Myrkkyä Tesomalla + raportoikaa

myrkyttäjä-kiinni

Koira kuollut myrkkyyn Tesomalla.

Raportoikaa tänne kaikki myrkkytapaukset ja vinkit.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosivaiei

      Suuri osa näistä myrkytysepäilyistä ja -huhuista on tahallisia tai tahattomia valeita.

      Mistä tiedät koiran syöneen myrkkyä? Keneltä eläinlääkäriltä voin kysyä vahvistuksen asialle? Jätit asiasta varmasti myös rikosilmoituksen?

      Miksi annat koiriesi syödä mitä sattuvat löytämään? Etkö tiennyt sen olevan hengenvaaralista oli löydöksessä myrkkyä tai ei?

      Ja minä EN ole koiravihaaja. Minä huolehdin että koirani eivät syö mitä löytävät.

      • parantakaatapoja

        Myrkyttäminen on rikos joka on tuomittavaa,mutta koirien omistajilla on paljon opittavaa, minä tykkään liikkua luonnossa ja metsäisillä kävely poluilla nyt varsinkin huomaa minkä laisia tunkioita polut on.Koiran omistajat kusettavat koiransa talojen pihoihin missä lapset leikkii harva kerää koiransa jätökset koirien omistajat vähättelee asiaa,ei tarvitse kauaksi kenenkään lähteä todetakseen tämän ongelman.


    • omistajatkorvaamaan

      Kuinka paljon koirien kuset aiheuttaa vahinkoja,valaisin pylväät galvanoiti syöpyy pylväät eivät kestä sitä kun kun yksi koira merkkaa niin toiset perässä tässä yksi esimerkki.Talojen sokkelit eli betoni syöpyy yms vahinkoo me koirattomat veronmaksajat ollaan maksumiehiä.Mitä sitten tulee näihin kakkaläjiin kuinka moni lapsi sairastuu ja tulee kengissä sisätilohin.

    • sontatunkiolla

      Nyt varsinkin kun on lumi on sulanu koiranpaskaa joka paikassa kuka niitä kerää ei ainakaan koiran omistajat,sitten ne valittaa kun heitä moititaan ei koirat ole tarkoitettu kaupunkiasumiseen niistä tulee kuluja rikkoo paikkoja syyttömät joutuu maksumiehiksi.

    • Kakkelis

      No johan on tuutuin täydeltä koiravihamielistä kirjoitusta. Itse koiran omistavana kerään koirani kakat joka ulkoilureissulla, paitsi metsästä. Kerääminen ei todellakaan ole mikään vaiva. Itseänikin harmittavat kovasti erikokoiset läjät ja olen ajatellutkin kotikulmillani ryhtyä kakkakeruutalkoisiin tietyn kävelykadun liepeillä. Alkuperäisen viestin kirjoittaja ei puhunut kakoista mitään, vaan MYRKYISTÅ! Myrkkysyöttien jättäminen on rikos ja siitä on jouduttava vastuuseen. Koira tekee luonnonmukaisesti tarpeensa, niin ihminenkin- ei siitä kuulu rangaista tappamalla. Koiran omistaja kerätköön kakat, ettei tarvitse taas kuulla joka keväistä mekkalaa niistä. Olen sekä veron- että koiraveron maksaja.

      • Tosivaiei

        Aloittaja ei ole millään tavalla vahvistanut väitteitään. Hän voi ihan yhtä hyvin valehdella kuin kirjoittaa totta.


      • voiollatottakin
        Tosivaiei kirjoitti:

        Aloittaja ei ole millään tavalla vahvistanut väitteitään. Hän voi ihan yhtä hyvin valehdella kuin kirjoittaa totta.

        Tesoman tilannetta en tiedä, mutta kyllä sitä ihan oikeasti tapahtuu, että koiria myrkytetään. Sairaat ihmiset tekevät sairaita asioita.


      • välinpitämättömyys

        Niin sinä keräät koiran kakat ne on ne muut jotka ei kerää,minä liikun paljon kuntoilu mielessä kyllä en ole ainuttakaan kävely reittiä kulkenut mikä ei olisi jossain määrin sotkettu koiran jätöksillä kai niihin joku ihmisjätöskin voi kuulua,metsissä menee myös paljon kävelyteitä niihinkään ei saa koiria kakattaa.Koirien myrkytys on sairaan ihmisen tekosia joltain on vai mitta tullut täyteen,kyllä koirien omistajien tulisi siivota aina koiransa jätökset mutta totuus on kyllä aivan muuta.


    • paskaapuhutop

      Ei pidä paikkaansa, Tesomalta ei ole tullut poliisille ilmoitusta koiranmyrkytyksestä, joten väite ei ole faktuaalinen.

      • PERKELE2015

        Samaa mieltä, jos onkin tapahtunut niin itse myrkyttävät sensaation toivossa koiriaan. Kyllä koiranomistajat tiedetään.


      • jaahhah
        PERKELE2015 kirjoitti:

        Samaa mieltä, jos onkin tapahtunut niin itse myrkyttävät sensaation toivossa koiriaan. Kyllä koiranomistajat tiedetään.

        Itse myrkyttävät sensaation toivossa?

        Hyvät naiset ja herrat, keskustelun pohjamuta on saavutettu. Siellä makaa PERKELE2015


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe