Tekisitkö jotain toisin?

muistikuvamiehestä

Jos voisit kelata ajan takaisin siihen hetkeen, kun tunsimme hetken toistemme läheisyyden ja lämmön.

Kun saisi palata siihen hetkeen...kun vielä kerran saisi nähdä tutut kasvot. Kasvot joita on etsinyt kaikista vastaantulevista...löytämättä kuitenkaan.

Kaipuu polttaa ja raastaa sielua...miksi tunnen kuten tunnen. Miksi en häntä mielestäni saa. Mikä hänessä oli niin erityistä, poikkeuksellista...Hän teki minuun niin syvän vaikutuksen, pysyvän jäljen. Rakastuin häneen.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenmielessämun

      En varmaan toisin, mutta jatkaa voisin siitä mihin jäätiin.

      • miesmielessämun

        Niimpä, mutta meillä kummallakaan taida tuo ylpeys antaa taas vaihteeksi periksi?


      • snowhereman

        no joo.. siltä ainakin vaikuttaa..mutt ylpeys käy lankeemuksen edellä..puss..


    • Nameless222

      Jos tilanne olisi mikä se on nyt, niin varmasti tekisin toisin. En päästäisi häntä karkuun enkä itse lähtisi karkuun. Mutta jos tilanteeni olisi sama mikä se oli silloin, niin en tiedä. Voi olla, että asia hoituisi samalla tavalla kuin se meni silloin. Vaikka jälkikäteen kironnut omaa idioottimaisuuttani, niin tietyllä tavalla olen kuitenkin tyytyväinen, että en aiheuttanut hänelle harmia omilla ongelmillani ja vajaavaisuuksillani. Mutta kaipaan kuitenkin sitä mahdollisuutta, mikä silloin oli edessäni.

    • muistikuvamiehestä

      Vieläkö haluaisit antaa mahdollisuuden sille, mikä silloin jäi kesken?...jatkaa sitä tunnetta ja kokeilla voisiko siitä olla vaikka loppuelämän kestävää tarinaa. Ei ole ennen vastaantullut vastaavaa...näin ajatuksia sekoittavaa tunnetta. Kumpa saisimme hetken olla kahden ja selvittää tätä tilannetta....vielä jos todella molemmat olemme kiinni tässä tunteessa.

      • Ikaroska

        Mikä estää kahdenkeskisen hetken, jos todella on tullut vastaan jotain ainutlaatuisen tuntuista.


      • eksynyt_kysyvä

        En ole aloittaja, mutta mitä jos toinen ei vaan oikein tule vastaan? Tai kerro että mieli on muuttunut jos se on muuttunut?


      • Ikaroska

        Nyt tulikin vaikeita kysymyksiä vastauksina. Tuohon kun osaisikin vastata.


      • Nameless222

        Tietenkin haluaisin, etenkin nyt asioiden ollessa "kunnossa". Mutta pelkään pahoin, että se juna hänen kanssaan on mennyt jo.


      • eräsnainennnn
        Nameless222 kirjoitti:

        Tietenkin haluaisin, etenkin nyt asioiden ollessa "kunnossa". Mutta pelkään pahoin, että se juna hänen kanssaan on mennyt jo.

        et voi tietää ellet kysy ja selvitä asiaa.


      • Nameless222
        eksynyt_kysyvä kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta mitä jos toinen ei vaan oikein tule vastaan? Tai kerro että mieli on muuttunut jos se on muuttunut?

        Itsellä on pelkona juuri tuo mielen muuttuminen. Mutta en voi olettaa, että hän ilmottaisi, vaikka tekstiviestillä asiasta. -En välitä sinusta enään! T: Ex-ihastelija- En minäkään niin itsekeskeinen ole, että tuollaista odottaisin. Mutta jos olisi jokin keino, tietää varmasti tunteeko hän enään samalla tavalla, vai tunsiko silloinkaan mitään. Vai oliko kaikki vain omaa harhakuvaa, joka syntyi pienestä asiasta. Kiva olisi vaan tietää... Pitäisi varmaan laittaa tekstaria.


      • kiinnostunu
        Nameless222 kirjoitti:

        Itsellä on pelkona juuri tuo mielen muuttuminen. Mutta en voi olettaa, että hän ilmottaisi, vaikka tekstiviestillä asiasta. -En välitä sinusta enään! T: Ex-ihastelija- En minäkään niin itsekeskeinen ole, että tuollaista odottaisin. Mutta jos olisi jokin keino, tietää varmasti tunteeko hän enään samalla tavalla, vai tunsiko silloinkaan mitään. Vai oliko kaikki vain omaa harhakuvaa, joka syntyi pienestä asiasta. Kiva olisi vaan tietää... Pitäisi varmaan laittaa tekstaria.

        Miten hän tunnusti ihastuneensa?


      • Nameless222

        No, sitä en häneltä ole suoraan kuullut. Mutta sanotaan, että minulle hyvin läheisestä lähteestä kuulin asiasta. Ja sen jälkeen hän yritti ottaa yhteyttä ja sopia tapaamisia. Eli tästä juuri tämä, oliko se kuitenkin omaa harhakuvaa silloin? Kiva olisi tosissaan tietää, missä tilanteessa nyt ollaan.


      • kaunisaamunen
        Nameless222 kirjoitti:

        No, sitä en häneltä ole suoraan kuullut. Mutta sanotaan, että minulle hyvin läheisestä lähteestä kuulin asiasta. Ja sen jälkeen hän yritti ottaa yhteyttä ja sopia tapaamisia. Eli tästä juuri tämä, oliko se kuitenkin omaa harhakuvaa silloin? Kiva olisi tosissaan tietää, missä tilanteessa nyt ollaan.

        No olisitko itse valmis sitten menemään toista vastaan jotenkin? Mistä tulkitset että juna on jo mennyt? Eli mistä tulkitset että hänen mielensä olisi muuttunut tms? Jos toinen on selvästi koittanut sopia tapaamisia miksi koet sen harhakuvaksi? Kyselen ja mietin koska olen itse vähän samassa jamassa, tosin olen ollut se yhteyttä ottava osapuoli.


      • Nameless222

        Kun viimeisestä yhteydestä on kulunut jo jonkun aikaa ja miettii kuinka paljon itsekin olen muuttunut sinä aikana, niin tuntuu itsekeskeiseltä odottaa hänen pysyneen samana. Että hän siellä "odottaisi" minua, joka on ollut mitä on ollut. Ja tiedän, että ainoa konsti mennä häntä vastaan tässä asiassa, on ottaa härkää sarvista ja itse ottaa yhteyttä jotain kanavaa pitkin.


      • kaunisaamunen
        Nameless222 kirjoitti:

        Kun viimeisestä yhteydestä on kulunut jo jonkun aikaa ja miettii kuinka paljon itsekin olen muuttunut sinä aikana, niin tuntuu itsekeskeiseltä odottaa hänen pysyneen samana. Että hän siellä "odottaisi" minua, joka on ollut mitä on ollut. Ja tiedän, että ainoa konsti mennä häntä vastaan tässä asiassa, on ottaa härkää sarvista ja itse ottaa yhteyttä jotain kanavaa pitkin.

        Eihän sitä totta tosiaan voi olettaa että toinen olisi ajatustenlukija. Jos se toinen on aikoinaan uskaltanut kysyä tapaamista, eiköhän se ole aika paljon rohkeutta vaatinut. Että sinulle ajattelisin, meni syteen tai saveen, etpä kysymättä tiedä asioiden tilaa, yhteyttä kannattaa ottaa, niinhän ne asiat selviää.


      • muistikuvanaisesta

        Muistikuva hänestä on lämmin ja miellyttävä.Mieluusti pitäisin sylissä. Jos taivaanmerkistöt, kuu ja merivirrat ym.luontomerkit vaan antaa mahdollisuuden niin voisin jatkaa sitä huumaava ajatuksia sekottavaa tunnetta.


      • muistikuvamiehestä
        muistikuvanaisesta kirjoitti:

        Muistikuva hänestä on lämmin ja miellyttävä.Mieluusti pitäisin sylissä. Jos taivaanmerkistöt, kuu ja merivirrat ym.luontomerkit vaan antaa mahdollisuuden niin voisin jatkaa sitä huumaava ajatuksia sekottavaa tunnetta.

        Antaisin taivaanmerkistöjen, luontomerkkien jatkaa omaa kulkuaan. En välittäisi niistä. Tahtoisin vain tavata sinut ja jatkaa siitä mihin jäimme...sitä huumaavaa tunnetta mille loppua ei ole näkyvissä. Olet minulle jotain erityistä...vaikket sitä irl perusteella uskoisikaan.


    • omunyrd

      En tekisi olen kertonut mitä ajattelen mutta se ei näytä kiinnostavan. Yleensäkään mielipiteeni eivät kiinnosta vastaus kaikkin mielipiteisiini yleensä on että no mutta asiat ovat niinkuin ovat eikä niille mitään mahda.

    • ehdottomastijosvoisin

      Tekisin jotain toisin.

    • taivaikkakaksi

      Kysyisin yhden kysymyksen?

      • vaikkasata

        No miksi et kysy?


    • 88888888

      Itse samassa tilanteessa tavallaan, mutta olen jättänyt tilanteen ns. hänen käsiinsä, jos hän seurusteleekin tai ei tunne samoin. En lähde enää tekemään aloitteita. Otan ein einä ja kyllän kyllänä.

    • Lahtis

      Omassa tapauksessani en tiedä oliko mitään hetkeä johon olisi tullut tarttua. Olen tehnyt vähän, tuskin tarpeeksi, toivottavasti en liikaa.

      Kuka tietää. Hän on hämmentävä mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe