Tunteeko joku tai tietääkö juhis nimistä heeboa?

LohjanMies

asustelee jossain päin vuoksenniskaa ja olisi vanhoja saatavia jotka erääntynyt jo tosi pahasti..

22

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi78

      Eikös se asu vanhan s-marketin vieressä olevassa talossa. Ainakin olen nähnyt kun se kävelee niskalla ja aina nähnyt sen menevän sinne

    • ike1

      joo mä voin vahvistaa että siinä, eihän siitä moni pidä, hankkinut alaikäisillekin juomia ja kuka tietää mitä muuta.

      • Juhis555

        Suu kii, vitu hölömö


      • jonkunisä

        siellä se piilossa huutelee kuin hiiri.


    • nikolaiv

      asustaa sun vieressä mut et huomaa kun olet itse aina niin tosi pahassa " pilvessä". Sä olet niin pahasti itse erääntynyt eräpäivästä Eräjärvellä,että e räs ERKKI ERÄS tulee ja tekee sulle tosi pahat eräpäivät ja yöt.( hihihihihihi ) ala itkee jo et ehdit itkee koko kirjosi ja muista vesipaskavaippojen vaihtoviikot

      • naurankippurassa

        jopas on omituinen ukko, taitaa olla pillerit sekaisin.


    • Juhisniskalta

      Se on mun oma asia!

      • Oikeustapahtukoo

        asiasi? jos myyt viinaa yms alaikäisille jne. luulisi sun tajuavan touhusi ajavat isoon ongelmaan. jos olet edes se kyseinen henkilö.


    • harriv

      vesipaskavaippa varasto on Bio-mäessä V:niskalla

    • Pera17

      aivan, kuten on moni sanonut niin siinähän se narkki asuu, käytäväkin löyhkää aina savukkeelta ja ruoholta

    • SMVnSK

      Asuukos siellä nykyisin muitakin kuin Narkkeja( siis koko Imatralla?). Kait tavallisiakin Ihmisiä on? Ainakin yli n. 40-vuotiaat, vois olla järjissään? Täytyy tulla katsastaa nykyisten Räkänokkien valtakuntaa n.25:n vuoden poissa(linna kierteen) olon jälkeen... t.Comorran Miehet..

      • manalaz

        kyllähän täällä tavallisiakin on, sitten noita muitakin, aika yleistynyt käytöt.


    • 6ftUnder

      Vanha parrakas kaljuhko hoikka äijä joka ajelee punasella farkku foordilla?
      Lainailee vanhuksilta rahaa tekeytyen vanhaksi työkaveriksi. Kuka tuntee?

      • outoahomma

        eka kerta kun kuulen edes tollaisesta asiasta :/


      • sauttaapiollaettei
        outoahomma kirjoitti:

        eka kerta kun kuulen edes tollaisesta asiasta :/

        Sauttaapi olla patjas sukunimeltää.


      • vippaakymppi

        Suattaapi olla...
        Tuallasille on ihan omapaikkansa saunan takana.


    • Piikkilihas

      Onks tää se narkki joka joskus ajeli taunuksella?

    • ennenpelottinytonpilotti

      siis onko tää sama ku junnu?eli se wannabe uusnatsi joka lusmuilee jossain korvessa velkojiaan vanhempien nurkissa?

    • eräseräpäivä

      Vittuuks idiootti oot lainannu rahojas?

      • älyhoiz

        idiotismi paistaa läpi tässä viestissä xD


    • arvaa_kuka

      Pakko sanoa, että oon tyytyväinen, että olen sopivan matkan päässä tästä itäsuomen urpolandiasta. Ja pistä Maksi jäitä hattuun, ettei nettiuho nouse päähän.

      • älyhoieläjätä

        jos on sama kenet tiedän, niin eihän se edes seuraile tälläisiä nettipalstoja saati lue uutisia edes, että älä turhaa osottele sormellas henkilöitä jotka tämmöistä ei edes tee. jos tiedän sen, niin tiedät sit sutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe