Onko outoo?

ujo_p14

Oon 14 v poika ysiltä ja mua vaivaa se et mä fantasioin muutamasta mun luokan pojasta vaikka itekki oon poika. Tätä on jatkunu syksyst saakka. Tänäänkin tunnilla mä kävin ajatuksis läpi kaikki mun luokkalaiset kenen kans haluaisin olla sillai lähekkäin. On kolme poikaa mut ei yhtään tyttöö. Kun sit mietin miltä tuntuis olla alasti iho iholla, saan siit stondiksen. Onkohan musta tulossa homo? Onko kellää muulla ollu samanlaisii ajatuksii ja tuntemuksii?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resa

      Normi vaihe kaikilla pojilla, ei mitään syytä huoleen. Se tulee ja menee, joillakin se näkyy vahvemmin kuin muilla. Itellä se ei oo viel ollu, mut mä nyt oonki vasta 13. Tai ei se kaikilla mee ohi, mut kaikki pojat fantasioi jossakin vaiheessa murrosikää toisistaan. Tytöillä sama homma.

      • alottaja

        Kiitti resa! Mut mistä sä tiiät et se on normivaihe ku itelläs ei oo ollu semmosta?


      • resa

        Koska mulle on sanottu niin tuhat kertaa. Isä, kummisetä, äiti, isoveli, terveydenhoitaja, terveystiedonopettaja... ja jos et muita usko niin usko ainakin mun isoveljee. Sillä oli ihan samanlainen vaihe about 15v ja nykyään se on kyl ihan täysin hetero, naimisissa ja vaimo raskaana kolmannella kuulla ;)


      • alottaja
        resa kirjoitti:

        Koska mulle on sanottu niin tuhat kertaa. Isä, kummisetä, äiti, isoveli, terveydenhoitaja, terveystiedonopettaja... ja jos et muita usko niin usko ainakin mun isoveljee. Sillä oli ihan samanlainen vaihe about 15v ja nykyään se on kyl ihan täysin hetero, naimisissa ja vaimo raskaana kolmannella kuulla ;)

        Okay. Kai se sit on niinku sanot. Vähä tuo rauhoitti mua. Ehkä se menee ohi tai sit ei mut mä kuiteski nautin näist fantasioist ja haluun tehä sitä. Nytki alko jököttää ku kirjotin siitä, sorry. :(


      • mäkans
        alottaja kirjoitti:

        Okay. Kai se sit on niinku sanot. Vähä tuo rauhoitti mua. Ehkä se menee ohi tai sit ei mut mä kuiteski nautin näist fantasioist ja haluun tehä sitä. Nytki alko jököttää ku kirjotin siitä, sorry. :(

        Sä oot just samanlainen kun mäkin oon. Mä teen tuota myös ihan joka päiva ja se kiihottaa niin pirusti. Olisi kivaa vaihtaa ajatuksia sun kanssa mut en viitti laittaa kikkiä kun oon varma että joku pervo nappaa sen. ;)


    • 3462372578258

      14 vuotias ysiluokalla? Kusee ja pahasti

      • etsilleesti

        Etkö tienny että moni aloittaa peruskoulun jo 6-vuotiaana? Minäkin aloitin jo 6-vuotiaana ja hyvin on menny. Opin lukemaan jo 5-vuotiaana ja mun vanhemmat ilmoitti mut kouluun etuajassa kun olin niin lahjakas ja kehittyny. ;)


      • alottaja
        etsilleesti kirjoitti:

        Etkö tienny että moni aloittaa peruskoulun jo 6-vuotiaana? Minäkin aloitin jo 6-vuotiaana ja hyvin on menny. Opin lukemaan jo 5-vuotiaana ja mun vanhemmat ilmoitti mut kouluun etuajassa kun olin niin lahjakas ja kehittyny. ;)

        Sama on mull myös. Olin 6 ku menin sit syksyll kouluun. Mun eskarin opet oli puhunu mun vanhemmille et oisin valmis alkaa koulun kun osasin jo lukea ja kirjottaa täyttä. Kertotaulu oli kans hanskassa. Täytän vasta ens viikolla 15.


    • herneetRocka

      normi vaihe

    • rahi_kainen

      Sama "vika" rahikaisella. Olen 13 ja kiihotun aina suihkussa ja saunassa kun kattelen mun pelikaverien bodyja. Se on tosi kiusallista on kun joutuu peitteleen stondista ja pelkää et joku huomaa. Mutta oon huomannu että monella muullakin tekee samaa. Toisaalta se tuntuu jännältä.

    • lamacorn56

      Mitä pahaa siin ois jo oisitki homo??

      • 69696969

        En ole aloittaja mutta kirjoituksesta näkee että hän pelkää tulevansa homoksi. Itse olen 15 vuotias poika ja mulla on ollu samalaisia tuntemuksia ja on vieläkin. Luulen että olen bi-seksuaalinen. Miksi hän pelkää? Syy on varmaan se että meillä on paljon uskonnollisia vanhempia joitten ihmiskäsitys on peräisin raamatusta 2000 vuoden takaa. Niinkuin tämä nimimerkki "tjoop" tuossa alla joka vertaa homoutta pedofiliaan ja eläimiin sekaantumiseen. Minäkin olen salannut taipumukseni vanhemmiltani siksi että hekin ovat uskonnollisia ja asenteeltaan samalla tavalla kieroutuneita. Sitten voin kertoa kun olen isääni isompi ja vahvempi.


    • tjoop

      On outoa. Samalla lailla outoa, kuin että haluaisi olla lasten kanssa tai eläinten kanssa. Kai sitä itestään homon saa, kun ruokkii tuollaisia mielikuvia. Homous on seksuaalisuuden poikkeama. Sairaus, jota ei saa sanoa sairaudeksi. Ja nyt jotkut rupeaa nillittämään, että sinä tuomita buuhuu. Missä kohtaa? Samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Mutta ei se tee homoudesta sen terveempää.

    • alottaja

      Nii, kiitti kaikille rohkasusta ja ymmärtämisest. Paitti yhelle toopelle. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe