Transtyttöä Tampereen Unisexissä

transtyttöä

Heippa,olen menossa unisexin alakertaan ensi viikon keskiviikkona (11/3) Viime vierailusta onkin jo kulunut aikaa kai 4-5 kuukautta ja kullia tekee mieli molempiin päihin,hyvin varustettu top mies tai kaksikin tulkaa paikalle ja käyttäkää transhuoraa häpeilemättä hyväksenne!!!Olen sileäksi sheivattu hoikka pitkäsääri (178/72) tumma pitkä peruukki,stay-upsukat,korkokengät,korut,läpikuultavassa seksikkäässä minimekossa,vapaasti kaikkien käytettävissä...Paikalla varmasti aamu 11 jälkeen kello neljään iltapäivään.

39

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkka55

      tuun jos annat kullia myös minulle?mutta käytäthän kumia

    • transtyttöä

      Heippa,olen siellä transhuorana halukkaiden naitavana,siis saavana osapuolena tällä kertaa

    • zccghhj

      Ennemmin työnnän löylykauhan perseeseen

      • Löylykauha

        Onko kauhalla väliä, jos kerran löylykauhan otat vastaan, suosittelen kuitenkin kahta kolmenkymmen annoksen puuvartista puurokauhaa, ne on sileiksi kuluneet kaurapuurossa, ei tule tikkuja ei. Vaihda nyt parempaan, eikä siinä vielä kaikki, jos vaihdat löylykauhasi jo tänään, huomenna sinua odottaa lapio, meinaan lumilapio, jos sekään ei riitä on lumikoliakin varastossa.


    • ttranstyttöä

      LÖYLYKAUHA tarkista lääkityksesi,et kiinnosta!!!Kaikki muut tervejärkiset tervetuloa unisexiin nautiskelemaan ilman ennakkoluuloja.

    • transtyttöä

      Tampereen miehiä taisi ujostuttaa keskiviikkona???No yksi kaveri ilmaantui paikalle,olin siinä vessan viereisessä kopissa ja hän kurkkasi siitä pikku luukusta sisään ja pyysi heti avaaman kopin oven...haluun kokeilla sua...kaverilla seisoi kyllä komeesti ja vehje oli ihan kivan kokoinenkin,jeppe pani mua takaapäin kun olin polvillani lattialla ja pystystä tosi pitkään.....naapurikopin luukusta kävi parikin ukkoa varmaan ihmettelemässä aitoa livepanoamme!!!Kaiken lopuksi tämä sonni ruiskutti kunnon satsin kasvoilleni,oi että mikä kokemus........Ikävä kyllä muut paikalla olleet muistuttivat enemmänkin "zombieita"kävelivät edestakaisin,kenties eivät tienneemistä on kysymys???Kiitos sulle joka nait mua upeesti,otetaan joskus keväällä uusiksi?

      • makebi42

        Koska olet menossa uudestaan, olisi kiva tavata siellä?


    • transtyttöä

      Hmm...varmaankin vasta pääsiäisen jälkeen,En asu ihan tampereen lähistöllä vaan poikkean satunnaisesti sielläpäin,ootko itse paikkakuntalainen?

      • makebi42

        Olen Tampereen lähistöltä. Olisin kovasti kiinnostunut tapaamaan sinut koska haluaisin touhuilla transun kanssa:).
        Voit ottaa halutessasi yhteyttä: [email protected].


      • kaaapittajako
        makebi42 kirjoitti:

        Olen Tampereen lähistöltä. Olisin kovasti kiinnostunut tapaamaan sinut koska haluaisin touhuilla transun kanssa:).
        Voit ottaa halutessasi yhteyttä: [email protected].

        Markku Autio ??? voi helevetti sinä homovastainen ukkomies siellä luuhaat naista näyttelevien homojen kanssa?! Eikö sua hävetä jo perheesi ja lastesikin takia? Hillitse itsesi ja mieti tekojasi!


    • transtyttöä

      Moikka,seuraavan kerran menossa unisexiin "huoraamaan"ma 13/4 tai ti 14/4 päivämäärä vielä vähän auki mutta tarkentuu varmaankin piakkoin...Se on varmaa että jos saavut paikalle sua odottaa rasvainen ja lämmin reikä sekä märkä suu...valitse kumpi pää vain tai nai molempiin...transtyttöä himoitsevat nyt saatte toteuttaa toiveitanne.

      • makebi42

        Tulen paikalle varmasti:).


    • transtyttöä

      Nyt 14/4 tiistaina oon unisexissä iltapäivällä yhdestä eteenpäin,tuutko taakse ja käytät transulutkaa hyväksesi kahden kesken kopissa vai mennäänkö sinne perimmäiseen cinemaan missä voisit paneskella mua ehkä muiden katsellessa sivusta???ONKO TULIJOITA???

      • makebi42

        Koitan päästä tulemaan. Miten tiedän missä kopissa olet?


      • makebi42

        Noin klo 14.30 pääsen tulemaan, oletkohan vielä silloin paikalla?


    • transtyttöä

      oon paikalla yhdestä noin neljään asti eli jos tulet ennen kolmea niin ehdit hyvin,kokeile vaikka sitä vessan viereistä koppia,mulla yksi hyvä kokemus siellä kun yksi kaveri nai mua takaapäin samalla kun naapurikopista tarjottiin kyrpää suuhun ja joku tirkisteli ulkopuolelta (runkkasi kait samalla) siitä pienestä pyöreästä reiästä sisään kuinka transhuoraa käytettiin hyväksi!!!!!Siellä taaimmaisessakin yhteisessä cinematilassakin voisi touhuta jos sunta ei haittaa jos joku saattaa tulla kesken kaiken ja yllättää meidät???Jos et nyt ehdi niin ensi kertaan kun vierailen sielläpäin voi mennä parikin kuukautta?Terveisin Transtyttöä (ps.kaikki muutkin kuin tämä make tervetulleita jos painetta pusseissa)

    • transtyttöä

      ai niin,mistä tunnen sinut???Terveisin:Transtyttöä

      • makebi42

        Olen vaalea, tumma kauluspaita päällä.
        Panemisiin.


    • transtyttöä

      Olin neljään asti mutta en ton kuvauksen mukaista siellä nähnyt?

      • makebi42

        Noin klo 15.15 tulin suuhusi ja kohtelin sua kuin huoraa, sanomatta mitään pyyhin kaluni ja jätin sinut koppiin spermat suustasi valuen.


    • transtyttöä

      Joo oli oikein kunnon lasti,en vaan tunnistanut kun vaikutit vähän vanhemmalta..sori vaan...siinä oli naapurikopin tirkistelijällä katsottavaa eikös vaan?ja siellä ulkopuolellakin joku kävi taas kurkkimassa,hienoa.Olis ollut mahtavaa saada tota sun kalua myös peppuun,täytyy katsoa koska seuraavaksi ehtii tampereelle.Kiitos myös niille parille muulle kaverille jotka kävi tyhjentämässä pussinsa...

    • tulemme

      13.5 tulkaa porukalla cineman unisex teemiltaan nautitaan kunnon menosta vapaasti eli sankoin joukoin erityisesti parit mukaan mekin tulemme.

    • kokoillaanko1

      Voitko tulla kylään, [email protected] järvensivulle vaikka nyt viikonloppuna. Voin kuvata seksisession

    • transtyttöä

      Järvensivu...missä mahtaa olla...mitä tarkoitat kuin kuvaisit,,tarkenna kiitos jos vastaus oli mulle???

    • transtyttöä

      Hei taas,kesäkuussa seuraavan kerran tulossa tampereelle,unisexiin vai onko ilmat jo sen verran kesäisiä että ulkona jossain...onko tampereella jotain luontopaikkoja missä toimintaa?No nähdään kesäkuun alkupuolella unisexissä 8-10 päivän paikkeilla!!!Nyt kaikki isokyrpäiset kollit paikalle...

      • makebi42

        Hienoa että tulet taas, saan taas hyvän hoidon:).


    • transtyttöä

      Sopii mulle...siis viikon 24 alkupuolella jos olet itse halukas uusintaan,haluutko laueta taas mun suuhun ??? Olen sun transhuora jos niin haluat!

      • makebi42

        Suuhun tai peppuun:). Olet kunnon huora ja saat taas huoran kohtelun.
        Nähdään taas.


    • transtyttöä

      Jes,tule vaan ja käytä transhuoraa taas hyväksesi,nai molempiin reikiin ja nauti...onko asutoivomusta...bikiniasu kesän alkamisen kunniaksi vai jokin samanlainen kun viimeksi???Laitan tarkemman päivän kun tulen vähän myöhemmin...transtyttö....

      • makebi42

        Asu vois olla samantyylinen kun viimeksikin:).
        Mukava päästä taas touhuilemaan kivan transun kanssa.


      • terob1

        Pääseekö kolmanneks mukaan???


    • transtyttöä

      Tiistaina taas paikalla (9/6) iltapäivällä viiteen asti ainakin (töistäkin tuleva ehtii tyhjennykselle...)Otetaanko tuo terob1 mukaan vai haluutko privaatisti?No kumpi ehtii ensin,jälkimmäinen pääsee liukkaille...tai jos molemmat sattuukin tulemaan samaan aikaan paikalle...mulle kyllä kelpaisi molempiin päihinkin mulkkua samaan aikaan!!!Tulisi jo se kesä olisi kiva olla ulkonakin touhuissa...

      • makebi42

        Terob1 voi ihan hyvin tulla mukaan:). Koppi voi tosin olla vähän ahdas kolmelle. Ulkona touhuilu olis kyllä hienoa.
        Mulla menee kyllä lähemmäksi viittä ennenkun pääsen paikalle, toivottavasti vielä olet silloin paikalla.


    • transtyttöä

      Koeta päästä paikalle neljän jälkeen ? Menen sinne tiistai iltapäivällä vähän ennen kahta Laitan ainakin punaiset verkkosukat,korkkarit,tumman puoleenselkään yltävän peruukin,ja jotain muuta mukavaa...Tällä kertaa sijoitat spermat huoran peppuun ja nuoletat limaisen mulkun lopuksi ...(terob1 ja muutkin saavat tulla tyhjennykselle)

      • terob1

        Mä en valitettavastibkerkee pääsen 17 aikaa hommista.. Joku toinekerta sit vaikka ulkona jossai..


      • makebi42

        En millään työkiireiden takia päässyt tulemaan, harmittaa. Toivottavasti sait kuitenkin muuta seuraa.
        Oletko kovinkin kaukana Tampereelta, jos keksittäis joku muu tapaaminen?


    • unisexiä

      Hei transtyttö,koska seuraavaksi unisexissä?Haluisin kokeilla kanssasi!

    • transtyttöä

      Tuo edellinen on FEIKIN kirjoitus,huomaa nimimerkin perässä - merkki !!! transtyttöä nimimerkki on jo käytössä joten feikki joutui lisäämään sen omaan kirjoitukseensa koska muuten ei olisi saanut sitä läpi...Ja olen tänään menossa unisexiin,kaikki tervetulleita paitsi tuollaiset älykääpiöt...

    • transtyttöä

      No niin,kiitos ylläpidolle se siivos tuon yhden häirikön huijausviestit pois...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe