Fujitsu työpaikkana

ITopiskelia

Kertokaa kokemuksia ko. firmasta hyviä/huonoja

33

4312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakkeaaaaaaas

      Itselläni pitkä kokemus firmasta. Huono työilmapiiri, sairaat heitetään teuraalle yt:ssä. Selkään puukotusta. Tuotantojohtaja ja henkilöstöjohtaja seurustelee ja heistä riippuu kuka saa kenkää.

      En suosittele missään nimessä. Huhu kertoo, että YT-neuvottelut alkaisi isoworksissä ensiviikolla ja heti perään Fujitsussa.

      Firman johto on täysin munaton. Uusi toimari korjaa nyt paikkaa..

      • Luusereille

        Samaa olen kuullut minäkin. Arvatenkin uusi tj laittaa nyt väkeä vaihtoon. Talossa on puolet muita kuin it ammattilaisia. Eräoppaita, automyyjiä, gigantin asiakaspalvelijoita ja jopa historian opettajia... Katso jotain oikeaa it-taloa..


    • complover

      Ihan kiva firma. Saa tehdä tietsikalla hommia ja kukaan ei kiellä jos tekee popcornia mikroa taukotilassa.

    • fanthomp

      Liikkuukohan täällä joku henkisesti sairas yksilö?

      • Jaggeriiiiiii

        Joo liikkuu. Postaa noita linkkejä joka keskusteluun..

        Mut Fujitsusta sen verran, että kannattaa välttää. Ei hyvä paikka.


    • Jesjesjoooook

      400 ulos kampanja alkaa lähiviikkoina!

      • HarjataanPuhtaaksi

        Niinpä näkyy taas olevan, ensimmäinen thän kysymyksen vastaaja tuntuu olevan melkoinen meedio :) :) Tämä siis ihan huumorilla. Aikanaan olin ICL/Fujitsulla töissä ja kyllä siellä yt-harja siivosi ammattitaitoa katsomatta aika monesti ne jotka eivät keskijohtoa kiinnostaneet.


      • valintaperust

        toisaalta kun tuollainen "suodatin" kampaa henkilöstöä kymmenenkin vuotta, jää taloon vain kaikkein kovimmat, tunteettomat insinöörit. en tiedä onko se tason nousua, voi ollakin.


      • Muahahhahaha

        Tai ne gigantin ex-myyjät :)


    • Kamalaaaaa

      ICL aikaan ja 2000-luvun alussa firma oli hyvä. Nyt aivan hirveä. Alueet vastaan Helsinki. Selkään puukostusta ja huhu päällä, että toiminnot siirretään Tampereelle. Todella ikävä paikka.

      • hyvää-shittiä

        No ei se kyllä ICL:n aikaankaan ollut mikään hyvä firma, mutta jos nyt asiat on huonommin niin sitten on kyllä tosi huonosti.


    • A...A

      ....

    • WautsiVau

      No jos kohta lähtee 400 ulos niin toivottavasti myös johdosta tuuletetaan. Se ja keskijohto ongelmana.

    • Hahahahahhahahahaha

      Fujitsu uudisti johtoryhmää! OHO!
      Yksi mies sai lähteä. Se oli siinä!

    • Petri1234511

      Todella huono, silloin kun yritettiin kilpailla GPW:stä (http://www.greatplacetowork.fi/) niin kaikki oli niin mukavaa, äänestyksen jälkeen heti yt:t. Näin toimii Fujitsu. Nyt kun ei osallistuta niin henkilöstöä kohdellaan todella huonosti, mikä näkyy myös asiakkaille

      • JassooLars

        No mitä voi odottaa merkonomeilta ja k-raudan myyjiltä. Kyseessä ei ole it-talo.


    • MunSydän

      Minun sydämeni sanoo, että olette väärässä.

      • MunPenis

        Vahvistit juuri sen, että olemme oikeassa.


    • Kadutttaaaaaaas

      Huono ilmapiiri, selkään puukotusta, pelkkää jargonia ei oikeita tekoja. Todella syvä pettymys.

    • Työntekijä

      Ihme itkemistä. Ihan hyvä työnantaja ainakin minulle ollut. Ei missään firmassa varmaan helpolla pääse, mutta ei Fuji missään mielessä pahimmasta päästä ole

    • Toinenkin_työntekijä

      Niin, jokainen voi miettiä kuinka realistinen arvio on suomi24:ssä, jos 95% arvioista on negatiivisia.

      Erinomainen työnantaja rennoille, osaaville ja ahkerille tekijöille, jotka arvostavat vapautta ja vastuuta. Muita meillä ei toivottavasti olekaan ;)

      • Hahhahhahaha

        Petoksista syytetty firma. Lisäksi espoon työasemakohu. Todellakin rento firma. Löysin rantein!


    • ghjhfg

      Sovellusasiantijoita on haettu Fujitsulle nyt ainakin puolen vuoden ajan. Jatkuvasti näkee ilmoitusta.

      Pakko olla paska kun helppoon työhönkään ei saa tekijöitä.

    • ISOT-KULMAKARVAT

      Paskin firma missä olen koskaan työskennellyt. Sisäisiä kuppikuntia. Reittä pitkin ylenneitä rouvia.

    • Topittaja

      Unohdit juopon hujopin :)

    • Anonyymi

      Ihan hyvä työpaikka, viime vuosien yt:t tosin huonontaneet ilmapiiriä. Firmalla suunta hukassa tällä hetkellä.

      • Mitä_kummaa

        Miksi se CGI:ltä tullut uusi tj lähti miltei saman tien?


      • Anonyymi
        Mitä_kummaa kirjoitti:

        Miksi se CGI:ltä tullut uusi tj lähti miltei saman tien?

        Ai Henry Nieminen vai?


    • Anonyymi

      Ite olin joskus IsoWorksilla töissä, ja aika "mielenkiintoinen" kokemus. Kaikki esimiehet omalla kohdallani olivat täyttä ö-luokkaa. Moni asia hoidettiin niin vasemmalla kädellä, kuin vain olla ja voi. Riitoja saatiin aikaiseksi käytännössä tyhjästä.

    • Anonyymi

      En suosittele. Pitkä ura takana ja menee vain huonompaan suuntaan. Tyhjiä lupauksia, työntekijöitä poljetaan. Johto kehuu toisiaan omassa piirissä. Kaikki edut leikattu pois ja esimiestyö surkeaa (tiimi koot kasvaa jatkuvasti).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe