Poistin profiilini suomi24:sta tänään

3miesmiesmies1

Muutaman vuoden aikana mulla on ollut toisinaan profiili suomi24:ssa mutta nyt se on ohi.

Ei enää maksa aikaa eikä vaivaa. Jengin on siirtynyt muihin kanavaiin ja tuonne on jäänyt vain pohjasakka.

13

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1221345

      Onneksi olkoon !! teit oikean päätöksen,koska minulla meni koko suomi24-posti jumiin ja EN saanut vastausta "miksi" joten poisti kokonaan täältä sähköpostini ja en ole sen jälkeen sähköpostia suomi24:een laittanut. Nytkin koko suomi24:n on sellaita mitä operaattori päivityksillään vain sotkee.

    • yksiPlus

      Itseasiassa lukeudut myös itse tähän pohjasakkaan, vain kuvittelitko nostaneeksi Suomi24:n tasokkaaksi ja nyt kun poistuit taso laskee noin rajusti. En usko ja et usko itsekään.

      • yyberi

        Olet lihava, eli olet pohjasakkaa.


      • plussaa
        yyberi kirjoitti:

        Olet lihava, eli olet pohjasakkaa.

        Lihava pysyy pinnalla ja sakka vajoaa pohjaan :D


    • toinenkyllästynyt

      Turha s24.lla on miehen treffailla. Kukaan nainen ei vastaa avauksiin joten poistin omanikin profiilin sieltä aikoinaan. Vain komeilla miehillä siellä on jotain mahkuja.

      • näpyttelinpä_vaan

        Sama minulla. Poistin profiilini jo kauan sitten. Neljille treffeille pääsin. Ensimmäinen kertoi jo alussa valehdelleensa ikänsä; jo se riitti minulle. Toinen kertoi olevansa normaalivartaloinen, mutta olikin sadan kilon keijukainen. Kolmannelle en kelvannut, olisi pitänyt olla kiihkouskovainen. Neljännelle olin jonkin aikaa hätävara - haki koko ajan aktiivisesti uutta ja kun mieleisensä löysi, sain lemput. Ei kauaa kestänyt sen seuraavankaan kanssa. Gambian bumbsterit taisi käydä viimeksi testaamassa...
        Niin ja oli vielä kaksi. Oikein helkkarin rumia molemmat. Sille monisiraalle saattaisin kelvata omaishoitajaksi, mutta ei oikein innosta...
        Turha tässä on enää yrittää.


    • öööh234

      Poistin kanssa profiilini Suomi24:sta. Miesten viestit kun olivat tyyliin: "Hei (ei mitään muuta)", "Kelpaisko varattu?", "Oot sexy", "Annatko pillua", "Meetkö naimisiin mun kanssa (siis eka viesti tyypiltä, ei muuta)" ja parhaimmilaan "Olis kiva tutusta" Suurimmalla osalla lähettäjistä ei ollut kuvaa eikä profiilissa juuri mitään tietoja itsestään.
      Juu ja en ole lihava, yh enkä kurppa.

      • EnEnäänPalaa

        Jos hermostut tuollaisista asiattomuuksista niin ymmärrän mutta otapa huomioon että meitä asiallisiakin on ollut palstalla useita jotka ovat kyllästyneet vastaamattomuuteen. Mulla on ollut kattava profiili josta saa kyllä hyvin tietoa minusta. On ollut tuoreita kokovartalo kuvia asiallisia sellaisia ja lähestyin naisia joiden kriteereihin sovin, olivat ikäisiäni asteikolla -5v ja asuivat edes suht lähellä. Lähetin heille myös henkilökohtaisia viestejä enkä mitään yleistä jonka voisi laittaa kaikille. Kymmeniin lähestymisiin en saanut koskaan vastakaikua takaisin. Luulisi jos kaltaisiasi on paljon palstalla niin asiallinen viesti olisi positiivinen yllätys mutta ei. Yleensä nainen kävi kerran profiilissani ja poistui mitään sanomatta. Useat ei edes käyneet kun kaikille näyttää riittävän se miltä näyttää ei se millainen mies siellä olisi persoonana.


      • m29-
        EnEnäänPalaa kirjoitti:

        Jos hermostut tuollaisista asiattomuuksista niin ymmärrän mutta otapa huomioon että meitä asiallisiakin on ollut palstalla useita jotka ovat kyllästyneet vastaamattomuuteen. Mulla on ollut kattava profiili josta saa kyllä hyvin tietoa minusta. On ollut tuoreita kokovartalo kuvia asiallisia sellaisia ja lähestyin naisia joiden kriteereihin sovin, olivat ikäisiäni asteikolla -5v ja asuivat edes suht lähellä. Lähetin heille myös henkilökohtaisia viestejä enkä mitään yleistä jonka voisi laittaa kaikille. Kymmeniin lähestymisiin en saanut koskaan vastakaikua takaisin. Luulisi jos kaltaisiasi on paljon palstalla niin asiallinen viesti olisi positiivinen yllätys mutta ei. Yleensä nainen kävi kerran profiilissani ja poistui mitään sanomatta. Useat ei edes käyneet kun kaikille näyttää riittävän se miltä näyttää ei se millainen mies siellä olisi persoonana.

        Sama kokemus. Olin usean kuukauden ajan liikkeellä kuvallisella ja tekstintäyteisellä profiililla ja asiallisiin yhteydenottoihin en saanut vastauksia naisilta, en kuvallisilta enkä kuvattomilta. Myöskään kukaan nainen ei muhun ottanut yhteyttä tuona aikana.

        Huvittavaa lukea näitä naisten valituksia miesten yhteydenotoista, kuten yllä olevan "öööh234 -nimimerkin", kun asiallisiin keskustelunavauksiin, joista näkee että mies on tutustunut naisen profiiliin, ei tule mitään vastausta.


      • ERna

        Ootko ajatellut, että noi nimim. ööh234 saamat viestit eivät todellakaan ole asiallisia eivätkä ansaitse vastausta? tollasia lähettävät miehet kusevat kaikkien miesten pesään ja saavat naiset kyllästymään nettideitteihin. Samalla lailla naiset jotka ei vastaa kusevat kaikkien naisten maineen.


      • m29-
        ERna kirjoitti:

        Ootko ajatellut, että noi nimim. ööh234 saamat viestit eivät todellakaan ole asiallisia eivätkä ansaitse vastausta? tollasia lähettävät miehet kusevat kaikkien miesten pesään ja saavat naiset kyllästymään nettideitteihin. Samalla lailla naiset jotka ei vastaa kusevat kaikkien naisten maineen.

        Jos mulle vastasit, niin en ole missään väittänyt niitä asiallisiksi.

        Kummeksun ja paheksun vaan tätä ööh234:n ja lukuisten muiden valitusta kun edes asiallisiin yhteydenottoihin ei vastata yhtikäs mitään. Ja voi sanoa, että tuo on nimenomaan sääntö eikä poikkeus. Asiallisiin viesteihin joilla yritetään avata yhteydenpitoa, sellaisiin joiden sisällöstä pystyy päättelemään, että naisen profiili on luettu eikä olla summassa mäiskimässä viestiä kenelle vaan, ei mitään vastausta.

        Siltä näyttää että nettideiteissä on naisten osalta ne kaikkein pahimmat "nirppanokkat", joille kelpaa vain sellainen joka heidän mielikuvissaan on jo profiilin ja viestittelyn perusteella täydellinen. Muille ei edes vastata mitään. Ja voi kuvitella myös sen mitä näiden naisten oikeista treffeistä tulee kun se treffikumppani ei vastaakaan täydellisesti sitä deittipalvelun kautta tullutta ennakko-odotuksilla ryyditettyä mielikuvaa joka naisella on.

        Joka tapauksessa olen itse jättänyt nettideitit taakseni, sillä siellä ei vaikuta olevan edes jossain määrin normaaleja naisia vaan todella töykeää väkeä.

        Mitä ylipäätään naiset siellä nettideittipalvelussa tekevät kun eivät vastaa yhteydenottoon eivätkä itse ota yhteyttä? Joko ovat kohottamassa itsetuntoaan ja tuntevat itsensä haluttaviksi juuri sillä, että saavat noita törkeinä pitämiään seksiviestejä. Tai sitten ODOTTAVAT PASSIIVISENA että juuri ko. naisen mielestä 100% täydellinen mies sattuu juuri hänen profiiliinsa ja laittaa hänelle viestin.


      • 4189

        Moneenko mieheen itse otit yhteyttä?


    • ikisinkkuneitikö

      Oon kanssa miettinyt profiilin poistamista. Moni mies on laittanut viestiä, asiallista ja vähemmän asiallista, pitkää ja lyhyttä. Uskon että siellä joukossa on hyviäkin miehiä, mutta stressaisin vaan älyttömästi jos rupeaisin urakalla vastaamaan viesteihin. Musta vaan tuntuu että S24 deitti on äärimmäisen huono paikka oikeasti tutustua kehenkään. Ja se tuntuu pettämiseltä kirjoitella monen kanssa samaan aikaan. Varmaan ei auta sekään että oma kokemattomuus ahdistaa suhteen aloittamisessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe