Löytyykö mukavia miehiä Saariselältä

Eivainmökillä

Minulle on tarjottu matkaa työporukalla huhtikuussa Saariselälle.
Onko siellä kaikki vanhuksia vai onko iltaelämää alle 40v ladylle?
En jaksa vanhoja pappoja, pitäisikö jättää menemättä

11

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etyjrtyjtryjerjtyej

      Ei ole - jätä menemättä!

    • jt3

      Kyllä löytyy helposti seuraa. Tanssitaito on plussaa. Tanssin ohella pääsee nauttimaan muustakin oheistoiminnasta vällyjen välissä. Itse olen 43v. mieshlö pääkaupunkiseudulla ja käyn Saariselällä vuosittain huhtikuun alkupäivinä.

      • rhrsthrthrthrw

        Paskapuhetta - mä tunnen sut - ihan on nössö...


    • itsenäinen

      Sekö sulle tärkeintä on.Tietääkseni sinne mennään hiihtämään ja simbaamaan sekä nauttimaan ihanista maisemista ja rauhasta.Ei sinne kai mennä jakamaan itteään jokaiselle vastaantulevalle häh::)))

    • M36

      Kyseinen aika on paikalliselta nimeltään Saariselän kiimaviikot, silloin tosin siellä vauhkoaa sitä keski-iän ylittänyttä väkeä enimmäkseen, mutta nuorempaakin väkeä löytyy, enimmääkseen alueen kausityöntekijöitä.
      Itse en ole vuosiin käynyt Saariselän yöelämässä, se on nähty riittävän moneen kertaan eikä kiinnosta enää pätkääkään. Asun siitä jonkin verran pohjoiseen päin, koko ikäni asunut.

    • ihmeitä

      JÄTÄ IHMEESSÄ MENEMÄTTÄ !!!!! sinulla vaikea tilanne ???????????????

    • 1996longmonster

      Jos et ole ruma niin tälle ysikutoselle käy

    • menoks.vaan.uudelleenkin

      Saariselällä on aina niin hauskaa. Makuja riittää kaikille.

    • Meitämiehiäon

      Jo vain aina miehissä löytyy. Tänne vaan!

    • Hekumalla

      Mene ihmeessä,siellä kiimaisia uroksia vaikka kuinka paljon.Niin ja kestäviä.Tmän kun teet olet lapinhullu. aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe