Bio seksuaalinen poikani auttakaa

mitätarkoitus

Auttakaa minua voitteko? Olen vaikeuksissa yllätin poikani kamalasti ja hän nukkui vintillä luokkakaverinsa kanssa oli "yö kyylässä". Menin yöllä onko kaikki kunnossa he kumpikin onanisoivat toisiansa. Ja heitin ulos sen käärmeen soitin häben isällekin huomenna.

Poikani teki viattomqksi ja sanoi on Bio seksuaali ei 14 poika ymmärrä sexsin päälle vielä. Olen antanut selkäsaunan 2 kunnon kertaa vi3lä väittää on pioseksuaali.

Oletteko muut hyvät vanhemmat neuvomaan mitä teemne vaimoni kanssa pikaisesti! Vastatkaa tänne tietok7neeseen.

Ystävällisin terveisin Arvo G.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biojätte

      Heitä vaikka biojäte astiaan pariks tunniks niin eiköhän poika muutu niin että pillut on taas mielessä.

    • noproblem

      Älä vittuile huolestuneelle faijalle.

    • remelimies

      Vai antanut jo kaksi selkäsaunaakin, eikä vieläkään antanut periksi. Anna vielä ainakin muutama selkäsauna, niin kyllä alkaa parantumaan. hoiiiih

    • zxvvvvv

      Ja kannattaa työntää löylykauhan perseeseen

    • johanoppii

      Työnnä löylykauha perseeseen

    • törkeätäM

      "Mitätarkoitus" olet syyllistynyt vakavaan rikokseen. Olet toistuvasti pahoinpidellyt alaikäistä, puolustuskyvytöntä henkilöä. Jos asia tulee viranomaisten tietoon, sinua rangaistaan vähintään sakoilla, mutta mahdollisesti vankeudellakin.

      Jos yrität saada lahjuksin tai uhkailuin pahoinpidellyn luopumaan ilmoittamisesta, saat vielä kovemman rangaistuksen.

      Lisäksi olet lopullisesti katkaissut luottamukselliset välit poikaasi. Hän joutuu ehkä tulemaan joten kuten kanssasi toimeen, mutta aikuistuaan hän todennäköisesti katkaisee välinsä sinuun ja tuntee sinua kohtaan vain syvää inhoa. Asiaa ei voi mitenkään korjata. Vastaavia kertomuksia on lukuisia.

      Sotien veteraanit ovat usein voimansa tunnossa ja toverien vaikutuksen alaisena kohdellessaan vihollisia törkeasti, häpäistessään, pahoinpidellessään ja tappaessaan antautuvia, mutta tullessaan siviiliin huomaavatkin, että näistä ei voi puhua, koska siviilit pöyristyisivät. Kun ikää tulee, häpeälliset teot tulevat yhä voimakkaampina esiin ja suorastaan murskaavat tekijänsä, Ja kellekään ei voi puhua.

      Näin käy sinunkin. Ulkopuoliset, jotka ovat lyöneet vettä myllyyn, eivät vastaa. Vain sinä olet syyllinen pahoinpoitelyyn. Olet nyt useita vuosia ilmitulon vaarassa ja ikäytyneenä itsesyytösten painon alla.

      Pahoinpitely ei vaikuta mitään seksuaaliseen suuntaukseen, mutta aiheuttaa välien poikkimenemisen ja ikuisen katkeruuden. Kaikkein pahimmat ovat kuitenkin pojallesi jo aiheuttamat vauriot. Niitä ei voi korjata.

    • moltsi

      Oliko tuossa runkkailussa sitten jotain ihmeellistä? Normaalia tutustumista seksiin.

    • ttuuii

      Kannattaa tutkia vaimosi kanssa omi haluja ja liittyä joukkoon,,
      Joo aivan varmasti pojat on runkkkanneet toisiaa et olet päässyt näkee ,,,hohoijaa näitä juttuja tääl

    • huohuohuoh

      Toivon todella, että olet trolli...

    • NormaalejaTeinejä

      Aloittajalle tiedoksi: tuo on ihan normaalia teinien touhua, sen sijaan tuo sun oma touhusi on väkivaltaa, lastensuojeluasia. Antakaa nyt hyvänen aika teinien olla teinejä ja opetella keskenään seksin ilot, siinä ei ole mitään pahaa taikka väärää. Tietysti kannattaa opettaa myös ehkäisyasiat, että välttyy ikäviltä sukupuolitaudeilta ja teiniraskauksilta.

      • ArvoG

        Miksi te syylistätte minut täydellä? Minä rakastan pojkaa ja halun hänelle vain hyvää. Minä enn ole rikolinen. Häntä on pakko saada ymmärtämään että teke väärin ja oppia rouvani on kovan huolissaan nytt.

        Miksi puhutte ehkäisystä ei 2 kpl:tta 14 år biosexsuaali pojkaa voi raskaana!


      • törkeätäM
        ArvoG kirjoitti:

        Miksi te syylistätte minut täydellä? Minä rakastan pojkaa ja halun hänelle vain hyvää. Minä enn ole rikolinen. Häntä on pakko saada ymmärtämään että teke väärin ja oppia rouvani on kovan huolissaan nytt.

        Miksi puhutte ehkäisystä ei 2 kpl:tta 14 år biosexsuaali pojkaa voi raskaana!

        Kyllä sinä olet rikollinen, rikkonut Suomen lakia, mutta pahempi on pojallesi aiheuttamasi vauriot. Rakastat poikaasi väärällä tavalla ja joudut kokemaan sen seuraukset. Asiaa ei voi enää korjata.


    • itesamanlainen

      Ei ole mitään ihmeellistä, että nuoret pojat runkkaa keskenään tai toisiaan, tai kokeilee seksiä kahdestaan. Itse olen nyt 15 vuotias poika, ja halusin itsekin kokeilla kaverin kanssa ja kokeilinkin monta kertaa. Se on normaalia seksiin tutustumista ja kaverin kanssa uskaltaa puhua asioista ja kokeilla kaikkea uutta. Teit väärin kun heitit poikasi kaverin pois ja soitit heidän vanhemmilleen. Poikasi ei vielä tiedä, mikä hän haluaa olla, ja kokeilee kaikkea uutta kiihottuneena. Asiasta ei tarvitse kertoa muille ja anna poikasi harrastaa leikkejä kaverinsa kanssa! Se on ainoa asia mitä voit tehdä. Muuten rikot välinne ja kadut asiaa myöhemmin.

    • Hands

      Vieläkö Suomessa näin ajattelevia henkilöitä. Poika vasta 14v. Hakee itseään ja identiteettiään vielä monta vuotta. Ja mitä sitten tekee ja ajattelee eri asioista, on vain ja ainoastaan hänen oma asiansa. Oma poikani nyt aikuisiässä. Kertoi jo nuorempana omista haluistaan ja keskustelin ihan avoimesti. Sanoin ymmärtäväni ja hyväksyväni hänet sellaisena kuin hän on. Meillä todella hyvät välit. Ihmettelen tässä myös, mitä isä menee yöllä 14 vuotiaan pojan huoneeseen ilman pyytämättä. Tulee mieleen ettei ollut ihan "puhtaat jauhot pussissa vai pitäisikö sanoa pusseissa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe