Atoy Oulu Alppila, suositeltava korjaamo? Eikö...

JHR

Olin ajatellut että huollatan autoni Atyo:n Oulun/Alppilan korjaamolla. Sijaisauto on houkutteleva bonus ja myös siistit tilat.
Henkilökunta on nuorekasta ja meidänkin auton sähköviat eivät työnjohtoa saa epäröimään... vakuuttavat että kaikki hoituu!

Miten teillä on sujunut Atoy:ssä huollot/korjaukset?
Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta...

13

5446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yotA

      Ite oon itteni kiittäny ja aina on kiitosta riittäny!

    • BMW-X3

      Ei niin hyvät kokemukset:
      - Kallis, työtunti yli 80eur
      - Epäpätevyyttä ja työtunteja tuhraantuu vianhakuun enemmän kuin merkkikorjaamossa.
      - Mikäli ei ole tyytyväinen työhön tai sama vika uusii korjauksen takuuaikana, niin työnjohdossa pallottelavet asiakasta kuin wimbledonissa tennispalloa.
      - Heidän käyttämä öljy: Liqui Moly "Saksalainen markkinajohtaja", jota ei juuri muulla Suomessa käytetä. En tiedä onko tuolla väliä?
      - Huollon sijaisauto on sellainen kottero, joka lähempanä mopoautoa kuin oikeaa autoa.
      - Harkitsisin kyllä toisenkin kerran, ennen kuin toiste autoni tuonne vien!

      Terveisin seuraavan kerran merkkihuollossa autonsa huollattava!

    • okayAtoy

      Olen käyttänyt palveluja useammin, ja ei minulla ole mitään moitittavaa. Nopea ja asiallinen palvelu, ja viat korjattu.

    • Tuo liqui molyn käyttäminen pitäis vissiin laskea plussaks eikä miinukseks :)

      Muuta mä en sitte noista atoy korjaamoista tiedäkkään.

    • Pettynyr

      En suosittele Atoy alppilaa. TÄYSIN epäpätevää ja töykeää porukkaa. Iso lasku vain tuli rutiinikorjauksista. Uusi korjaamo etsinnässä.

    • Superhyvä

      Erittäin tyytyväinen. Auto meni yllättäin rikki aamun tunteita ja alkoi hätäinen huoltamon etsiminen. Lupasivat ottaa autoni vastaan ja iltapäivällä katsoa, mistä vika johtuu. Sain sijaisauton alle ja pääsin jatkamaan työpäivää. Soittivat iltapäivästä ja sovittiin, mitä tehdään. Lupasivat tehdä samalla myös pyytämäni kilometrihuollon. Neljään asti kuulemma auki. Menin neljän aikaan takaisin paikalle, missä autoni oli vielä viimeistelyä vaille valmiina. Maksamisen jälkeen kysäisin vielä yhdestä viasta, jonka olin unohtanut. Nuori mies lupasi, että sekin katsotaan vielä kuntoon, jos vain voin odottaa. Auto otettiin uudestaan työn alle. Lähdin puoli kuuden aikaan perjantai-iltana korjaamolta. Venyttivät siis perjantain työpäivää pelkästään, jotta autoni saadaan viimeisen päälle korjatuksi! En ole missään törmännyt vastaavanlaiseen asiakkaan palveluun. Aivan huippua ja vielä kohteliasti käytöstä kaupan päälle! Eikä muuten hinta ollut kalliimpi kuin muuallakaan.

    • AutoiluON

      Kallis kokemus myös, Vianhaku ja johdon korjaaminen yli 300 euroa! Kuten ylempänä kirjoitettiinkin kannattaa vanhakin auto viedä nykyisin merkkihuoltoon. Tai tarttua esim. Vepsäläisen mainostamaan vianhaku sähkövioissakin 105/vika ja sitten jo soitellaan asiakkaalle siinä vaiheessa.

    • Autolla

      Enpä taida viedä autoa enää heille, määräaikaishuollossa käytin ja samalla korjasivat jäähdytysjärjestelmää.......no pari päivää meni ja kun ajoin koti parkkiin autoon tuli keuhea lemu ja katoin auton alle...jäähdytysnesteet ulkona ja hirvee siivo moottoritilassa.....oli unohtunut laittaa korkin takas tahi sitte se oli huonosti paikoillaan. Sain sen ajettua takas sinne...uudet nesteet ja uusi korkki paikoilleeni....mutta siivo moottoritilaan jäiki sitten mun huoleksi....mielestäni heille olisi kuulunut siistiä se . Ammatti ihmisiä pitäs olla...en todellakaan ole vakuuttunut tästä.

    • Anonyymi

      Miellyttävä palvelu ja sain kuvia ym sähköpostiin löytyneestä viasta. Vaikka vähän kallis toki on mutta mieluummin näin ku halpa ja huono.

    • Anonyymi

      Henkilökunta trendikästä

    • Anonyymi

      Autokorjaamomaailman arvauskeskus. Kalliita, tuhansien eurojen arvoisia huoltoja diagnosoidaan väärin ja sen jälkeen levitellään käsiä että semmosta se joskus on.
      Vastuuta ei siellä oteta ja hyvityksestä tai edes kompensaatiosta on turha haaveilla.
      Mukavat sohvat löytyy odotustilasta mutta autoja siellä ei osata korjata.

    • Anonyymi

      Molemmista kohteista jäi positiivinen kuva.
      Vaikeammat asian selvittämisen viat nyky autoss pitää aina tehdä merkkikorjaamossa.
      Normaalit nivelet ym. ei automaation kanssa tekemisesssä olevat sujuu hyvin.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Minun auto jäi huollon jälkeen tienposkeen. Polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen polttoaineletku huonosti kiinni ja siihen jäi. Onneksi ei ollut bensa-auto, ois palanut koko kosla. Hinautin takas korjaamolle 200 kilsan päästä niin rupesivat mua syyttelemään että ois löytynyt lähempääkin korjaamo. En suosittele, vahva painotus sanalle EN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe