Ratkaisu "laturaivoon"

JohanHelpotti

Terve!

Ja anteeksi aluksi tuo aiempi provosointi, mutta sehän meni niin kuin pitikin.

Lopuksi ratkaisu TÄHÄN ongelmaan ja se on yllättäen kaupungin käsissä. Eli latujen lähtöalueelle varsinaisen ladun ulkopuolelle pieni loiva tömpyrä ja sinne KONEELLA muutama latu, kiitos.

Eli pienenkin lapsen pitää ehdottomasti päästä laskemaan ladulle, toisin kun eräs väitti, koska siitä saa parhaimman kokemuksen hiihdosta. Saattaa lapsi hiihtää toistekin.

Eli Särkijärven kuntotalon piha-alueelle vähän ylimääräistä latua harjoittelua varten - ja pienellä mäellä varustettuna. Jatkakaa...

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risukasaantömpyrä

      Miten sinne voi tömpyrää tehdä, kun siitä on tehty risujen säilytyspaikka???
      Mutta halulla siihen johonkin saisi kyllä tömpyränkin tehtyä.

    • 543

      Oliko se provo?! Voi p**ska%#"("#"

    • 10011010

      Jämsäläiseen tyyliin korjataan asiaa missä ei ole vikaa. Kuten jo aikaisemmin kerroin, niin jämsän alueelle on useaan paikkaan tehty lapsille tarkoitettuja latuja ja löytyy hyviä paikkoja juuri mäenlaskun harjoitteluun. Näiden harjoittelupaikkojen lisääminen ei ole tarkoituksenmukaista koska jo nyt on kattava verkosto harjoittelulatuja juuri lapsille. Kuitenkin pitäisi ehtiä ylläpitämään varsinaista latuverkostoa.

      Se on valitettavaa jos vanhempia ei kiinnosta viedä lapsiaan näihin harjoittelupaikkoihin tai ymmärrystä koska toimitaan väärin. Kuitenkaan mitkään toimet ei taida riittää että tälläiset vanhemmat eivät tekisi typerästi.

      • Kuuleppany

        Sanoppa missä ne harjoittelupaikat ovat ja missä niille opastetaan?

        Kyllä, kun se äiti lapsensa kanssa lähtee ladulle harjoittelemaan, niin sille tulee mieleen, että ladut ovat Särkkärillä ja Himoksessa. Ei ainakaan minun tiedossani ole mihin kannattaa mennä, jos haluaa löytää tällaisen harjoittelupaikan. Totta kai se Seppolan yh-äiti menee harjoittelupaikkaan ennemmin kuin Särkkärille, jos sille sanotaan missä se on - ja jos se on kutakuinkin yhtä lähellä.

        MISSÄ NIITÄ ON?

        Tiedän, että netissä on latuverkosto, mutta ei sieltä käy ilmi, että missä voi ladulla harjoitella?

        MISSÄ NIITÄ ON?

        Kyllä menee hermot tuollaiseen asenteeseen, että "on niiitä ja tosi paljon onkin".

        Mutta sitten kun menee niiltä yh-äideiltä tekemään galluppia Seppolaan niin tulos on tämä:

        Tiedättekö missä lapsenne voi harjoitella oikealla ladulla mäen laskemista?

        Virpi 28v: Ööö, kai Särkkärillä?

        Jenna 26v: Särkkärillä ja Himoksessa ainakin.

        Siiri 29v: Särkkärillä varmaan.

        Maria 34v: Särkkärillä ja Kaipolassa.

        Jenni 27v: En osaa sanoa.

        Linda 21v: Mun lapsi on vielä niin pieni, että ei me tollasta mietitä.

        Liisa 33v: Me ollaan käyty Särkkärillä, mutta ei sinne varmaan enää uskalla mennä. En kyllä sit tiedä.

        Satu 48v: En mä tiiä mitään.


        Eikö jo tästä tuloksesta voi päätellä, että ihmiset ei tiedä näistä sinun mainitsemista paikoista?!?


      • LatuLeila

        Tuosta puuttuu ainakin pari:

        Lilli-Leena 22v: Just tota en tiiä, mutta sen tiiän missä on Joccari.

        Kerttu-Elisa 19v: Tonassa oon käynny, mutta mitään latuja en oo nähny.

        Eli onko kiinnostustakaan mitään selvittää, kunhan jonnekin ne kersat viedään.


      • Mrs.Seppola
        LatuLeila kirjoitti:

        Tuosta puuttuu ainakin pari:

        Lilli-Leena 22v: Just tota en tiiä, mutta sen tiiän missä on Joccari.

        Kerttu-Elisa 19v: Tonassa oon käynny, mutta mitään latuja en oo nähny.

        Eli onko kiinnostustakaan mitään selvittää, kunhan jonnekin ne kersat viedään.

        Kylläpä oli tyly näkemys Jämsän yksinhuoltajaäideistä. Kyllä ne oikeasti haluaa hiihdättää lapsiaan ja jotkut hiihtävät itsekin.


      • Laugh
        Kuuleppany kirjoitti:

        Sanoppa missä ne harjoittelupaikat ovat ja missä niille opastetaan?

        Kyllä, kun se äiti lapsensa kanssa lähtee ladulle harjoittelemaan, niin sille tulee mieleen, että ladut ovat Särkkärillä ja Himoksessa. Ei ainakaan minun tiedossani ole mihin kannattaa mennä, jos haluaa löytää tällaisen harjoittelupaikan. Totta kai se Seppolan yh-äiti menee harjoittelupaikkaan ennemmin kuin Särkkärille, jos sille sanotaan missä se on - ja jos se on kutakuinkin yhtä lähellä.

        MISSÄ NIITÄ ON?

        Tiedän, että netissä on latuverkosto, mutta ei sieltä käy ilmi, että missä voi ladulla harjoitella?

        MISSÄ NIITÄ ON?

        Kyllä menee hermot tuollaiseen asenteeseen, että "on niiitä ja tosi paljon onkin".

        Mutta sitten kun menee niiltä yh-äideiltä tekemään galluppia Seppolaan niin tulos on tämä:

        Tiedättekö missä lapsenne voi harjoitella oikealla ladulla mäen laskemista?

        Virpi 28v: Ööö, kai Särkkärillä?

        Jenna 26v: Särkkärillä ja Himoksessa ainakin.

        Siiri 29v: Särkkärillä varmaan.

        Maria 34v: Särkkärillä ja Kaipolassa.

        Jenni 27v: En osaa sanoa.

        Linda 21v: Mun lapsi on vielä niin pieni, että ei me tollasta mietitä.

        Liisa 33v: Me ollaan käyty Särkkärillä, mutta ei sinne varmaan enää uskalla mennä. En kyllä sit tiedä.

        Satu 48v: En mä tiiä mitään.


        Eikö jo tästä tuloksesta voi päätellä, että ihmiset ei tiedä näistä sinun mainitsemista paikoista?!?

        Että repesin tolle Sadun vastaukselle. Voiko noin vanhaan äitiä edes olla?


    • ettäsellaistanyt

      Hyvä keino aloittaa olisi soittaminen vaikka liikuntapaikkamestarille joka kyllä opastaa mielellään näille harjoittelupaikoille. Toisekseen osa näistä paikoista löytyy kyllä jos liikkuu keskustan alueella ja ei tuijota päivästä toiseen talonsa nurkkia. Tässä laturaivo tapauksessa taisi kyse olla lähinnä siitä ettei ymmärretty ottaa asioista selvää tai ei jaksettu lähteä harjoittelupaikoille vaan lyllerrettiin lähimmälle ladunpätkälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe