ballbusting

ilovebb

Kertokaas tapoja vahingoittaa miesten kiveksiä? Olkaa luovia !

56

6916

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhakonsti

      Korkokengät.. Semmoset missä on niitä pari senttiä korkeita piikkejä >:D vois olla pallit huonossa kunnossa ku pari kertaa potkasisin täpöillö XD

    • pallithellänä

      bitch släppejä kiveksiin ja kulliin ;)

    • ricboots

      bootsin kannalla tulisi hyvää jälkeä.

    • piikkikorot

      pallit lattiaa vasten ja piikkikoroil päälle seisomaan täydellä painolla

      • litistyneetpallit

        kiihotuin jo pelkästä ajatuksesta;;;Dd


      • shoejobbia

        Oon käsitellyt poikakaverin paleja piikkikoroilla ja piikkareitten kärjillä.Annan napsuja sen kasseille ja anaaliin koroilla.Sen kalu seisoo kovana ja sitten käsken sen runkkaan lastit mun kengille.Tuun itsekin ihan kiihoittuneeks siitä ja sitten käsken sen nuoleen mulle orkut.Joskus sen kalu alkaa seisoon uudestaan ja saan sitä sisään rajusti...


      • multatunille

        Ne ei ihan lahjakkaimmasta päästä oon nää kaverit?


      • pirho7
        shoejobbia kirjoitti:

        Oon käsitellyt poikakaverin paleja piikkikoroilla ja piikkareitten kärjillä.Annan napsuja sen kasseille ja anaaliin koroilla.Sen kalu seisoo kovana ja sitten käsken sen runkkaan lastit mun kengille.Tuun itsekin ihan kiihoittuneeks siitä ja sitten käsken sen nuoleen mulle orkut.Joskus sen kalu alkaa seisoon uudestaan ja saan sitä sisään rajusti...

        Tule tekemään mulle myös


      • urpo541

        ota mora yms,ja otat kiinni kiveksistä ja leikkaat ne poikki varmaan tuntuu...


    • Tfufufigc

      Et kait sä imbesilli niitä vahingoittaaksesi runno. Kivun/ nautinnon tuottaminen ja vahingoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

    • PaulaNalli

      Partaveittellä sipasu ja ei tarvi enää miettiä. Voi pistää pallit naulaan hanskojen sijaan.

    • hande77

      Jos kerran pitää vahingoittaa niin ammu haulikolla palleihin

    • Hyväätuleee

      Men asfaltille makaamaan ja sitten 22-pyöräinen rekka ajaa pallien päältä.

    • Tai3

      Minä polkisin Hai-saappailla. Ensin kärjellä, ja sitten kantapäällä kova polkaisu.

    • Koti-loinen

      Saunaan! Siellä ne tungetaan lauteiden väliin. Sitten löylyä!

    • hannu99

      Tee piikki panta ja laitasiihen kiristyslenkki pujota pallit läpi ja laita narru päähän ruuvaa koukku kattoon ja naru senkautta isoon ämpäriin ämpäri hanan alle ja laske vettä ämpäriin ja nauti.Kokeiltu homma toimi.

    • himmeetä

      Miten öööö...tuota "vahingoittaminen" liittyy näihin seksijuttuihin?Ymmärrän s ja m touhut mutta ei siinäkään satuteta toista tietoisesti....sairasta satuttaa toista ihmistä,se ei liity terveeseen järkeen mitenkään mielestäni.On siis kyse kummasta sukupuolesta tahansa.

      • mtmtmjm

        No ei se mitään oikeeta sm:ää ole, jos ei halua satuttaa.


    • Suloinen-japsi
    • Teeo

      Kiveksistä tiukka ote ja paina sormella kivesten välistä tai anna luunappi.

      Ihan homona vastaan, että on nautinnollista nöyryyttää ja kontrolloida miestä potkimalla ja puristamalla kiveksistä.

      Ei ballbustingin tai CBT:n tarkoituksena ole vahingoittaa kiveksiä pysyvästi, vaikka ajatuksen tasolla se voikin kiihottaa.

      • Alistujahomo

        Tykkäätkö käyttää kenkiä potkiessa? Jos, niin millaisia? Kiihottais saada kumisaapasta kasseille ja lujaa.


      • Teeo
        Alistujahomo kirjoitti:

        Tykkäätkö käyttää kenkiä potkiessa? Jos, niin millaisia? Kiihottais saada kumisaapasta kasseille ja lujaa.

        Käytössä on ollut maiharit, nilkkurit ja myöskin kumisaappaat - oikeastaan kaikki kengät, joita itseltä sattuu löytymään. Ostopäätöstä en tosin ole tehnyt ajatellen, että näilläpä täräytetään kasseille. Tykkään käyttää myös hansikkaita, lähinnä kumisia ja lateksisia näissä sessioissa.


      • Ei oo mun viesti, joku pätee...


      • Anonyymi

        Kiitos tästä! Sain taas hyviä yhteydenottoja.
        On tosi kiva, että jaksat mainostaa muiden hakuilmoituksia. 👍🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä! Sain taas hyviä yhteydenottoja.
        On tosi kiva, että jaksat mainostaa muiden hakuilmoituksia. 👍🤗

        Misä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misä?

        Ilkeät modet poistivat listauksen…


    • Vaikutus-taattu

      Paina sormella aukkoa, mistä siemenjohtimet menevät kehon sisään.
      Tai tehokkaammin, etsi kohta ja sitten tökkäset kunnolla.

    • hannu94

      Aina kun puhutaan kiveksistä ja peniksestä yleensä korostaisin että jos et tiedä mitä teet älä tee mitään.Itse pidän siittä että nainen työntää sormensa virtsaputkeen tai että nainen lävistää terskani neuloilla tms.Tämän pystyy tekemään itseasiassa hyvinkin turvallisesti kunhan tietää mitä tekee.Kiveksille piiskaamiseen ei tarvita kuin ohut taipuisa Esim ongen vavan kärki osa sillä kun läväyttää niin voin vakuuttaa että mies kuin mies putoaa takuulla.Mutta oikein käytettynä tuottaa ihanaa kipua.Samoin kun erilaisten turvotusta aiheuttavien aineiden ruiskutus kives pusseihin tai kiveksiä potkimalla saatu turvotus on Waauu Mutta huom potkiminen on tekniikka laji älää potki jos et osaa se voi saada aikaan pahaa jälkeä.Piti linkata tähän yksivideo jossa potkiminen menee pieleen ja mies kuolee ko piikki korko menee kivespusseita läpi.Eli olehan varovainen ja nautinnollisia hetkiä.

      • Teeo

        Potkiminen on taitolaji. Varsinkin kärkipotku on vaarallinen, koska väärin tähdätty potku voi vahingoittaa paisuvaiskudosta ja tehdä miehestä impotentin. Kiveksille voi huoletta potkia, kun hallitsee potkutekniikan eli ns. ensipotkijan ei kannata heti ladata täysillä.


      • Tsiisus-koistinen

        Oliks linkkiä ?


      • hannu94
        Teeo kirjoitti:

        Potkiminen on taitolaji. Varsinkin kärkipotku on vaarallinen, koska väärin tähdätty potku voi vahingoittaa paisuvaiskudosta ja tehdä miehestä impotentin. Kiveksille voi huoletta potkia, kun hallitsee potkutekniikan eli ns. ensipotkijan ei kannata heti ladata täysillä.

        Kyllä nimen omaan.Olen katsonut satoja potkuja netistä kuva kuvalta ja huomannut seuraavaa.Edestä päin potku kengän kärki osuu persposkiin ja nilkka pysähtyy ivesten yläpuolelle siten että nilkan mutka osuu kevyesti kiveksiin.Sattuu sopivasti mutta ei vahingoita mitään.Linkkiä kaipaavalle.http://id.justbdsm.tv/search?query=Teknik Ja sitten kannattaa lukea tämä.
        http://femaledom.com/forum/archive/index.php/t-6448.html


      • tai.sit.näin

        Nilkkapotku ei oo kovinkaan tehokas, kannattaa tähdätä jalkaterän litteä osa niin läsähtää sopivasti, eli jalkaholvin ja varpaiden välinen osa. Eikä se kärkikään osu sillon peppuun.


    • bodaAri

      Pallit pöydälle ja kippaa päälle joko 10-20 kilon painolevy tai telamiina. Varo omia sormia!

    • Hulluus-BDSM

      Kertokaa nyt mikä vittu teitä siinä munille potkimisessa / potkituksi tulemisessa kiihottaa? Sattuu ihan vitusti.

      • Teeo

        Se tuottaa seksuaalista mielihyvää eli nautintoa. Mitä odotit?


      • Hullujaolette
        Teeo kirjoitti:

        Se tuottaa seksuaalista mielihyvää eli nautintoa. Mitä odotit?

        Ja susta on siis oikein potkia munille koska se kiihottaa sua?


      • Sodomiitti

        Nautimme kurittamisesta, orjamme nauttivat siitä, että heitä kuritetaan. Molemmat osapuolet voittavat.

        Potkin myös itsepuolustukseksi. Mikäpä sen tehokkaampi itsepuolustustekniikka kuin potku kiveksiin. Lamaannuttaa hyökkääjän tehokkaasti. Olisipa vain useammin maiharit jalassa, kun joku homovihamielinen elämänkoululainen amisjuntti haluaa tapella.


      • Uggla
        Sodomiitti kirjoitti:

        Nautimme kurittamisesta, orjamme nauttivat siitä, että heitä kuritetaan. Molemmat osapuolet voittavat.

        Potkin myös itsepuolustukseksi. Mikäpä sen tehokkaampi itsepuolustustekniikka kuin potku kiveksiin. Lamaannuttaa hyökkääjän tehokkaasti. Olisipa vain useammin maiharit jalassa, kun joku homovihamielinen elämänkoululainen amisjuntti haluaa tapella.

        Maiharit kuulostaa aika rajuilta... edes itsepuolustuksessa. Mitä jos menee isyys?


      • jotainrajaa_
        Uggla kirjoitti:

        Maiharit kuulostaa aika rajuilta... edes itsepuolustuksessa. Mitä jos menee isyys?

        Raiskaajan isyyttäkö siinä tilanteessa pitäs ajatella?


      • Uggla
        jotainrajaa_ kirjoitti:

        Raiskaajan isyyttäkö siinä tilanteessa pitäs ajatella?

        Raiskaajako on oikeudeton hirviö?

        Tuskin kukaan hetero tuota homoa on sitä paitsi raiskaamassa. Raiskaus vaatii erektion ja hetero ei voi raiskata miestä. Joten munille potkiminen on kyllä liioiteltua.


      • 0lenNainen
        Uggla kirjoitti:

        Raiskaajako on oikeudeton hirviö?

        Tuskin kukaan hetero tuota homoa on sitä paitsi raiskaamassa. Raiskaus vaatii erektion ja hetero ei voi raiskata miestä. Joten munille potkiminen on kyllä liioiteltua.

        Niin että sun mukaan ei sais potkia munille itsepuolustuksena(kaan), koska raiskaajan isyys on ehkä vaarassa?
        Miten voi olettaa että joku toinen kunnioittaa omaa koskemattomuutta (jättäs puolustautumatta munille potkien) kun ei tee niin itsekään (vaan yrittää tunkee elimensä väkisin toisen kehoon)?
        Oleellista ei tässä edes ollu raiskataanko miestä vai naista, taitaa olla ihan yhtä ikävää uhrille sukupuolesta riippumatta.


      • Sodomiitti
        Uggla kirjoitti:

        Raiskaajako on oikeudeton hirviö?

        Tuskin kukaan hetero tuota homoa on sitä paitsi raiskaamassa. Raiskaus vaatii erektion ja hetero ei voi raiskata miestä. Joten munille potkiminen on kyllä liioiteltua.

        Jos raiskaaja on päättänyt raiskata, silloin uhrin sukupuolella ei ole sen enempää merkitystä kuin raiskaajan seksuaalisella suuntautumisellakaan.

        Miksi pitäisi olla kiinnostunut jonkun idiootin, raiskaajan, pedofiilin tai väkivaltarikollisen isyydestä? Parempi vain, kun eivät lisäänny.


    • hannu94
      • Sodomiitti

        Vähän turhankin rajua. Kiveksille potkittaessa pitäisi muistaa, että alapäässä on paljon hermoja, joita pitkin kipu säteilee voimakkaasti myös vatsaan. Toiset kestävät enemmän ja toiset vähemmän, joten jos haluaa potkuja kiveksille kannattaa varovasti lähteä etsimään omia rajoja ennen kuin lähtee kokeilemaan mitään rajumpaa pelkästä päähänpistosta. On tiedostettava myös riskit, joita saattaa aiheutua, jos homma karkaa käsistä.


      • Sodomiitti

      • Pallit-irti

        Kiitokset Hannulle ja Sodolle, Hyviä vinkkejä petturimiehen rankaisemiseen.


    • Kyllä-kutittaisi
      • Electroluks

        Hakkaa pölyimurilla ne ja ime ne tyhjäksi.


    • Tai3

      Minä laitan jalkaan Hai-saappaat . Ne on minulle itsepuolustuskengät. Olen potkinut niillä munille. Tässä potkaisin miehen maahan. Sitten polkaisin saappailllani kivekset.

    • Anonyymi

      Puremalla

    • Anonyymi

      Minä lyö kädellä syöksyjen jälkeen Usein mies tykkä mutta ei aina koska joskus monta kertta lujja! Minä halua myös nauttii

    • Anonyymi

      Vie se saunaaja sitte tuota niin jotain ihan mukavaa. Kyll jätkät ihmettelee kun!!

    • Anonyymi

      Antaisin ekaks nuoleskella mun peppua ja piparia.. Sitten kieltäisin ja annan vasta sitten kun olen saanut vapaat kädet munille.. Hiljaa löisin pari kertaa ja sitte niin lujaa että taju lähtisi !! Saisi ajattelemiseen aihetta meistä !!

    • Anonyymi

      Mä tiedän. Mun yks kaukainen sukulaiseni oli boppamies!! Joten: unga unga, ota toinen muna pois Unga unga, ota toinenkin muna pois. Ja sitten unga unga, painu metsään siitä

    • Anonyymi

      Oho

    • Anonyymi

      Ammu ne

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe