Kaikki naiset tänään ryyppää kunnolla?

lisäälasiin27vmies

Luvatkaa ryypätä kunnolla baarissa, kun naiset ei ikinä ole osannut juoda kunnolla! Minä yleensä juon kahdella kädellä, ja joisin jaloillakin jos pystys! yleensä poliisit vie minut putkaan, mutta se ei minua haittaa hevonvittuakaan! koska alkoholi on niin ihanaa! <3

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.tykkää

      Alkoholi maistuu pahalle.

      • KänniPäälle

        Viina on pahaa ja vittu on ruma mut molempia tekee aina mieli joten älä selitä!!!


      • en.tykkää

        Humalaiset ihmiset ovat vastenmielisiä.


      • lisäälasiin27vmies
        en.tykkää kirjoitti:

        Humalaiset ihmiset ovat vastenmielisiä.

        Ei ole :) taidan itse olla vastenmielinen


    • Pöhnässäparas

      Vetäisisin kyllä perseet, mutta tämä 10pv työputki estää.. Onneksi on olemassa kodeiini.

    • lisäälasiin27vmies

      MInulla alkoi tänään hiihtoloma, niin voi nyt vedellä persekännejä! <3 Rahaa on ryypätä kyllä vaikka 2 kuukautta putkeen, joten tänään naiset juodaan persekännit ja voin myös auttaa tarjoamaan! ;) #Perjantaiperseet

      • KänniPäälle

        Piti se hästäkkikin sitten kaivaa esiin:) Onko naiset hästäkki rimmattu? Nimimerkillä hyvät pohjat jo alla ja kohta palaa sauna sit baariin kännään lisää. Tosin kiukaan alta palaa ei muuten:)


      • lisäälasiin27vmies

        Aina on häshtäggi hyvä ;) itse tevän kaljaa, ja skumppaa nyt loman kunniaksi :) ja sit tänään vetää baariin lisää ;)


    • kjdfefihufgeuygf

      Hmm...taidanpa ottaa kahvin sijasta
      kaljaa!
      Pois alta, ku alkaa ilta, ni alkaa
      tuhdil tahdil tiskiltä virrata maljaa.
      Ja taidanpa riipasta kovan kännin,
      vaik ois paskat bileet ja rumii ämmii.
      Niin ei pänni, kuhan jallu on lämmin.
      Kännissä kaikki sujuu näppärämmin.

    • ätmi-sinkku

      juon kotona koska ei baarista pillua saa kuitenkaan.

      • voihemmetti

        Vois samoin toimia! Sanoisin että vielä vituttavampaa on se kun naiset ovat kiinnostuneita mutta itse sellane kovia kokenu henkisesti vammane et ajan ne pois.


      • KänniPäälle

        Älä ny höpäjä! Kännissä rumakin nainen näyttää kauniilta ja reikä se on leivässäkin. Baariin vaan ja täys meno päälle. Mieki kerran kännissä yhelle akalle et "-viina kaunistaa sua vallan helevetisti. Johon nainen -En mä mitään oo ottanu. Tähän vastapalloon takas. -Mut mä oon ja niin saatanasti" Pääsin muuten vielä paneen sitä kuski akkaa vaik ruma olenkin:)


      • niinsitäpitää
        KänniPäälle kirjoitti:

        Älä ny höpäjä! Kännissä rumakin nainen näyttää kauniilta ja reikä se on leivässäkin. Baariin vaan ja täys meno päälle. Mieki kerran kännissä yhelle akalle et "-viina kaunistaa sua vallan helevetisti. Johon nainen -En mä mitään oo ottanu. Tähän vastapalloon takas. -Mut mä oon ja niin saatanasti" Pääsin muuten vielä paneen sitä kuski akkaa vaik ruma olenkin:)

        Ei pahalla mut tais olla aika epätoivone kyllä ku tollasenki kommenti jälkee pääsit vielä petipuuhiin :D


    • angry_bird_

      Mä olen ehtinyt juomaan töiden jälkeen jo kaksi siideriä. Mut en mä mitään koomakännejä aio kuitenkaan tänään vetää. Ihan maun vuoksi vaan olen nuo kaksi juonut...

      • ätmel

        Oletko ottanut maun vuoksi jo kaksi miestäkin?


      • angry_bird_
        ätmel kirjoitti:

        Oletko ottanut maun vuoksi jo kaksi miestäkin?

        Vaikka mitä ilmeisimmin pidät ajatuksesta, niin en..ei kuulu tapoihini.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe