Naapurin nokkava nainen

ylpeys

Naapurin keski-ikäinen nainen kulkee nokka pystyssä ja ei tervehdi ollenkaan. Nyt oli saanut varoituksen kun juhlinut äänekkäästi yöllä.

Ensin ei tervehdi ollenkaan ja nyt sitten yhtenä päivänä tuli voivottelemaan kun joku valittanut melusta. En ottanut mitään kantaa ja jatkoin matkaa.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota_ittees_vaan

      On aika tyhmää ottaa itseensä noin pahasti, jos joku ei tervehdi! Mun mielestä säälittävää... Mikä siinä naisessa niin vetää sua puoleensa, että noin pahasti otat ittees.... Olisit sitten pyrkinyt uteliaisuuttas tyydyttään myös...
      Mulla oli kerran yks uskovainen ämmä, joka yritti kanssa kaikin puolin tunkea elämääni. Paras oli, kun se oikein henkilökohtaisesti rupesi kantamaan seurakunnan tervetuliaisesitteitä kotiin... Yleensähän ne tulee postissa. Muija petty pahan kerran, kun ei päässyt rappukäytävästä sisään asti. Ja se kaheli asu siinä samassa rapussa vielä....

      Tono mikä tono... Kaljapullot sillä vaan oli talosaunan oven takana odottamassa, kun kävi jonkun miesystävänsä kanssa saunassa, ihmettelin kyllä kovasti että miksi ne kaljat oli siinä rapussa, saunan oven takana....

      Mutta siis,,, kaikesta älyttömästä sitä ja itteens otetaankin. Et taidakaan olla niin hyväntahtoinen ja viisas ihminen kuin yrität esittää, jos sun elämäs kaatuu ja murenee siitä, kun joku ei sano päivää....

      • ylpeys

        Ei mua haittaa vaikkei tervehdi ollenkaan ja jos ei halua tervehtiä niin ei sitten tarvitse tulla valittamaan kun on ongelmia.


    • aukkoperä

      Minua kiinnostaisi psykodynaamisesta lähtökohdasta miettiä tuota että ei tervehditä, mitä se antaa sille joka ei tervehdi / tai ei missään tilanteessa itse tervehdi ensin. Tarkoitan siis psykologisesti?? Onko se jotain voiman tunnetta, ylemmyyden tunnetta ja ylpeyden ja omanarvontunnon ylläpitoa?

      Jotkut ovat lisäksi sellaisia, että jos jossakin tilanteessa ei heitä tervehditä ensin niin sen jälkeen alkavat pitää mykkäkoulua vaikka hamaan hautaan asti!

      Itse veikkaisin, että kyse on ylpeydestä ja narsismista!

      • huudetaan_nyt_oikein

        Ei tarvitse noin kaukaa hakea. Jotkut vaan tykkäävät olla omissa oloissaan ja aika moni ujostelee vieraassa seurassa. Sitten on se itsetuntokysymys. Todennäköisemmin olet itse se narsissi. Ehkä psykopaattikin, kun et tajua mitään tunteista!!!


    • KattohaSiePeiliinHei

      Tervehtiminen kuuluu hyviin tapoihin, mikä taas on teille täysin vieras käsite.

    • vittumainennaapuri

      mullakin oli joskus naapurina nokkava nainen.Oli oikein hyvä suihin ottaja ja muutenkin hyvä sängyssä.Mutta ei tervehtinyt selvinpäin.

    • suumakiaksi

      Nokkava naapurin horo sattui samaan hissiin päästin heti oikein kovan puolimärän mätäpierun ja sanoi laitahan suu makiaksi! nyrpisteli lisää tokasin vielä mitäs siinä nyrpistelet vitulaas oon turkkis tienanu : D

    • As.Oy.Junatori

      Meidän taloyhtiössä tämä tervehtimisongelma on ratkaistu, järjestyssäännöissä sanotaan että tervehdyksiin pitää vastata.

      • Pihapoliisi

        Minä en ainakaan meidän pihan pihapoliisia tervehdi. Kaivelee ihmisten roskapussit ja kuuntelee luhtikäytävässä ikkunoiden takana, yrittää kurkkia asuntoihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe