vaimon sisko mukana

nieminen100

Vaimon sisko oli taas saapunut luoksemme,isoon omakotitaloon.Oli lauantai-iltapäivä ja haravoin lehtiä puutarhassa,naiset laittoivat ruokaa ja tissuttelivat.Itse olin 50 täyttänyt,vaimo 45 ja sisarensa n. 30 vuotta.Sauna oli lämpiämässa,ruoka kohta valmis.Haravoin lehtiä vielä vähän aikaa,sitten menin saunaan.Istuin lauteilla jonkin aikaa niin vaimo huutaa oven voivatko he tulla molemmat yhtäaikaa.Hieman hämmästyin mutta huusin että kyllä tänne sopii.Kuului suihkun ääniä pari minuuttia,sitten ovi aukesi. Vaimo tuli ensin,160 senttinen pyöreä vartaloinen ja isorintainen nainen.Hän istui oikealle puolelleni.Sisarensaistui vasemmalle puolelle, oli n 170 senttinen hoikka ja kiintea vartaloinen,oli ruumiillisessa työssä,
Molemmat naiset olivat juoneet aika monta lonkeroa ja jokusen vodkapaukunkin,puhetta tuli hyvää vauhtia.
Minulla oli olutpullo kädessäja sisaruksilla oli myös evästä mukana.Vaimo siinä selittäessään alkoi kädellään silittelemään minua reidestä ja vatsasta ja sekös kutitti niin että alkoi ottamaan eteen.Toinen nainen alkoi kutittamaan toiselta puolelta ja hetken päästä minulla oli täysi erektio päällä.Yritin sanoa että hei mitä tämä nyt on niin on niin puolisoni otti kyrpäni suuhunsa.Leukani kyllä loksahti siinä vaiheessa.Onneksi älysin laittaa pullon pois kädestäni,se alkoi olemaan kuuma.Lonkeropullotkin kilisivöt jonnekin,menikö rikki?
Viiden minuutin kuluttua vaimoni lopetti,nousi ja sanoi mennessään sisarelleen että jatka sinä.sisko jatkoi,ensin vähän haparoiden mutta pääsi nopeasti vauhtiin.Tässä suihiotossa oli eri meininki kuin vaimollani jonkamhoidossa harvoin laukean.Alkoi olla nopeasti kireä tunnelma.Vaimoni katseli ovelta,oli käynyt kusella,ja naureskeli että mitäs nyt tuumaat ukkoseni.Vastasi ähisten että voi hyvöt naiset,mistä hyvästä tämä on?No rakkaudesta tietenkin,vastasi vaimo.Sitten minulta tuli.

1

10348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe