10v kuppi 65a tai 65aa

Nolisssssoonminä

Eli oon siis kolmosella XDD nauratti varmaa kippuras et miten kymppi vee on tänne eksyny mutt.. Iha sama :DD mut ahistaa vähä ku mun rintaliivien koko on 65a seki on vähä pienehkö,sit muilla meidän luokassa ei oo ees tissei,sit aina liikka tunnilla kaikki on sillee "miks sul on tissiliivit o.o" sit oon vaa hiljaa ja muut sanoo sille kysyjälle vastaukseksi vaa jotain "se haluu tissisä isommaks" et vähä ärsyttää.. En haluu just kolmosel kovin isoi :D. Ja onhan tuo 65a jotain verrattuna sellaseen nahkarintaan.. :DD. Joo mitä teen ??? Tää on tosi ärsyttävää ..

Älkää valittako siitä et oon näin nuori ja seikkailen suomi 24:ssä. Olen puhunut

8

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rintasyöpä_uhkaa

      Hakeudu lääkäriin jotta saat hoitoa liian aikaisen puberteetin vuoksi.

      • Nolissssssssss

        Ehkä en huomioi viestiäsi..


      • Rintasyöpä_uhkaa
        Nolissssssssss kirjoitti:

        Ehkä en huomioi viestiäsi..

        Kyseinen ohje on annettu ihan vakavasti. Kerro ongelmastasi kouluhoitajalle.
        Juuri äskettäin uutisoitiin mediassa että nykytytöillä on puberteetti aikaistunut jo siinä määrin että siitä on vaaraa tulevalle terveydelle. Tarpeen vaatiessa voidaan antaa lääkitys hormoonitoiminnan jarruttamiseksi jota tilanne voidaan normalisoida.


    • hihiihekd

      voithan sä sanoa niille vaikka että koska tarvit (: kyllä ne kohta on kateellisii koska sulla on tissit ja niillä ei

    • nänninäppy

      eikös rintoja voi pienentää leikkauksella??

      • Julkisella

        Ei sentään 10 vuotiaalla! Ikää tarvitaan muutama kymmen vuotta lisää ja isoista rinnoista pitää olla terveydellinen haitta.


    • hiljenen

      ole onnellinen että sinulla on ;) oon kolmetoista eikä minulla oo vielläkään rintoja ja eiköhän ne muut sitten vanhennetessa tuu kateeliseksi sinulle että sinulla on ja heillä ei ;D ja jos he vielä sanovat sinulle siitä niin sanot vaan että tarvitset:)

    • Neovatkatellisia

      Ne ovat vain kateellisia! Olen sinun kanssa saman ikäinen mutta olen vain 4 lk :) Itsellänikin on a kuppi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe