Rintaliiviostoksille

Häiritsee

Hei!

Mitä mieltä olette, kun alusvaateliikkeessä seikkailee miehiä hypistelemässä ja tuijottelemassa?

31

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesvastaaja

      Kerran olin Change-myymälässä ja siellä naisasiakas alkoi selittämään, että kuinka hyvältä hänen juuri valitsemansa liivit näyttäisivät päälläni. Siinä minä sitten myyjän kanssa katselimme h-moilaisena. Oli varsin kiusallista.

      Muuten olen saanut olla rauhassa ostoksilla.

    • Maija23

      Mun mielestä on kivaa että miehetkin uskaltaa tulla rintsikkaostoksille. Eikä mua haittaa jos ostavat itelleen.

      • Maija23 laita viestiä mulle treffi puolella


      • Tytti17

        Mustakin on hyvä, että miehetkin oppisivat naisten alusvaatteista. Mun pokaystävä ei ikinä osais ostaa mulle rintsikoita. Olis hyvä, jos osais ja ostas kans!


      • Vaihtoon_menee
        Tytti17 kirjoitti:

        Mustakin on hyvä, että miehetkin oppisivat naisten alusvaatteista. Mun pokaystävä ei ikinä osais ostaa mulle rintsikoita. Olis hyvä, jos osais ja ostas kans!

        Rintaliivien osto on naisellekin hankalaa koska koot ovat erilaisia eri valmistajilla ja mallienkin kesken samalla valmistajalla. Rintsikat pitää sovittaa ja se on vaikeaa poikakaverilta ellei malli ole mukana.


      • uyhjki87

      • Ei_naiselle

      • ope1234
        Tytti17 kirjoitti:

        Mustakin on hyvä, että miehetkin oppisivat naisten alusvaatteista. Mun pokaystävä ei ikinä osais ostaa mulle rintsikoita. Olis hyvä, jos osais ja ostas kans!

        Juu, rintsikkatyttö on nyt sitten siirtynyt miesten opettamiseen. Tällä trollilla on kolme fetissiä: hän esiintyy avuttomana teininä, jota pitää neuvoa, tai sitten muiden teinien neuvojana (usein molempina yhtä aikaa) tai nyt sitten haluaa ryhtyä neuvomaan miehiä rintsikoiden ostossa...


      • Tytti17

        Luulis nyt jollain opettajalla olevan tärkeempääkin työtä, kuin roikkua täällä alusvaateosastolla arvostelemassa muiden kirjotuksia!
        Yritä kehittää ammattitaitoasi opetystyössä, sillä siitähän sinulle palkkaakin maksetaan.


      • Olet_outo
        Tytti17 kirjoitti:

        Luulis nyt jollain opettajalla olevan tärkeempääkin työtä, kuin roikkua täällä alusvaateosastolla arvostelemassa muiden kirjotuksia!
        Yritä kehittää ammattitaitoasi opetystyössä, sillä siitähän sinulle palkkaakin maksetaan.

        Mistä sinä tiedät kuinka pätevä tuo ope1234 on ja kuinka paljon hän on käynyt jatkokursseja. Ammatti (?) ei ole este kirjoittaa tällä pasltalla. Vain kaltaisellesi henkilölle opettaja on punainen vaate, ilmeisesti huonon koulumenestyksen vuoksi tai kouluvastaisuudesta johtuen.
        Vapaa-aikanaan saa ja voi tehdä aivan mitä lystää, vaikka kirjoittaa tälle palstalle.


      • Catya

        Ope kirjoitti ainoastaan yhden vastauksen. Olet ilmeisesti ottanut hänen kanssaan yhteen aikaisemminkin? :) Koetahan nyt ymmärtää, että kärysit taas vaikka yritätkin esittää viatonta. Muut nimittäin huomaavat tuon feikkaamisen heti.

        Omaat alusvaatefetissin. Ihan ok, ei ole laitonta. Haluat naisten keskustelevan täällä alusvaatteista. Aina kun keskustelu laimenee niin sinä tulet taas puskasta ja yrität saada kysymyksilläsi naisia vastailemaan. Jos noihin liittyy alaikäiset, liikut väkisinkin laillisuuden rajoilla, ellet jo ylitä sitä. Ei tuosta laillisenakaan versiona ole muuta seurausta kuin että saat keskustella täällä ihan keskenäsi.


      • Tytti17

        Siinä jälleen härski hartikainen, tyylittömyyden ja öykkärimäisyyden perikuva catya.


      • Pelkkää_asiaa
        Tytti17 kirjoitti:

        Siinä jälleen härski hartikainen, tyylittömyyden ja öykkärimäisyyden perikuva catya.

        Osui ja upposi! Nostit heti äläkän kun Catya asiallisesti kommentoi toimintaasi. Catyan vastauksessa ei ollut mitään tyylittömyyttä tai öykkärimäisyyttä.


      • Pelkkää_asiaa

        Upposit entistä pahemmin! Olen aivan toinen kirjoittaja jota kylläkin suututtaa aiheettomat syyttelysi.
        Ellet siivoa kirjoitustyyliäsi, niistä joudutaan tekemään ilmianto ylläpidolle.


      • Pelkkää_asiaa

        Paljastit oman tyhmyytesi!


      • Catya
        Pelkkää_asiaa kirjoitti:

        Paljastit oman tyhmyytesi!

        Antaa tuon meuhkata. Kaikkihan nyt ymmärtävät, että hän ei ole mikään "Tytti". Suurin rangaistus hänelle taitaa olla se, että naiset eivät jatkossa viitsi kirjoittaa tänne.


      • iloaeloon
        Vaihtoon_menee kirjoitti:

        Rintaliivien osto on naisellekin hankalaa koska koot ovat erilaisia eri valmistajilla ja mallienkin kesken samalla valmistajalla. Rintsikat pitää sovittaa ja se on vaikeaa poikakaverilta ellei malli ole mukana.

        Ei ostaminen aina ole mitenkään hankalaa, jos tietää oikean koon ja ostaa saman valmistajan mallia. Näin esimerkiksi.
        Miksi täällä aina kaikki tuomitaan heti eikä? Yritettäisiin yhdessä olla positiivisempia ja iloisempia.


    • Catya

      Taas uusi pervoketju. Ymmärrättekö, että te romutatte koko palstan!

      Tytti17, Maija23...mielikuvitusta edes nimimerkkeihin. Kyllä nuo tunnistaa samaksi tosin muutenkin.

      • hyihyi

        Näin vastaa aina epääkohtelias catya. Hyi


      • Ihan_aiheesta
        hyihyi kirjoitti:

        Näin vastaa aina epääkohtelias catya. Hyi

        Eihän tuossa catyan viestissä ollut mitään epäkohteliasta. Totesi vain faktan, mutta taisipa kalikka osua kohdalleen kun vastasit heti.


      • hyihyi

        Olen srurannut pitemmän aikaa tämän catyan loukkaavaa ja epäkohteliasta kirjoittelua, ihme, jos luotsit eivät jo herää ja bannaa häntä ulos.


      • Hyihyivaan
        hyihyi kirjoitti:

        Olen srurannut pitemmän aikaa tämän catyan loukkaavaa ja epäkohteliasta kirjoittelua, ihme, jos luotsit eivät jo herää ja bannaa häntä ulos.

        Olen seurannut myös sinun kirjoitteluasi. Haukut jatkuvasti catyan ja ope1234 vastauksia. Viestisi on vahvaa liiottelua loukkauksista ja epäkohteliaisuudesta. Kokeile tehdä ilmianto, jos ilmiantamasi viesti ei poistu, tiedät ettei siinä ollut mitään vikaa ylläpidon mielestä.
        Tuo aktiivisuutesi osoittaa melkoisella todennäköisyydellä että olet itse näitä outoja aloituksia tekevä ja ihmeellisiä ohjeita jakava henkilö.


    • AnoMies

      Eikös se ole joka tytön lahja nr.1 jotain mukavaa alle...

    • hohhoijaaaaa

      No jos tähän nyt yrittäisi asiallisesti vastata. :D Ensireaktiona onhan se vähän hassua, jos näkee miehen yksinään rintsikkapuolella seikkailevan, mutta eihän se minulle kuulu. Osto-oikeushan nyt kaikilla on ja todellakin hän on joko ostamassa niitä itselleen tai puolisolleen joten... Henk. koht. vaikka noteeraankin asian, niin en jaksa vaivata päätäni sen enempää. Siinähän niitä katselee eikä se minulle kuulu.

      Jos joku mies siellä nyt erityisesti huohottelee ja tuijottelee ja alapäätään raapii-hieroo samanaikaisesti, niin siinä vaiheessahan voisi jo ilmoittaa myyjille asiasta, mutta kuvittelisin tuon nyt kyllä olevan pääsi sisällä oleva asia. Tuskinpa suurin osa miehistä alusvaateosastolla on pervoja, jotka kuvittelevat sinua hypistelemänsä rintsikat päällään.... Järki käteen.

    • MiesLiiveissä

      Kyllä jokainen saa ostaa sellisia alusvaatteita kuin haluaa Itse käytän naisten alusvaatteita lähes päivittäin vaikka olen mies Onhan tuo liiviosastolla käyminen herättänyt joskus hieman kummastusta mutta ei se pahemmin haittaa Erityisesti Aubaden ja Marie Jon alusvaatteet hienoja

    • RohkeastiVaan1

      Rohkeasti vain ostoksille! Tämä on vapaa maa ja jokainen saa ostaa mitä haluaa.
      Tasa-arvoa tällekin saralle. Ostaa sitten itselle tai jollekin muulle.

    • HuonotKokemukset

      Hei vaan,
      minulla on huonoja kokemuksia asioimisesta alusvaateosastolla. Myyjät tuijottavat kuin myymälävarasta eikä saa hetkenkään rauhaa katsella rauhassa. Osaan kyllä asiakkaana pyytää apua, kun sitä tarvitsen. Sama vaiva on kyllä yleisemminkin myyjillä.

    • avoimuutta_kehään

      Nyt kaikki innostamaan miehetkin naisten alusvaateosastolle! Tehdään siitä kaikkien osapuolien osalta mukava tapahtuma. Sitä paitsi samalla saadaan Suomi nousuun, kun myynti kasvaa.
      Mitä väliä sillä on kenellekään ulkopuoliselle, miksi joku jotain ostaa? Olisiko aika jo avartaa omia näkemyksiä? KYLLÄ!

    • ostinjo

      Kävin tänään juuri katselemassa ja sovittamassa ja ostamassa rintaliivejä marketissa. Kukaan ei kiinnittänyt asiaan mitään sen enempää huomiota. Sovittamalla löytyi sopivat ja hyvät.

      • rohkeaton

        Hienoa, täällä on rohkeita ihmisiä toteuttamassa itseään eikä alistumassa kaikkien mielensäpahoittajien armoille.
        Kunpa itselläkin rohkeus riittäisi.


    • vaimolleenetsivät

      Miehet on siellä ostamassa vaimolleen alusvaatteita ja odottavat myyjää, joka sitten kertoo enemmän tuotteista ja se mitä kokoa pitää olla. Ja kyllä mies on minulla usein mukana valitsemassa mitä haluaa nähdä päälläni.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe