Vaimon sairastuminen altistaa avierolle

sexanddrugsandrock

14

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6543

      Sieltä löytyi tällainen lause:
      "...sairastuneet naiset hakevat eroa koska eivät ole tyytyväisiä miehensä panokseen."

      Väittäisinpä, että useimmiten eron hakijana on mies kun ei halua hoitaa sairasta vaimoaan.
      Tuskin monellakaan sairaalla on halua tai jaksamista alkaa eroamaan...

      • pipokop

        Tjaa...Itse halusin erota, kun sairastuin. En halunnut kokea, että olen toiselle vaivaksi. Halusin tavallaan huolehtia siitä, että toisella on helpompaa. Exälle se oli kova paikka. Erosta on jo 8 vuotta, ja olen täysin parantunut 5 vuotta sitten. Uudessa suhteessa olen elänyt 3 vuotta. Jos tässäkin suhteessa sairastuisin vakavasti, niin saattaisin silti jäädä suhteeseen. Mutta miehen elämän haluaisin silti tehdä mahdollisimman helpoksi, ja kantaa sairauteni itse, jos mahdollista. Mitään omaishoitajaa en puolisostani halua!


    • Elänvieläkin

      Omasta ja muutaman läheisen kokemuksesta: Vaimon sairastuminen on miehelle rankka paikka. Silloin huomaa, että ei voi auttaa, vaikka haluaisikin. Onneksi lähipiiristä löytyy ymmärtäjiä: etenkin naiset tulevat mielellään lohduttamaan ja halaamaan. Kun kovasti ymmärretään, niin siinä tunteet syvenee ja helposti käynnistyy rinnakkaissuhde. Vaimokin tietysti saa ennen pitkään asian tietoonsa, eikä vaikka sairas olisikin, välttämättä jaksa ymmärtää. Erohan siitä sitten tulee, mutta toisaalta mieshän varautui menettämään vaimonsa jo silloin kuin tämä sairastui.

    • Envoikäsittääsitä

      Silloin se suhde on ollut täysin hukkaan heitettyä aikaa jos sairauden tullessa puoliso on ongelmajätettä.

      Ihminen on narsisti jos jättää sairastuneen puolisonsa. En voi ymmärtää tällaisia ihmisiä. Miksi he ovat parisuhteessa jos se vaan perustuu terveen kanssa elämiseen?

      Puolison sairastuminen ei olisi minulle rankin paikka elämässä jos vaan itse pysyn terveenä niin kykenen hoitamaan. Rankin paikka olisi oma sairaus ja jos vielä puolisokin häipyisi niin aivan käsittämätöntä. En ymmärtäisi miksi olen elänyt sellaisen ihmisen kanssa joka tämmöisen tempun tekee.

      Tunnen puolisoni lähes 30v yhteiselon jälkeen niin hyvin ettei minua jätettäisi vaikka sairastuisin. On se jo todettukin kun sairastuin ja olin täysin passattavana useita kuukausia.

      En kunnioita niitä ihmisiä jotka vastoinkäymisissä häipyvät, se kertoo ettei todellisia tunteita ole ja eletään yhdessä vain jonkun muun takia kuin rakastettaisiin, siis rakkaudettomassa suhteessa häipyminen onnistuu niin helposti ei voi enää hyötyä toisesta vaan pitäisi alkaa omaishoitajaksi.

    • enarvostahäntäenää

      Minä sairastuin ja mies häippäsi kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Tuli yllätyksenä. Oltiin oltu aina lomat yhdessä, kävelty käsikädessä, haaveiltu tulevaisuudesta jne.. Luulin sauhdettamme syväksi rakkaudeksi. Lapset jätti minun hoidettavaksi. Sanoi etten ole nätti enää ja hän haluaa olla passattavana ei passaja. Sanoi vielä, että otti minut aikanaan, kun tiesi, että vastaavassa tilanteessa olisin hoitanut hänet. Sanoi ottavan uuden ja nuoren. Sellaisen nätin joka passaa ja hoitaa, jos hän sairastuu.

      • onnittelut

        Hyvä vain, että pääsit tuollaisesta eroon :) Hänhän teki vain palveluksen sinulle, kun itse häippäsi, ettei tarvinnut pihalle potkia.

        Nätit ja nuoret eivät hoivaa vanhuksia, vaan lähtevät itse nuoremman matkaan.


      • Testaatteko

        Voi jumalauta mikä huijari. Näin narsisti huijaa ihan ketä tahansa ja ihan vaikka kuinka kauan kun on tarpeen.

        Testaa puolisosi sivusto tai jokin testi pitäisi olla tyhmille ihmisille joita voi huijata ihan mitenkä vain.


      • Naurattaanyt

        Liituraitaleonko treffasit


      • Olettäysityerys

        Siinä on ollut äijä täysi uuno turhapuro ja ihmettelen miksi koko elämäsi tuollaiseen uhrasit ja tekemällä kakaroita vielä sille.


      • Olenonnekas

        Ihan omasta typeryydestä sitten ei kannata valittaa sillä niitä täällä riittää niin loputtomiin. Ämmä jolla ei ole muuta elämän tarkoitusta kun tehdä kakaraa heti ensimmäiselle jätkälle joka vähänkin innokkaalta vaikuttaa ...Ei tarvi paljoa muuta kuin kädestä pitää ja sillä selvä,

        Ei ole ihme jottei miehet välitä kun ne ovat vähän kuin pakotettuja tai väkisin otettuja eikä nainen ole edes sen miehen valitsema vaan nainen on valinnut sen äijän perheenperustamiseensa.

        Itse en valinnut miestäni vaan annoin sen tapahtua toisinpäin ja meillä on suhde kestänyt. Mieheni on minut valinnut ja on motivaatiota hoitaakkin jos tarpeen tulee.


      • Onnea.vaan
        Olenonnekas kirjoitti:

        Ihan omasta typeryydestä sitten ei kannata valittaa sillä niitä täällä riittää niin loputtomiin. Ämmä jolla ei ole muuta elämän tarkoitusta kun tehdä kakaraa heti ensimmäiselle jätkälle joka vähänkin innokkaalta vaikuttaa ...Ei tarvi paljoa muuta kuin kädestä pitää ja sillä selvä,

        Ei ole ihme jottei miehet välitä kun ne ovat vähän kuin pakotettuja tai väkisin otettuja eikä nainen ole edes sen miehen valitsema vaan nainen on valinnut sen äijän perheenperustamiseensa.

        Itse en valinnut miestäni vaan annoin sen tapahtua toisinpäin ja meillä on suhde kestänyt. Mieheni on minut valinnut ja on motivaatiota hoitaakkin jos tarpeen tulee.

        Hui kamala. Millainen ihminen tälläista kirjoittaa? Onkohan miehesikin yhtä onnekas?


      • 211
        Onnea.vaan kirjoitti:

        Hui kamala. Millainen ihminen tälläista kirjoittaa? Onkohan miehesikin yhtä onnekas?

        Niimpä. Oli sen verran kitkerää tekstiä tuolla "onnekkaalla", että epäilen minäkin hänen miehensä onnea.


    • nähnyt

      Vaimot valitsevat vääriä miehiä. Siinä vika.

      • 990

        Niimpä niin. Vaikeus onkin siinä, että muita ei ole olemassakaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe