Mersut pois edestä tietä tukkimasta

Samuraisword

Olin taas serkkupojan kyydissä kun se otti kierroksia R-Accordistaan, kuinka ollakkaan niin edessä junnasi "johtotähti" perse ruosteessa ja pakarista pukkas sinistä savua. No se jäi äkkiä pisteeksi peruutuspeiliin. Muutama kilsa ja heti on edessä toinen lavetti joka on pelkästään tukkimassa liikennettä, lähdetään ohittamaan, niin sekin herää ja alkaa polkea kaasua, mutta turhaan, taakse jäi että heilahti. Turha tulla haastamaan, nää tiet on meidän ja meille ei ruveta.

68

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillistä tekstiä japsikuskilta.
      Älkää samaistuko tyylin älkääkä autoon.

      • wroooommmm

        Tuhat kertaa ennemmin, kuin johonkin savuavaan ruostekasaan........


      • AMG-V8

      • mersumies__100

      • johtotähti--V8

        Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa, mannelavetista kilvet vei poliisi se harrastustoimintaa haittaa.


      • johtotähti-V10

        Homostelun MM kisat vietetään lieksassa heinäkuussa. Voitte vaan arvailla lajeja! Ja taatusti osallistun.


      • johtotähti--V8

        Minä ryyppään ja nuzzin siiderivalaita niin zaatanasti.


      • AMG-V8

        Hävettää ajaa ruosteisella mannelavetilla, keulakin muistuttaa ilmiselvästi politrukin irvistystä.


      • mersumies__100

        m-b e 430 1997 ei kovin usein näe, ovat useimmiten jo paalattu. Mulla kuitenkin on, vaikka näitä mannelavetteja on vaikea löytää juurikin em. syystä.

        Tyylikkäällä skodalla liikeellä olleet sivistyneet nuoret pysähtyivät liikennevaloissa viereeni. Skodan ratissa oli tyylikkäästi pukeutunut, kaunis nuori nainen ja hänen melkein mustat hiuksensa leikkivät kauniisti hänen kääntäessään päätänsä. Näin myös kuinka Skoda oli tyylikkäässä alkuperäiskunnossaan. Hieman nolotti ruosteinen mannelavettini johon liimailtu Bilteman tarroja ja asennettu suurempi pakoputkiston ulostulo sekä halpisvanteet.

        Tuijotin romuni ikkunasta ja väläytin hymyn harvahampaisella suullani tytölle. Tyttö Skodassa pudisteli päätään ja ei enää vilkaissutkaan mitättömään olemukseeni. Huomasin, kuinka housuissani nyki, ja päätin näyttää lotisevan, pahasti öljyä käryävän mannelavettini voimat.

        Valot vaihtuivat vihreäksi ja yllätyin, kuinka vauhdikkaasti nuori nainen lähti Skodalla liikkeelle. Mannelavettini jäi välittömästi taakse ja öljynkatkuisten pöllähdysten saattelemana lähdin Skodan perään, mutta Skoda vain kasvatti välimatkaa. Nyyhkytin autossani ja poljin pedaalia vasten ruosteista lattiapeltiä. E430 V8 lotisi ja paukahteli, toisin kuin Skodan sivistyneesti käyvä tsi.

        Me vanhoilla, ruosteisilla, loppuunajetuilla mersuilla pätevät wannabe-premium -pojat olemme naurettavuudessaan ja noloudessaan aivan omaa luokkaansa.


      • mersumies__100
        mersumies__100 kirjoitti:

        m-b e 430 1997 ei kovin usein näe, ovat useimmiten jo paalattu. Mulla kuitenkin on, vaikka näitä mannelavetteja on vaikea löytää juurikin em. syystä.

        Tyylikkäällä skodalla liikeellä olleet sivistyneet nuoret pysähtyivät liikennevaloissa viereeni. Skodan ratissa oli tyylikkäästi pukeutunut, kaunis nuori nainen ja hänen melkein mustat hiuksensa leikkivät kauniisti hänen kääntäessään päätänsä. Näin myös kuinka Skoda oli tyylikkäässä alkuperäiskunnossaan. Hieman nolotti ruosteinen mannelavettini johon liimailtu Bilteman tarroja ja asennettu suurempi pakoputkiston ulostulo sekä halpisvanteet.

        Tuijotin romuni ikkunasta ja väläytin hymyn harvahampaisella suullani tytölle. Tyttö Skodassa pudisteli päätään ja ei enää vilkaissutkaan mitättömään olemukseeni. Huomasin, kuinka housuissani nyki, ja päätin näyttää lotisevan, pahasti öljyä käryävän mannelavettini voimat.

        Valot vaihtuivat vihreäksi ja yllätyin, kuinka vauhdikkaasti nuori nainen lähti Skodalla liikkeelle. Mannelavettini jäi välittömästi taakse ja öljynkatkuisten pöllähdysten saattelemana lähdin Skodan perään, mutta Skoda vain kasvatti välimatkaa. Nyyhkytin autossani ja poljin pedaalia vasten ruosteista lattiapeltiä. E430 V8 lotisi ja paukahteli, toisin kuin Skodan sivistyneesti käyvä tsi.

        Me vanhoilla, ruosteisilla, loppuunajetuilla mersuilla pätevät wannabe-premium -pojat olemme naurettavuudessaan ja noloudessaan aivan omaa luokkaansa.

        ja sitten heräsin unesta ja huomasin- että olikin tullut mällit yöllä sänkyyni ja vieressäni lepäsi riisikipon pörinäputki josta valui myös mälliä ulos, mitähän olin tehnyt yöllä , kun pikkupippelini oli aika musta.......


      • mersumies__100

      • brown.hole

        Onneksi ette harrastaneet mitään rööriroopee.


      • tientukos

      • johtokulta

        Jos maskissa olisi kultapinnoite, se olisi auton arvokkain osa.


    • Datsuni

      Tiedättekö kuinka japsiauton peltiosien maalaus tehdään.
      Maalataan pelti molemmin puolin samanaikaisesti ja vedetään äkkiä pelti pois välistä.

      • ruostuuruostuu

        Ja silti mersut ruostuu nopeammin.


      • Datsuni
        ruostuuruostuu kirjoitti:

        Ja silti mersut ruostuu nopeammin.

        Tässähän varsinainen neropatti - eihän pelti voi ruostua kun se on otettu pois välistä. Pitääkö sulle kaikki vitsit avata.


      • buahahahahahahaha

        Mersussa taas on vastaavasti pelti, jota ei ole maalattu, eikä sinkitty kummaltakaan puolelta. Siksi se ruostuu ennätys ajassa........


      • mersedesbenz

        ruostu joskus joku malli, niinku japseissakin olisi, jos yhtä kauan olisivat kestäneet tienpäällä

        vaan eipä ruostu nykyään, on nääs alumiinia ja muovia, revi siitä


      • E220_CDI
        buahahahahahahaha kirjoitti:

        Mersussa taas on vastaavasti pelti, jota ei ole maalattu, eikä sinkitty kummaltakaan puolelta. Siksi se ruostuu ennätys ajassa........

        tämä kuvitelma on vuosikymmenen vanhaa. Mersujen teräksiset koriosat on sinkkifosfatoitu jo vuosia.

        Kuvia ruosruneista 204 sarjalaisiata, kiitos?


      • mersulady

        Se tuntuu hyvälle kun tunkeudut minuun syvälle, ihanalta tuntuu kaira mun kolossain.


      • mersusetä

        Ollaanpas nyt kunnolla.


      • mb.rost

      • kauhee.raato

    • räsä450

      Jättäny noi japsit ja sakemannit aina RS focuksella, ei mitään jakoo.

      • Samuraisword

        No joo, mä olen kyllä samaa mieltä siitä että Ford on aina Ford, sininen ovaali on legenda.


      • räsä450
        Samuraisword kirjoitti:

        No joo, mä olen kyllä samaa mieltä siitä että Ford on aina Ford, sininen ovaali on legenda.

        Iha jees tekniikkaa jos etuvedolla kiihtyy yhtä kovaa ku useimmat nelivedot 305 hp, odotellessa uusinta RS joka on neliveto, se säätelee jokaiselle pyörälle oman parhaimman vedon.


      • hihhihhiiiii

        Jättänyt nuo fordin räsät aina mennen tullen, kun ovat aina hinausnarun päässä....

        Neljä kirjainta, joihin Ford "miehet" luottavat......N.A.R.U


      • räsä450
        hihhihhiiiii kirjoitti:

        Jättänyt nuo fordin räsät aina mennen tullen, kun ovat aina hinausnarun päässä....

        Neljä kirjainta, joihin Ford "miehet" luottavat......N.A.R.U

        Lähe viivoille, oot harmaa varpunen sen jälkeen.


      • räsä450
        hihhihhiiiii kirjoitti:

        Jättänyt nuo fordin räsät aina mennen tullen, kun ovat aina hinausnarun päässä....

        Neljä kirjainta, joihin Ford "miehet" luottavat......N.A.R.U

        Joku helvetin Supra? Turha vehje. Syö sairaana bensaa eikä voi ajaa normaalia ajoa ollenkaa. Soarerista puhumattamakaan.


      • jullit.joraa

        Näin juhannuksen aikaan mersujullit dokaa ja tanssii keskenään rannoilla, siinä sitä sitten ollaan kieli korvassa ja peukalo perceessä.


      • johtotähti-V10

        Mitäs se muille kuuluu, mehän vaan homppeloidaan.


      • mersumies__100

        Nii homppeloidaanki


    • c63amg

      Heh heh aamulla taas heräsit ja se olikin unta ja lähdit kouluun äitin kyydillä

      • räsä450

        Mersu on kyl tykki :)


      • mersut.vapisee

        Tekniset tiedot:

        Teho kW/hv/rpm: 228/310/6 500

        Vääntö Nm/rpm: 400/2 500-4 500

        Kiiht. 0-100 km/h/s: 5,7

        Huippunopeus km/h: 270

        EU-kulutus l/100 km: 7,3 . Uusi honda type r tulee aiheuttamaan mersujullien keskuudessa rumaa jälkeä.


      • honley

        Ja taatusti


    • enthusiastcdi

      joo on se kumma miten joku kehuu Hondan jättävän jotain horisonttiin.
      Faktat autosta:
      Accord Type R/ Euro-R
      Main article: Honda Accord
      EDM 'CH1' Face-lifted 2002 Accord Type-R
      JDM 'CL1' Accord Euro-R

      The Honda Accord Type-R (ATR) was produced from 1998 to 2002 using the CH1 Accord chassis and sold in UK/EU markets, the JDM Accord Euro-R uses the CL1 chassis, Using a naturally aspirated 2.2-litre four-cylinder DOHC H22A7 "Red Top" VTEC motor which produces 217 bhp (220ps, 161.8Kw) and the EDM produces 210 bhp (212ps, 155.9Kw) @ 7,200 rpm and 164 lb·ft (222 N·m) @ 6,700 rpm. The Type-R Accord model is differentiated by features such as: stiffer suspension and chassis, Torsen limited-slip-differential, twin-piston brakes, dual exhaust system, 17-inch alloy wheels, Xenon headlights, Recaro seats and a leather-trimmed Momo steering wheel. As an option, there was a distinctive tall and functional rear spoiler wing that most customers opted for.

      Not so demanded among the crowd presently due to its family four-door configuration, it is the most international awarded basic version of the Type-Rs, since it (the Accord) was battling with great success in the 2000 European Super Touring Cup season.

      Its successor is the CL7 Accord Euro-R, produced December 2002–2008 built in Sayama, Japan for the JDM market, it came with a K20AI-VTEC motor {Displacement: 1998 cc, Compression: 11.5:1, power: 220 bhp (220 PS,162 kW) @ 8000 rpm, torque: 152 ft·lbf (206 N•m) @ 7000 rpm and a Redline of 8800 rpm} same as the '02–'06 Integra Type R. It has the standard Type R modifications – including Recaro seats, a limited-slip-differential and independent double-wishbone suspension.

      Jopa mersun diisseli pärjää tuollehyvin.
      E320 CDI (<-05) R6 OM648.961 3222 cm3 150 kW (204 hv) @ 3800 r/min 500 Nm @ 1600 r/min

      V6 diesel vielä paremmin.
      http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288334954232.html

      Siinä sitten mitatataan todellistakykyä kuljettimena kun verrataan kumpi on aikaisemmin paalissa mesu vai honda. Honda on aikaisemmin paalissa.

      • E220_CDI

        Lisäksi 320 CDI (V6) on maailman ainoa vakioauto, jolla on hallussaan FIAn sertifioima absoluuttinen nopeusennätys. Kaikki muut on ajettu ennätyskokeeseen modifioiduilla kilpureilla.

        Nopeusennätyksiä on sivukaupalla eri polttoaineille ja kokoluokille, että käytännössä jokainen halukas saa omansa. Näillä ei ole juuri arvoa.

        Absoluuttinen nopeusennätys on suurin valvotuissa olosuhteissa oikeasti kelloa vastaan ajettu nopeus, jonka pelivehkeitä ei rajata millään tavoin. Viivalle (ja nyt Hondakuskit tarkkana, tässä on tilaisuutenne) saa tuoda vaikka suihkuhävittäjän, josta on siivet sahattu pois. Jos maakosketus säilyy, FIA tulee kyllä kellottamaan vetonne. Luulisi nopeana pidetyllä Hondalla olevan helppo nakki napata taksidieseliltä maailmanennätys talteen?


      • mb4ever

      • E220_CDI

        Niin, no. Kai minäkin sitten olen ainakin jossain määrin happy, kun jo 9. kesää samalla Hondalla odottelen :-)

        Pyörällä ajamisen hyvä puoli on nopeuden konkretisoituminen. Oikeasti nopeat tunnistaa aikakortista. Sitten kun vauhtia on riittävästi, ei liikenteessä enää mahdu ajamaan edes omaa kovaa.

        Kadulla reuhaaminen on varma tapa osoittaa ettei ymmärrä, mikä on oikeasti nopea. Se on nimittäin niin iso numero, ettei sitä näe liikenteessä.


      • jullit.hoitoon
        mb4ever kirjoitti:

        No hondalla voi olla melko tuskaa pysyä edes tämän kyydissä.
        http://www.iltalehti.fi/autot/2015022519259241_au.shtml

        Baurattaa nämä häpywithhonda tyypit :)

        Mikä olotila on mersujullilla, kun sitä baurattaa ? Jos kyse on ummetuksesta, niin mene toki lääkäriin.


    • onnetonolennyt

      talven ainoana kunnon lumituisku päivänä jätin ylväästi risteyksestä lähdettyäni jonkun vanhan hiacen mun neliivetoo hiluxillani vm89. sitten kun päästiin suolatulle tielle se piru ajoi ohitseni. siitä saakka jatkuva masennus vaivannut päivin öin. pystynkö jatkamaan elämääni?

      • kyllä.se.siitä

        Nyt on jo kesä ja kaikki ajavat sinusta ohi, jopa tehottomat linttameset menevät ohitsesi.


    • vähänkös_outoa

      olla nyt serkkupojan kanssa sillai.

      • AMG-V8

        Tiesit kai, että Mesen tähtilogo kertoo kaiken Mesestä? Kaksi sakaraa, alaspäin suuntautuneet, osoittaa hinauslenkkien paikat ja se kolmas, ylöspäin suuntautunut sakara neuvoo, mistä voi rukoilla apua. HEH


      • bar.honda
        AMG-V8 kirjoitti:

        Tiesit kai, että Mesen tähtilogo kertoo kaiken Mesestä? Kaksi sakaraa, alaspäin suuntautuneet, osoittaa hinauslenkkien paikat ja se kolmas, ylöspäin suuntautunut sakara neuvoo, mistä voi rukoilla apua. HEH

        Tuo oli kyllä paha, tosi paha.


    • HooverÅke

      Mitä serkumpaa,sen herkumpaa

      • AMG-V8

        Tiesit kai, että Mesen tähtilogo kertoo kaiken Mesestä? Kaksi sakaraa, alaspäin suuntautuneet, osoittaa hinauslenkkien paikat ja se kolmas, ylöspäin suuntautunut sakara neuvoo, mistä voi rukoilla apua.


    • mersumies__100

      ja sitten heräsin unesta ja huomasin- että olikin tullut mällit yöllä sänkyyni ja vieressäni lepäsi riisikipon pörinäputki josta valui myös mälliä ulos, mitähän olin tehnyt yöllä , kun pikkupippelini oli aika musta.,,,,......

      • mersumies__100

      • mersumies__100
        mersumies__100 kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433728724968.html Mersujulli kusella puiden takana, tai sitten R unkkaamassa

        Näytä lisää

        tunnustan,minä olin runkulla, hinttikaverini(ei näy kuvassa) johtotähti--v8 kanssa.

        jaa sitten heräsin unesta ja huomasin- että olikin tullut mällit yöllä sänkyyni ja vieressäni lepäsi riisikipon pörinäputki josta valui myös mälliä ulos, mitähän olin tehnyt yöllä , kun pikkupippelini oli aika musta.,,,,......


      • mersumies__100
        mersumies__100 kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433728724968.html Mersujulli kusella puiden takana, tai sitten R unkkaamassa

        Näytä lisää

        tunnustan,minä olin runkulla, hinttikaverini(ei näy kuvassa) johtotähti--v8 kanssa.

        jaa sitten heräsin unesta ja huomasin- että olikin tullut mällit yöllä sänkyyni ja vieressäni lepäsi riisikipon pörinäputki josta valui myös mälliä ulos, mitähän olin tehnyt yöllä , kun pikkupippelini oli aika musta.


      • johtotähti--V8
        mersumies__100 kirjoitti:

        jaa sitten heräsin unesta ja huomasin- että olikin tullut mällit yöllä sänkyyni ja vieressäni lepäsi riisikipon pörinäputki josta valui myös mälliä ulos, mitähän olin tehnyt yöllä , kun pikkupippelini oli aika musta.

        menes nyt teinikloppi vittuun täältä ekkö nää usko perkele.. tämä mersu miesten palsta ei finninaamasten poitsujen, finnien puristamis vinkkien jakopalsta.ja vie se vitun iso siiderilehmä ulkoilemaan, kun sun ajoneuvos kulkee ihan vinossa , kyllä on siiderilehmällä painoa......meinaatko poju tukehtua, kun siiderilehmä istuu paskasen naamasi päällä.


      • mersupellet.hoitoon

      • ökää.putkesta

        Juhannusruuhkat sujui melko hyvin kuitenkin, nokivasaran käryä lukuunottamatta.


      • MB200D87
        johtotähti--V8 kirjoitti:

        menes nyt teinikloppi vittuun täältä ekkö nää usko perkele.. tämä mersu miesten palsta ei finninaamasten poitsujen, finnien puristamis vinkkien jakopalsta.ja vie se vitun iso siiderilehmä ulkoilemaan, kun sun ajoneuvos kulkee ihan vinossa , kyllä on siiderilehmällä painoa......meinaatko poju tukehtua, kun siiderilehmä istuu paskasen naamasi päällä.

        :) ASIAA


    • WukYu

      HondaMotorsport (HoMo) sehän kertoo kaiken

      • hyvä.homma

      • WukYu

        Kyllä se varmaan HoMo poikien kuolemia tulee vähentämää, kun ei tarvitse tehdä enään päättömiä ohitituksia yritäessään näyttää toiselle lippispäälle miten Honda Brio hyökkää.


      • V.akuutusyhtiö

    • EiNäytäHyvältä

      Mikä jätkä tämä näppylänaamainen turhake oikein on. No ei sillä ainakaan älyä löydy kyllä pennin vertaa.

      Alkaa ihan pelottamaan jos Suomi on tuollaisten "isänmaan toivojen"varassa tulrvaisuudessa!

      • mersupellet.hoitoon

        Se on tuo mersupelle__100, jos et tiennyt ja sitten sillä on se håmppelikaveri raju.gyyggänen.gyyg tai jotain sinnepäin.


    • MESE20087D

      ns,,, Tiet ovat kaikkien ja mietis tätä,,:) kun se serkkupoikasi Honda on päässyt
      " miehen ikään " niin kuin MESE ,,,ei tule hondasta enää savuakaan

    • Järjen_ääni

      Hondas are like tampons. Only pussies need one...

    • uusimersumies

      Tää on niin tyypillistä Mersu palstan kirjoittelua. On Mersumiehiä jotka oikeasti omistavat mersun ja on muilla autoilla ajavia "kateellisia" täällä vittuilemassa. Todellisuudessa he tulevat lukemaan tätä palstaa vain ajan vietteenä ja huomaavat keskustelun johon voivat tulla pätemään Japanin ihmeillään ja Skoda rässillään. Joten luojalle kiitos että on vielä näitä jotka kysyvät täällä jotain tosissaan ja heillä on tosiaan tämä nin erimielisyyttä herättävä "legendaarinen" Mercedes-Benz auto. En väitä että Skoda tai mikään Japanilainen tai ylipäätään mikään muukaan auto olisi huono. Mutta niille on omat palstat joissa voi keskustella nimen oman näistä oman merkkisistä caaroista. Toivoisin että tämä Suomi24 keskustelun taso ylipäätään nousisi hieman. Mutta voisitteko nyt vaan mennä kirjoittelemaan niille omille palstoille oman merkkisistä autoista. Mää tiiän kyl et Mersu on hieno auto mut ei siit ny noi katteelline tarvis ol ;)!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • E-sarjalainen

        Ikivanha kiinalainen ja kainuulainen sananlasku ja viisaushan jo sanoo, että on kahdenlaisia autoja. -On uusia Mersuja ja sitten on vanhoja Mersuja! Ei muita.


    • gdhk

      ASIAAAAAAAAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe