Miksi seuran löytäminen netistä on niin vaikeaa?

Turhautunut-

Olen nyt etsinyt netistä ihan vaan uusia tuttavuuksia / seksiseuraa ikäisistäni naisista todella monesta palvelusta mm: suomi24, deitti, okcupid, iskuri, be2, victoria milan, kaverit.us, happypancake ja flirfair muut vastaavat seksinhaku huijaussivustot. Olen myös kokeillut Tinder-palvelua, jossa olen saanut matchejä, mutten ole kuitenkaan päässyt tapaamaan ketään tätä kautta.

Vajaan puolen vuoden aikana olen lähettänyt viestejä noin 30:lle kiinnostavan profiilin omistavalle henkilölle, joista ehkä neljä on raaskiintunut vastata viesteihini ja noin kaksi on ottanut minuun yhteyttä ensin. Näistä kuudesta jäljelle jääneestä olen päässyt tapaamaan tähän mennessä vain yhtä. Lopuissa ongelmana on yleensä ollut se, että aluksi ei haluta tavata kun halutaan tutustua ensin pitkään viestittelemällä, jonka jälkeen vaan kadotaan mystisesti sanomatta mitään.

Minulla on ollut aina laaja ja huolellisesti kirjoitettu profiili, toisin kuin monilla muilla. Olen lähettänyt asiallisia ja pitkään mietittyjä viestejä ja yrittänyt alentaa vastauskynnystä lähettämällä mielenkiintoisen ja helposti vastattavan aloitusviestin, mutta silti viestiin vastauksen saaminen on ollut todella haasteellista. Kuvaa en ole laittanut näissä palveluissa julkiseksi, mutta antanut sen kuitenkin aloitusviestin yhteydessä.

Ulkoasustani voin kertoa, että olen hieman keskipituista miestä lyhyempi ja laiha. Pukeudun siististi ja olen "komean" joskin ehkä nuorekkaan näköinen. En ajattele ettenkö olisi viehättävä ainakaan kasvonpiirteistäni. Etsivätkö naiset sitten vain normaali kokoisia / sporttisia lihaskimppuja niin en tiedä, omasta mielestäni "laiha" ei voi olla lihaksikas, vaikka monet semmoista etsiikin.

Olen myös raitis, vaikken kuitenkaan absolutisti. Olen eläinystävällinen (omistan koiran) ja harrastan eri urheilulajeja. Olen myös hyvin halukas kokeilemaan erilaisia aktiviteettejä joita vastapuoli on yleensä maininnut.

Netistä olen hakenut lähinnä kaverisuhteita, mutta ollut avoin lähes kaikenlaiselle seurustelusuhdetta lukuunottamatta, koska olen avoimessa suhteessa. Ikä haarukkana olen seuran tarkoituksesta riippuen pitänyt 16 - 26, jonka keskelle itse sijoitun.

Onkohan asia sitten vaan niin, että ihmiset eivät oikeasti etsi mitään / etsivät olematonta, etsivät vain tositarkoituksella, vai enkö sitten vain ole tarpeeksi mielenkiintoinen / viehättävä? Vai tykkäävätkö seksiseuraa hakevat oikeasti ronskeista ja nimittelevistä viesteistä?

Millaisia kokemuksia teillä on ystävien / seksiseuran hakemisesta treffipalveluiden avulla?

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17724

      Olet siis 21-vuotias. Aivan liian vanha 16-vuotiaille ja toisaalta ikäisesi naiset eivät kiinnostu miehestä joka hakee teinejä. 21-vuotiaalle realistinen ikähaarukka on 18-24.

      • Turhautunut-

        Hyvä pointti, en ollut tullut ajatelleeksi siltä kannalta.
        Lähinnä olen laajentanut ikähaarukkaa, koska mitään ei meinaa löytyä. Osa teini-ikäisistä ovat kuitenkin henkisesti kypsempiä kun monet iäkkäämmät yksilöt.


    • 14x5

      Sä olet parikymppinen mies joka etsii netissä seksiseuraa naisista. Ei se juuri tuon vaikeammaksi voi mennä.

      • Turhautunut-

        En kiellä, etteikö haaste olisi kova, mutta luulisi edes ystäviä löytyvän. Vai karkaakohan ne sitten sen takia, että haen myös mahdollisesti seksiseuraa?

        Avoimessa suhteessa kun olen, niin tyttöystäväni etsii myös seksiseuraa netistä. Täten olen myös nähnyt käänteisen puolen. Hänelle tämän kysynnän laatu on aivan hirveää. n. 80% näistä on yli hänen ihannekumppaninsa ikärajan, kirjoittavat todella huonosti ja käyttävät selvästi copypastea. Eivät osaa arvostaa toista ollenkaan, eikä tunnu välittävän toisen haluista tippaakaan.

        Loput näistä, jotka kuuluvat oikeaan ikähaarukkaan eivät ole oiken muuten osannut käyttäytyä eikä muutenkaan ole olleet kiinnostavia, vaikkei siihen paljoa olisi tarvittu.

        Luulisi, että asiallisella viestittelyllä ja vastapuolen mainitut ihannekumppanin vaatimukset täyttäen pääsisi vähän pidemmälle :/


      • 14x5

        Kyllä ne tietää mitä sä etsit. Miksi edes etsisit ystäviä netistä jos sosiaalinen elämäsi on muuten kunnossa?

        Avoin suhde jossa etsimällä etsitään kumppaneita menee väistämättä kilpailuksi tai siihen että toinen saa mutta toinen ei tai toinen saa paljon enemmän. Olen aina kuvitellut että nuo on sellaisia saa mennä jos sattuu joku vastaan juttuja eikä sellaisia joissa vartavasten haetaan seuraa vaikka netistä.

        Tiedät varmaan että ikäisistäsi naisista netissä kilvoittelevat kaikki heidän ikäisistään viisikymppisiin pappoihin. Parikymppinen mies ei välttämättä ole se halutuin vaihtoehto itsensä ikäisille naisille jotka vain seksiseuraa etsii koska vähän vanhemmat ovat kokeneempia, karismaattisempia, itsevarmempia ja varakkaampia. Lisäksi yhtään edustavamman parikymppisen naisen ei tarvitse hakea seksiseuraa netistä.


      • vajakille
        14x5 kirjoitti:

        Kyllä ne tietää mitä sä etsit. Miksi edes etsisit ystäviä netistä jos sosiaalinen elämäsi on muuten kunnossa?

        Avoin suhde jossa etsimällä etsitään kumppaneita menee väistämättä kilpailuksi tai siihen että toinen saa mutta toinen ei tai toinen saa paljon enemmän. Olen aina kuvitellut että nuo on sellaisia saa mennä jos sattuu joku vastaan juttuja eikä sellaisia joissa vartavasten haetaan seuraa vaikka netistä.

        Tiedät varmaan että ikäisistäsi naisista netissä kilvoittelevat kaikki heidän ikäisistään viisikymppisiin pappoihin. Parikymppinen mies ei välttämättä ole se halutuin vaihtoehto itsensä ikäisille naisille jotka vain seksiseuraa etsii koska vähän vanhemmat ovat kokeneempia, karismaattisempia, itsevarmempia ja varakkaampia. Lisäksi yhtään edustavamman parikymppisen naisen ei tarvitse hakea seksiseuraa netistä.

        pentu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe