Liukasteet ja peppupano

pebamaster

16

379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vas_elin

      vaaaaseliinia

    • uuhhh

      Työnnä voipaketti perseeseen

    • N32pikkupaikkakunta

      Riippuu ihan mitä on tottunut käyttämään, ja mikä tuntuu parhaalta. Meillä oli ensin sexikauppojen anal-versio liukasteita, kunnes siirryttiin ihan ruokakaupan hyllyiltä löytyviin liukasteisiin, mm. eräs hajustamaton käsirasva erittäin hyvä... Tosin sitä pitää lisäillä aina välillä, mutta näin naisen näkövinkkelistä selvästi paras (mutta en kehtaa nyt sitä merkkiä sanoa).

      • orieil

        Sano vaan, että e** o*l...Hajaustamattomana oikeasti hyvä ja liukas. Lisäillä pitää, kuten sanoit, mutta ostappa se isompi pullo.


    • buuaaahaa

      Hahaa tummeliako tunget paskareikään

      • N32pikkupaikkakunta

        Hih-hii! Tummeli ei toimi, ei ainakaan meillä. Kokeiltu on... ;-)


    • Protexia käytän halpaa ja myytävänä tavarataloissa jos ujous estää menemästä sexikauppoihin

    • Pjur nimistä,tilattu keltainenruusu.com;ista.

      • laitoin tuohon vahingossa .com domainin oikeesti se on .fi


    • prölöllt

      Aahh johan taas irtos ku varpus parvelta on niin haisevia nää hinttien jutut

    • PeppuPalvoja

      Vesiliukosta liukuvoidetta.. merkillä ei juurikaan ole väliä.

    • 60neitsyt

      Olen 60-kymipinen ja nyt vapaa. Tarkoitus olisi kokeilla peppuseksiä eka kertaa. Minkä ikäsenä itse annoittete peppua eka kerran. Onko mitään mitä mielestänne pitäisi huomioida.

      • hahaaaa

        Eiköhän noin vanhalla jo niin löysä persesuoli että hulahtaa ku mustaan aukkoon


    • kuppironkkari

      Hiekkapaperia

    • arseparser

      Ihan sama

    • akkaaaa

      kakkaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe