6min 41sec DNA:n myyjä langalla

puhelinostaja

Sain myyntipuhelun DNA:sta. Sanoin koko ajan, että kiitos, ei kiitos, Ei kiinnosta. Jätän väliin tällä erää. Kiitos, mutta ei tällä kertaa. Ei kiitos.

Puhelu kesti 6min 41 sekuntia ja mitään kauppaa ei tehty. Paitsi että minä "myin" sen faktan myyjälle, että EN OLE OSTAMASSA MITÄÄN vaikka hinta olisi kuinka hyvä.

Kuka kouluttaa nämä myyjät nykyisin? Miksi myydä väkisin, kun prospekti eli potentiaali asiakas ei edes anna yhtään siimaa puhelun aikana? Ei ole helpompaa lopettaa puhelu heti, kun ekan 20 sekunnin aikana selviää, että potentiaalia asiakasta ei kiinnosta.

Tämä ei ole mikään haaste, mutta ainut asia jonka olen puhelinmyyjältä ostanut viimeisen 20 vuoden aikana on lisää nopeutta nykyiseen nettiyhteyteeni. En ole mitään muuta ostanut. En yhtään lehteä, en TV:n kanavapaketteja. Mutta onhan sekin jo paljon, jos 300:sta puhelinmyyjästä yksi saa myytyä minulle lisää nopeutta nykyiseen nettiyhteyteeni. 299 puhelinmyyjää eivät saa myytyä mitään.

Jos jotain haluan, tiedän mistä tavaraa/palveluja saa ostaa. Onko mitään järkeä ostaa yhtään mitään halvan hinnan takia? Maksan mieluummin normaalihinnan SITTEN KUN on aito tarve ko. tuotteelle tai palvelulle.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei "puhelinostaja"

      Ikävä kuulla että myyjän soitosta on jäänyt paha maku suuhun. Pyrimme kuitenkin soittamaan nykyisille asiakkaillemme ja kartoittamaan mahdollisesti muiden palveluiden tarpeen.

      DNA:lla on laaja tarjonta niin mobiililiittymistä, kuin kiinteistä laajakaistoista ja TV- sekä viihdepalveluista.

      Vaikka tavallista TV:tä ei tulisikaan katsottua, on DNA Welho MatkaTV tabletin kanssa äärimmäisen kätevä tien päällä ja miksei myös kotonakin.

      Soiton jälkeen arvokasta tietoa on toki myös se, että kaikki asiat ovat kunnossa ja asiakas on tietoinen mahdollisista tuotteista jos näille tuleekin tarvetta.


      Iiro / DNA Palvelu
      https://tuki.dna.fi

    • Putiolikingi

      HYvä myyjä... Siis myyjä ,eikä mikään esittelijä....Suomi nousee tällaisten ihmisten avulla..Kitisijät puuhun ja felineä suuhun.

    • valittajapellervo

      ihme valittaja tää kaveri onkohan se työtön tai juoppo kun on aikaa turhuuteen?

    • Miun

      puhelimessa on semmonen nappi josta painamalla loppuu epämiellyttävät yhteydenotot. Eivät soita enää uudestaan.

    • neverrrrr

      puhelimesta en tilaa koskaa mitään..puhasta kusetusta koko homma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe