Suomalaiset ovat rumia

Ruotsalaistunut

Asun Tukholmassa, mutta olen paraikaa käymässä Suomessa töiden takia. Kävin keskustassa pyörähtämässä ja pisti silmään kuinka helvetin rumia suomalaiset ovat. Meillä ei ole huonot geenit - siinä pärjäämme aivan täysin ruotsalaisten naapureidemme kanssa - mutta suomalaiset ovat noin yleisesti ottaen todella laiskoja pitämään huolta itsestään. Minkä hiton takia nuori 16v tyttö painaa 100 kg eikä hoida hampaatonta suutaan kuntoon? Menisi lenkille ja kävisi siellä ilmaisella hammaslääkärillä???!!! En tiedä minkä takia mua ärsyttää tämä asia niin paljon, mutta tuntuu että suomalaiset ovat yhtä saakelin valittavaa, ylipainoista ja laiskaa kansaa. Skarpatkaa.

19

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti2

      Meillä pidetään liian kauan nuorta vauvana. Ei tarvitse tehdä muuta kun hakea seinästä rahaa.
      Suomalaiset nuoret ovat todella lihavia. Läskiä ei tule kun tekee jotain, eikä aina mussuta. Mitä lihavampi niin aina suu käy, tai sitten istutaan jossain syömässä epäterveellisiä sapuskoita.

      Sama ilmiö on havaittavissa myös Tallinnassa. Suomalaiset ovat aivan järkyttävän lihavia. Mistä se johtuu? Ilmeisesti kaljan kittaamisesta.

    • hejasverige

      Toinen asia...Suomalaiset on erittäin jälkeenjääneitä henkisesti verrattuna Ruotsalaisiin.
      Suomalainen käyttäytyy kuin sika,ovat ahdasmielisiä ja sisäänpäin lämpiäviä..
      Erittäin kateellisia myös,,,,sekin kertoo jotain kun verottajan ilmianna veronkiertäjä internet sivut ovat saavuttaneet suuren suosion...kateellisuus siinäkin tekee sen...

      Itse olen suomalainen,mutta en ole koskaan tykännyt suomalaisesta luonteesta ja suomalaisista

    • Yrjöttäävää

      Suomalaiset on myös rasisteja.

    • jannaa22

      Sauna on myös typerä keksintö, jossa juntit keittävät aivonsa.

    • Magdaas

      Suomalaiset käyttää hajuvesi, ym. yrittää peittää luontaisen paskanhajunsa

    • itse-kaunis

      En tiennyt että suomalaiset ovat lihavia...mutta kauniita ne ei oo, valitettavasti.

    • thcxdhj

      No. Pitäispä suomalaiset miehet käytännössä normaalipainoisista, mut ei.... Nuoret ja nätit haukutaan ja ei jakseta... Yritän nyt sit vaihteeksi olla tällai läski mummo....

    • Melinda55

      Valitettavasti täytyy olla samaa mieltä, vaikka olen ikäni Suomessa asunut suomalainen. Joku ihme välinpitämättömyys meitä riivaa. Sen lisäksi, että hiukset värjätään pilalle, painon annetaan nousta ja meikkiä on liikaa tai ei lainkaan, pukeudumme huonosti mustaan ja harmaaseen. Yleisilme on kuin vanhasta Neuvostoliitosta. Voi meitä!

    • Hei Haloo! Nyt nokka pystyyn ja rinta rottingille. Me ollaan tämmösiä, ja me ollaan hyviä siinä. Me vähät välitetään, mitä muu maailma meistä ajattelee.
      Toisaalta, ne tyylikkäät, hyvinpukeutuneet, kauniit ja hoikat eivät näy enemmistönä katukuvassa, kun ovat tyylikkäissä työpaikoissaan/autoissaan tai matkoilla, joten yleisnäkymä voi mennä vähän keskiarvon alapuolelle. Mutta menepä siinä sitten jakelemaan ulkonaliikkumiskieltoja syystä että toinen on edustuskelvoton.
      Katse peiliin; oletko itse täydellinen?

    • laiska-mies

      Meillä ei ole riittävästi ulkonäköpaineita. Photoshopatut mallikuvat, läskien kiusaus ja syrjintä sekä tämän kaltaiset viestiketjut varmasti auttavat hiljalleen.

      • ulkoinenkauneus

        Yle Uutiset 08.03 Katja Virolaisen sanoin...ihan hyvä tämä.
        Kun itsetunto on kohdallaan, niin ymmärtää ettei huomiota tarvitse saada epämiellyttäviltä tahoilta.


    • treenimuija

      Juu.....nuoret tytöt ovat kamalia...
      joku tietenkin pitää itsestään huolta mutta yleensä suomalainen 15-25 v tyttö
      on läski/pienet housut jalassa..naama kuin sialla,pitkät hiukset pitkin päätä-lue likaiset!
      tupakka huulessa ja samanlainen poikaystävä....tulevaisuus on näiden käsissä
      ja mamma maksaa!!!!!

    • Tuula_P

      Suomalaismiehillä on liian pienet vehkeet ja liian iso maha. Pitäisi saada lisää maahanmuuttajia afrikasta, niin olisi asiat paremmin meillä naisilla.

    • lotteliis

      Itse uskon enemmän sisäiseen kauneuteen...

      • Hirvistys

        Tuota niinsanottua rumuutta voi hieman peitellä valitsemalla itselleen sopivat vaatteet. Suuri osa suomalaisista tytöistä tuo valitettavasti mieleen jonkin rasvaisen hookoon sinisen. He näet pukeutuvat ulos mennessään todella huonosti sopiviin vaatteisiin kuten legginseihin, caprihousuihin tai kireisiin farkkuihin. Tämä kruunataan sitten jollakin tuulessa lepattavalla puserolla.


    • Pyhäsylvisentään

      Miksi ihmeessä vaivauduit tulemaan tänne kiukuttelemaan? Pysyisit rakkaassa Tukholmassasi, tuskin sinua kukaan tänne kaipaa kiukuttelemaan.

      Ihan vain tiedoksi, että hammashoito ei ole Suomessa maksutonta kellekään. Elinkustannusindekseistä voit katsoa, paljonko elinkustannukset ovat nousseet kymmenessä vuodessa. Vastaus on ehkä 40 %:in luokkaa. Kaikilla ei ole varaa implantteihin ja plastiikkakirurgiaan. Terveyskeskushammashoidossa tarjotaan lähinnä akuuttia paikkausta, muuhun hoitoon ei enää edes pääse.

      Että pysypä vaan siellä Tukholman onnelassasi, taitaa kaikki olla siellä niin kovin paljon paremmin.

      Ps. Yhden ihmisen näkökulma on eri asia kuin tieteellinen tutkimus. Toki ylipainoisten teinien määrä on lisääntynyt, mutta on paljon myös normaalipainoisia nuoria. Eli olet valikoinut näkökulmasi, ja itse halunnut valita katsottavaksesi kaiken rumuuden. Miksi sinun pitää yleensäkin tuijottaa ihmisiä, kun käyt synnyinmaassasi? Etkö oikeasti keksi muuta tekemistä?

      • partiolainen

        Tähän mielipiteeseen minäkin yhdyn. Kyllä me suomalaiset ollaan tarpeeksi nättejä ja fixuja. Pysykööt pois ne , joille tuottaa ongelmia.


    • Naminami

      Minusta kuulostaa siltä, että tuo 16-vuotias hampaaton on nimenomaan hoidattanut suunsa, jos ei hampaita ole. Muutoinhan siellä näkyisi rikkinäisiä hampaita...??

    • diaspora

      Merkittävä osa suomalaisista on ruumiinrakenteeltaan balttialaista rotua- lyhyehköt jalat ja tönäkkä. Skandinaavisessa rodun edustajat ovat pitkiä ja hoikkia.
      Kauneus on katsojan silmässä. Lisäksi suomalaiset ovat köyhempiä kuin ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset (BKT pienempi).
      Itse pidän skandinaaveja kauniinpana slaaveja erityisesti miehiä. Lähes jokainen mies johon olen joskus ihastunut on slaavilaisia juuria. Slaavi naisetkin on nättejä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe