En uskalla lähestyä kasvotusten!

HaluanSinutVain

Taas se tuli todistettua! En pysty siihen. Olen hyvin ihastunut erääseen mieheen, mutta en vain uskalla. Ja vaikka tiedän, että mies on epätoivoinen ja sinkku, mutta silti.

Onko mitään vaihtoehtoa enää? On ahdistavaa elää tällaisen helvetin pelon kanssa.

Se että edes jollain keinolla saisin yhteyden tavoittelemaani henkilöön, saattaisi rohkaista minua enemmän ja uskaltaisin puhua. Kasvotusten en aloitusta voi tehdä. Miehellä ei ole Facebookia. kertokaa nyt ideoita, kuinka voisin lähestyä. Töissä olen miestä aina nähnyt, mutta hän on aina joidenkin henkilöiden ympäröimä, joten se kaiken lisäksi tekee lähestymisestä entistä hankalampaa.

En halua näyttää idiootilta miehen silmissä (jonka olen varmasti jo tehnytkin). Toivottavasti ette alkaisi taas vatvomaan, että "ei sitä muuten voi, kun alkaa kasvotusten lähestymään". Kai on muitakin yhtä päteviä vaihtoehtoja? Minun ideat on roskiin heitetty, koska kaveri on kommentoinut että "ethän sä voi niin tehdä/aika hölmö idea" tms. Auttakaa

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeasanoanäillä

      Millasessa ympäristössä näet häntä? Ideoitahan on vaikka kuinka, mutta ei ole tarpeeksi taustatietoa kuinka tapaatte ja missä olosuhteissa j millasia tuttuja olette..

    • saakysyä

      Kohtele häntä jotenkin erityisemmin kuin muita niin hän kyllä huomaa sen ja tekee aloitteen. Ole niin rohkea kuin pystyt, kukaan ei vaadi enempää.

    • HaluanSinutvain

      Olen häntä vilkuillut ja hymyillyt, mutta emme koskaan ole puhuneet mitään. Ajattelin tervehtiä häntä aamulla, mutta en tietenkään suutani uskaltanut avata. Olenko liian pelottava ja vakoilija, jos selvittäisin puhelinnumeron (koska nimen tiedän) ja pyytäisin kahville?

      • voittehdänoin

        Sellaisesta miehestä ei ole kuultukaan joka tuollaisesta hermostuisi. Ei välttämättä ole sinusta ihastunut joten kahvikutsuun voi tulla kielteinenkin vastaus. Mutta sitten olet ainakin saanut kerrottua ihastuksesi ja olet siinä mielessä meitä muita aika paljon rohkeampi. Ei kaikki palstalaiset saa koskaan sanottua ihastuksestaan sille kohteelleen.


      • eofjgog

        Noinhan sitä juuri kannattaakin tehdä. Numerot on julkisia juuri siksi, että ihmisiä voisi tavoittaa puhelimella.


    • toiveikasfacebookiton

      Et ole. Ei miehet moisesta säikähdä.

    • HaluanSinutVain

      No kiva kuulla :) Mieluummin sitten otan kielteisen vastauksen, kuin katumuksen jälkeenpäin että "miksi en yrittänytkään?" Sittenpähän sen saa tietää mitä hän minusta ajattelee... :)

      • annapalaa

        Hienoa! Kerro sitten tänne päivitystä tapahtumistasi ja tuntemuksistasi niin ehkä joku toinenkin uskaltaa toimia noin ja hyvä lähtee kiertämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe