Miksi uusi passatti on niin paska?

paskatti

Hiukan väsynyt volsuun. 2009 Passatti on koko pihamme paskin vekotin. Merkkikorjaamolla kolme kertaa viimevuonna ja kerran jo tällekin vuodelle. Ei prkl, akan 96 lintta paska mese kulkee varmemmin. nm pettynyt. osta citikan seuraavaksi.

17

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhg

      2009 Passatti ei ole uusi. Ei muuta.

    • ostaFord

      EIIII!!!! Älä osta sittiäistä, saat entistä enemmän ongelmia. Olen omistanut sekä Citikan että Volkkarin ja molemmat oli ihan paskoja isolla PEELLÄ. Nyt on Ford Focus Ecobuust alla ja hyvin kulkee. Honda on kanssa hyvä, mulla ehti olla niitä kolme, eikä voinut valittaa.

    • fdsfdsdfsdfsdf

      Osta Toyota Avensis tilalle, kyllä kestää.

    • 1a2b3c

      2009, uusi? Oletko sä ihan sekaisin. Autosi on n. 5 vuotta vanha ja sillä on ajettukin varmaan n. 300 tkm. Tarkoitat varmaan että se on uusin mikä sinulla on koskaan ollut.

      • klonkkarilla

        Mulla on 2009 Mazda ja se on vikojen puolesta kuin uusi (Mazda - ei VW). Niitä ei ole - enkä odota tulevaksikaan.


    • pääeino

      Mulla on ollut 10 volkkaria, joista 5 passatteja ja kaikki ovat toimineet hienosti. Taitaa tämä runsas volkkareiden parjaaminen johtua siitä, että niitä on niin paljon liikenteessä, joten vikojakin löytyy. Tuskin niitä vikoja on prosentuaalisesti sen enempää kuin muissakaan.

      • NeverVag

        Tiheästi olet joutunut vaihtelemaan poksvageneita toiseen. Ja minkäköhän takia, ei liene epäselvää suurelle yleisölle.........


      • ajoeino
        NeverVag kirjoitti:

        Tiheästi olet joutunut vaihtelemaan poksvageneita toiseen. Ja minkäköhän takia, ei liene epäselvää suurelle yleisölle.........

        Syyksi riittää esim. yli 100tkm vuodessa ajettavat kilometrit. Ja niitä Passateja on tässä maassa paljon.


      • NeverVag

        Eihän tuo ole mikään syy, kun täällä kehuskelevat ajaneensa 1 000 000km ilman minkäänlaisia ongelmia......Sinullahan olisi siis tuon kaavan mukaan vielä yhdeksän vuoden harmitttomat kilometrit edessäsi. Mutta kyllä kansa alkaa jo hiljalleen ymmärtämään......


      • ajoeino
        NeverVag kirjoitti:

        Eihän tuo ole mikään syy, kun täällä kehuskelevat ajaneensa 1 000 000km ilman minkäänlaisia ongelmia......Sinullahan olisi siis tuon kaavan mukaan vielä yhdeksän vuoden harmitttomat kilometrit edessäsi. Mutta kyllä kansa alkaa jo hiljalleen ymmärtämään......

        Silloin kun autolla tehdään rahaa, ei ole mitään syytä kuluttaa autoa lähellekään loppua. Tuohon 250-300tkm:iin mennessä riittää huollot huolto-ohjelman mukaan, eikä korjauksia yleensä tarvita lainkaan. Jos jotain sattuisi tarvitsemaan, menee varmasti takuuseen kun kilometrirajaa ei ole.
        Korjaamopäivät ovat tuloksesta pois, joten niitä vältetään. Senkin vuoksi Passat on kohdallani osoittautunut parhaaksi valinnaksi. Muut ajakoot millä tykkää, eikä se ole minulta pois.


      • NeverVag

        Minun autossani on takuu 5v ilman kilometrirajaa sen kahden vuoden sijasta.


      • PetkuHuiputusta
        NeverVag kirjoitti:

        Minun autossani on takuu 5v ilman kilometrirajaa sen kahden vuoden sijasta.

        Aasialaista kuraa myydään pitkällä takuulla, kune ei muuten kukaan ostaisi. Ja auton hinta maksetaan 5 vuodessa toiseen kertaan kalliina ja tiheästi toistuvina huoltoina.

        Premiumautoissa kaikissa 2 vuoden takuu.


    • volsulla

      VW:llä olen ajanut vähän yli 300 tkm, eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia.

    • ExAATU

      Rikas mies jos oisin.....DABADIBIDABADABADABADIBIDABADAAAAAAAAAAAAA.......
      Nissanilla takana 8500 km ja ZERO korjaamokäyntiii, heiiii!!!!!
      Volsulla olis täs vaiheessa jo juotu litratolkulla kaffetta korjaamolla ja kuunneltu pukumiehen selittelyä, että mikä tällä kertaa ja kestääks kauan, ja mee hei valitseen tosta Herziltä joku sijaisauto, et me kyl sit pannaan tekstaria tulemaan ja bla bla bla bla blaaaaaa

    • made_in_russia

      Volkswagen ei ole enää sama auto kuin ennen. Ennen volkkareita kunnioitettiin ja ne oli oikeasti hyviä mutta ei enää ja eikös nyky volkkarit jo tehdä Venäjän maalla? Se kertoo jo paljon ja eipä taida siinä vaiheessa voida enää paljoa toivoa että auto olisi hyvä...

    • aatuapakoon

      Meksikossa. GOLF nimeä takapaksissa kantava peltihötterö, entinen kruununjalokivi, kasataan Manolitojen ja huumekartellien luvatussa maassa. Kyl olis volsun johtajien aika osallistua taas sisäiseen koulutukseen, aiheena tällä kertaa "AHNEEN PALKKA ON P....A".

    • ihanatTrollit

      Täällähän on kahta porukkaa, Volkkarin omistajia ja autoista tietämättömiä trolleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe