Onko sinulla salaisuuksia?

totuustaitehtävä

Onko sinulla salaisuuksia, joita et ole kertonut kenellekään? Mkä on salaisuutesi? Kertoisitko sen meille nimettömänä?

39

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällainentapaus

      Minulla on sinulle salaisuus: minulla ei ole salaisuuksia. Kestän kaiken, siksi en salaile mitään.

      • tuleekotänäkiniltana

        Minulla on salaisuus: meillä asuu viirupöllö.

        Tuli viime viikolla tuohon ihan lähelle metsän reunaan. Tuli tällä viikolla ja pihaan, istui pylvään päässä iltahämärässä, lähellä lintujen ruokintapaikkaa.

        Osallistuin tammikuussa Bird Life Suomen pihabongaukseen.Voi pöllö kun ei tullut jo silloin tuohon.

        On sillä hyvä suojaväri, hämärässä se voi olla aika lähellä eikä sitä huomaa.


      • varmaan.harmittaa
        tuleekotänäkiniltana kirjoitti:

        Minulla on salaisuus: meillä asuu viirupöllö.

        Tuli viime viikolla tuohon ihan lähelle metsän reunaan. Tuli tällä viikolla ja pihaan, istui pylvään päässä iltahämärässä, lähellä lintujen ruokintapaikkaa.

        Osallistuin tammikuussa Bird Life Suomen pihabongaukseen.Voi pöllö kun ei tullut jo silloin tuohon.

        On sillä hyvä suojaväri, hämärässä se voi olla aika lähellä eikä sitä huomaa.

        Vav voe hyvä ihme mikä vahinko!!!!!
        Mitäpä jos ilimottaesit sen pöllön jo valamiiksi seuroavoa kertoa varten. Tae jos ne niitä bonkauksie järjestäät ennemmin niin voesit laettoa vaekka sivuhuomaotuksena ettei se jeä vahinkossakaan maenihtemata.
        Muista kulukea sopivissa suojavoatteissa ettei kukkaa tunnista. Pöllökää...


      • julkisiasalaisuuksia

        Tässäpä sinulla salaisuus: Bird Life Suomen pihabongauksessa on säännöt, joita noudatetaan.Muuten se ei ole luotettava.
        Toinen salaisuus: tapahtuman suojelijana oli tänä vuonna Jenni Haukiio.
        Kolmas salaisuus: sinun jutussa ei ollut mitään salaisuutta. Katso viestiketjun otsikko.


    • hmmmm

      On on. Minulla ja sinun puolisollasi on yhteinen salaisuus, jota ei kerrota edes sinulle.. Arvaapa mikä se on? Hmmmmm...

      • sesiittä

        Olitte samaan aikaan riparilla.


      • sillänevastaonsalkkarit

        Saako tänne kertoo naapurin salaisuuksia?


      • juoru

        Kaikkea saa kertoa, kunhan et nimiä mainitse.


      • onsehirveäasukas

        Ei mainita nimiä. Minulla on hyvin erikoinen salaisuus. Se on se, että minä tiedän naapurin salaisuuden, mutta se ei tiedä, että minä tiedän sen.

        Se on suuri salaisuus se. Jos ihmiset kuulisivat sen, he eivät uskoisi korviaan ja heikoimmat pyörtyisivät. Minäkin meinasin aivan ensimmäiseksi pyörtyä, kun sain sen selville.


      • mielitekiskertoo

        P.S. Luit oikein...kun sain sen selville. Minun piti tehdä ihan töitä, että sain sen selville.Se kannatti. Toden teolla kannatti.

        Ainahan se työnteko kannattaa.

        Pitää nyt nukkua yön yli ja miettiä kerronko huomenna lisää.............


      • nytrupesinukuttamaan

        En saanut unta kun muistin yhden jutun. Tämä mun pitää vieläkertoa.

        Aina kun se näkee mun menevän siihen suuntaan, se laittaa jonkun kyttimään mua, että menenkö mä käymään siellä yhdessä paikassa. Se ei tiedä, että en varmalla mene sinne.

        Yhteen aikaan se laittoi sen yhden sätkynukkensa aina tiettyyn aikaan viikosta yhteen pikkumyymälään kyttimään. Sieltä myymälästä on näet suora näköyhteys sen paikan ulko-ovelle, jota se ajattelee, että minä ehkä saatan mennä sinne. Sekin johtui siitä, että minä kerran ihan piruuttain sanoin sen sätkynuken kuullen eräälle toiselle henkilölle että minä menen töiden jälkeen käymään siellä. Minä testasin, mitä tapahtuu sitten. Testi onnistui: siitä se kyttiminen alkoi.

        Tämä meni ulkopuolisille nyt ihan hebreaksi, mutta iso salaisuus tämä joka tapauksessa on - niin että kyllä minä vielä kutakuinkin asiassa pysyn.


    • juntuinen

      Ei ole lainkaan ikävä paikkakunnalta poismuuttaneen perheen äitiä. Ikävä sanoa, mutta hankalampaa työkaveria saa etsiä.

      • vastaavan_kokenut

        Yksi sellainen oli täysi narsisti. Piti itseään parempana kuin muut ja jos meni asiasta sanomaan, vastaan sai pelkkää huutoa. Hoiti muutenkin asiansa huutamalla. Ei lainkaan pidetty henkilö työpaikalla. Vaihtoikin pian pois, "terveyssyistä". Kiitän luojaa vieläkin siitä päivästä.


      • onhannoitanähty

        Yleensä asiat selviää puhumalla. Tämä ei päde silloin, kun kysymyksessä on narsisti. Sellaisen kanssa asiat selviää nimenomaan siten, että ei puhu sille mistään tärkeistä asioista mitään. Korkeintaan ilmoista, jos niistäkään.


      • onsesellaistaäklöä

        Sille pitää vain heitellä sopivia lyhyitä kommentteja --------- sen oma mielikuvitus hoitaa lopun.


      • abcdefghmlhmlprewq

        Tiedän salaisuuden, millä nimimerkillä eräs henkilö on esiintynyt vuosikausia Suomi24:n palstoilla. Kun sen tietää, tietää paljon muutakin.

        Siinä sitä onkin.


      • sentietääjokaikki

        Se ei ole mikään salaisuus, jos tarkoitat sitä alunperin hyrynsalmelaista.............opettajan painostajaa


      • varokatoltaputoavaalunta

        Eipä tuota ole vähään aikaan Suomussalmi alueella näkynytkää, eikä kukaan kaipaakaan....paitsi ehkä poliisit tai valkotakkiset

        Sen yx kaveri jotta luultaisiin että se hyvinkin välittää lähimmäistensä turvallisuudesta oli laittanut sellaisen kyltin jotta.....


      • lahkolainen
        vastaavan_kokenut kirjoitti:

        Yksi sellainen oli täysi narsisti. Piti itseään parempana kuin muut ja jos meni asiasta sanomaan, vastaan sai pelkkää huutoa. Hoiti muutenkin asiansa huutamalla. Ei lainkaan pidetty henkilö työpaikalla. Vaihtoikin pian pois, "terveyssyistä". Kiitän luojaa vieläkin siitä päivästä.

        Oliko se "Riesanen"?


      • seseolimuuten

        Se oli se se, jonka kaverit alkoivat kysellä, että joko ne on sen vieneet, kun ei näyt ei kuulu enää...................


      • sesemuutenoli

        Sama tapaus. Vietiinkö hoitoon vai menikö itse?


      • eipäoletietoa

        Ehkä vietiin - ehkä ei.


      • seolieritapaus

        Se oli eri tapaus - eikä sitä ollut viety minnekään. Kaverit vain luulivat niin, sillä niitten oma mielikuvitus oli lähtenyt laukkaamaan.


    • hyväpelioli

      Imetin ja panin anopin siskoa hääjuhlan aikana.
      Halusi rouva testata uuden sukulaisensa.

    • Äläkerrokellekkään

      Minullakin on yksi salaisuus mutta en sitä kerro muille, silloinhan se ei olis enää salaisuus se että olen pannut naapurin muijan paksuks ja ukko ei sitä tiedä vaan on onnellinen ja leuhkii jälkikasvustaan kun se on niin etevä ja hyvä koulussa, luokkansa priimus.

      • uskomattomiajuttuja

        Tiesitkö muuten, että DNA testikin on keksitty? Se on vaan joku päivä, kun joku hoksaa ja kiinni jäät. Niin on käynyt muillekin.


    • geenit

      Voi ei. Mies katsahti luokkansa priimusta ja nyt on varattu aika siihen DNA tutkimukseen. Mahtaako elatusapumaksuja tulla postista jollekin takautuvasti perintään.

      • neuvonantajanneuvo

        Enpä tiedä. Ei kai ne voi jälkikäteen periä, sanoo vaan että olisinhan minä maksanut jos olisin tiennyt.Kerro vaikka, että sinulla on joskus ollut paha tapa kuljeksia unissasi ja sne takia herännyt milloin mistäkin sattuu. Pääasia, että lapsukaisen äiti on kuitenkin äiti, että edes jokin kohta pitää kutinsa.


      • mistäpätuontietää

        Jos nimittäin äiti ei ookkaa äiti, niin siitä sitä on ennen tullunna kuritushuonetta ja kansalaisluottamus ja kunniamerkitkin menneet. Van se on ollut ennen vanhaan se, ei maha ennää nykyään niin rankkoja salaisuuksia ollakkaa kellään.


      • onkomitattukaan

        Kuinka syvävon Kiantajärvi siinä Niskanselän kohdalla, se on varmaan salaisuus, kun kukaan ei ole siitä puhunut.


      • seitkytseittämävaimitä

        Minkä ikäinen on vanhin itkupotkuraivareita saava suomussalmelainen?


      • hyvinhyvinsalaista

        En tiedä, mutta ajattelin ryhtyä kirjailijaksi heti kun vain muilta töiltäni ehdin.

        Teoksen nimi: Suomussalmen Salkkarit.........ei ole tämä.

        Ei vaan.......enpä kerrokaan vielä. Ensimmäisen sanan uskallan jo kirjan nimestä julkaista: Vale.............


      • pappilanapupappi

        Pitää vähän raottaa tätä salaisuutta. Sen nimi on siis: Valepappi


      • ripittäydyinjo
        pappilanapupappi kirjoitti:

        Pitää vähän raottaa tätä salaisuutta. Sen nimi on siis: Valepappi

        OMG! Järkytys!


      • karseeunimeinastoteutua

        Mulla on kans järkytys salaisuus! Minä näin helmikuun lopulla 2007 hirveätä unta se oli niin hirveätä että sitä ei voi kertoa. Heräsin siitä ja älysin että onneksi se oli vain unta.
        Kuinka ollakaan helmikuussa 2009 se perhanan uni meinasikin toteutua. Oli aivan pienestä kiinni, että mihin suuntaan tapahtumat lähtisivät vyörymään. Voe helevata sitä hommaa. Ohan siitä jo aikaa, mutta vieläkin puistattaa!


      • kuulolaite
        karseeunimeinastoteutua kirjoitti:

        Mulla on kans järkytys salaisuus! Minä näin helmikuun lopulla 2007 hirveätä unta se oli niin hirveätä että sitä ei voi kertoa. Heräsin siitä ja älysin että onneksi se oli vain unta.
        Kuinka ollakaan helmikuussa 2009 se perhanan uni meinasikin toteutua. Oli aivan pienestä kiinni, että mihin suuntaan tapahtumat lähtisivät vyörymään. Voe helevata sitä hommaa. Ohan siitä jo aikaa, mutta vieläkin puistattaa!

        Kuuntelen


      • pitäsuskoakunvarotetaan

        Minulla on siis yksi salaisuus: näen enneunia ja varoitusunia.
        Mutta vaikka minä muistan ne niin minä en usko niihin ja sitten unohdan.
        Ja sitten kun olen joutunut jo vaaraan, sitten vasta muistan.
        Suomalainen on semmonen että se ei usko ennenkun näkee ja minä olen suomlainen.


    • tyttönen85
    • livingdead

      Kyllä vähä ketuttaa, kun ei oo mitään salaisuuksia. Ei salaisuuksia, ei elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe