Minä haluan seuraa.

EskoKesko

Olen keski-ikäinen, ylipainoinen, kaljuuntuva, ruma, laiska ja tyhmä duunarimies. Päivät vietän telkkaria katellessa ja kaljaa juodessa. Suosikkiruoka makkara. Kelpaanko? Joutuisit välistä siivoamaan ulosteet sohvalta koska en aina jaksa nousta vessaan paskalle vaan paskon housuihin ja sohvalle.

Sen lisäksi sinä olet se joka tuo rahaa taloon, minä vain tuhlaan ja ryyppään ne.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bisneidea

      Voivoi. Teistä on jo muutenkin ylitarjontaa.
      Muuta navettaan. Siellä ruoka ja juoma tulee eteen ja paskatkin joku muu korjaa, samoin muutkin ruumiin tuotokset. Eikä se telkkari nykyajan navetassa ole konsti eikä mikään!
      Tässä muuten bisnesidea jollekin yritteliäälle! Ei muuta kuin navetta pystyyn tai osta tyhjillään oleva vanha. Vuokraa pilttuut,tulijoita joudut varmasti luudalla laikaisemaan ylimääräisiä ulos, ja investoi hieman koneistukseen, niin koko homma hoituu nappia painamalla!
      Ja naura koko matka pankkiin!

    • seija32v

      Oletko sä se akateeminen mies Lahdesta? Eikös sulla jo ole se muija ja mukula, mitä sä täällä taas yrität?

    • ÄitisTäällä

      Esko, onko taas jäänyt pillerit ottamatta?

    • Miksei_space_käy_prkl

      "Olen keski-ikäinen, ylipainoinen, kaljuuntuva, ruma, laiska ja tyhmä duunarimies. "Päivät vietän telkkaria katellessa ja kaljaa juodessa. Suosikkiruoka makkara. Kelpaanko?"

      Jos sinussa on "sitä jotain" niin kelpaat... nuo kuvailemasi ominaisuudet eivät vielä ole mikään este.

      Tärkeintä on se - ja tämän potentiaalin naiset aina havaitsee - että, jos treenaisit ja olisit paras *sinä* mikä voisit olla, niin miltä näyttäisit ja kuinka haluttava olisit? Naiset pystyy näkemään tämän potentiaalin laiskassa duunarimiehessäkin, ja siksi ne potentiaaliset komistukset jotka pilanneet elämänsäkin saa pildeä kun taas joku mukava nörttimies (josta ei treenaamallakaan saisi kaappia) jää ilman koska saisi naisen virtuaalisessa simulaatiossa mielen sisällä aina turpaan duunarimieheltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe