Valvooko tätä Pori keskustelua kukaan?

JoopaJoo865

Tänne saa ilmeisesti kirjoittaa nykyään ihan mitä sattuu,kun joka keskustelu on pilattu trollauksella ym. paskalla mitä ei jaksa lukea.Jos täällä joku vitun vuohi on valvomassa niin olisiko aika poistella kirjoituksia oikein rankalla kädellä?
Pitää laittaa suomi24 ylläpidolle viestiä suoraan,jospa asialle voisi tehdä jotain.Imekää nyt odotellessa sukulaistenne elimiä tai leipokaa pullaa itsensäpaljasteliat.

20

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipäät

      Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Kyllä trollit kyllästyvät.

      • kukatjakukinnatko

        "Kyllä trollit kyllästyvät"

        ,,, entäs palstalla rällästavät porilaiset jotka eivät osaa/halua käyttää/etsiä kirjoituksilleen oikeaa asialle tarkoitettua palstaa, koska nämä väsyvät, ei ole merkkejä havaittavissa.


      • mulkutjokeen
        kukatjakukinnatko kirjoitti:

        "Kyllä trollit kyllästyvät"

        ,,, entäs palstalla rällästavät porilaiset jotka eivät osaa/halua käyttää/etsiä kirjoituksilleen oikeaa asialle tarkoitettua palstaa, koska nämä väsyvät, ei ole merkkejä havaittavissa.

        Niin ja älkää unohtako itseään palstan luotsina pitämiään itseään täynnä olevia paskakalloja joiden elämäntehtävä on esittää jotain vitun palstajohtajaa joka määrää kuka saa kirjoittaa ja mitä saa kirjoittaa palstalle.Miten tällaisesta elämäntapamulkusta päästäisiin eroon?


      • mulkutjokeen

        Ja tuolla tarkoitettiin vain sitä yhtä dildoa joka leikkii luotsia, ei niitä aitoja.


      • kukatjakukinnatko
        mulkutjokeen kirjoitti:

        Ja tuolla tarkoitettiin vain sitä yhtä dildoa joka leikkii luotsia, ei niitä aitoja.

        Nythän palsta on sisällöltään toiveittesi mukainen, kaikkea löytyy, ei mitään kovin järkevää välttämättä, mutta ehkä alat vielä joskus ymmärtämään miksi suomi24:lla on niin monia eri keskustelualueita.

        Nyt olet saanut toivomasi poripalstan jolla voit kirjoitella mistä lystäät, tosin kirjoitustasi saattaa ollla vaikeaa löytää kaiken tämän sekasorron keskeltä.
        Mutta toiveesi palstan suhteen on toteutunut, nauti siitä ...


    • Papuakaijaan

      Trollaaminen on sitä kuuluisaa tyhjien tynnyrien kolinaa.

    • Poristkoot

      Ainakin viimeistään nyt täällä nähdään mitä porilaisuus on, voi voi,

      • tunneitsesi33

      • voisinua
        tunneitsesi33 kirjoitti:

        Älä itke siinä raumanpoika, vaan kuule terveiset koko porilta sinulle: https://www.youtube.com/watch?v=oTRFjSVjSqs

        Minäkin haluan yhtyä lämpimästi raumalaispojalle lähetettyihin terveisiin.


    • asiaaaavai

      Ei tarvi valvoo on meinaan sen vertta asiallisii juttui

      • asialinjalla

        Niin on.
        Kouvolassa oli vuonna 2008 kolari.


    • Kyllä_te_muistatte

      Jotkut varmaan muistaa palstan luotsi "Masaboy"?
      Tässähän minä itse! Pyysin päästä 2014 raivaamaan Pori-Keskustelun aivan retuperällään olevaa tasoa, - siinä mielestäni onnistuen mutta rajoitetun ajan ikävä kyllä.

      Kun Suomi24 uudistui, me palstojen Luotsit menetimme kaikki moderointi-toiminnot ja aina niitä kysyessäni korkeammalta taholta, luvattiin sen olevan vaan tulossa ja tulossa.

      En minäkään nyt ikuisuutta jaksanut odottaa ja luovuin toivosta. Jos jälkeenpäin on otettu joku tähän toimeen, hyvä niin. Olisin kyllä yhä itsekin yhä tänäpäivänä ruokkoamassa kirjoituksia jos tarpeen.

      Itsehän muutan 1.3.2017 Riihimäelle, mutta uskon sanomaan "Mies voi lähteä Porista, muttei Pori miehestä".

      Omasta puolestani kiitän kaikkia jotka minun aikanani olivat palstalla aktiiviisia ja joilta sain kiitoksia tekemästäni vapaa-ehtoistyöstä tämän palstan eteen.

      Parhain terkuin, Masa =)

      • TerkkujaMatkaan

        Viehän terveisiä Riksun kongille, äläkä sitten nouki saippuaa suihkussa.


    • Herjattu

      Ei tätä palstaa kukaan todella valvo. Valvojat ovat vain onnettomia onanisteja jotka nauttivat kun lukevat mielipuolen julkisia herjauksia. Jotenkin pitäisi saada valvojat tai ylläpitäjä vastuuseen.

    • Kyllä_te_muistatte

      Harmi kuulla jos taso on taas muutaman vuoden takaista. Sain aikoinaan palstan Luotsi-oikeudet ja ylläpidon ohjeistukset miten täällä toimin omasta puolestani. Samoihin aikoihin minun kanssani palstalle otettiin toinenkin Luotsi, mutta en tiedä jaksoiko hänkään odotella. Ylläpidosta se on sitten kiinni. Minulle näkymä sivustolla oli tuon aikaisen Suomi24-päivityksen jälkeen samanlainen kuin kellä tahansa niin minkäs siinä sitten teet. Itse aloitin siivoamalla kaikki jo otsikoilla alkavat trollaus-viestiketjut joissa ei ollut tuon taivaallistakaan sanomaa edes siteeksi. Sen jälkeen ihan päivittäin kävin keskusteluja läpi ja puutuin asiaan jos oli aihetta. Ei siis mitään oman mielen mukaista, mielivaltaista deletointia.

      Omia sanojani lainaten tuolta ajalta eräästä ketjusta "Asiallista keskustelua ei saada aikaiseksi" (25.6.2014)

      -"Asiallista keskustelua saisi kyllä aikaan, vaan liekö montaa asiallista keskustelijaa? "
      -"Tämä tosiaan on täysin yleinen keskustelupalsta, johon myös yhteiskunnan ahdistuneilla, - yksinäisyyttään kotona ja tietokone ainoana elämän kumppaninaan viettäväkin voi kirjoitella mitä sitten päässä liikkuukin. Näin se sitten keskusteluissa näkyy."

      Lueskelin äsken sähköpostissani ylläpidon kanssa vaihtamiani mietteitä sivusto - päivityksen jälkeen, ja siellä vaan luvattiin niiden tulevan takaisin "myöhemmin".
      Mitään ei kuitenkaan tullut...

      ~M

    • poriluoto

      Kannataa pistää Aller Mediaan kovaa palautetta, sensuuri on olematonta kun tekee ilmoituksenkin häirikön viestistä niin sitä ei poisteta, spostia alleriin ja vaatimuksia , ennen oli sheriffit ja homma toimi, nyt tietty häirikkä/häiriköt rollaa joka ketjun.
      Joku sairas saa hupia muiden herjaamisesta ja valehtelemisesta.

      • lastentarhanReinikainen

        Ilmeisestikin nuo luotsit ovat omalla ajallaan ilmaiseksi tehneet tuota työtään näillä palstoilla, läheskään kaikille palstoille ei oltu saatu luotsia.
        Kukapa eds viitsisi enää tälläistä lähinnä lasten hiekkalaatikko tasoista tarkkailla työkseen, olisiko poriluodosta luotsiksi, jaksaisitko ryhtyä toimeen, helpompihan se valittaa omaa surkeuttaa kun ei ole mitään tehtävissä asialle.
        Itse en enää vaivaudu ilmoittamaan viesteistä koska se ei yleensä johda toimiin,en ainakaan itse alkaisi ilmaiseksi hyväntekijäksi palstalaisten viihtyvyyden parantamiseksi koska suomi24:lla on tarkoituksena ilmeisesti palstoilla olevan mainosmyynnin hyödyntäminen. Korjatkaa luotsit näkemykseni palkattomasta työstänne aikoinaan näillä palstoilla, jos olette rahallisesti työstänne jotain hyötyneet


      • MasaboyII
        lastentarhanReinikainen kirjoitti:

        Ilmeisestikin nuo luotsit ovat omalla ajallaan ilmaiseksi tehneet tuota työtään näillä palstoilla, läheskään kaikille palstoille ei oltu saatu luotsia.
        Kukapa eds viitsisi enää tälläistä lähinnä lasten hiekkalaatikko tasoista tarkkailla työkseen, olisiko poriluodosta luotsiksi, jaksaisitko ryhtyä toimeen, helpompihan se valittaa omaa surkeuttaa kun ei ole mitään tehtävissä asialle.
        Itse en enää vaivaudu ilmoittamaan viesteistä koska se ei yleensä johda toimiin,en ainakaan itse alkaisi ilmaiseksi hyväntekijäksi palstalaisten viihtyvyyden parantamiseksi koska suomi24:lla on tarkoituksena ilmeisesti palstoilla olevan mainosmyynnin hyödyntäminen. Korjatkaa luotsit näkemykseni palkattomasta työstänne aikoinaan näillä palstoilla, jos olette rahallisesti työstänne jotain hyötyneet

        Moi!

        Täysin ilmaiseksi, ja omaksi (ja teidän muiden palstalaisten) iloksi, sekä vapaa-ajallani toimin Pori-palstan Luotsina. Saadessani oikeudet, siivosin "alkuun" sellaiset reippaat yli vuoden vanhat höpölöpö-ketjut jotka jo otsikoissa oli silkkaa trollausta. Sitten seurailin käytäviä keskusteluja, myös niitä jotka eivät minua henkilökohtaisesti kiinnostanut, muuten kuin että pidin silmällä asialinjaa ja pätkin välistä offtopicit ja trollaukset.

        Palstalla pyörinyt, erittäin aktiivinen aktiivinen trollailijakin taisi luikerrella muihin keskusteluihin ja homma oli paikoittain hyvinkin siistiä, kunnes tuli se kuuluisaa Suomi24 päivitys, jonka yhteydessä minulta katosi moderointi-oikeudet, jota ylläpito vain lupasi ja lupasi, kunnes en jaksanut odottaa. Myös rekisteröity käyttäjätunnukseni on "kadonnut", ja laitoin siitä palautetta ylläpitoon kun ei tule enää edes tilin-palautus toimintoa rekisteröityyn sähköpostiini. Tein uuden tunnuksen joka nollaa salasanan jokaisen uloskirjautumiseni jälkeen ja olen sen vasta kolmekertaa uusinut.. (?)

        En tiedä mitä koko Suomi24 palveluntuottaja nykyään tällä sivustollaan tavoittelee.. Varmaan sitä mainostilaa ja muut suksikoon kuuseen?

        ~Masa


    • Eino_K

      En mää mikkää trolli ol.

      • kirvi

        Muutenko vaan tyhmä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe