Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi..

432144

pyörivälle ihmiselle:)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi?
Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi?
Kirjoita ne tänne!
Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.

202

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienijahentoote

      Hei Kultapieni,

      ajattelen sinua usein.
      Mietin, tavoittaako ajatukseni sinut jollain tasolla.
      En kykene sinua unohtamaan, sillä tunnen sinua kohtaan edelleen voimakasta vetoa.

      Muistan hengityksesi poltteen kasvoillani,
      suusi raikkaan mentholin tuoksun,
      kun suutelin sinua aamulla yhä uudestaan ja uudestaan.
      Sinä vastasit suudelmiini unisena, hieman tuhisten, onnellisena hymyillen.

      Valvon sinua ajatellen.
      Kaipaus hehkuu ihollani,
      saaden rintani, vatsani kihelmöimään.
      Haluan sinua.
      Syliini, rintojani vasten.
      Huulesi huulilleni.

      • PieniJaHentoOte

        Hei,
        kiitos kun olit niin tunteeton minua kohtaan.
        Nyt kun ajattelen sinua,
        sydäntäni ei enää raasta kaipaus,
        rinnoissani ja vatsassani ei tunnu miltään.

        Kiitos kaikesta hyvästä,
        menneistä ilon ja onnen hetkistä.
        Niitä en koskaan unohda.

        Hyvää jatkoa.

        ___________________________________________________________________

        Lämmin kiitos ap:lle!

        Vapaus, mikä ihana tunne.
        Sydän, sielu täynnä uuden odotusta.


      • myössydänsurustatoipuva

        Kauniisti kirjoitettu pienijahentoote, tulee kuva että olet ehkä syvällinen sisäisesti kaunis ihminen. Hyvä jos olet saanut kaipausta pienemmäksi.

        Muutenkin mielenkiintoinen kauniita ajatuksia sisältävä ketju, mutta muistattehan kirjoittajat että osa noista kommenteista joissa epäillään että ollaan se hlö jota on aiemmassa kommentissa kuvattu, on varmasti täysin tuulesta temmattuja, eli suhtautukaa suurella varauksella siihen että kommentoija oikeasti olisi se hlö jota te kommentissanne kaipailette..


      • PieniJaHentoOte

        Kiitos, olet ystävällinen ja huomaavainen naisolento.
        Osaan minä tuhmeliinikin olla :)

        Toki kaipaan edelleen silloin tällöin, mutta se ei tee enää kipeää.
        Nyt nautin siitä,
        että olen vapaa ajattelemaan ja haaveilemaan,
        etsimään, seikkailemaan, kohtaamaan uusia ihmisiä.

        Ihmisiin joutuu välillä pettymään.
        joskus raskaastikin.
        Nekin kokemukset ovat rikastavia.

        Toivon sinulle valon pilkahduksia
        ja toivon kipinöitä,
        lohduttavaa syliä.


      • myössydänsurustatoipuva

        Ihmisiin joutuu tosiaan välillä pettymään ja pettymään siihen ettei kuvitelmista tullutkaan totta ja rakentamaan tulevaisuudesta toisenlaista kuin ajatteli. Ja pettymykset ovat omalla tavallaan elämän rikkautta, kasvattavat (ehkä :)) elämänviisautta. Onneksi elämään mahtuu paljon valoa ja toivoa ja kauniita asioita. Ja kun pettyy siihen että tulevaisuus ei ollutkaan sellainen kuin unelmoi, saattaakin onneksi myöhemmin todeta, että tulevaisuudesta tuli joka tapauksessa kaunis ja hyvä (ja jonain päivänä löytää ehkä sen sylinkin) :) Valoa sinullekin.


    • eräsjokaheräs

      En tiedä käytkö koskaan tällä palstalla, mutta jos käyt niin älä katoa minulta! Olen huomannut,että peräännyt ja se onkin järkevää, mutta kannattaako se? Ajattele mikä se vaihtoehto voisi olla parhaimmassa tapauksessa. Ajattele niitä perhosia vatsanpohjassa,niitä liian pitkiä katseita ja sitä tunnetta mikä tulee kun ollaan lähellä toisiamme. Älä ajattele järkevästi,ajattele sydämellä A!

      • MistäHeräsit

        En tahtois kadota. Mikä ihmeen vaihtoehto, en ymmärrä?


      • Chie

        Kuulostaisi aloittajan teksti niin tutulle, että jouduin lukemaan useammankin kerran!


    • ihastunutpösilö

      Tulet joka yö uniini. Olet ajatuksissani aamulla heti kun silmäni auki saan. Olet niin kaukainen unelma, jota en usko koskaan saavani. Silmäsi, huulesi ja se kokonaisuus, jota kannat, on jotain niin uskomatonta. En ole tavannut toista sinunlaistasi ihmistä. Olet nainen, jonka haluan elämääni ja rakastaa lopun ikäni

      • Pjho

        Miksi panttaat häneltä tunteitasi? Sillä, siten kiellät itseltäsi mahdollisuuden unelmasi toteutumiseen. Onko sinusta parempi unelmoida hänestä iät ja ajat? Vai olisiko sinun mielestäsi parempi ottaa hänen tunteistaan selvää, jotta voit etsiä toisen naisen jos häntä ei kiinnosta?


    • electrotone

      Näytit vihreää valoa, tiesin minne hetken kulkea.

      Äkkiä vaihdoit keltaiseen.
      Hämmennyin.

      Iski värisokeus ja nyt en tiedä onko valo punainen.
      Olen eksyksissä.

      Tämä on sinulle K.

      • ISTHATME

        Heh, täällä yksi K. :D
        Kerro vähän enemmän, vaikka etunimesi eka kirjain?
        :)


      • eletrotone

        En kerro, kyllä sinä jo varmaan tajuat.


      • upsidedownsmileyy

        Ettet ole kiinnostunut?


      • mitätaallatapahtuu

        Olen todellakin kiinnostunut.


      • ISTHATME

        Valitettavasti en uskalla enää tehdä aloitetta, olen ollut liian usein tulkinnut tilanteita väärin. :/


      • ISTHATME

        Hups, ylimääräinen olla-verbi näköjään tupsahti :D ignore it.


    • VäsynytRakastunut

      Pitkäaikaiselle rakkaalleni. Sanot, ettei toivoa ole ja ettet jaksa. Toisessa hetkessä sanot, että me selvitään ja rakastat. Tarpeeksi kauan kun pidät minua "hirressä", päätän itse tämän kaiken. En jaksa enää jatkuvaa erolla uhkailua. Haluan ihmisen joka haluaa minut.

      • väsynytrakkaudenkohde

        Luuletko etten tiedä, että voit itse päättää tämän kaiken? Luuletko etten pelkää sitä? Luuletko etten sitä ole toivonut? Luuletko että tahallani kiusaan, tai uhkailen? Koska jos niin minustaluulet, niin mene ja löydä se ihminen.


    • mullekävinäin

      En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa, mutta olisin toivonut että olisin saanut nauttia seurastasi vielä ainakin muutaman kuukauden, mutta ei kai tähän ole minulla mitään sanottavaa. Olisitpa ollut vähän vähemmän ihana.

      • Kootavaille

        Muistutat minua jostakin. Tapasin täällä palstalla erään tyypin ja muistutat häntä. Sanoisitko nimen ketä kaipailet niin tiedän olemmeko samalla aaltopituudella jooko


      • näinonnnn
        Kootavaille kirjoitti:

        Muistutat minua jostakin. Tapasin täällä palstalla erään tyypin ja muistutat häntä. Sanoisitko nimen ketä kaipailet niin tiedän olemmeko samalla aaltopituudella jooko

        No en ketään palstalla tapaamaani kaipaile, ihan oikeesta elämästä tuttua vaan.


      • Kokkeliskoo

        okei, sori...


      • Kootavailla

        Mä kaipailen erästä Katria.


      • anteeksiolenhölmöK
        Kootavailla kirjoitti:

        Mä kaipailen erästä Katria.

        Apua voi tsiisus, eikai sinun nimi vaan ala myös K:lla? :o Jos näin on niin oon pahoillani potenssiin miljoona! En pääse enää sähköpostiini eikä salasanaa saanut palautettua, enkä muistanut mikä sinun säpösi on. <-- tuon hässäkän takia en ole vastannut. :( En keksinyt miten olisin saanut sinuun yhteyttä ja facepalmaan nyr täällä, kun tajusin, että olisin voinut kirjoittaa tänne palstalle.. :D


      • Kootavailla

        Kyllä mun sp-nimeni alkaa K:lla.


      • ylempiap

        Oletko terveydenhoitoalalla töissä? :)


      • Kootavailla

        Kyllä.


      • tiedänmitäteitviimekesän

        hallituskadun lp viher-vasuri sossutantta. oksennusta suussa.


    • voinytsaakeli

      Minä rakastan sinua aina.

      • mkLoveeeeer

        M.K


    • eiTuuTapahtumaan

      M.K. pk-seudulta. olen ihan pihalla susta. En tiedä oletko bisse vai hetsku, mut mä olen nyt koukussa. Ja ei sulla ole aikaa lukea näitä viestejä saati kirjoitella mulle sitä, mitä mä haluan kuulla. Enkä mä kehtaisi uskoa, että sun maailmaa pyörittäisi just nyt minä. Tiedän kyllä et tykkäät musta, mutta me hengataankin viikoittain samoissa ympyröissä. Olet vaan niin helvetin ihana omalla olemuksellasi ja käytökselläsi. Ja jos päättelisitkin, että tunnistat mut tästä kirjoituksesta, niin älä tuu kertomaan sitä mulle. En halua muuta, kuin et ollaan vähintään niinkuin ennenkin

    • jakaikkionookoo

      Tämä ei ole rakkautta.

      Tämä ei ole edes ihastusta.

      Tämä on virhe ja joku saattaa kärsiä, säännöistä huolimatta.

      Mutta vastaus on "joo, joko mennään, elämä on liian lyhyt, ja me voitais olla

      _niin

      hyviä_."

      ;)

      • mennäänkökuitenkin

        Kenelle tämä viesti on? Haluaisin kanssa jo mennä ja tehdä, koska elämä on tosiaan lyhyt :)


    • halaamua

      P. Kuopiosta. Miksi et anna lähestyä itseäsi? Miksi välttelet naisia, jotka ovat kiinnostuneita susta? Mäkään en uskalla yrittää sua, vaikka jonkin verran sua tunnenkin ja mun tekis mieli lukea myös sitä sun sisintäsi, mutta koen olevani todella mitätön verrattuna niihin, jotka jo nyt piirittää sua. Ethän ole näyttänyt tapaamisissammekaan olevasi kiinnostunut musta muuten kuin vain kaverina tai ystävänä. Auttanut kyllä olet minua aina, kun olen ollut pulassa tai tarvinnut henkistä tukea. Sitä samaa olen muiltakin kuullut, mutta miksi et päästä ketään lähellesi? Onko sulla joku erityinen ihminen mielessäsi, josta et halua puhua? Mä niin tahtoisin tulla suhun kiinni, sun lähelle, antaisit vain pienen vinkin. Pienenpienellä eleelläkään jos näyttäisit, että voin tarttua käteesi tai halata sua muutenkin kuin vain kaverina, niin mä tekisin sen heti seuraavalla kerralla, kun nähdään. Et ole kertaakaan vielä edes kutsunut luoksesi, mutta olet saapunut paikalle milloin minnekin missä ikinä olenkaan tarvinnut apuasi ja kiitos siitä. Olet ihmeellisin ja ymmärtäväisin nainen, ketä oon tähän mennessä ikinä tavannut. Koska et tee aloitetta, niin mun ois rohkaistuttava jotenkin ja tuotava se sun eteesi niin, että näkisit tai huomaisit jotenkin ihastukseni suhun. Et vielä tiedä tätä, mutta ensi viikolla aion tulla käymään luonasi, jos vain otat mut luoksesi kylään. Ainakin mä aion kysyä, keitätkö kahvit, jos oon tulossa sinnepäin ja mähän oon, ihan just sun takia mä tuun sinne. Silloin sä kyllä tunnistat mut, jos satut lukemaan näitä sivuja ja varsinkin tätä ketjua.

      • meehoitoon

        Tämän on pakko olla provo,ei kukaan voi olla noin tyhmä!

        " Miksi välttelet naisia, jotka ovat kiinnostuneita susta?"
        - Siksi, koska se henkilö ei ole sinusta kiinnostunut. Kiinnostuksesi on totaalisen yksipuolista.

        "Ethän ole näyttänyt tapaamisissammekaan olevasi kiinnostunut musta muuten kuin vain kaverina tai ystävänä."
        - Tuskin kukaan haluaa kaverikseen henkilöä, joka on epätoivoisen yksipuolisesti kiinnostunut, sairaalloisen omistushaluinen, mustasukkainen ja kaveria, joka ahdistelee, koskettelee, manipuloi, haluaa alistaa kaikin tavoin, on narsisti, häiritsee seksuaalisesti ja muutenkin. (tuskin itsekään haluaisit)

        Ihmistä ei voi omistaa. Se ei ole mikään lelu tai instrumentti omien halujen ja tarpeiden tyydyttämiseen. Sairaalloinen mustasukkaisuus, pakkomielle toiseen ihmiseen ja mustasukkaisuus ovat sairautta. Se ei ole tervettä se. Erityisen hälyttävää se on silloin kun toinen ihminen ei ole millään tavoin sinusta kiinnostunut. Pakkomielle ihmiseen, joka ei ole sinusta kiinnostunut on sairautta.

        "Et ole kertaakaan vielä edes kutsunut luoksesi, mutta olet saapunut paikalle milloin minnekin missä ikinä olenkaan tarvinnut apuasi ja kiitos siitä."

        - Henkilö ei kutsu sinua luokseen jos ei sinua halua tavata. Ihminen ei ole myöskään mikään pallo, mitä pompotellaan miten halutaan ja jos henkilö ei suostu tekemään niin kuin sinä haluat, niin hän on mielestäsi kaikkea negatiivista, viallinen, kusipää jne. Haloo!
        Haluat omistaa, manipuloida ja pompotella ihmisiä omien mielihalujesi mukaan. Haluat huomiota, keinolla millä vaan. Tuollainen käytös on sairasta.


      • halaamua

        Et tiedä tilannetta. Tuo P. välttelee myös muita naisia kuin vain mua. Oon nähny sen tekevän niin. Eli kaipa sillä on joku nainen mielessään, koska ei anna lähestyä kenenkään itteään "tarpeeks lähelle". Ja kaveritasolla ollaan tavattu monen monet kerrat. En oo lähennelly sitä, kerran vain halannut eikä se laittanu pahakseen sitä. Ollaan tavattu aina ns. neutraalilla maaperällä, mut nyt tahtoisin enemmän, sillä oon huomannu ihastuneeni tuohon ihmiseen, jollen jopa rakastunut. Mä en roiku siinä millään tavalla ja viestitkin, vaikka ne välillä meneekin flirttailun puolelle, ovat yleensä asiallisia. En vain voi antaa jatkua tilanteen näin, sillä siinä naisessa on todellakin jotain, joka vetää puoleensa kuin magneetti, se henkinen puoli varsinkin on jotain aivan upeeta. En halua omistaa ketään, en pompotella, mutta huomiota kyllä kaipaisin enemmän P:ltä ja koska se ei ite anna sitä mulle kuin kaverina (ainakin tähän asti), niin mun on ite tehtävä aloite ja kerrottava tunteistani enemmän. Arvostan suuresti sua, P.


    • ljhku

      Sut on pistetty pakettiin. Rusetti päälle. Sä et säteile, naura kuin ennen. Sun kupliva elinvoima, avoimuus, aktiivisuus, yhteisöllisyys on hiipunut. Susta on tullut nysvä, hörhö. Ulkonäkö on muuttunut. Ja sä itse et sitä huomaa? Vai tuntisitko sen sisimmässäsi kuitenkin. Et ole tyytyväinen, onnellinen? Mä niin toivoisin et sä heräisit, et antais itses kadota. En mä tiedä miks tän kirjoitin, luetko koskaan tätä...mut tällasia ajatuksia mulla on heränny sua tavatessani. En jatka keskustelua, turha kysellä perään.

    • Anteekskaikesta

      Anteeksi että sillä tavoin lopetin yhteydenpidon. Olit juuri uskaltanut soittaa ja minä käyttäydyin kuin urpo. Toivottavasti löydät elämääsi sellaisen naisen jonka ansaitset. Se en valitettavasti ollut minä. K Ylivieska

    • igävätoisenluo

      E-K, ehdota tapaamista vapaa ajalla. Voit olla varma, että suostun. Ikävöin sinua.

      • Yksivainjokakaipaa

        Mihin päin tämä meni?


      • igävätoisenluo

        Enpä uskalla täällä paljastaa niin tarkasti. Laita tuntomerkkejä ihmisestä, jota kaipailet? Milloin nähtiin viimeksi?


      • Yksivainjokakaipaa

        Sädehtivät silmät, iloinen, mahdottoman kaunis nainen. Joulukuussa nähtiin :(


      • igävätoisenluo
        Yksivainjokakaipaa kirjoitti:

        Sädehtivät silmät, iloinen, mahdottoman kaunis nainen. Joulukuussa nähtiin :(

        Voi harmi.. mä näin kyseisen ihanan naisen viimeviikolla, joten et ole sinä :/


    • Sinä olet paras ystäväni. Olit alusta asti kun tutustuttiin. Olemme tunteneet 1/3 eliniästämme. Rakastan sinua, ystävänä. Olen romanttisella tasolla päässyt sinusta yli. Viha auttoi. Mutta en kestä sitä että menetän sinut ystävänä. Olen alkanut syyttää itseäni tapahtumista, erosta on puoli vuotta. Sinä valehtelit, petit, olit itsekäs ja panit toista meidän kodissamme. Tiedän että olin ilkeä ja kamala kirjoittaessani kaikki ne sanat ja viimeisiksi sanoiksi jäi 'painu helvettiin'. Minä kuitenkin, nielin ylpeyteni ja kaiken tekemäsi jälkeen otin uudelleen yhteyttä. On mennyt aikaa eteenpäin ja olen rauhoittunut, enkä haluaisi että menisit minnekään, mutta en myöskään ala anelemaan. Jos et niele ylpeyttäsi, annan olla. Ota yhteyttä sitten kun olet oikeasti tajunnut mitä aiheutit. Toivottavasti oli minun menettämiseni arvoista. Best friends brakeups are worse than relatioship breakups. 'There is war inside my head, sometimes I wish that I was dead, I'm broken.'

    • Terveisettäältä

      Terveisiä sinulle, jonka kanssa olemme kirjoitelleet :) varsin mukavalta ihmiseltä vaikutat ja voihan se olla, että joskus tapaammekin :) en tiedä mitä sinä ajattelet.

      • kiitosterveisistä

        Samoin sinä olet kivan tuntuinen nainen ja haluaisin kyllä, että tapaamme :). Pitäisikö vaan rohkaistua ja ehdottaa tapaamista :)


      • muako-tarkoitat

        Hei, kerrotko esim. minun sp-osoitteeni alkukirjaimen ja sitten omasi, niin tsekkaan, olenko se just minä, kiitti.


      • enooaloittaja

        K ja P?


      • muako-tarkoitat

        Minä kyllä K, mutta sinä P?? Hmm. En sit taida olla just se, ketä tarkoitat.


      • Terveisettäältä

        Sinä k minä u


      • mua-tarkoitit

        Hei, kyllähän mä sit taidankin tietää sut :) kuules, sitä ei tiedä, vaikka tavattaiskin. Tämä tyttö ajelee tulevana kesänä ympäri ämpäri Suomea, joten tiiä, vaikka nähdään :) ja kyllä, sinä vaikutat myös mukavalle ihmiselle. Kiitti ystävällisistä sanoistasi. Kirjoitan sinulle taas hieman lähipäivinä. Nyt melkoista showta ollut, mutta kyllä tämä tästä. Ymmärrät, kun kerron.


      • onnistuisikojo
        muako-tarkoitat kirjoitti:

        Minä kyllä K, mutta sinä P?? Hmm. En sit taida olla just se, ketä tarkoitat.

        Sinä K ja minä L


      • muako-tarkoitat

        Ehei, ei oo mulle tuttu juttu (kai).


      • muako-tarkoitat
        onnistuisikojo kirjoitti:

        Sinä K ja minä L

        Ei, et oo ainakaan mulle tuttu, luulisin :(


    • vppv

      Olemme olleet monta vuotta yhdessä, mutten halua sinua enää. Sanot että rakastat, suunnittelet tulevaa, mutta se ei tunnu minusta oikealta. Olet muuttunut, sinusta on tullut esiin uusia puolia joista en pidä. En tiedä mitä haluan, mutta tämä ei ole sitä.

    • ToivossaEläen

      Rakastan sinua edelleen T, valtavasti. Sinä väsyit ja jätit. Sanot silti rakastavasi minua vieläkin. Itkemme välillä yhdessä eroamme. Paljon pahaa tapahtui, mutta uskon, että kaikesta voisimme yhdessä vielä selvitä. Olet elämäni nainen, tiedän sen syvällä sydämessäni. Olet jättänyt minulle vielä pienen toivon kipinän yhteisestä tulevaisuudestamme ja sen avulla jaksan elää. Sinua toivoen, sinua odottaen, sinua ikuisesti rakastaen, T.

    • Stony

      K Hämeestä, miten voin koskaan elää ilman elämääni...

    • voinuorisydän

      Olet aina niin ystävällinen mutta tiedän, ettet ole kiinnostut "sillä tavalla". Toivottavasti en ole käyttäytynyt epäsopivasti. :)

      Hymyillään kun tavataan, lupaan jättää kaiken siihen, K again.

      • Kyllämäoon

        Mistä tiedät varmaksi, ettenkö olisi kiinnostunut :)


      • Ktaas
        Kyllämäoon kirjoitti:

        Mistä tiedät varmaksi, ettenkö olisi kiinnostunut :)

        Oletko ehkä H? :)


      • hymyillen9876
        Ktaas kirjoitti:

        Oletko ehkä H? :)

        Ehkä olen, ehkä en :)


      • Ktäällämoi
        hymyillen9876 kirjoitti:

        Ehkä olen, ehkä en :)

        Ahaa, siis ehkä H. Mahtavaa :) Kerro mitä mulla oli päällä kun nähtiin viimeksi? Ja milloin se oli? Sulla oli vaaleansininen takki. Viime viikolla.

        Ehkä en heitä vielä kirvestä kaivoon...


    • YourHairsOnFire

      KV, en tiedä, mikä sinussa viehättää. Saat minut hämilleni, sanani takertelemaan. Kovin realistista ei ole, että tuntisit samoin. Ehkä siis hyvä vain, ettemme parin kuukauden päästä enää näe kuin satunnaisesti.

      • Nohairtosetonfire

        Olisipa KL.
        Jos olisi, tuntisin niin samoin. Huoh. Toiveajattelua.


      • Dontburnmyhair

        Oho, kaipaako joku mua? Mun nimikirjaimet on KL ja vaikutan Helsingissä. Missä päin mua kaivataan? Toiveajattelua että osuisi täällä, mutta voittaahan jotkut lotossakin ;)


      • Nohairtosetonfire

        Eikun minäkin toivon, että KL:ää kaivattaisiin. Itse kaipaan toista K:ta ilman L:ää...
        Kaikenlaisia kirjainkaipauksia.


      • YourHairsOnFire

        Tämän päivän jälkeen emme enää näe, mutta ehkä Helsingin öissä tapaamme..


    • jan12499

      Olit parasta mitä minulla oli. Meillä oli suuri tulevaisuus. Talo,lapset ja koirat. Sitten murskasit jokaisen haaveen ja pakenit todellisuutta. Sinä olit liian hauras uskoaksesi kaiken kääntyvän paremmaksi surun jälkeen. Tuntui kuin olisit kuollut pois elämästäni, surin niin paljon. Nyt sinulla on kaikki hyvin kuten myös minulla. Nyt voin hymyillen sanoa että olet rakas ystävä mutta en kaipaa sinua.

      • Sinisetsilmät

        No Voi Hittolainen:)


    • outoatää

      Noora, olen nähnyt sinut vain muutaman kerran eikä olla juteltu oikeastaan mitään, esittelit kuitenkin itsesi :) Näin sinut ehkä noin kolme kuukautta sitten viimeksi, mutta ei silloinkaan muuta kuin tervehditty. Outoa että olet jäänyt mieleeni niin että aina välillä mietin sinua. Nyt olin jo melkein unohtanut kuitenkin kunnes viime yönä näin sinusta unta. Uni oli ihana, näin sinut yllättäen ja tulit tervehtimään. Se tunnelataus oli unessa uskomaton, olisin halunnut niin suudella ja niin halusit sinäkin kunnes taas kadotin sinut. Todella omituista että joku tuntematon on jäänyt näin mieleen. Ei mulla muuta, mutta taisin nyt unessa rakastua sinuun. Toivottavasti näen sinut vielä joskus :)

      • minäköseoonkin

        Kaupunki..? :)


      • outoatää

        Tää tapahtui Etelä-Suomessa, ei kuitenkaan Helsingissä eikä Vantaalla, mutta lähistöllä ;)


      • minäköseoonkin

        En siis ollutkaan minä...


      • outoatää
        minäköseoonkin kirjoitti:

        En siis ollutkaan minä...

        Tää oliskin ollut jo liian helppoa jos olisit ollut :)


      • minäköseoonkin

        Älä muuta sano :)


      • piilolepakko
        minäköseoonkin kirjoitti:

        En siis ollutkaan minä...

        Missä päin sinä väärä Noora sitten oleskelet? Ite oon koukussa erääseen Nooraan, vaikka tuskin tunnetaan...


      • minäköseoonkin

        Turun seudullahan minä :)


    • ootaikasäihkysilmä

      ihastuin suhun heti ensi silmäyksellä. oot maailman kaunein nainen ja tuoksut ihanalta. päässä pyörii enkä osaa keskittyä mihinkään kun oot siinä. saat mut kuvittelemaan kaikkea ja et varmaan oikeesti oo kiinnostunu saati et lukisit jotain tällasta palstaa. hui mut sait mun maailman sekasin ja kun mä luulin etten vois enää tämmöstä tuntea. oot liian lähellä ja siks niin kaukana. mut sun hymy. ja jään kiinni sun katseeseen. huh toivottavasti tätä ei nää kilometrien päähän. noin kolme viikkoa sit hyppäsin autoon ja se oli menoa sen jälkeen en oo sua saanu pois mun ajatuksista. M:lle E:ltä, länsirannikon helmi.

      • Fisupizzaa

        No hurautappa tänne Kimitoon taas ...


      • ootaikasäihkysilmä

        Oi ei mun M asuu vähän edemmäs länsirannikkoa, Suomen aurinkoisin kaupunki ja varmasti myös tuulisin. Oot upea. t. E


      • ylikiva

        Hah. Tunnistin kaupunkini heti, länsirannikon helmi. :)


      • ootaikasäihkysilmä

        hei ylikiva, et tainnut kuitenkaan olla mun M? Ja osus kaupunkikin oikein. onhan täällä sitten muitakin kuin minä. oisitpa vielä M. Kaunis, ihana, lyhyehkö tukka, vähän vino hymy, ihanat silmät, mikä kroppa..voivoi. oon niin myyty. harmi että tänne täytyy varmaan haudata nää huutelut..


    • Saan.sinusta.voimaa

      Ikävä sua on taas kova, tahtoisin nähdä sut joka päivä. Tahtoisin olla oikeasti osa sun elämää ja tietää mitä ajattelet ja voisitko milloinkaan tuntea mua kohtaan edes pientä osaa siitä, mitä mä tunnen sua kohtaan. Susta on tullut mulle se, joka asuu mun sydämessä eikä sinne muita mahdu.

      • kukakuka

        Laita nyt vähän jotain tunnistetta :)


      • reilusti

        Juu, laita ihmeessä jotain lisäinfoo....tiiä, vaikka sattuis oikeaan osoitteeseen nuo tunteet ::)


    • OmgLoLs

      Minä Tarzan, sinä Jane.

    • uusimaa

      oot sekoittanut mun maailman. Mun ajatukset. Mun vapaa-ajan. Mun sydämen. Mun sydän on sun sun sun. Viitsisitkös ottaa mun kasvot käsiesi väliin ja suudella pitkään? Jos tykkäät "tytöistä", niin kyllä vastaan myönteisesti. Ja kyllä sä tiedät mun katseestani, että haluan sua. Ehkä tulkitsen sua väärin, mutta sä näytät myös haluavan? Tai sitten olet kiltti, etkä tee mun sydämestä palasia.

      • uudeltamaalta

        Anna jokin tuntomerkki, mistä tunnistan itseni, niin ensi kerralla nähdessämme korjataan asia :) Tykkään kyllä tytöistä ja haluan sua :)


    • Helsingissä--

      Me tavattiin kesällä, sä kai seurustelit silloin, ainakin väitit niin. Sä olit silti vapaa sielu ja se tapa miten sä tanssit ja liikuit oli lumoava. Mutta sä seurustelit, mä olin humalassa ja yritin sua suudella. Sä nauroit ja koskit mun poskeen ja katoit niin, etten tiedä itsekkään mitä se meinasi. Sulla oli pörröinen tukka, johon mä koskin, kun sä hikisenä nojasit muhun. Sulla oli ruskeat silmät, kun sä sanoit, että sun pitää mennä kotiin. Sulla oli ote musta, sä tiesit sen, mutta sä et ottanut mua, musta tuntui, että sä olisit halunnut.

      • hkidtmvai

        Olen kokenut tuollaisen tilanteen. En tiedä oletko sama nainen, sulla oli pitkät hiukset ja kuvaus jonka annoit oli ihan oikea. Siitä hikisyydestä en tiedä ;) ja siitä on aikaa. Nainen jäi kyllä mieleen. Vessassa erottiin. Klo oli jo paljon. Ja kirjoitit kyllä nätisti Ton viestin.


    • hlgfyk

      Eilen... Sun silmät... Mulle jäi tunne, että sääkin olisit kiinnostunut, mutta tää tilanne... Mitä mää voin tehdä??

      • vmdods

        Olen ollut kiinnostunut jopa ihastunut jo kauan... Nytkö sen vasta huomasit...tää tilanne??


      • hlgfyk

        Emme ole tunteneet pitkään. Tilanne on mahdoton. En voi lähteä edes yrittämään... Pidät mua varmaan hulluna, etkä kiinnostuisi musta, mutta vaikka kiinnostuisit, se on mahdotonta. Voisitko lopettaa olemasta niin sydäntäsärkevän ihana??


      • uoitui

        Ja mä kun niin haluaisin että se olisit sä ja vaan tulisit ja ottaisit mut. Ja miten nii mahdotonta? Hullua kyllä, mutta mahdotonta ei koskaan! Ja voisitko sinä lopettaa olemasta niin mahdottoman upea...?


    • turku2015

      haluaisin halata sinua juuri nyt.näin äsken unta sinusta.odotan tämän viikon tapaamistamme ja itken jo tulevaa kesää jolloin emme harrastusten parissa enää näe.

    • tämmö1n3n

      P.
      oot sekoittanut mun maailman. pyörit ajatuksissani koko ajan ja en pysty keskittymään mihinkään kunnolla. muistan vartalosi jokaisen pienenkin mutkan, tuoksusi, kosketuksesi. ajatus näkemisestäsi tuo perhosia vatsaani.
      olet kuitenkin lipsumassa otteestani. älä. tämä on vasta alussa, emme ole vielä edes kunnolla yrittäneet.

      • yksiP

        Missä P asuu?


      • tmmö1n3n

        P asuu Tampereella


      • yksiP

        Niin tämäkin...
        Millä kirjaimella nimesi alkaa?


      • tämmö1n3n

        J:llä


      • yksiP

        Oletteko tavanneet milloin viimeksi?


      • tämmö1n3n

        Onhan viime kerrasta jokunen tovi vierähtänyt. Pari kolme vkoa. :/


      • SeuraavaP

        Millon näette seuraavaksi?


      • tämmö1n3n

        Tällä viikolla. :D


    • angry_cat

      Mulla on ikävä Sua. Ikävä sun pitkiä viestejäsi joita odotin aina kuin lapsi joulua. Emme ehtineet tavata kun vielä tunsimme, se ei olisi mitenkään ollut mahdollista. Tein katoamistempun, hävisin elämästäsi. Jälkeenpäin olen nähnyt sut mutta Sä et nähnyt mua. Silloin Sä olit jo jonkun toisen. Sydämeni hakkasi ja olisin halunnut huutaa että tässä minä olen! Luulet, että olen kaukana, vaikka olen aivan lähellä. Kuinka toivonkaan kohtalon joskus antavan meidän vielä kohdata. Nyt tyydyn muistelemaan meidän yhteistä aikaamme, kuuntelemaan biisejä joita jaoimme. Säilytän ne sydämessäni ikuisesti!

      • liiantuttua

        Tämä osui ja upposi... Mihin päin menee?


      • jokujokaikävöi

        Tuohan kolahti muhun ihan täydellisesti ! Alkaako nimesi K:lla ja oletko vaaleahiuksinen? Todellakin teit katoamistemput, joka oli aika tylysti tehty, mutta olet kyllä mielessäni edelleen. Sun katse, ne meidän katseet silloin joskus, ne ei unohdu, ei milloinkaan.
        Olen miettinyt sua ja haluaisin tavata, puhua asiat läpi, toivon että annat mulle anteeksi ja jos oikein kauniisti katsot mua taas, annan minäkin sinulle anteeksi.
        Kolahtiko tämä viesti? :)


      • tuskinolethänmutta

        Jos nimesi alkaa M kirjaimella ja sinulla on tummahkot hiukset... Haluaisin vielä pitää sinuun yhteyttä kaiken jälkeen. Sait minut hämilleni..


      • jokujokaikävöi
        tuskinolethänmutta kirjoitti:

        Jos nimesi alkaa M kirjaimella ja sinulla on tummahkot hiukset... Haluaisin vielä pitää sinuun yhteyttä kaiken jälkeen. Sait minut hämilleni..

        Tummat on hiukset, mutta M on väärä kirjain :(


      • angry_cat

        Helsinki, oi Helsinki tuo miljoonien mahdollisuuksien kaupunki!


      • Laurant

        Angry_cat...
        Täällä olisi yksi Helsinkiläinen M-alkuinen, johon tekstisi upposi ehkä liiankin syvästä. Olen miettinyt sinua paljon. Jäi paljon epäselvyyksiä välillemme, jotka olisin halunnut selvittää. Jotenkin tunsin rakastuneeni. Mutta, ymmärrän että tässä maailmassa voi tapahtua mitä tahansa.
        Haluaisin, että tiedät että jaetut hetket kanssasi olivat tunteellisesti aitoja.


      • angry_cat

        Ei hänen nimensä alkanut M-kirjaimella :( Olen pahoillani. Mutta miksi teitä on niin paljon? Miksi niin monella on samankaltaisia kokemuksia kuin minullakin?


    • LostForever

      M,
      Miksi sinä koetat tavoittaa minun katsettani
      ja sitten käännyt pian katsomaan muualle?
      Ei se voi meinata ihastumista, eihän?
      Miksi sinä loistat niin kirkkaasti, eikö kukaan muu näe sitä?
      Sano minulle, jos minä vain kuvittelen
      mutta, seuraatko minua?
      Anteeksi, että yritän aina vältellä sinua,
      en vain halua pettyä taas maailmaan.
      En pysty kertomaan sinulle. Olen niin yksin.

      • 05A

        Tuskin olen M josta puhut, mutta katson sinua, sillä en saa silmiäni irti. Ihastunut. Pikemminkin hukkunut. Katseeni seuraa sinua ollessasi lähettyvillä.
        Ask and I will say yes.


      • LostForever

        Niin, et ehkä olekaan juuri se M, mutta toivon että olisit. Ja haluaisin kyllä katsoa sinua ja hukkua silmiisi, sillä minä palan nyt.
        Minulla ei pitäisi olla muuta menetettävää kuin sinut, mutta olet maailmani. Tämä on vain niin vaikeaa.

        Mistä päin olet?


      • 05a

        Kymenlaaksosta.


      • LostForever

        No joo, ei ihan sitten. Tämä olisi mennyt Ouluun...


      • oulustam

        Joo, hyvin oletkin onnistunut välttelemään minua. Eipähän sitten petytä kumpikaan maailmaan. Pettymys olisi sopinut mulle paremmin kuin pakeneminen.


    • 131

      Voi meitä ämmiä kun niin monen sydämen vienyt :D

    • Nytmenoks

      Aikamoista. Miks kaikki mun tuntemat lesbot eroaa? No siks kun lesbous on pitkitettyä äitisuhdetta ja siihen ei voi jäädä kun ihmisen tarkoitus on mennä eteenpäin. Huimiin kohtaamisiin ihmiseltä ihmiselle.

      • 115

        Miks kaikki mun tuntemat heterot eroaa? Niillä on joku isä-lapsi suhde meneillään, välillä kun lapset kasvaa isoiksi pitää päästää vaan irti kun lasten tarkoitus on lentää pesästä. Ei ihan tervettä touhua.


      • näillämennään_
        115 kirjoitti:

        Miks kaikki mun tuntemat heterot eroaa? Niillä on joku isä-lapsi suhde meneillään, välillä kun lapset kasvaa isoiksi pitää päästää vaan irti kun lasten tarkoitus on lentää pesästä. Ei ihan tervettä touhua.

        Tunnen heteropareja, jotka ovat olleet yhdessä 30-60 vuotta ja vieläkin yhä yhdessä, onnellisina. Yhtään lesboparia en kyllä tunne, jotka olisivat olleet 30-60 vuotta yhdessä.


      • 197

        Tunnen itse muutamankin jotka ovat olleet yhdessä yli 30v, onnellisia myös hekin. Voisin tähän väittää että suurin osa tuntemistasi lesboista on joko myöhään heränneitä jotka eivät millään tapaa edes täyttämään tuota 30-60v yhdessä-skenaariota, tai sitten vasta kolmattakymmeniä käyviä nuoria naisia jotka etsivät vielä itselleen sitä mitä haluavat ;)


    • Päähajoaa

      Nyt tämä keskustelu tulee kyllä tarpeeseen.

      Sinulla ei ole (toivon mukaan...) aavistustakaan siitä kuinka paljon sekoitat ajatuksiani.
      Et tiedäkään kuinka paljon tykkään siitä kun katsot minua, puhut minulle, hymyilet minulle, halaat minua, tai edes vilkaiset.
      Lakkaa olemasta niin tajuttoman ihana, alan nimittäin olla jo aikamoisessa suossa - ikään kuin tämä tilanne ei olisi jo tarpeeksi hämmentävä. Yksikin "virhe"liike sinulta vielä ja taatusti hyökkään kimppuusi - halusit tai et - eikä väliä kuka siinä vaiheessa on näkemässä.

      • kerro-se

        Hei, kerro tuo kaikki ko. ihmiselle. Uskon, ettei hän sua torju. Tee se :)


      • Päähajoaa

        Epäilen vahvasti ettei hän voisi koskaan kiinnostua minun kaltaisestani ihmisestä.
        En halua aiheuttaa kiusallista jännitettä välillemme, joten tämä asia pysyköön vain omassa tiedossani, vaikka vaikeaa onkin. :/


      • titityy919

        Miksei voisi ikinä kiinnostua susta? Johan tuo kommentti "hyökkään kimppuusi" saa ainakin mun paikat lämpenee. Grr...!


      • hyihemmetti

        Hyi vittu. "Hyökkään kimppuusi- halusit tai et". Tuota noin. Raiskaus tai sen yritys on rikoslaissa tuomittava teko. Epämiellyttävä ja epätoivottu ahdistelu ja häirintä ei sekään kovin mukavaa ole. Ketään ei voi eikä saa ottaa väkisin. Jos toinen ei halua sinua, sinun täytyy sitä kunnioittaa yhtälailla jos sinä et halua jotakuta, mutta joku haluaa sinut, niin sen toisen on kunnioitettava sinua ja lopetettava häirintä ja ahdistelu.


      • titityy918

        Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Toiset haluaa jotain toiset eivät voi sietää kyseistä asiaa. Mutta hyihemmetti on kyllä siinä ihan oikeassa että pitää lukea toista ettei vaan mene yli rajan. Ja joskus se jos mikä onkin hankalaa kun on ääriään myöten ihastuksen pauloissa.


    • 1216

      Helpompaa on tosiaan seota kuin menettää pohjaa elämältään.
      Ja hyökätä toisen kimppuun ajatuksissaan.

    • Crazyinlove

      Voi luoja, että tänään taas meni kaikki ihan sekaisin. Olet niin käsittämättömän kaunis, en ollut muistanutkaan. Et ole mikään klassinen kaunotar, mutta pieni ja suloinen. Olin jo päästä yli tästä lapsellisesta etäihastuksestani, mutta tänään sitten näin sut pitkästä aikaa. Oliko meillä keskimääräistä pitempi ja intensiivisempi katsekontakti? Mun mielestä oli.
      Mutta kaikesta päätellen sulla oli ihan muuta mietittävää kuin mulla. Ja ihan varmasti et pyöri tällä palstalla, vaan jossain tervehenkisissä ulkoiluharrastuksissa. Mutta aina on kiva haaveilla. En tiedä, miten tästä pääsee kosKaan yli. En kyllä haluaisikaan.

      • JustAskin

        Milloin näit hänet ennen tätä päivää? :)


      • Crazyinlove

        Muutamia viikkoja sitten, oisko ollut tammi-helmikuussa... Ja vain vilaukselta silloin.


      • DearYou

        ...tervehenkisissä ulkoiluharrastuksissa, mainiota. Me tapaamme kyllä, peräti kohtaamme, vielä joskus.


      • Crazyinlove
        DearYou kirjoitti:

        ...tervehenkisissä ulkoiluharrastuksissa, mainiota. Me tapaamme kyllä, peräti kohtaamme, vielä joskus.

        Mitenkäs tämä nyt sitten pitäisi tulkita? Meillä on ollut ihastukseni kanssa yhteinen harrastus, mut ei talviharrastus. Tervehenkinen kylläkin :)


      • Crazyinlove

        Niin siis korjaus edelliseen, ei ulkoiluharrastus.


      • Crazyinlove

        Mut jos sinä ihana suloinen taiteellinen ja urheilullinen pikkumyy tunnistat itsesi tästä, niin pyydä mua vaikka fb-kamuksi. Sua ei voi pyytää. :)


    • dewyd

      Pyörit mun mielessä jatkuvasti. Joskus kuvittelin että voisi olla molemminpuolista, mutta en enää, kun olet niin asiallinen. Hölmö minä.

      • flamfli

        Juuri ajattelin sinua. Haluaisin tehdä jotain tämän eteen, mutta en tiedä, miten toimia. Minun on pakko pitää välimme asiallisina. Mitä toivoisit minun tekevän? En voi tehdä aloitetta... Mikset sinä tee? Koska sanot olevasi ujo??


      • kenestäkös

        Miten tämä asiallisuus ilmenee? Millaista käytöstä toivot asiallisuuden sijaan?


      • dewyd

        Miksi en tee aloitetta? Koska näyttäisin hölmöltä, kun toinen on niiiin asiallinen.
        Asiallisuus on asiallisuutta ja ei se vie mihinkään. Ainakaan jos haluaisimme katsoa että onko tässä jutussa mitään.


      • yliasiallinen
        dewyd kirjoitti:

        Miksi en tee aloitetta? Koska näyttäisin hölmöltä, kun toinen on niiiin asiallinen.
        Asiallisuus on asiallisuutta ja ei se vie mihinkään. Ainakaan jos haluaisimme katsoa että onko tässä jutussa mitään.

        Se toinen on asiallinen juuri siksi, että ymmärtäisit olla tekemättä mitään aloitteita ja ymmärtäisit, että hän ei ole kiinnostunut. Ilmeisesti et ole ymmärtänyt, että häntä ei kiinnosta.


      • dewyd

        yliasiallinen luitko ensimmäistä viestiäni? Enkö siinä kertonut että olen tulkinnut asiallisuuden mainitsemallasi tavalla?


      • yliasiallinen
        dewyd kirjoitti:

        yliasiallinen luitko ensimmäistä viestiäni? Enkö siinä kertonut että olen tulkinnut asiallisuuden mainitsemallasi tavalla?

        Voi olla, että olet tulkinnut toisen ihmisen käytöksen totaalisen väärin ja välttämättä et halua tätä myöntää itsellesi. Mietit pääsi puhki miten saisit iskettyä tuon toisen samalla kun tuo toinen yrittää asiallisuudellaan viestittää, että ei ole kiinnostunut sinusta. Miten voit tulkita asiallisuuden kiinnostuksen merkiksi vai onko sinulla ongelmia noin yleensäkin ihmisten tunteiden ja käytöksen tulkitsemisen kanssa vai toiveajatteletko vain niin kovasti, että toinen olisi kiinnostunut sinusta tekipä tai käytäytyisipä hän millä tavoin tahansa? Ehkä sillä ei sitten niin väliä ole sinulle miten se toinen käyttäytyy, pääasia näyttäisi olevan vain se, että itse olet kiinnostunut, ihan sama onko se toinen kiinnostunut vai ei? Jos näin on, olet lähinnä ihastunut ihastumisen tunteeseen, et suinkaan siihen ihmiseen oikeasti.

        Ainakin omassa tilanteessani, jos itse huomaisin, että joku on minusta kiinnostunut, mutta minä en hänestä, olisin asiallinen, mutta ottaisin toki etäisyyttä. Itselleni ei kyllä koskaan tulisi ikänä mieleenkään tulkita asiallisuutta jotenkin millään tavoin kiinnostuksen merkiksi.


      • katseltujahymyiltyvaan

        Tai sitten se toinen on kuten minä eli kiinnostunut mutta kuitenkin epäilee itseään, että voiko uskoa sinun olevan kuitenkaan kiinnostunut. Kun sitten rupeaa epäilemään omia tulkintojaan ylipositiivisiksi kuvitelmiksi olivat ne sitä tai ei, niin pelkää nolaavansa vain itsensä jos/kun se toinen huomaa että olen siihen ihan lääpälläni. Joten yritän peittää tunteeni käyttäytymällä asiallisesti ja välttämällä suurempaa katselua. Eli yritän olla "normaalisti" ja silloin varmaan sen toisen mielestä en tasan ole kiinnostunut. Vaikka siis olen. Näin voi käydä, kun aikaa kuluu kuukausia ja on katseltu mutta kumpikaan ei ole uskaltanut edetä siitä mihinkään. Toinen tai molemmat alkaa epäillä luulleensa omiaan ja kumpikin kai tulkitsee sitten toisen etääntyvän ja ettei ainakaan enää kiinnosta.

        Olipa mutkikasta, mutta olen tuollaista liian monesti kokenut omalla kohdallani.


      • dewyd
        yliasiallinen kirjoitti:

        Voi olla, että olet tulkinnut toisen ihmisen käytöksen totaalisen väärin ja välttämättä et halua tätä myöntää itsellesi. Mietit pääsi puhki miten saisit iskettyä tuon toisen samalla kun tuo toinen yrittää asiallisuudellaan viestittää, että ei ole kiinnostunut sinusta. Miten voit tulkita asiallisuuden kiinnostuksen merkiksi vai onko sinulla ongelmia noin yleensäkin ihmisten tunteiden ja käytöksen tulkitsemisen kanssa vai toiveajatteletko vain niin kovasti, että toinen olisi kiinnostunut sinusta tekipä tai käytäytyisipä hän millä tavoin tahansa? Ehkä sillä ei sitten niin väliä ole sinulle miten se toinen käyttäytyy, pääasia näyttäisi olevan vain se, että itse olet kiinnostunut, ihan sama onko se toinen kiinnostunut vai ei? Jos näin on, olet lähinnä ihastunut ihastumisen tunteeseen, et suinkaan siihen ihmiseen oikeasti.

        Ainakin omassa tilanteessani, jos itse huomaisin, että joku on minusta kiinnostunut, mutta minä en hänestä, olisin asiallinen, mutta ottaisin toki etäisyyttä. Itselleni ei kyllä koskaan tulisi ikänä mieleenkään tulkita asiallisuutta jotenkin millään tavoin kiinnostuksen merkiksi.

        Voisiko olla että sinulla on ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? :D Jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, että epäilen ettei tunne voi olla molemminpuolinen, koska toinen on niin asiallinen.

        Höpöhöpö noille jutuillesi muuten.


      • yliasiallinen
        dewyd kirjoitti:

        Voisiko olla että sinulla on ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? :D Jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, että epäilen ettei tunne voi olla molemminpuolinen, koska toinen on niin asiallinen.

        Höpöhöpö noille jutuillesi muuten.

        Taitaa itselläsi olla ongelmia ymmärtämisen kanssa. Epäilet, että tunne ei voi olla molemminpuolinen, johon minä vastaan, että tunne ei varmaankaan ole molemminpuolinen ja olet tulkinnut väärin. Mikä tässä on niin vaikea sinun ymmärtää? =)


      • flamfli

        Dewyd: Voisitko tehdä jonkinlaisen aloitteen huomenna, jos se olet sinä? Jokin pieni kohteliaisuus vaikka? Niin tietäisin...


      • dewyd
        flamfli kirjoitti:

        Dewyd: Voisitko tehdä jonkinlaisen aloitteen huomenna, jos se olet sinä? Jokin pieni kohteliaisuus vaikka? Niin tietäisin...

        En ole siinä asemassa, että kannattaisi tehdä aloitetta ikävä kyllä. Tuskin olen tarkoittamasi henkilö, mutta olisihan se kiva jos olisin. En ole ujoksi sanonut itseäni, aiemmin mainitsit sellaista.


      • flamfli

        Hän teki uudenlaisen aloitteen ja sanoi kohteliaisuuden. Vaikka sinä et olisi unelmieni kohde, hän on voinut lukea käymämme keskustelun. Oli miten oli, etenimme yhden askeleen.


      • liiliilaa

        ... Ja tapahtuu missäpäin? Itse ainakin koen olevani pidättyväinen ja asiallinen eikä toinen huomaa vaikka olisinkin kiinnostunut, mutten kuitenkaan uskalla sitä yhtään näyttää.


      • dewyd
        flamfli kirjoitti:

        Hän teki uudenlaisen aloitteen ja sanoi kohteliaisuuden. Vaikka sinä et olisi unelmieni kohde, hän on voinut lukea käymämme keskustelun. Oli miten oli, etenimme yhden askeleen.

        Kiva lukea iloisiakin juttuja täältä.

        Liiliilaan on samanlainen kuin minä ja meidänlaiset ei varmaan etene minnekään ellei toinen tee aloitetta. Miksi liiliilaa ei uskalla näyttää kiinnostusta?


      • dewyd

        En enää tapaa tätä kiinnostavaa tyyppiä pitkään aikaan, ehkä koskaan. Unelmoinnin lopetan ja luotan että se oikea kiva tyttö tulee vastaan kesän riennoissa tai jossain ennemmin tai myöhemmin.


    • sandelsmannen

      Saako kysyä sen verran että millaisissa tilanteissa on asiallinen? Kun olette kahdestaan? Vai aina? Koska yleensä kun saa vapauden muiden katseilta ja korvilta nii pystyy näyttämään mitä todella ajattelee.

    • PieniJaHentoOte

      Katson sinua kysyvästi
      sinä vastaat hymyllä
      kätesi hipaisee sormiani
      säpsähdän mielihyvästä
      puna nousee poskipäilleni
      rintasi painautuvat omia vasten

      säpsähdän hereille.

    • Ohikiitävää

      Mitä siulle kuuluu K.? Kumpa elämä ei olisi mennyt niin kuin se meni. Olit viellä exäsi pauloissa, mutta ehdin ihastua sinuun ennen kun kielsit...

      • 12133343

        Pelätä ei saa, jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa..


      • Ohikiitävää

        Näinhän se menee. Mitä huominen ottaa, antaa
        sitä tänään vielä et voi kantaa...


    • sydämessäpaikkaaina

      Aluksi tuntui, ettei sinuun saa kontaktia, yht äkkiä olit avoin minulle. Hämmennyin, säikähdin, mutten antanut sen vaikuttaa. Olet minulle kallisarvoinen, kultaakin kalliimpi nainen. En tiedä mihin tulevaisuus meidät kuljettaa, vai kuljettaako mihinkään, mutta minuun olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen

      • tekismelkeinmieli

        kuulostaa ihan multa ja eräältä ihanaakin ihanammalta naiselta.


      • ed.....112
        tekismelkeinmieli kirjoitti:

        kuulostaa ihan multa ja eräältä ihanaakin ihanammalta naiselta.

        Uskoisin, että moneen muuhunkin


    • Ajattelin

      Ajattelin unohtavani sinut.
      Pienessä mielessäni ajattelin, ei kohtaamisia, ei tunteita. Ei se mennyt niin. Mitä kauemmin on sinun näkemisestäsi, sitä enemmän ikävöin ja ajattelen. Ja vuosia kuluu, en ymmärrä. Ei tule toista sinua, ei tule toista samaa tunnetta. Miksi ei?

      • Mietiskelin

        Millä kirjaimella tarkoittamasi naisen etunimi alkaa ?


      • piilotettu

        Millä kirjaimella kirjoittajan nimi mahtaa alkaa.


      • emppu___

        Oletko K junamatkan päässä pääkaupungista?


    • GiveMeASign

      Huomenna näemme viimeisen kerran ennen syksyä. Mieleni tekisi kovasti tuoda kiinnostukseni ilmi, kertoa miten kaunis olet. Mutta pelkään, omia tuntemuksiani sekä torjutuksi tulemista. Anna minulle jokin merkki.

      • dontwantto

        Joo, syksyllä vasta. Mutta sehän olet varattu niin että ei min olisi kannattanut ihastua. Yritän etsiä jonkun muun johon kiintyä. Kai se siitä kun ei nähdä ja aikaa kuluu. Vihaan ihastuminen, koska kohde on aina väärä.


    • nom1e

      Halusit pitää mietintätauon. Ymmärrän, miksi sen tarvitset, mutta silti pelkään että se on vain tekosyy. Voi kumpa tietäisin mitä ajattelet ja mitä haluat. Sano suoraan, haluan tietää.

    • jeeeeee

      Kiva kun oot takas :)

    • Midlifecrisis

      Haluaisin tutustua sinuun. Mietin sinua usein. Kun tapaamme, kaikki on niin varautunutta. Ehkä haluatkin niin? Aivan varmasti vaistoat kiinnostukseni. Näen sen katseestasi, että olet ymmärtänyt mitä minä olen... Ja aavistan sinunkin olevan.

      • icebreaker

        Break the ice..


      • toiveis

        Voisko taas vähän avata tätä tilannetta...?


    • sana.vain.niin.oisin.sun

      Voi luoja että olet kaunis. Hajoan kun en saa koskettaa sinua.

    • heikko.hetki

      Ihastuin sinuun jo monta vuotta sitten. Silloin olit kuitenkin vielä kaapissa ja kielsit kaikki tunteesi naisia kohtaan. Kerroin kuitenkin tunteeni sinulle ja vastasit kielteisesti. Se oli täysin ymmärrettävää. Olihan sinulla ollut poikaystäväkin. Yritin päästä yli sinusta ja lupasin itselleni, että olen sinulle juuri sellainen ystävä jota sinä tarvitset.

      Kun sitten tulit ulos kaapista, mieleeni tuli ajatus siitä, että olit siellä vain, koska et halunnut sanoa minulle suoraan etten kiinnosta sinua. Koin silloin myös hyvin itsekkäitä tunteita. Olit pettänyt minut, olit lesbo, mutta olit kieltänyt sen minulle. Nämä tunteet ja ajatukset olivat väärin, mutta en voinut niille mitään.

      Tässä on vuosien aikana tapahtunut paljon ja väliimme on mahtunut monta maata. Myönnän etten ole aina ollut arvoisesi ystävä ja olen tehnyt paljon väärin. Mutta niin olet sinäkin tehnyt väärin. Emme ole puhuneet paljon sen jälkeen kun palasin tänne. Tämä on osittain oma syyni.

      Olemme etääntyneet toisitamme ja en enää tunne sinua niin hyvin kuin ennen. Haluaisin korjata tämän. Puhua asioista, mutta pelkään, että asiat muuttuisivat vielä huononpaan tilaan.

      Joten haluan vain sanoa, että olemme eri ihmisiä kuin silloin kun tapasimme, mutta haluaisin silti takaisin sen mitä meillä silloin oli. Olet aina mielessäni ja jos koskaan tarvitset minua, tiedät kyllä miten minuun saa yhteyttä.

      Toivon kuitenkin ettet lue tätä. Sillä tämä on yksi niistä heikoista hetkistä yön pimeinä tunteina jolloin vaivun itsesääliin ja jossitteluun. Huomenna oloni tulee olemaan jo parempi ja tämä heikkohetki unohdettu. Niin kuin minä pyrin unohtamaan sinut.

    • peruna444

      ajattelen sinua usein. kohta näemme viimeisen kerran ennen kesätaukoa. näin sinusta unta että olin sylissäsi ja pidit minua hyvänä. kumpa voisimme nähdä useammin. haluaisin tutustua sinuun paremmin. viimeksi torjuit kun pyysin sinua ulos.

    • beatheoutthebullshit

      Pyörit tosiaan toisinaan vieläkin mielessäni...rasittavaa on se, enkä ymmärrä sitä. Paljon jäi vaivaamaan. Anteeksi edelleen pyytäisin, jos voisin. Turha tänne mitään. Pelkkää hyvää elämääsi.

    • somebodythatiusedtoknow

      Sä olit mun ensirakkaus, enkä vieläkään ymmärrä miten sä pystyit kohtelemaan mua niin kylmästi? Ihanku et ois ikinä edes rakastanu mua. Tästä on melkein kohta viis vuotta ku kaikki tapahtu ja silti sä välillä pyörit mun päässä, enkä pysty olla ajattelematta niitä aikoja ku olin sun. Niitä kaikkia ihania muistoja mitä jaettiin, sä olit mulle sillon koko maailma oisin vaikka hypänny kaivoon jos se ois tehny sut onnelliseks. se kesäilta kun tavattiin eka kertaa kasvokkain, kuinka mä jännitin koko junamatkan ja kuinka hauska päivä meillä olikaan tuntu ku meillä ois ollu yhteys aina. Kuinka me yöllä pussailtiin ja halailtiin, kun sä kerroit mulle kuinka kaunis oon. Päästin sut ekana mun iholle ja se yö oli niin taianomainen. Kun me juteltii tunteja puhelimessa aina kun oltiin erossa ja itkettiin ikäväämme. Noi on niitä muistoja jokta en voi ikinä unohtaa. Sä vaikutit niin hirveen aidolta ja rehelliseltä kunnes kuulin että sulla oli joku muu. sä särjit mun syfämen tosi pahasti, niin pahasti ettei sitä hetkeen korjatukkaan. Meillä oli Kaikki sun piti olla mun kaa ikuisesti ja lupasit rakastaa. Silti rikoit kaikki sun lupaukset. Kesä loppu ja jätit mut ihan yksin. Et edes viittiny kasvotusten sanoa ettet pysty tähän. Satutit mua pahemmin ku kukaan ennen oisit voinu edes selittää että miks? Teinkö jotain väärin vai kyllästyitkö sä muhun ku en ollu enää uusi ja ihmeellinen. Me oltiin sillon niin nuoria ja ei tiedetty mitä tehdä, mut sä oisit voinu olla mulle se oikea silti. Sun takia en luottanu enää kehenkää. Kuinka mä istuin tuijottaen puhelinta ja toivoin melkein rukoilin et saisin sulta ees yhen viestin jolla pyyöt anteeks ja aamusin petyin ku en kuullutkaan susta. Lopulta vaan kuovutin.

      sulle ei kuitenkaan edes riittäny et satutit mua kerran sä teit sen toistekkin. Just ku olin päässy yli ja löytäny ihmisen joka rakasti oikeesti sillon sä päätitki ilmestyä kuvioihin ja halusit mut takas. Ja mä lankesin sun typerään ansaas ja petin mulle tärkeimmän ihmisen vaa sen takia, että osasit puhua mut puolelles ja ihastuin suhun uuestaan. Sulla oli sillonki muita ja tajusin että lumoat muut sun pauloihin koska sillon joku tykkää susta ja sun ei tarvi ajatella sitä miten surkeeta sun oma tyhjä elämäs oli.
      oon paljon onnellisempi ku katkasin välit sun kaa. Vaikka se oli tosi vaikeeta ja ilkeesti tehty.. tää oli pakko kirjottaa tänne, en ois muuten saanu mielenrauhaa. Vaikka rikoit mun sydämen, petit luottamuksen ja leikit mulla mä silti haluan sulle pelkkää hyvää. Toivottavasti oot löytäny/löydät sen ihmisen joka rakastaa sua ja löydät onnen. Mulla on kova ikävä sua välillä ja kaipaan sua ystävänä. Oon silti tyytyväinen, että asiat meni näin ja oon löytäny sen ihmisen joka rakastaa mua oikeasti.

    • yökmikämuija

      Luulin, että olet kypsä ihminen, mutta osoittauduitkin olevasi mieleltäsi täysi kakara. Sulla on ryhtiä vähemmän kuin limaisimmalla kiven alta nostetulla nilkillä. Tekopyhyytesi kuvottaa. Asioilla on tapana tasapainottua.

    • ensaanukuttua

      Sinä hajoitat minut, saat minut ahdistumaan ja surulliseksi. Mietin sinua päivin ja öin. Olen rakastunut sinuun. Olet uskomaton nainen! Teet elämäni vaikeaksi! Tee jo jotain asian suhteen!

      • emmäkäännuku

        Ota minuun yhteyttä, niin puhutaan. Minäkin kaipaan sinua.


    • ikäero1

      En tajua miten luin sua niin väärin. Olit aina siellä missä minäkin. Katseesi porautui syvälle. Et varmaan edes ymmärrä miten syvälle. Odotin että olisit ottanut ensimmäisen askeleen, mutta sitä ei tullut. Nyt ei taideta enää ikinä nähdä. Ei edes ensikaudella.

    • lets_go

      Kohtelet minua kylmästi, mutta joskus aiemmin oli toisin. En tiedä, että mikä on muuttunut. Pystyn samaan, joten mennään sitten näin. Silti mietin, että miksi olit aiemmin täysin erilainen.

      • LetsGoTogether

        Olen huomannut että pystyt samaan ja se sattuu.. olen tosi surullinen siitä mihin asiat ovat menneet. Anteeksi että olen ollut kylmä sua kohtaan. Olen vaan niin sekaisin omien tunteideni kanssa, koska olen melkein varma että olen sulle merkityksetön ja loukkaannun jos musta tuntuu että olet välinpitämätön. Pelkään menettäväni sut. Rakastan sua tiedätkö sen?! Saisimmepa puhuttua asioista...


      • needu

        Soitatko mulle?


      • josnäinon
        LetsGoTogether kirjoitti:

        Olen huomannut että pystyt samaan ja se sattuu.. olen tosi surullinen siitä mihin asiat ovat menneet. Anteeksi että olen ollut kylmä sua kohtaan. Olen vaan niin sekaisin omien tunteideni kanssa, koska olen melkein varma että olen sulle merkityksetön ja loukkaannun jos musta tuntuu että olet välinpitämätön. Pelkään menettäväni sut. Rakastan sua tiedätkö sen?! Saisimmepa puhuttua asioista...

        ..niin tee jotain ennen kuin on myöhäistä.


    • herännäinen

      Voi ihana Noora Pirkanmaalta, oletko lintu vai kala? Minusta ainakin tuli sinun ansiostasi naisia rakastava nainen. Ei edes tunneta kunnolla, mut silti... Oot niin söpö että halkeen.

    • ILoveT

      Olen sinun omasi, T.

    • surullinen_kahlaaja

      Tunnen itseni niin tyhmäksi. En vaan ymmärrä. Voin kirjoittaa tänne jatkoa viestiini, lähinnä itselleni, koska et varmaan tosi heterona tätä palstaa lue. Luulen että valehtelit, kun sanoit että et ole ollut musta lainkaan kiinnostunut. Tai ehkä puhuit totta, mutta sehän tarkoittaisi että halusit multa koko ajan vaan huomiota ja ihailua. Semmosta käytöstä tulee aina joskus vastaan, ei tämä eka tapaus suinkaan ollut. Mitenkähän sitä ei vaan opi koskaan ajoissa tajuamaan? Voit kerätä sitä huomiota nyt muualta. Jos tulee joskus jotakin asiaa, niin voit ihan itse ottaa yhteyttä. Oon tämmönen hyväuskoinen ja vedätettävissä. Mutta ehkä löydän vielä jonkun kivan.

      • kahlailija

        Kylläpä kirjoitin yöllä katkeran viestin. Se johtuu siitä että välitin ja välitän susta paljon ja mietin vaan että mitä mun olis pitänyt tehdä toisin. Oon pettynyt mutta ennen kaikkea itseeni.


      • Tällainen_löytyi
        kahlailija kirjoitti:

        Kylläpä kirjoitin yöllä katkeran viestin. Se johtuu siitä että välitin ja välitän susta paljon ja mietin vaan että mitä mun olis pitänyt tehdä toisin. Oon pettynyt mutta ennen kaikkea itseeni.

        "Ja että on ihan älyttömän kova ikävä."

        Ei sitten varmaan enää muuta.


    • 6.9.blackwidow

      A.K.
      Saat minut edelleenkin ihan sekaisin! Tuot hymyn kasvoilleni, kukaan muu ei ole siihen pystynyt pitkään aikaan!
      En mahda itselleni mitään! Vaikka haluaisinkin, koska pelkään niin paljon!
      Miksi juokset karkuun vähän väliä? Voisitko ystävällisesti kertoa minulle mitä oikein ajattelet minusta? Itse en saa sinusta mitään selvyyttä, siksi olen niin sekaisin ajatuksieni kanssa. Jos edes jotain sinulle merkitsen ota minuun yhteyttä!

    • maitorahka

      K.

      Flirttailevia viestejä, hienovaraisia kohteliaisuuksia, pieni hymynvirne koko ajan päällä. En tunne sinua vielä kovin hyvin, mutta haluan tutustua sinuun paremmin. Ihanaa nähdä jälleen viikon kulutua. Päivästä tulee varmasti ikimuistoinen.

    • hullu666

      olisin halunnut silittää vaaleita hiuksiasi kun istuit minua vastapäätä. olet niin pieni ja hento. kaunis kuin mikä. naisellisuuden ruumiillistuma. en saa sinua mielestäni.

    • WhiterunZ

      Voi sinä ihana E. Ollaan oltu joissain tekemisissä pidempään. Oon aina ollut vähän ihastunut suhun mut nyt se on pahentunut. oon nänhyt susta unta. Haluan mennä paikkaan jossa voin törmätä suhun, nähdä sut edes vilaukselta. Viimeks katsoin sua vaivihkaa ja sitten sä yhtäkkiä vilkutit mulle. Vai jollekin muulle? Olin aika kaukana enkä tiennyt että edes huomasit mua. Haaveilen susta mutta en usko että voidaan olla yhdessä, enkä aio tehdä mitään aloitetta. Jos sä tekisit niin olisin valmis...

      • Etäällähei

        Vilkutinko tällä viikolla kenties? ;-)


    • Sepökkelö

      Ihana A. Taisin vain mokata jo meidän tutustumisen, anteeksi että hämmennyn niin pienistä. Olet kaunis ja ihana nainen. Odotin innolla jokaista sanaasi, kuulla lisää asioita sinusta. Kaikki niin kaunista ja herkkää. Olet unelmani, toivottavasti tavataan vielä.

      • yksaavaan

        Minne päin menee? Koska tapasitte? T. Yks A


    • aatuutilullaa

      A.
      En vielä tunne sinua kovin hyvin, mutta lyhyessä ajassa olet ehtinyt tekemään minuun lähtemättömän vaikutuksen. Rakastan kuunnella ääntäsi, voisit lukea ääneen vaikka puhelinluetteloa ja olisin täysin myyty. <3

      • vtvthyby

        Kerrotko vähän lisää? Minne päin Suomea osuu?


    • Kämppis

      Pannaanko poikki ja uusi otsikko ?

    • allthatglory

      Hmm. Viimepäivinä olet palannut jälleen mieleeni ja vanha tuli on tallella.
      Toisaalta toivon ja toisaalta pelkään, että katsemme kohtaisivat ja muurit murtuisivat. Hiljaisuudessa riisuisit minua. En voi sanoa, etten laittaisi vastaan mutta sehän on vain luontoni ja sitä me molemmat kuitenkin haluamme. Tiedän, että olet halunnut pitkään, ehkä haluat yhä. Olemmeko koskaan vapaita? Olisimmeko jos...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe