mitäänhän ei saa ilmaiseksi. Aina joku maksaa. Veroja keräämällä / maksamalla yhteiskuntaa ylläpidetään.


    • saneeraaja2015

      Makailevat loiset joutavat saada kenkää. Halleista on sentään jotain iloa, loisista vain harmia.

      • järkeelöytyy

        Totta. Olen ihan lähipiirissänikin pannut merkille, että ne, jotka kaikkein pienimmällä panoksella osallistuvat mihinkään (oli sitten kyse työstä tai rahasta), ovat niitä suurimpia uhreja ja "neroja". Heillä on kaikki tieto ja viisaus, omasta mielestään. Järkee on, kun sais vaan juoksemaan.


    • 9968466375

      Jos reilusti kerrottaisiin, että nyt kausimaksusta menee niin ja niin paljon tähän hallin kustannuksiin, eikä jauhettaisi paskaa, niin sit olisi ok. Siellä "johtoporras" tuhlaa rahoja omiin reissuihin...törkeetä!

      • tarkennustaplease

        Niin, mikä johtoporras.


    • urheileva_isä

      Hallirahan olisi voinut laittaa kaljaan ? Alkuperäisin viestin laittajan ymmärrys yhteiskunnasta pyörinee päivittäisen alkoholiannoksen ja salkkareittein ympärillä. No niin lylleröt kaljakauppaan, kusiselle sohvalle istumaan ja valittamaan.

      • atitas

        Haminan urheilevat isät tiedetään. Osamaksu autolla tuodaan vekarat tunniksi tai kahdeksi hyppimään pahin agressio pois ja samalla käydään itse maitokaupassa akan pyynnöstä.
        Sitten kotiin tv:tä tuijottamaan. Jos olet koko viikon tottelevainen niin voit saada weekendinä äkäiseltä muijaltasi saunan ja yhden keskarin jälkeen pilua.


    • HaminalainenHarrastaja

      No itse nyt koen että kaikki nuo hallit ovat pelkkä positiivinen asia kaupungille, toteutetaan miten toteutetaan. Kaikki lapset harrastaa ja itsekin harrastan (kakaroille? Kuule kyllä iltasella hallit täyttyvät vanhemmistakin harrastajista). En ymmärrä miksi pitää mussuttaa joka helkutin asiasta. Olisitte tyytyväisiä että on paikkoja missä urheilla, lapset, sekä vanhemmatkin.

    • hoikka-erkki

      Hyvä että halli tuli. Saadaan lisää jalkapallo, anteeksi potkupallo-harrastajia tänne.

      Tarkoittaa sitä että juniorien isät huutavat vittua ja perkelettä katsomossa ja syytävät tappouhkauksia valmentajalle! Hienoa kertakaikkiaan. On hyvä opettaa lapsille jo pienestä pitäen ettei jalkapallossa ole itsessään mitää erikoista, vaan ne tappelut ja filmaaminen (huijaaminen) on niitä oikeast tärkeitä asioita.

      Niin potkupallossa kuin elämässäkin!

      Ja onhan tämä paljon tärkeämpi hanke kuin vaikka koulut Haminassa?

      Potkupallo ja jääkiekko ovat vähämielisyyden ilmentymiä 2010-luvun Suomessa, ihmiset potkivat palloa vailla oikeaa ja tuottavaa tekemistä. Siitähän tässä on kysymys.

    • Ehvertti

      Miten sitä ennen vanhaan pärjättiin ilman näitä halleja. Järven jäällä luisteltiin sahan terä hokkareilla ja potkittiin palloa hiekka kentällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe