Onnela baari

Alanyagirl19

Vietin viime kesänä ihanat kaksi viikkoa seksilomalla Onnelan työntekijän Elviksen kanssa onko muita jotka olleet samaisen kanss ? Kannattaa kokeilla suosittelen ☺️ Taas kesällä uudelleen etsimään uusi seksilelu lomalle

71

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panoloma

      Kaikkihan me ollaan oltu Elviksen kanssa! Voit tulla taas sellainen ryntäys Onnelaan, että kimppakivaan joudutaan. Halukkaita on NIIIIIN paljon.

    • Alkuperäinenmimmi

      Milloin sä olet saanut vuoron olla ? Ja saitko hyvät kyydit

    • 22222

      Ei taida Elvis enää Onnelassa naisia naurattaa (ja ilmeisimmin myös itkettää). Ihan löytyy Suomen kamaralta kyseinen "herrasmies".

      • Hallooo

        Miksi luulet, että naisia nauratti? Tämän ketjun aloittajahan on suomalainen mies.


    • Apuava

      Mistä tiedät et Suomessa ?

      • happyyyyyy

        Naimisissa ollaan ja Suomessa.


      • Alanyanhuora
        happyyyyyy kirjoitti:

        Naimisissa ollaan ja Suomessa.

        Häh? Missä vaiheessa se naimisiin meni? Vasta oli viikko sitten pillua vonkaamassa jokaiselta ohi kulkevalta naiselta.


      • sairasmikäsairas

        Voi sua raukkaa.Vielä roikkuu täällä kommentoimassa pari viikkoa vanhoja viestejä. Et ole muistanut ottaa lääkkeitä kun aivot kulkee jälkijunassa.


      • Meriah234

        Missä
        Vonkasi pillua


      • Työläinen4ever
        Alanyanhuora kirjoitti:

        Häh? Missä vaiheessa se naimisiin meni? Vasta oli viikko sitten pillua vonkaamassa jokaiselta ohi kulkevalta naiselta.

        Missä ?


      • Aliisha78
        Alanyanhuora kirjoitti:

        Häh? Missä vaiheessa se naimisiin meni? Vasta oli viikko sitten pillua vonkaamassa jokaiselta ohi kulkevalta naiselta.

        Ei voi olla kyselemässä pillua koska ei oo alanyassa miten siis mahdollista tämä puhe ?☺️


      • Muakinyritti

        Kun on aikansa harjoitellut Alanyassa kysymistä, niin sitä kyselyä jokaiselta ohikulkevalta huorannäköiseltä voi jatkaa sitten muuallakin. Vai pidätkö 24/7 vartioinnissa?


      • 123ooooooo
        Muakinyritti kirjoitti:

        Kun on aikansa harjoitellut Alanyassa kysymistä, niin sitä kyselyä jokaiselta ohikulkevalta huorannäköiseltä voi jatkaa sitten muuallakin. Vai pidätkö 24/7 vartioinnissa?

        Missä yritti sua ? Kerrohan lisää hehehe en usko koska naimisissa swn kans


      • 59v.alanyahuoravalas

        Noin niin kuin yleisellä tasolla. Kuvitteletko reppana tosiaankin naimisissa olemisen suomalaisen Alanyavosun kanssa merkitsisi turkkilaiselle mieshuoralle mitään muuta, kuin aiempaa parempaa saalista.


      • Aliisha78
        59v.alanyahuoravalas kirjoitti:

        Noin niin kuin yleisellä tasolla. Kuvitteletko reppana tosiaankin naimisissa olemisen suomalaisen Alanyavosun kanssa merkitsisi turkkilaiselle mieshuoralle mitään muuta, kuin aiempaa parempaa saalista.

        Siis miksi se on mieshuora?! Ja ei oo kyllä alanyassa ollut tänä kesänä vai olenko mä väärässä ? :) ketä vongannu ja missä ... Tosin en tiedä mitään en ole vuoteen ollut tekemisissä mietin vaan


      • 59v.alanyahuoravalas

        Kenestä sinä oikein höpiset? Kyse oli siis yleisellä tasolla ilman keneenkään erityiseen mieshuoraan tai Alanyavosuun henkilöitymättä.


    • Happyyyyy

      On sulla luotettava mies

    • Pelto-Elvis

      En pysty ymmärtämään näitä naisia jotka ottavat turistipaikoista "miehen" kotiin tuomisiksi...ainakaan tuollaisen Elviksenlaisen naisten naurattajan, on maailman epäluotettavin mies, myös täällä suomessa ollessaan. Sääli on sairautta, mutta "säälittää" tämä nykyinen vaimoke, on tullut karvaasti hyväksikäytetyksi. Mutta Siperia opettaa.....

    • erkkipentti00

      mitennii naisten naurattaja? miten käytänyt hyväkseen naisia?

      • Alanyahuora

        Heti on siivouskomerossa nussimassa legginssilorttoa, kun aviomieheltä silmä välttää. Jatkossa läski, juoppo huora matkaakin ilman miestä nainasn lasten kanssa.


    • Alanyahuora

      Vittu että siellä vessassa nussittiin kaikkia mahdollisia rumia ja vanhoja vittuvenähtäneitä huoria kaikkiin mahdollisiin reikiin ja hylkyaukkoihin.

      • hienoa

        Toivottavasti koet suunnatonta nautintoa ja ylpeyttä saatuasi kirjoitettua mahtavan kommenttisia. Hienoa!!!


    • påikavarjosalta

      tää olikin uutta, että Elvis on nykyään poikienkin kanssa!

      • ululu

        Varhaisnuoruuden zoofiliastakin epäillään, mutta niin epäillään jokaista muutakin baaripoikaa.


    • mmmuuh

      saako edelleen ihanaa kuppamunaa?

    • Mooona89

      Onko sil tauteja ?

    • Doorisalanya

      Missä se nyt on? Kukaan nähnyt? Ällö mies hyi helvetti!

    • moona8901

      pliis pelkään :(

    • elvish

      aloittajan asenne naisia kohtaan selittänee miksi joutuu olemaan ilman...

      • sssssssdd

        Viestin aloittaja on nainen


    • Pöyristynyt

      Kylläpä ihmiset kirjoittavat törkeitä juttuja!
      Se, jos joku Onnelan työntekijä sekstailee muiden kanssa, ei pitäisi liittyä baariin itseen mitenkään. Jokainenhan saa vapaallaan tehdä mitä haluaa.
      Onnela on kiva paikka, kivoine työntekijöinensä. Siellä viihtyy perheet, sekä pariskunnat kahden kesken, ystävällistä henkilökuntaa ja hyvää ruokaa.
      Antakaa Elvisten sun muiden tehdä omalla ajallaan mitä tahtoo.
      Vai onko kirjoittaja kenties kateellinen, kun ei päässytkään tapaamaan privana Elvistä ?
      Raukkamaista kirjoitella nimillä ihmisistä pahaa. Jos sellaista tekee, niin reilusti toki omalla nimellään..

      • Pyöristynyt

        Täällä kirjoitellaan nimimerkeillä tai vaikka toisten nimillä jos huvittaa. Se kenelle se ei sovi niin voi mennä toisaalle.
        Nythän on kyse siitä, että kuka haluaa syödä ruokaa joka tuodaan pöytään ja mahdollisesti jopa valmistetaan spermaisilla ja vittuvisvaisilla käsillä heti sen jälkeen kun on pikkuhousun välistä siivouskomerossa nussittu suomalaista alanyahuoraa.


      • liinanmin
        Pyöristynyt kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan nimimerkeillä tai vaikka toisten nimillä jos huvittaa. Se kenelle se ei sovi niin voi mennä toisaalle.
        Nythän on kyse siitä, että kuka haluaa syödä ruokaa joka tuodaan pöytään ja mahdollisesti jopa valmistetaan spermaisilla ja vittuvisvaisilla käsillä heti sen jälkeen kun on pikkuhousun välistä siivouskomerossa nussittu suomalaista alanyahuoraa.

        Totta ,ei kovin houkutteleva paikka .Tuskin tuolla menolla kovin monta vuotta pyörii.


    • johannalta

      Huijari mikä huijari yrittää facessa huijata nykyisen akkansa kanssa rahaa...hyi helvetti pitäköön hyvänään sen joka saa ja olkoon onnellinen moisesta öklöstään :(

    • Pelto-Elvis1

      On tainnut mennä "Elviksellä" sukset ristiin emännän kanssa, facen perusteella...jokohan muija vihdoin tajus jutun juonen? Pitkäänhän tuo kesti =)

      • Aliisha78

        Ei välttämättä ole tajunnut missä mennään. Voi olla myös, että ennakkoon asetettu hyeenointitavoite tuli saavutetuksi.


      • Muistankyl

        Kuka Sen muija on ? Suomalainen vai ?hahah naurattaa koko juttu kunha ihmettelen sil oli vanha suomalainen nainen naimisissa jne sit ero bla bla ehkä vuos sit mitä kuullut :)


    • eionnellinen

      haloo tietääkö joku jotain? oon sen vaimo.....mutta mitä tekee missä on.

      • 2.tai3.vaimo

        Jaaha, vai niin. Täälläkin on sen vaimo. Olisi mukava tietää missä äijä luuhaa. Olisi nääs hieman asiaa.


      • olinonnellinen

        No niin. Täällä ilmottautuu sitten se ilmeisesti kolmas tai neljäs vaimo. Viime viikolla oli viellä täällä luonani, mutta tuli kiirellinen meno sukulaisen hautajaisiin. Annoin matkarahaa, niin sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Kiinnostaa myös päästä hieman jututtamaan. Pitäsikö meidän yhdessä sopia tapaaminen?


      • eionnellinen
        olinonnellinen kirjoitti:

        No niin. Täällä ilmottautuu sitten se ilmeisesti kolmas tai neljäs vaimo. Viime viikolla oli viellä täällä luonani, mutta tuli kiirellinen meno sukulaisen hautajaisiin. Annoin matkarahaa, niin sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Kiinnostaa myös päästä hieman jututtamaan. Pitäsikö meidän yhdessä sopia tapaaminen?

        missä oli luonasi? ja kauan? miksi annoit rahaa,ei sil kukaa sukulainen kuollut ole.et kusetusta....herranen aika. vastaapa pian :)


      • olinonnellinen
        eionnellinen kirjoitti:

        missä oli luonasi? ja kauan? miksi annoit rahaa,ei sil kukaa sukulainen kuollut ole.et kusetusta....herranen aika. vastaapa pian :)

        Lupasi tulla koko kesäksi, mutta jo muutaman päivän päästä sai viestejä, että sukulainen kuollut ja heti tultava takaisin Turkkiin. Annoin lainaksi 1000 euroa, että pääsee nopeasti reissuun. Lupasi tulla kohta takaisin rahojen ja ihanien lahjojen kanssa. Sitten satuin lukemaan tätä palstaa ja huomasin vaimon kirjoittaneen juttuja. Mutta kun en minä ole tänne aiemmin mitään juttuja kirjoittanut. Nyt olen hieman hämmentynyt. Hän kyllä lupasi rakastaa ja sanoi minun olevan ainoa ja kaikkein tärkein ihminen maan päällä.


      • vaimoooooo
        olinonnellinen kirjoitti:

        Lupasi tulla koko kesäksi, mutta jo muutaman päivän päästä sai viestejä, että sukulainen kuollut ja heti tultava takaisin Turkkiin. Annoin lainaksi 1000 euroa, että pääsee nopeasti reissuun. Lupasi tulla kohta takaisin rahojen ja ihanien lahjojen kanssa. Sitten satuin lukemaan tätä palstaa ja huomasin vaimon kirjoittaneen juttuja. Mutta kun en minä ole tänne aiemmin mitään juttuja kirjoittanut. Nyt olen hieman hämmentynyt. Hän kyllä lupasi rakastaa ja sanoi minun olevan ainoa ja kaikkein tärkein ihminen maan päällä.

        mistä lähti?suomestako?


      • olinonnellinen

        Minun luotani lähti. Nyt en todellakaan tiedä minne. Minusta meidän vaimojen ja tyttöystävien pitäisi pitää keskinäinen palaveri tilanteesta.
        Uskon että tulee vielä takaisin luokseni kun tietää että minulle jäi rahaa vielä.
        Onkohan avioliittommekaan laillinen? Vihkimisen suoritti joku hänen kaveri imaami, lähes yöllä moskeijatyyppisessä kellarissa. Ihmettelin jo silliin hieman kyn sinne piti lähea hiipiä ja vieläpä takaoven kautta.
        Nyt on huoli suuri. Miten minun oikein? Onlo hän luotettava ja hyvä mies?


      • Aliisha890
        olinonnellinen kirjoitti:

        Minun luotani lähti. Nyt en todellakaan tiedä minne. Minusta meidän vaimojen ja tyttöystävien pitäisi pitää keskinäinen palaveri tilanteesta.
        Uskon että tulee vielä takaisin luokseni kun tietää että minulle jäi rahaa vielä.
        Onkohan avioliittommekaan laillinen? Vihkimisen suoritti joku hänen kaveri imaami, lähes yöllä moskeijatyyppisessä kellarissa. Ihmettelin jo silliin hieman kyn sinne piti lähea hiipiä ja vieläpä takaoven kautta.
        Nyt on huoli suuri. Miten minun oikein? Onlo hän luotettava ja hyvä mies?

        Ei oo voinu mennä sun kans naimisiin sori tiedän . Milloin lähti luotasi alanyasta?


      • mävaan0000
        olinonnellinen kirjoitti:

        Lupasi tulla koko kesäksi, mutta jo muutaman päivän päästä sai viestejä, että sukulainen kuollut ja heti tultava takaisin Turkkiin. Annoin lainaksi 1000 euroa, että pääsee nopeasti reissuun. Lupasi tulla kohta takaisin rahojen ja ihanien lahjojen kanssa. Sitten satuin lukemaan tätä palstaa ja huomasin vaimon kirjoittaneen juttuja. Mutta kun en minä ole tänne aiemmin mitään juttuja kirjoittanut. Nyt olen hieman hämmentynyt. Hän kyllä lupasi rakastaa ja sanoi minun olevan ainoa ja kaikkein tärkein ihminen maan päällä.

        missä tapasitte mikä päivä?milloinmenipois...


    • Heihoihauki

      Voi hyvää päivää sentään....naurattaa näiden "vaimojen" kommentit. Lev....anteeksi Elvis se vietää lokoisia päiviä Alanyan auringossa ja jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi, syksyllä uutta matoa koukkuun....talven sai huijattua "vaimoaan" maksamaan elämän täällä Suomessa ja matkustelemisen Turkkiin yms. mukavan =)

      • heihoihaukea

        mist tiedät et on alanyassa nyt? :)


    • Juupssss

      Ei taida tienata kotiseudullaan..... siksi Alanyaan kesäksi "tienaamaan" ja huijaamaan. Tiedän pari tyttöstä joita huijasi/käytti hyväkseen. Kun rahat finito niin seuraavan sinisilmä blondin luo. Ja niitä sillä riittää...

      • Exnainen2015

        Onko joku nähny tänä kesänä sen siellä sitten naisen tai naisten kanssa jo vai mistä jutut? Milloin ollut olionnellinen sun luonasi?


      • olinonnellinen

        Elämäni on pilattu. Olikin myös muita vaimoja. Olimme valeavioliitossa. Valehtelee ja vei minun rahat. Mie romahan.


      • olinonnellinen
        olinonnellinen kirjoitti:

        Elämäni on pilattu. Olikin myös muita vaimoja. Olimme valeavioliitossa. Valehtelee ja vei minun rahat. Mie romahan.

        Voistteko ilmoittaa kun on löytynyt? Olisi hieman asioita selvitettävänä. Olenko minä naimisissa vai en?


      • Eikade

        Hei...sillä naimisissa ololla ei taida valitettavasti olla ns. lainvoimaa....joten jos et suomessa ole "tahdon" sanonut etkä ilmoittanut minnekkään viranomaisille Suomessa "naimisiin menosta" Turkissa, niin et tosiaan ole naimisissa. Ihan turha yrittää sen kanssa mitään selvittää ja villi veikkaus että pysyy "piilossa"/tavoittamattomissa. Jos olet oikeasti se ihminen keneksi luulen, niin olet tullut täydellisesti höynäytetyksi valitettavasti. Hyvää ja lämmintä kesää vastoinkäymisistä huolimatta!!!


      • olinonnellinen

        Joo kiitti. Siinä liturgiassa sanottiin kolme kertaa "tahdon" ja laitoin tekstiviestin naimisiin menostani maistraattiin. Joten kyllä tässä sitten taidetaan kuitenkin naimisissa olla. Huh kun helpotti, saan varmaan jotakin leskeneläkettä ainakin kun mies on karannut Turkkiin? Kiitos neuvoista.


    • tiedetäänmikämiehiään

      Levent huijaa kaikkia mahdollisia vastaantulijoita,nuori tai vanha,ruma tai kaunis,pääasia että saa rahaa,ja panee sen takia. tuollaiset miehet pitäisi palauttaa kotiseudulleen pilaamasta turistien elämää.

    • aitonainen000

      Ei hyvää päivää mitä pask...aa "olionnellinen"kirjoittaa,onkohan päässä jonkun asteen ongelma? :D iha nauraa saa vedet silmistä valuen....:D iha provoo...mutta asiaan antaa hänen pelleillä kenen kanssa lystää,mitäs se muille kuuluu. pääasia että saa rahaa,ja viisumin jonnekkin muualle kuin Turklandiaan. Sehän se päätavoite on. :D luoja sentään tämä on viihdettä...

    • Nohuh

      Todistettavasti Levent on Alanyassa, eli sinne siis koko vaimokavalkaadi =) kuva facessa Onnelasta.

    • sofiilind

      siellä se yrittää vonkaa joka ikistä naista maksajaksi,ja sänkyyn. ihan sairas tapaus,suosittelen välttämään ko.henkilöä. ei osaa muuta ku elellä naisten rahoilla. mitään hyvää siinä ei ole, kuulin hakkasi,kidutti ja teki elämän kauheaksi eräälle suomalaiselle naiselle. että varokaa...

      • Saavatmitäansaitsevat

        White trash saa mitä ansaitsee...mikä sen parempaa:)


    • Vajakkinro1

      Tämä on taas hieno osoitus siitä, kun suurin osa vajakeista jaksaa kirjoitella, yöstä toiseen näille palstoille:) Soon tosi hianoo lukea. kuinka elämä on joiltain valunut jonnekin tuntemattomaan sijaintiin. No joo, täytyy kyllä myöntää, että tämä kirjoitus kuuluu joukkoon, mutta oli ihan pakko, kaikkien meidän vajakkien puolesta. Yritän kyllä parantua tästä, mutta en kyllä lupaa mitään. Kerran vajakki, aina vajakki....

      • oletomuuten

        Taidat olla vähän vajaa...


    • Rahatmeni

      Onko sitä näkynyt enää alanyassa? Tietääkö kukaan? Vei minulta paljon rahaa, olisi perinnän paikka edessä... Helvetin huijari!

      • Jacmin

        Huh. Läheltä piti. Sain omani pois, kun kovisteltiin. Maksoi minulle ilmeisesti sinulta huijatuilla rahoilla. Nyt on hyvä mieli ja helppo hengittää taas, kun sain omani pois. Iso summa oli kyseessä.


      • Uskomatontapaskaa
        Jacmin kirjoitti:

        Huh. Läheltä piti. Sain omani pois, kun kovisteltiin. Maksoi minulle ilmeisesti sinulta huijatuilla rahoilla. Nyt on hyvä mieli ja helppo hengittää taas, kun sain omani pois. Iso summa oli kyseessä.

        Milloin annoit rahaa? Paljonko


      • Jacmin
        Uskomatontapaskaa kirjoitti:

        Milloin annoit rahaa? Paljonko

        Kaikkiaan 22.000€:a. Mitä kummallisimmilla selityksillä ja 1.000-2.000€:a kerrallaan. Mutta tosiaan nyt on kaikki saatu. Hieman piti ottaa reilumman puoleiset menetelmät käyttöön :) Tiedä sitten mistä rahat oli peräisen, ilmeisesti suomalaisvosuilta.


    • onko elvis pitkä,,195 ehkä ja lihaksikas,ja onko se n 30 vuotias,huh siinä oli ihana mies,se nussi mua koko 2 vikkoa siellä,ihana

      • Trustmeonce

        Milloin nussi ja missä paikassa


      • Anonyymi

        Onko hän Adanasta? Ja onko miehellä paljon tatuointeja? Taidan tietää miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän Adanasta? Ja onko miehellä paljon tatuointeja? Taidan tietää miehen

        Mistä tunnet


      • Anonyymi

        Milloin


    • Anonyymi

      Että on sitten musulmaanin munaa taas saatu.

      Kyllä nyt jaksaa yksinäisyyttä Suomen Kotkalassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe