Peugeot xps supermotard 2010

Pianmopopoika

Ostin tossa tommosen peugeot xps suopermotard 2010 ja kysyisin, että onko tämä ihan perus hyvä mopo? Korttiin vielä kuukausi, niin en ole testannut nopeuksia, mutta kai tämä edea 50 kulkee? Onko muuta mitä pitäisi ottaa huomioon?
Kiitos asiallisista kommenteista.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukval

      täysin paskan ostit, ei kulje edes 30

    • böysöy

      On hyvä mopo. Yks parhaimmista ja laadukkaimmista. Toi edellinen kommentoija omistaa vamraa jonku tehari derbin joka on leiponu 10 kertaa vähintää. Ja itellä o pösö vuoden 2006 supermotarddi usd keulalla eikä koskaa oo leiponu.

      • Kohtamopopoika

        Okei. No hyvä tietää:)


    • Pianmopopoika

      Ois kivaa tietää, että paljon toi menee vakiona? Jos on laiska niin miten sen saisi menemään 50-60?

    • böysöy

      Ei oo laiska ja saat kulkee yli 60km/h ku pistät 10-60 välit ja teharin kii. Mut jos haluut et se kulkee 60 nii varmaa jotku 11 54, jos et ota kureja pois.

      • böysöy

        Mitä isommat välit sitä nopeemmin kiihtyy. Ja mitä lyhyemmät välit sitä nopeempaa kulkee mut laiska kiihtyy


    • Pianmopopoika

      Mites jos suurentaa pakoputken kuristuksia? Tarvitseeko niitä välejä silloin säätää? En katsos jaksais ostaa mitään virikkeitä.

    • Mulmenee55kmh

      Böysöy paljo sul menee vakiona?

      • böysöy

        En mä tiiä ku mun mopo ei oo ollu koskaa vakio. Siis mulla ollessa.


      • Sosjvsvsld

        Miten oot sitten virittänyt tai kuka onkaan? Ja paljon menee ja kiihtyykö hyvin?


      • böysöy

        Oon pistäny metrakit teharin (vanhempaa ja äkäsempää mallia), suutin on 100, ihan vähän suurentanu pyttyy ,koska siinä oli jälkiä, 10-60 välit, semmone ilman putsari (samanlainen kun jossai 80-250 4t rosseis (saattaa niitä olla isommissaki mut ihasama ja jos pistää semmosen ilman putsarin nii pittää vaihtaa pensa hana semmoseksi jonka voi käellä pistää kiinni ja auki koska se ei anna tarpeeks isoa alipainetta joka avaa pösön normi pensa hanan mut se ilman putsari antaa enemmän ilmaa koneeseen.Mullahan on tossa pösössä isompi takarengas ku eturengas. Ja jos ostatte teharin nii suosittelen metrakittii koska ainaki mulla vääntää aivan vitun hyvin jo alakoerroksil ja aivan älyttömän siistit äänet ( ei kimitä eikä kuulosta ontolle) ((hyvä piikki)). Eiköhä se ollu melkeen siinä. Ja 16mm kaasari(dellorto)...


      • Wkvdif

        Huhhu no toi sit varmaan menee kovaa? Paljo menee täysiä? Asutko jossain landella vai kuinka uskallat ajella ettei poliisit tule testaamaan? Täällä kaupungissa nääs poliiseja tulee vastaan koko ajan.


      • böysöy

        Asun ihan keskisuomessa. Ei se mene ku ehkä jotain67-72km/h noilla väleillä. Ja mulla o nappirajotin jonka kaa kulkee jotain 57 km/h korkeintaa . Ja oon kasannu ja korjannu ton pösön ku ostin sen projektina. Ei oo (yhtää vikaa)...


    • N1m3t0n

      nyt olen vähän lukenut ja päätin, että voisin piristää sitä niin, että vaihtaisin välejä? Tässä on kait vakiovälit 11-54 ja mikä ois semmonen että menis sen 50-55 ja kiihtyisi hyvin? Oisko 12-54? Onko tota takaratasta pakko suurentaa tai pienentää, vai voiko pitää samana ja vain eturatasta muuttaa? Olisi kiva tietää:)

      • böysöy

        Eiköhän se mene vakiona sen 50-55


      • Notuotaöö

        En usko, koska kaikki sanoo tuota laiskaksi ja menee vain muka 45 tasan...


      • böysöy

        Minun kaverillani on täysin sama mopo, kun minulla, mutta vm 2010 eli street evo3 ja kulkee vakiona noin 55km/h. Itselläni on street evo2 vm2006 ja 2007 lähtien sm mallit on evo3... Ne kaikki jotka väittää niin nii ne vaa vittuilee sulle.


      • Keisvsvd

        Joo en tiesä kusettaako mittari paljon, mutta meni faijankanssa kaks päällä 55 mittarissa. Voi olla, että heittää kympillä, mutta ihan kiva et toi "laiska paska" kulkee ja yksin menismittariin 60. Ei vaan tiedä onko se oikeasti 50 vai 60, mutta mittarin mukaan 60.


    • Kskskzik

      Onhan tossa rajotin?

    • Knfbzks

      Paljo toi menee, jos otan pakoputkesta kurit ja 95 suuttimella???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe