Kovanen taksi

Parantunut

Niin Kovasta aina haukutaan. Niin ei ole prosentit mailman parhaat. Mutta minä koin pahan massennuksen mikä ei johtunut Kovasesta. Minä sain parasta hoitoa mitä Suomesta löytyy. Kysy seuraavalta työnantajalta mikä on sinun lääkäri. Terveyskeskus. Taksi-ammatti pitää opiskella. Minä työskentelen mielummin Kovasella kunnon kalustolla kuin prosenteilla

26

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeinmukavaa

      Oikein mukava kuulla että olet parantunut. Mukava kuulla että tyydyt 20 % pienempään palkkaan kun muualla. Olen iloinen että saat työskennellä kunnon kalustolla. Muillahan ei ole vastaavia eikä parempia. Suurta iloa tuottaa myös se että ajat paljon vuorottomana.

      • TuntipalkatTaksiin

        Aina hukassa niitten prossien kanssa


    • bvbncnjdj

      Kysy itseltäsi kävitkö oikealla lääkärillä. Ihan yleislääkäri ei riitä tuohon sinun vaivaasi. Suosittelen kallonkutistajaa. Työskentely Kovasella kertoo vakavista ongelmista.

      • rioohoi

        Kutistajalle kannattaa mennä jos Kovasella ajaa.


    • föörmanni

      Haah! Oikee asenne, ei isänniltä palkkaa saa vaatia, ettei niille vaan Tuu paha mieli kesken lomailun! Mullakin olis töitä tarjolla talkoo hengellä. Tuu kartanon edustalle kynnys matoksi, jonku Pitäs nuolla saappaat puhtaaks. ..oikeesti sun masennus toden näkösesti on vaan siirtynyt vaiheeseen "en vaan välitä niin on kaikki hyvin" ota ittees niskasta kiinni ja lopeta toi ennekuin on myöhäistä!

    • kiirelaivalle

      Otin kerran lennosta taksin Manskulla Taka-Töölön kohdalta Katajanokan Viking- terminaaliin.
      Auto sattui olemaan Kovasen musta Mersu ja ratissa keski-ikäinen nainen. Vain harvoin saan SUOMALAISESSA taksissa niin hyvää ja ystävällistä palvelua, kuin häneltä sain. Se oli erittäin ihmeellistä siksikin, että kohdalle sattuu Suomessa YSTÄVÄLLINEN NAINEN!

      Kiitos tämän naisen, olen kokeillut myöhemminkin Kovasen kyytejä, eikä minulla ole ollut moittimista - hyvä, siisti ja turvallinen kalusto ja asialliset kuskit. Asiakaspalvelussa olisi vielä hiottavaa joittenkin kuskien kohdalla. Voisivat Kovasen äijätkin otta käyttäytymisoppia tältä naiselta, vai lieneekö hänellä olleetvain ns hyvät päivät menossa-heh - tai oli saanut aamulla, joten tyytyväinen olo koko päivän!

      • joooooo

        Minäkin otin kerran Kovasen taksin lennosta. Täysin amatööri kuski joka ei tiennyt missä Haaga on. Autokin oli likainen vanha mersu ja kuski haisi pahalle. kertoi että auto on neliveto. Kiinnosti mua todella paljon.


      • eikoskaanenään

        Minäkin olen ollut Kovasen kyydissä. Tilasin hotellin vastaanotosta itselleni aamuksi taksin viemään minut lentokentälle. Aamulla minua odotti iso Sprinter joka oli tämä kuulemma tilaamani taksi. Autossa ei ollut taksin kupua eikä mittaria esillä. Ihmettelin asiaa kuljettajalle joka kertoi että kyllä tämä on taksi. Perillä hän nosti jonkun luukun takaa mittarin esiin ja rahasti pankkikorttilukijalla. Ei vastannut käsitystäni taksista. Penkkejä autossa oli varmaan 12 hengelle. Tuntui kovin oudolta istua yksin tälläisessä jätissä. Ihmettelin muutenkin matkan hintaan. Oli kalliimpi kun edellisellä kerralla samaan aikaan mennessäni kentälle kun otin taksin hotellin edestä. Kuljettaja puhui sopimushinnasta. En käytä enään tuota palvelua. Haiskahti huijaukselta.


      • hhhljppuhho

        Olin Kovasen kyydissä. Kuski oli juuri pieraissu mojovan paukun. Autossa haisi paska.


      • Uberkuski

        Kolme edellistä kommenttia todennäköisesti saman mollaajan kirjoittamia ;)


      • Ratin_takaa
        eikoskaanenään kirjoitti:

        Minäkin olen ollut Kovasen kyydissä. Tilasin hotellin vastaanotosta itselleni aamuksi taksin viemään minut lentokentälle. Aamulla minua odotti iso Sprinter joka oli tämä kuulemma tilaamani taksi. Autossa ei ollut taksin kupua eikä mittaria esillä. Ihmettelin asiaa kuljettajalle joka kertoi että kyllä tämä on taksi. Perillä hän nosti jonkun luukun takaa mittarin esiin ja rahasti pankkikorttilukijalla. Ei vastannut käsitystäni taksista. Penkkejä autossa oli varmaan 12 hengelle. Tuntui kovin oudolta istua yksin tälläisessä jätissä. Ihmettelin muutenkin matkan hintaan. Oli kalliimpi kun edellisellä kerralla samaan aikaan mennessäni kentälle kun otin taksin hotellin edestä. Kuljettaja puhui sopimushinnasta. En käytä enään tuota palvelua. Haiskahti huijaukselta.

        Juuri näinhän se Kovanen kiertää pykäliä Stadissa. Maksavat hotellin respalle siitä että tilaavat heiltä _bussin_ kun asiakas pyytää taksin. Itsekin tolpalla istunut ja ihmetellyt kun 12 tai 16 paikkainen _bussi_ tulee hotellin eteen ja kyytiin menee 1 tai 2 henkeä pari matkalaukkua. Laki jo kieltää alle 5 hengen kyydit mutta eihän sillä ole Kovasen mielestä mitään väliä. Hotelli lienee Seaside...


      • 2457864
        Uberkuski kirjoitti:

        Kolme edellistä kommenttia todennäköisesti saman mollaajan kirjoittamia ;)

        Tuskin on. Mitä laiton taksi täällä huutelee?


      • hotellinrespa
        eikoskaanenään kirjoitti:

        Minäkin olen ollut Kovasen kyydissä. Tilasin hotellin vastaanotosta itselleni aamuksi taksin viemään minut lentokentälle. Aamulla minua odotti iso Sprinter joka oli tämä kuulemma tilaamani taksi. Autossa ei ollut taksin kupua eikä mittaria esillä. Ihmettelin asiaa kuljettajalle joka kertoi että kyllä tämä on taksi. Perillä hän nosti jonkun luukun takaa mittarin esiin ja rahasti pankkikorttilukijalla. Ei vastannut käsitystäni taksista. Penkkejä autossa oli varmaan 12 hengelle. Tuntui kovin oudolta istua yksin tälläisessä jätissä. Ihmettelin muutenkin matkan hintaan. Oli kalliimpi kun edellisellä kerralla samaan aikaan mennessäni kentälle kun otin taksin hotellin edestä. Kuljettaja puhui sopimushinnasta. En käytä enään tuota palvelua. Haiskahti huijaukselta.

        Ja miksikä en tilaisi Kovaselta?? Siellä on mukava kilpailu tilaajille, jolla ahkera tilaaja voi voittaa etelän matkan. Itse respassa työskentelevänä olen ansainnut jo yhden etelän reissun.


      • KovanenAjaaSisälleAsti
        hotellinrespa kirjoitti:

        Ja miksikä en tilaisi Kovaselta?? Siellä on mukava kilpailu tilaajille, jolla ahkera tilaaja voi voittaa etelän matkan. Itse respassa työskentelevänä olen ansainnut jo yhden etelän reissun.

        Kovasen saa nykyään tilattua suoraan hotellin ruokasaliin. Tulee ikkunasta sisään.


    • Enolemassentunut

      Kyllä Kovasella täytyykin olla hyvät lääkärit, koska saahan siellä ajellessa "pahan massennuksen" johtuen pahasti jälkeenjääneistä palkoista. Olen iloinen puolestasi, että hoito auttoi. Vai auttoiko oikeasti?

      • eiautanut

        Ei ole auttanut. Ajaa edelleen ja on valunut todella syvään depressioon kun kuuli että muualla on parempaa kalustoa ja kunnon prossat.


    • 8xm

      Asiakas hotellilta huijataan linja-autokyytiin taksin sijaan.Tämä on taksiliiton mielestä varmaankin aivan laillista kun annetaan jatkua kritiikittä.Hotelleilta tilataan aivan normikyytejäkin tietyille taksifirmoille,vaikka hotellin tolpalla olisikin vuorossa auto.No,lahjonta tuntuu olevan maan tapa tälläkin alalla,muissa maissa se on rikos.Hyvä syy olla maksamatta suojelurahaa liitoille jäsenmaksun nimellä.

      • tottajokasana2

        Juurikin näin!


    • Sumpinpihistys

      Saako sieltä myös kahvipaketin ajovuoron ajaksi

    • HäivyTaiSagaKuolet

      Ja tämän ilmiön nimi on "hakusananosto"

      Eli laitetaan keskusteluhakuun joku sana, ja vastataan viesteihin josta tuo sana löytyy

      noh sitten YP päättää nostaa ne vanhat ekaksi, ja sotku on valmis.

      Voisi siis ylläpito lupua nostoista kokonaan

      • hdhdjdkslsl

        Sinähän näitä nostelet ääliö. Taas tappamassa.


      • SääOotTuruust

        Ylläpito saisi "lupua" sinusta, loppuis noi tappamiset tykkänään. Eikö sulle yksi tappo riitä?


    • Soitetaantaksille

      Mistä numerosta saa parhaan taksin ?

    • pehmeejänis6060

      o200-6o6o

      • 01000700

        Väärä vastaus oikea on 0100 0700


    • ja.pitkä.tunti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe