Olen erittäin tyytyväinen Perussuomalaisiin.

suomenhyv

Äänestin jo v. 2011 Perussuomalaisia, aiemmin keskustaa. Siirryin Perussuomalaisiin mm. koska se on isänmaallinen puolue, ei hyväksy että suomalaisten veronmaksajien kustannuksella taataan Kreikka lainoja joita ei asiantuntijoiden mukaan saada Kreikalta koskaan takaisin. Heti se piikki kiinni !!! Myös eu jäsenmaksut pienemmiksi ja takaisin Suomelle EU:lle annettua päätäntävaltaa. Ja koska v. 2011 vaaleissa tapahtui varsinkin sosialistien taholta pahoja äänestäjien pettämisiä niin Perussuomalaisten rehellisyys ja lupauksista kiinnipitäminen nostavat arvostustani Perussuomalaisia kohtaan.

86

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpäson

      Samoin. Lisäksi Perussuomalaisten maahanmuutto politiikka on loistavaa eli ei turistimaahanmuutolle

      • suomiOnSuomalaisten

        Hyvä kommentti johon on helppo yhtyä.


    • Halla-soini

      Tänään soini sanoi että kreukkaa tuetaan loppuun asti ja persujen mielestä kaikki maahanmuuttajat ovat arvokkaita.

    • Himo-Loimi

      Persussuomalaisille raiskaus on mieheln kunnia-asia

    • pistejony

      Perussuomalaiset on ainoa eduskuntapuolue joka ei hyväksy Kreikan tukemista. Tukemiselle piste ((.)).

    • tosi-persu

      minäkin olin ennen kepussa. nyt olen persu koska täällä on paremmat ylämäkityöntäjät ja pidemmät junat

      • Pysypoissa

        "minäkin olin ennen kepussa. nyt olen persu koska täällä on paremmat ylämäkityöntäjät ja pidemmät junat"

        Sinä olet ihan sama missä sinä olet, koska olet täydellinen idiootti ja luuseri.


    • soinikki

      Perussuomalaiset rules. Jussi Niinistö, aivan oikein vaatii kaikki naiset maanpuolustuskurssille, siis pakolliseksi. Abortti tulee kieltää suomessa lailla, kuten johtajamme Timo Soinin uskonto käskee. Lisäksi tänään järkevä lausunto, Kreikkaa on tuettava, näin ei tule kynnystä hallitukseen menolle.

    • parasonps

      Olen minäkin tyytyväinen Perussuomalaisiin

      • tosi.persu

        Tässä myös tyytyväinen perussuomalainen.


    • onparhain

      Minä myös

    • oikalliss

      Jaksaisinko elääkään jos ei oli yhtäkään isänmaallista puoluetta

    • mbmbmb

      Näissä vaaleissa Jutta ja Arhinmäki ovat hyvin euromyönteisiä- vastakohtia 2011 vaaleihin. Koska Perussuomalaiset todennäköisesti on vaalien ykkönen ja Perussuomalaiset ovat eurokriittisiä niin ollee ainakin kaksi varmaa ministeriä jo tiedossa Perussuomalaisten ulkopuolelta Soinin johtamaan hallitukseen. Kyllä noille itsekkäille sosialisteille kelpaa ministeri mersun kyyti, viis vaalilupauksista joka nähtiin jo 2011

    • pahanPalkka
      • yksyhteen

        Eipä ole muita kantaväestön etuja ajavia kuin Perussuomalaiset.


    • eitukip

      Tukipaketit vievät Suomen rappiolle. Onneksi Perussuomalaiset ei niitä hyväksy ja muissakin puolueissa on alkanut esiintyä kriittisyyyttä tukipaketteja kohtaan

    • äänetPersuille

      Perusuomalaiset ovat ainut oikeasti isänmaallinen SUOMALAISIA edustava puolue.Siksi meidänkin perheen valinta on persut.

    • JeesusRules

      Asiallinen ja hyvä kirjoitus.
      Jätetään trollit omaan arvoonsa. Turhaan luulevat olevansa suuriakin vaikuttajia.
      Suomi suomalaisille!!

    • Katsontoisaalle

      En ole ollenkaan tyytyväinen perussuomalaisiin ja nyt on joku muu puolue haussa. Onneksi en ole politiikassa mikään fanaatikko, joten pystyn myöntämään, että erehdyin persusuomalaisten kohdalla ja nyt on tehtävä korjausliike.

      Perussuomalaiset ovat esiintyneet änkyröinä, vanhoillisina ja liian paljon on jouduttu selittelemään erilaisia munauksia ja möläytyksiä. Paljon lupaavat, mutta aika menee pikkuasioiden näpertelyyn ja keskinäisiin riitoihin. Lisäksi porukassa ei ole tarpeeksi pätevää ainesta. Kaikenlaista huru-ukkoa ja kylähullua kyllä sitäkin enemmän.

      • VarmastikinViisaspäätös

        Se on kohdallasi ehdottomasti oikea ratkaisu, meillähän meneekin, ja on mennyt erinomaisesti vuodesta 2007 näiden osaavien erilaisten kykypuolueiden luotsatessa meitä menestykseen ;)


    • eitukiluotoillee

      Itse olen antipersu köyhienkin puolesta onnellinen kun Perussuomalaiset on kaikkien Suomen köyhien puolustaja. Muut ovat eurostoliiton puolella

    • ainuttoivonkiven

      Perussuomalaiset on ainoa toivo köyhälle heikolle sairaalle

    • pakolaisialisää

      ...paitsi minusta suomeen pitäisi tuoda noin 2 miljoonaa pakolaista siten, että työllistävät itse itsensä. Alkaisi palkkataso olla oikealla tasolla ja palvelu pelata. Suomalaiset eivät enää osaa palvella.

      • AntipersullaTökkii

        valitettavasti eivät 97% maahan tuotetuista "maahanmuuttajistakaan", eikä oletettettavasti ne toivomasi kaksi miljoonaa uuttakaan tuotettua viitsisi sellaista.


    • 3Timo

      Eikä toi huonolta näytä Persujen ahkeruuskaan!
      Eduskunnan saittiakin kun selaa niin pelkästään YHDEN eduskuntakauden jälkeen persut on tehny suhteessa vähintään 10 kertaa enemmän lakialotteita kuin useammat muut suuret puolueet, jotka on lojunu eduskunnassa ja vuosiKYMMENIÄ!

      Puhumattakaan välikysymysten määrästä!
      Onkohan vaikkapa kokoomus osannu tehdä moista IKINÄ ollessaan oppositiossa?!

      • VoiPersuaVoi

        Joo, persut ovat keksineet, että yhden lauseen kysymyksillä saa ahkeran maineen ja lisäksi voi työllistää eduskunnan henkilökuntaa päiväkausiksi. Se, että kaikki tämä on pois oikeasta lainsäädännön valmistelusta, ei tietenkään persua hetkauta, koska he pyrkivätkin anarkiaan ja päätöksenteon halvaannuttamiseen.


      • AntipersullaPätkii
        VoiPersuaVoi kirjoitti:

        Joo, persut ovat keksineet, että yhden lauseen kysymyksillä saa ahkeran maineen ja lisäksi voi työllistää eduskunnan henkilökuntaa päiväkausiksi. Se, että kaikki tämä on pois oikeasta lainsäädännön valmistelusta, ei tietenkään persua hetkauta, koska he pyrkivätkin anarkiaan ja päätöksenteon halvaannuttamiseen.

        Sulla se taitaa olla laajemminkin kadoksissa tuo parlamenttaarisen demokratian toimintavat.


    • OppositioMölinää

      Hienoa, että sinulle riittää puolue-eliitin lihottaminen oppositiossa ja tahdot persut taas neljäksi vuodeksi oppositoon mölisemään. Ilmeisesti asiasi ovat niin hyvin, että sinulla on varaa mitätöidä äänesi.

      • EiSiisOllnkaanHuono

        Miten se on mitätöity? Ainakaan sillä ei tehdä sellaisia päätöksiä, joita minulle ei ole kerrottu ääntäni "pyydettäessä", noinhan on jokaisen muun puolueen äänille käynyt - eivät ole tienneet äänestäjät mitä saavat kun ostohetkellä myyntipuheen mukaan äänensä myivät.


    • myösmeikä

      Minä myös

    • äänestänPS

      Sama täällä. Loppuisi tuo kaiken maailman muhmedien ja hahmadien muuto tänne. Mun pappavainaja veteraani, ei olisi tuosta maahanmuutosta kovinkaan mielissään.

    • toivoatäynnä

      Antaa toivoa Suomelle ja suomalaisille ihmisille

    • toivoatäynnä

      Ainoa toivo on Perussuomalaiset

      • taas_tänään

        Niin. Ihanasti perussuomalaisten juna puksuttaa ja parhaat ylämäkityöntäjät vielä avittavat.


    • annanäänenjapuhun

      Nauti sinäkin Perussuomalaisuudesta. Minäkin nyt yksin kotona sohvalla istuen nautin. Tämä on ilmainen nautinto. Äänen antaminenkaan Perussuomalaisille ei maksa mitään ja puhekyky säilyy.

    • enkepuloimitään

      Miksihän kepu Sipilän mainos on laitettu tähän Perussuomalaiset ketjuun ja oikein kuvan kanssa. Kepulointiako

    • olenperussuomalainen

      Olen Perussuomalainen

    • tyytyytyväinen

      Tulkaa tekin tyytyväisiksi

    • ParasPuolue

      Äänestämme TIETENKIN Perussuomalaisia!

    • psehdoittaparas

      Äidinmaidosta sain kokoomuslaisen, isältä keskustalaisen kasvatuksen. Politiikkaa ei juuri puhuttu mutta köyhyydessä elettiin ja Neuvostoliiton uhkailujen pelossa. Eräs keskustataustainen taiteilija sanoi minulle 30 vuotta sitten keskustan olevan " liipparipuolue" eli kiero. Nyt uskon itsekin kun olen lukenut faktaa kepusta monesta paikasta. Olen järkkymättömän varma että Perussuomalaiset on Suomelle ja suurimmalle osalle suomalaisista ehdoitta paras puolue.

    • enemmänkriittis

      Kyllä mutta enemmän pitäisi vastustaa euroa ja eu:ta

      • AlkaaTyperyysNyppiin

        Vastustamisesta tiedä, mutta meidän pitäisi taas saada järki päähän, kuten koko euroopan, että tajuaisimme ja eurooppa tajuaa, että meillä on todellakin koko maailmaa ajatellen aikamoinen eritysasema, joka edellyttää myös osaamista ja ymmärrystä meiltä.
        Tuo EU;n ymmärtämättömyys ja ylimielisyys on jo maksanut mm. Georgialle ja Ukrainalle huonot naapurisuhteet, ja mikäli tämä idiotismi jatkuu lännen osalta, se tulee maksamaan palsjon enemmän ja pidemmäksi aikaa.
        Siis meidän on alettava ollemaan Suomalaisia Suomessa, jossa Suomalaiset ajattelevat Suomen ja Suomalaisten parasta - se on myös muun lännen etu !


    • köyhäkurjaolen

      Olenkohan itsekäs mutta mikään muu puolue ei aja minun köyhän yksinäisen syrjäytyneen ihmisen etuja kuin Perussuomalaiset. Kreikkaa pönkätään vaikka minun lisäksi Suomessa on paljon muitakin avuntarvitsijoita

    • olesinäkin

      Ole sinäkin erittäin tyytyväinen Perussuomalainen !

    • onparhain

      Ihanaa olla Perussuomalainen

    • eioleparempaa

      Parempaakaan ei ole

    • miihinentyydy

      Muihin en ole edes tyytyväinen

    • olkaammeihmisiksi

      "Olen erittäin tyytyväinen Perussuomalaisiin. Äänestin jo v. 2011 Perussuomalaisia"

      Miksi olet tyytyväinen? Turhaan äänestit sinä ja 500.000 muuta suomalaista. PS petti ja antoi muille vapaat kädet viedä Suomea mahdollisimman kauas kaikesta perussuomalaisuudesta.

      Onko siis niin että vastustat perussuomalaisuutta, koska siihen suuntaan edellinen äänesi vaikutti.

      Aikuisten oikeestiPS ei ole tehnyt yhtään mitään. Johtavan oppositioopuolueen paikan antoi sovinolla paöljon pienemmälle Kepulle. Jopa vihreät ja Vasemmistoliitto sai enemmän aikaiseksi omilleen oppositiossa kuin PS, vaikka niiden kahden oppositiokausi jäi lyhyeksi.

      Oppositiopuolueen saavutukset mitataan siinä kuinka paljon muuoksia saavat hallituksen esityksiin.

      Kaikista PS:n junailemista hallituksen luottamusmittauksia jäi käteen puhdas nolla: hallitus ei niiden seurauksena muuttaneet omaa ehdostustaan piiruakaan. Syy on siinä että PS ei koskaan laatinut vaihtoehtoa. Hallituksen luottamuksen mittauttaminen oli PS:lle vain näyttelemkistä medioille. Vaalityötä.

      Sen sijaan Kepu sai omillaan hallituskysymyksillään selkeitä muutoksia hallituksen esityksiin Joka kerta. Heille tärkein oli kuntauudistus, jonka saivat lykättyä.

      Myös Sotessa Keskustalla on alusta asti ollut hyvin selkeä visio, joka hyvin pitkälle toeutui "parlamentaarisessa työryhmässä" jossa Soinin panos oli mitätön koska PS:llä ei ollut selkeää kuvaa tahtotilastaan senkään suhteen. Lapin lahja maailmalle, Mäntylä, oli Soinin kanssa edustettuna ihemttelemässä mistä muut oikein puhuvat. Tapahtuman jälkeen Soini on innkkkaastoi mainostanyut olleensa mukana parlamentaarisessa valmistelussa. Joo, mukana oli, mutta siihen se jäi.

    • ilmaistaseon

      Olkas tekin. Se on ilmaista

    • mikästäs

      Varsinkin nyt kun on tulossa superjytky

    • niinmäkin

      Olkaa tekin. Äänestäkää pyhänä Perussuomalaisia. Kiitos !

    • hyväaloit

      Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä asioista

    • exmaatiainen

      Silläkin jätin maalaisliiton . Ei kyllä ole maatakaan edes kynsien alla. Perussuomalaiset on ainut oikea yrittäjänkin puolue. Myös opiskelijoiden kantsii äänestää Perussuomalaisia, köyhänkin sillä köyhistä pitää huolen Perussuomalaiset kuka muu

    • suomenetu

      Uurnille huomenna Perussuomalaisia änestämään. Parasta Suomelle

    • jjjjjjjjjjjjl

      Fjktyyjktty

    • olentyytyv

      Niin minäkin

    • JännittävääIltaa

      Olen myös tyytyväinen ja uskon että kaikki ne 560000 suomalaista jotka äänestivät PS 2011 ovat edelleen tyytyväisiä. Neljä vuotta on rummutettu että PS hajoaisi ja jakaantuisi mutta linja on pitänyt. Ainoa puolue joka jakaantui oli vasemmistoliitto. Nyt kaikki ne jotka ovat harmitelleet että neljä vuotta sitten ei sittenkään äänestänyt Perussuomalaisia mukaan! Jopa tänäänkin iltapäivälehdet jaksavat toitottaa että Keskustan voitto olisi varma??? Jos ennakkoäänissä ero Keskustaan on esim n 4% luokkaa se ei tule riittämään. Tehdään yhdessä Soinista pääministeri ja laitetaan PS töihin. Aito muutos. Tehdään historiaa, ole mukana.

    • kiitolli

      Voi olla vain tyytyväinen ja kiitollinen

    • fcvbbfdscvjkk

      Tämä maa ei enää muulla muutu kuin Perussuomalaisella puolueella. Äänestin ps koska se on ääni vastoin nykyistä maahanmuuttoa..rahan jakamista ja eu liittovaltiota. Ääni vanhoille puolueille sen sijaan tukee vanhan katastrofiin johtaneen menon jatkumista.

    • nuortunut

      Suorastaan olen nuortunut kun Perussuomalaiset antavat toivoa. Muut ei !

    • enmuihin

      Muihin en olekaan tyytyväinen

    • oikeassasoini

      Soini on ollut aina oikeassa

    • PerusSuomalainen-05

      Kasvoin kokkariperheessä, huomasin jo varhain että minusta ei ole valkokaulusrkollisia tukemaan. Silakka Holkeri viimeisenä niittinä. Sitten tutkin ja olin vähän tuuliajolla, äänestin jopa petturipuolue kepua.

      Nyt vuosikymmeniä viisaampana olen ollut PerusSuomalainen jo 10 v.
      Tätä ihanuutta lisää.

    • perutrehtejä

      Perussuomalaisissa ei ole valeylioppilaita eikä valeprofessoreita, kuten haloskan penisukkeli.

    • HyväPersut

      Niin itsekkin olen erittäin tyytyväinen

    • kiittijo

      Tervetuloa mukaan. Itse jätin kepulit hyvissä ajoin. Äänestä huomenna Perussuomalaisia. Kiitos sinulle jo ! ! !

    • vaalitok

      Mikäs tässä. Hyvältä vaikuttaa

    • exliippari

      Isänmaallisena exkepulina, kepulaisuudrn kieroilut nähneenä olen erittäin tyytyväinen Perussuomalaisiin. Eräs kepulaisperheen poika sanoi kepulaisia liippareiksi

    • voittaamuut

      Perussuomalaiset voittaa muut sata nolla

    • eipettänyt

      Soini ei ole ainakaan tähän mennessä pettänyt äänestäjiään missään Suomelle ja suomalaisille tärkeissä asioissa ja se on kunnioitettavaa

    • Hurja_meininki

      Kuopiossa, Helsingissä ja Lahdessa melkein ruuhkaa perussuomalaisten teltoilla

    • muutosta

      Tämä liipparipuolue eli kepuli on täällä Pohjanmaalla ainakin lähes uskontoon rinnastettava asia. Sama meno jatkuisi maassa jos annat äänesi vanhoille puolueille, se olisi maan alasajo.
      Näin maatalon omaavana että myös työntekijän roolissa olleena sanoisin, äänestäkää järjen mukaan, joa haluatte oikeaa muutosta. Persut ovat isona ryhmittymänä siihen nyt oiva vaihtoehto. Tuo kansan kurjistaminen, rahojen lappaaminen koijareille sekä löysäkintaitten elättien vetäminen tänne on loputtava.

    • jjjjjjyyyyyyyy

      Olen kyllä

    • PS_On_Paras

      Perussuomalaiset on paras

    • Hiohihihihihiihh

      Et edes ymmärrä mistä kirjoitat:D

      " taataan Kreikka lainoja "

      Takauksessa ei rahaa siirrellä.Miten sellaisen rahan voi edes saada takaisin jota ei ole edes maksettu kreikalle?

      Tkaus on lupausus siitä että JOS Kreikka ei maksa lainojaan sen maksaa EU-sopimuksensa mukaisesti. SIIS rahaa EI ole vielä siirretty mihinkään suuntaa:D

      Tuo persujen tietämättömyys se jaksaa aina hämmästyttää. Soinikin vaahtoaa sellaisen rahan takaisn saannista joka on edelleen Suomen pankissa:D

    • eläkeläinen_nainen

      Eläkeläisten asiat sydäntä lähellä. Siksi perussuomalaiset saa ääneni

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe