Voisiko joku selventää

aistivammainen1

Kertokaa

1) mitä tarkoittaa, jos jossain keskustelupalstalla kertoo ettei löydä jotain tiettyä linkkiä netistä ja sitten kun joku sen linkin antaa, suhtaudutaan ylimielisesti
2) mitä tarkoittaa sellainen, jos joku kehoittaa opiskelemaan englanninkieltä valveutuakseen (valveutuakseen mihin/mistä)
3) entä sellainen, jos joku tieten tahtoen esittää tyhmempää mitä todellisuudessa on siten, että se maailmanlaajuisesti uskotaan

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkedln
    • v_info

      5) Poliisista sanottiin, että ketä vain voi kadulla pahoinpidellä kuinka vain, jos ei ole todistajia paikalla. Poliisille voi myös valehdella, jos on todistajia paikalla porukalla. Siitä sitten lähetetään tietoa syyttäjälle syytetäänkö rikollista vai tehdäänkö syyttämättäjättämispäätös.
      Näin mm. autisminkirjolaisia kohdellaan maassamme.

      • Autismista

        Minua taas tuijotetaan ja halveksitaa päivittäin.


      • Autismista
        Autismista kirjoitti:

        Minua taas tuijotetaan ja halveksitaa päivittäin.

        Piti vaan sanoa sitä,että minulle ilkutaan Autismista joka päivä.Ja saan kuula joka päivä,että minun pitäisi tappaa itseni.Että minusta ei ole haittaa ympäristölle.


      • tuijotus_seis
        Autismista kirjoitti:

        Minua taas tuijotetaan ja halveksitaa päivittäin.

        Tämän vuoksi ihmisille annetaan nyrkki naamaan.


    • huihaivaan

      6) Herjakirjeitä saa myös lähetellä mielin määrin niin paperitse kuin sähköisestikin postilaatikkoihin.

      Sitten aina kun tällaista tapahtuu, pitää muistuttaa poliisia pitämään mielessään kaikki puhelut sekä yhteydenotot puolustusvoimiin sekä ottamaan selville mistä numerosta ja ip-osoitteesta tietoja on kulloinkin välitetty.

    • jhgffhjkl

      Mitä hyötyä on keskusteluavuista, joissa kuulijaa hämmentää se, että joku puhuisi tosissaan totta (niin paljon kuin on totta pystynyt selville saamaan), ja sellaista mahdollisuutta ei pidetä melkein mahdollisenakaan.

      • faktaavaifiktiota

      • kuusplus

        Millä perustein kyseenalaistat ihmisen todenpuhumisen tason? Vaaditko siitä kirjallisia todisteita henkilöltä ja tämän lähipiiriltä jotka tuntevat henkilön perikotaisin vai uskotko netistä lukemaasi yliopistoissa laadittuun kirjalliseen informaatioon, mitä julkaistaan ns. yleisenä totuutena eri medioissa?


      • gjklkhhgg

        Ei vaan ihmisten mielestä vaan tosissaan totta puhuminen on jotenkin odottamatonta


      • vblkjhjjjj

        Eihän täälläkään varmaan juuri kukaan oleta juuri kenenkään kirjoittavan mitään totta mistään todesta ??? (Vaikka autismi foorumilla ollaan, eikä autistien valehtelutaidot varmaankaan ole huippuluokkaa edes.)


      • filosofian__prof
        gjklkhhgg kirjoitti:

        Ei vaan ihmisten mielestä vaan tosissaan totta puhuminen on jotenkin odottamatonta

        Kuinka sairas ihmisen täytyy olla, jos hän ei voi luottaa yhteenkään ihmiseen eikä mihinkään mitä hänelle puhutaan? Silloinhan hän kärsii epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä. Autismi ei ole sairaus eikä autisti valehtele, joten ne, jotka eivät oikeindiangosoitua autisminkirjon ihmistä usko, ovat sairaita henkisesti. Tai vakavasti persoonaltaan häiriintyneitä. Jos jonkun esim. tänne kirjoittavan sanoja epäillään, on mahdollista pyytää tämän henkilön lähipiiriltä kirjallinen lausunto tämän henkilön luonteenpiirteistöstä koko elämän ajalta. Jos lähipiiriltä pyynnöistä huolimatta ei sellaista irtoa, diagnosoitiin ei ole autisminkirjon osalta minkäänlaisia perusteita. Tämänkaltaisessa selvitystyössä voi käyttää myös valheenpaljastuskonetta eli aitoa oikein oikeassa paikassa diagnosoitua Autistia.


      • fyysikkopsyko
        gjklkhhgg kirjoitti:

        Ei vaan ihmisten mielestä vaan tosissaan totta puhuminen on jotenkin odottamatonta

        Eli heillä on selvästi vaikeuksia prosessoida itsestäänselvyyksiä nopeaan tahtiin? Eivätkö jotkin aineet käyttäydy samoin riippuen ympäristöstä?


      • kummajainen705B
        fyysikkopsyko kirjoitti:

        Eli heillä on selvästi vaikeuksia prosessoida itsestäänselvyyksiä nopeaan tahtiin? Eivätkö jotkin aineet käyttäydy samoin riippuen ympäristöstä?

        Tuonko perusteella oletat autistisen ihmisen koostuvan pääosin plasmasta eli hänen olomuotonsa on eri kuin ruumiillisilla elävillä olennoilla, minkä vuoksi näiden ihmislajien kemiat poikkeavat kohtuu suuresti toisistaan?


      • yliopistoonko-NEVER

        Plasman muodostuminen.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Plasma


      • jkllööööö
        fyysikkopsyko kirjoitti:

        Eli heillä on selvästi vaikeuksia prosessoida itsestäänselvyyksiä nopeaan tahtiin? Eivätkö jotkin aineet käyttäydy samoin riippuen ympäristöstä?

        Mielenkiintoinen teoria. Ihan hermoja lepuuttava.


    • hkkk

      niiii

      • mykäksiryhtyvä

        Niinpä niin. Olen menettänyt lähes kaikki ihmissuhteeni koska puhun aina totta. Useimmat ihmiset inhoavat minua sen vuoksi. Jos yritän elää kuten muut eli valehdella, jään heti kiinni ja joudun vaikeuksiin. Sitten jos joudun vaikeuksiin ja puhun edelleen totta, minun sanojani muutellaan erilaisissa poliisien sekä terveydenhuoltolaitosten tietokannoissa joidenkin epäinhimillisten työntekijöiden toimesta, jotka eivät ymmärrä edes, mitä heille puhutaan ts. eivät ymmärrä selkeästi kuultua selväsanaista puhetta vaikkei kuulossa pitäisi olla mitään vikaa. Löytyykö muilta samankaltaisia kokemuksia?


      • kjhgffghjj
        mykäksiryhtyvä kirjoitti:

        Niinpä niin. Olen menettänyt lähes kaikki ihmissuhteeni koska puhun aina totta. Useimmat ihmiset inhoavat minua sen vuoksi. Jos yritän elää kuten muut eli valehdella, jään heti kiinni ja joudun vaikeuksiin. Sitten jos joudun vaikeuksiin ja puhun edelleen totta, minun sanojani muutellaan erilaisissa poliisien sekä terveydenhuoltolaitosten tietokannoissa joidenkin epäinhimillisten työntekijöiden toimesta, jotka eivät ymmärrä edes, mitä heille puhutaan ts. eivät ymmärrä selkeästi kuultua selväsanaista puhetta vaikkei kuulossa pitäisi olla mitään vikaa. Löytyykö muilta samankaltaisia kokemuksia?

        Tämän tapaista löytyy


      • Osaakojokuselittää

        Mie olen soittanut kriisipuhelimeen, ja siellä ovat kaikki sanoneet, että varmasti jokainen vastaaja haluaa vain hyvää. Miten he voivat sen tietää, jos vastaajia on satoja ?
        Ja sitten siellä kuitenkin sanotaan, että jokaisessa ihmisessä on myös paha puoli.
        Niin, niin miten he voivat tietää, ettei paha puoli ilmene kenessäkään kriisipuhelimessa koskaan?

        Ja sitten toiseen asiaan. Mie en ymmärrä sitä kun sydän kipeänä empatiasta miulle sanotaan,
        että jos olenkin vain hiljaa itsekseni, niin pääni kuulema räjähtää.
        Enemmänkin räjähtää tuollaisten puheiden kuuntelemisesta.


    • Autismia

      Miksi Säätiöitä perustetaan Suomessa vain sen takia,että ne eivät maksa ollenkaan veroja ja arvonlisäveroja.Ja ohjailevat Vammasia.

    • Autismia

      Miksi Suomessa Säätiöt eivät saa toimia,että heillä on Vammasia asiakkaita.Miksi Säätiöitä ei saa perusta Suomessa sen takia,että sinne ei valita Vammasia asiakkaita.Ja Alkoholisteja.

      • Autismia

        Miksi Vammasille asiakkaille tarkoitettuja Säätiöitä pidetään Säätiöinä.Eikä Laitoksina?


      • Autismia
        Autismia kirjoitti:

        Miksi Vammasille asiakkaille tarkoitettuja Säätiöitä pidetään Säätiöinä.Eikä Laitoksina?

        Onko näin,että Suomessa perustetaan Säätiöitä.Vain siksi,että saadaan ohjailla aina Vammasia.


    • Vilkas

      Äsken Mot -ohjelmassa kerrottiin Bensowin lastenkotisätiöstä, joka lopetti lastenkotitoiminnan, koska lapset on tänä päivänä liian vilkkaita ja vaikeasti pideltäviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe