Mies, mitä mieltä olisit

tekisimieli

jos nainen tekisi aloitteen ja suutelisi yllättäen odottamatta ensin?

48

2897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katoppaku

      Näin tasa-arvon aikana naisten tekemät aloitteet olisivat entistäkin toivotumpia.
      Tykkäisin tietysti. Paitsi, jos sen tekisi lähiöpubin elähtänyt seinäruusu.. :/

      • Ihanjeessiä

        Mulla on monta kertaa käynyt niin, että nainen on alkanut suudella ensin. Eikä mitään nykyaikana vaan ensimmäisen kerran jo 30 vuotta sitten, kun olin juuri armeijasta siviliin tullut pojankloppi.

        Homma on käynyt niin, että tanssiessa olen vain ollut siinä lähellä, ja nainen on alkanut suudella ensin.
        Ei mitään ihmeellistä siis


    • Joo, ei tuohon ole minullakaan hirveästi muuta sanottavaa kuin: tykkäisin todella paljon.
      Suuteleminen tosin olisi minun tapauksessani vähän liian suoraviivainen lähestymistapa, jos ei tunnettaisi paremmin entuudestaan. Ei nyt niinkään, että suuttuisin, mutta saattaisin mennä useammaksi sekunniksi täysin lukkoon positiivisten tunteiden aallon alla.

      Kannattaisi tulla halaamaan ensin, mutta tämä on niin yksilöllistä, ettei kannata yleistää.

    • tkdman

      Riippuu naisesta ja suudelmasta. Niitäkin on niin monenlaisia. Fiksun oloinen nainen ja hellä ja aistillinen, viipyilevä ja tunnusteleva suudelma... Menisi luultavasti jalat alta.

    • pusi_pusi_vaan

      Jos suutelija olisi joku juoppo haiseva muija niin ei olisi kiva! Normaalin kivan ja siistin naisen kanssa olisi kivaa, mutta oma muija saattaisi äityä hankalaksi ainakin vähän pidemmästä ja intohimoisemmasta suudelmasta. Muija on sellainen viilipytty ettei se mukamas välitä, mutta muuttuu äkkiä kissapedoksi jos toinen nainen tulee liian liki minua. Kai se on ihan hyvä niin.

    • andyiee

      Tykkäisin! Oma naiseni teki aikoinaan aloitteen kun en itse vielä kerennyt, ja todellakin vastasin siihen ja olin otettu ja onnellinen. Sillä ei ole mitään väliä kumpi tekee aloitteen, kunhan jompikumpi sen tekee!!

    • Kokenutt

      Huorat tekee just sillee. Ei Naiset.

      • maksuavastaanpannut

        Huorat ei suutele... Kokeiltu on.


      • huortenkanseipussailla
        maksuavastaanpannut kirjoitti:

        Huorat ei suutele... Kokeiltu on.

        Asia on juuri näin.


    • siltäjokatykkää

      Sopii kyllä:)

    • tekisin_

      itsemurhan välittömästi.

    • passaa

      Eihän siinä mitään, kunhan on asiallinen.

    • keesämies

      Olisi hienoa jos näin kävisi. Siitä itsetunto nousisi kummasti. Toivottavasti kysyjä toteuttaa haaveensa, vaikken minä olisikaan kohteena.

      • Kummanvaa

        Tyypillinen egoisti mies. Tuskinpa suudelmia jaellaan jotta miehen itsetunto nousisi. Ääliö.


    • tasa-arvo

      jooh eli lähestymiskieltoa ja poliisit paikalle, ehkä syytettä perään päällekarkauksesta

    • Suutelomies

      Suorastaan odotan että naineN tekee aloitteen suudella minua. Olen ollut aviossa sitä vaille vuosia, olen valmis odottamaan sinun suutelua, kun tähän vastaat

      • innokasnainen

        Kyllä minä ainakin suutelen ekana myös kaveriani,ja siitä intohimo tulee valloilleen.Voimme istua jutella ja suudella välillä minusta on ihana kielipusuja rakkaan kanssa tehdä enkä tunne itseäni huoraksi.Olemme kyllä tunteneet toisemme aika vähänaikaan noin3kk mutta minä olen kova suuteleen nautin siitä kun saan joka puolelle miesystävääni suudella myös navan alapuolelle.


    • 0401

      Olisin kamalan otettu.

    • Aivan_kauheaa

      Jos vain irti pääsisin, juoksisin pakoon niin lujaa kuin pääsen ja ottaisin yhteyttä kriisipuhelimeen.

    • en.ole.kaikkiruokainen

      Näin tasa-arvon aikakautena olisihan se vaihtelua. Todennäköisesti hän saisi vähän enemmän, kuin tavallisesti, koska osoittaa halua asiaan. En panisi pahakseni, etenkään jos olisi edes sen näköinen että silmä lepää, muuten lähtisin lojoon.

    • Tykkäääään

      Harva nainen uskaltaa tehdä selvän aloitteen pussailussa tai suutelussa. Sen takia se on mielestäni todella mahtavan seksikästä, joka nostaa kyllä pointseja naisesta. Samalla se kertoo että nainen on minusta miehenä todellakin kiinnostunut ja kenties myöhemmin muutakin mukavaa voi olla tiedossa. ;)

    • tiina-setä

      soittaisin poliisit ja syyttäisin raiskauksesta ja väkisinmakaamisen yrityksestä. tosin ensin kyllä riistäisin siltä käsiveskan jolla hakkaisin sitä naista ja huutaisin : SIKA ! SIKA !, raiskaaja !.

      ja kaikki tämä vain sen tähden kun eletään tätä ahh, niin vitun ihanaa tasa-arvoista maailman aikaa.

    • loppuelämänpäivä

      Jos se ois joku pubilehmä niin käskisin painua vittuun. Jos taas nätti aistikas ja fiksu nainen niin tunnelmat olis jotakin ihan muuta...

    • saattaisin juosta pakoon, niin olisi ennen näkemätöntä ja yllättävää

      • Hali-pulassa

        Naiset on vaatineet tasa arvoa,pus kiinni vaan.Asiassa ei ole mitään kielteistä.


      • Ei siinä mitään kielteistä ole mutta ilmiönä vähän niin kuin jäänmurtaja satama-altaasta äkkiä kiipeäisi maihin.


    • Altavastaaja

      Vastaan vaikka olen nainen: mun miesystävä lopettaa nopeastijos minä teen aloitteen vaikka huomaa kyllä että yritän jatkaa suutelua pitempäänkin. Meillä suudellaan syvemmin vain silloin kun häntä huvittaa. On muutenkin hiukan kontrolloiva, kaikki tehdään lähinnä siten ja silloin kun häntä huvittaa.

    • Suudelmaaodotellessa

      Minä naisena tekisin kyllä aloitteen suutelussa mutta en tiedä miten..? Tilannetta hankaloittaa se että olen itse 150cm pitkä ja mies 196cm.. Mies on ujo joka kaipaisi rohkaisua.. Sitä olen yrittänyt kyllä antaa nostamalla päätäni ja katsomalla häntä silmiin ja välillä huuliin..itse olisin suudellut jo ajat sitten..

      • kkdkdkosos

        Hanki jakkara tai pure häntä rinnasta tai kurkota käsillä ylöspäin, ota niskalenkki ja paina päätänsä alas.


    • kgopvkiofgbk

      Siitä vaan.Voit myös soitta ,numero on 040 2454486. Voit soittaa ilman numeronäyttöä,katsotaan kolahtaako

    • fsfsdaw

      Yleensä se olen ollut minä, joka on tehnyt treffailun jälkeen sen ensisuudelman. Mutta eräs nainen yllätti todella, oltiin lähdössä molemmat kotia kohti hauskan illan jälkeen, hyvästeltiin ja halattiin pitkään. Olin jo valmistautumassa henkisesti että vaikka olivat kivat treffit niin näinköhän tulee toisia, niin yhtäkkiä nainen antoi antaumuksellisen suudelman. Meinasi kyllä mennä jalat alta ja silmissä näkyi tähtiä, silloin varmistui että naista oikeasti kiinnostaa.

      Tykkään suorasta toiminnasta, joten mikäs tuon parempaa. Joten kannustan kaikkia naisia tekemään samoin!

    • paitsijäänyt

      Se vaan tuntuisi aivann sairaan hyvältä

    • dfgölkdfjglk

      Riippuu aivan elämäntilanteesta.

    • Rohkeesti_vaan

      Ehkä kantsii kokeilla alkuun ihan vaan rohkealla lähestymisellä ja katsoa juokseeko karkuun vai ei.

    • efvefv

      Suurin osa suutelualoitteista elämässäni on mennyt niin päin että nainen on tehnyt aloitteen. Pari kertaa olen itse tehnyt aloitteen, mutta useimmiten se on ollut nainen.
      Miten sitten olen reagoinut? Ööh no ollut iloinen siitä ja suudellut takaisin tietysti. Kuinkas muuten?

    • ktviesti

      Aina siitä lähtien kun naisen makuun pääsin, olen joka kerta toivonut naisen olevan aloitteellinen osapuoli. Jaksan ne pitkät esileikit ja en saa ikinä niistä tarpeekseni. Hyvät kauniit naisihmiset, arvostan teitä.

    • dfsdfgsf

      Pitäisin kenties yhteisen silmäpelin jälkeen...

    • ole-hieno-tunteinen

      Olisiko fiksua kysyä ensin " saanko suudella sinua" tai saanko pussata poskelle tai jotain sellaista?
      Mies ei ole niin sosiaalinen, että olisi heti valmis. Kauniisti hymyillen pusu voi mennä. Suudelma on jo tunkeileva, joten sen kanssa en kehoittaisi lähestymään. Ehkä kaikkein paras olisi, jos toista arvostat, niin kysyä " saanko halata sinua" . Sitten halaat hellästi ja pitkään, kunnes aistit, että toinen haluaa lopettaa. Hetken päästä uudestaan jne. lopulta se pusu tai suudelma.
      Normaali mies siinä vaiheessa alkaa jo tajuamaan, että eroottinen käymisreaktio tapahtuu. Miehellä on tässä vaiheessa oltava mahdollista vielä poistuakin, jos haluaa miettiä asioita tms.

      • qwertyyi

        En suosittele kysymään. Jos mies kysyy saako suudella tai halata niin menee vähän maku koko hommasta. Jos mies haluaa halata tai suudella niin tehköön niin. Tietysti miehen täytyy vähän lukea naista ennen tätä.


    • thrillmeandkissme

      On tehty usein. Jos suutelijana on ollut pihtari tai lapsi, niin voi vituttaa, muuten kelpaa oikein hyvin.

      • Heidi-Elmeri

        Annapa osoitteesi niin kerron isoäidilleni...


    • EhdottomastiRaiskaus

      Tosi kiva! :)

    • HerrasMies1112

      Todella hieno asia, jos nainen tekee aloitteen.
      Mielestäni naisen pitää pystyä siihen ihan siinä missä miehenkin.
      Tietysti vaikuttaa vähän et miten aloitteen tekee.
      Jos tekee tuollain ihanasti just vaikka tanssin lomassa, niin todella ihanaa.
      Mutta jos taas käy saman tien perseeseen tai muniin kiinni ja alkaa läähättämään korvaan jotain muka romanttisia rivouksia, niin sitten huono juttu.
      Mulla ainakin sellaisesta "aloitteesta" tulee heti painu vittuun, omaas vaikka jos ei muualle-reaktio.
      Tai jos nainen rupeaa riivaamaan muuten, hiplaa joka helkkarin välissä ja vinkuu kärsimästään puutostilasta tms.
      Mutta muuten tosiaan, naisen tekemä aloite on ihana asia, toivoisin itse ainakin naiselta sen tasoista rohkeutta. Et suutelisi vaikka jossain tilanteessa, tanssin tai mukavan juttelun lomassa tai vaikka sitten sanoisi olevansa ihastunut.

    • RumaMiesVaan

      Näemmä kauniit ja komeat vastailleet aloittajan viestiin.
      Itse olen senverran ruma mies, ettei yksikään nainen halua edes koskea meikäläiseen.
      Jos suutelemesta puhutaan, niin nainen suutelee mielummin vaikka karhun persettä, kuin meikäläistä. Ei toivoakaan, että joku nainen suutelisi meikäläistä.

    • PasmatSekaisin

      Kaipa mun pitäisi kelaa, mitä nainen tekisi jos mies suutelee? Antaisinko avokämmentä, en, Ekaks, mitä toi nyt oli? Miksä noin teit? Ootko ihan hullu? Hetken kuluttua myhäilisin onnellisena, hitsi joku uskals antaa mulle suukon? Mihin tää vielä johtaa, ku munkin näköinen saa suukon kauniilta naiselta? Tulis tunne, et jämähdän tähän paikkaan, ku tässä paikassa saa kivoja ylläreitä :) Vanha ukko vielä ja suukotellaan tollai...? Huhhuh?

    • Ahdistelua

      Se olis seksuaalista ahdistelua

    • tavallistavaan

      Näinhän se yleensä menee, kun olen vähän aloitekyvytön, mutta komea...

    • Lemmenkäinen

      Nauraisin ja sanoisin #Mee Too :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe