Seksilelu sisälläni pidempiä aikoja

salaisuuteni

Käyttääkö täällä kukaan jotain seksilelua pidempiä aikoja, arkiaskareissa, treffeillä tai jopa töissä?

Itselläni on tapana pitää pientä anustappia usein jos olen kevyellä kävelyllä tai teen kotitöitä. Töihin en ole vielä uskaltautunut se sisässäni. Se kiihottaa minua valtavasti ja olo on nopeasti niin pakottava, että on pakko joko hoidella itseni tai pyytää miestäni tekemään sen puolestani. Kostun todella märäksi nopeasti. Olen käyttänyt myös ns. dildohousuja, mutta ne eivät ole yhtä mukavat kuin pieni tappi pyllyssä. Ehkä siinä on se tuhmuustekijä kanssa.

Onko muilla täällä palstalla vastaavia kokemuksia?

13

3097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainapanettaa

      Mulla on samoin pieni tappi, jonka olen kerran ottanut töihin mukaan. Se oli niin älyttömän kiihottavaa, että otin sen pois parin tunnin päästä. Koska töistä ei tullut enää mitään =) Se on kuitenkin vähän hankala. Runkkasin kyllä hulluna vessassa.. Samoin mulla on ollut pallo pimpassa, helmet pimpassa ilman pikkareita hameen kanssa jne.

      • olis kiva olla samassa työpaikassa


      • ainapanettaa

        Eihän sitä tiedä, jos vaikka oltaiskin...


      • waitwat

        Transu ?


    • ihana nainen

    • Parinpallot

      Vaimo pitää geisha kuulia aina silloin tällöin ja se kiihottaa jopa minua miehenä.
      Monesti kun ollaan tanssimassa niin hänellä on pelkästään semmoiset irtokuulat ja kerto et jos on oikein kiihottava tanssi niin kostuu et jos ei olisi pikkaria ei vois pitää niitä sisällä. Myöskin uimahallissa uidessa ne tuntuu hänestä hyvälle. Ite miehenä kerran kokeilin anuksessa vaimon geishapalloja joissa on toiset pallot toisen sisällä ja kävellessä ne tuntu ihan jännältä ja taisi sekin tehä hyvää kun oltiin molemmat lenkillä ja tiesin et molemmilla on jotain sisällä.

      • Anonyymi

        No et varmaan oo laittanut anukseen irtokuulia.. Älkää laittako mitään, missä ei ole jokin turvaosa karkaamista ajatellen.. Tai äkkiä olette jossain päuvystyksessä nolona, et et saa pois mitä oot laittanut..


    • miekkonen31

      minä pidän silloin tällöin anustappia käydessä kaupassa, lenkkeillessä jne. koko näissä on 3-4,5 cm. kotona käytän jopa 6cm paksua tappia telkkaria katsellessa, koneella istuessa, siivoillessa jne. harkinnyt olen pumpattavaa tappia, mutta vielä ei ole sitä tullut hommattua. jotenkin niin kiimainen olo sen ollessa pepussa ja myös tyttöystäväni tykkää :)

    • lissucd

      Tulee useinkin pidettyä tanssihousuja .. ulkonaliikkuessa ..töissä..tansseissakin.. ja tietenkin kotona ..

      • hiostaako

        Ajatus on miellyttävä, mutta eivätkö ne ole kovin hiostavat?


    • neilikkapillu

      Minä laitoin kauppareissulle vibraattoorin jossa klitoriskiihotin sisääni. työnsin sen sisään, kiihotin paikalleen ja tiukat pikkuhousut päälle ja pysyi sisällä. housut päälle ja kauppaan. en olisi uskonut kuinka monta orgasmia peräkkäin voi alkaa tuntua jo fyysisenä kipuna ja pahalta mutta eipä sitä voinut ihmisten ilmoilla pois ottaa..itku meinas tulla kun en kaupan kassalla tiennyt kuinka pain olla ja kaikki varmasti arvasivat,

    • Anustappi on paikoillaan monta kertaa viikossa duunissa, joustavaa kullirengasta käytän aina. Kun lähden ulos laitan sellaisen hopeisen paksun kullirenkaan ja sellaiset munasuojakuppistringit. Pullottaa hienosti ja kalu ei mee lahkeeseen sykkimään.

    • remotekontroll

      Laitoin kauko-ohjattavan värisevän kuulan pilluuni ja vaippahousut päälle ja läksin kauppareissulle. Kauko-ohjaimen jätin kotiin. Oivoi, etten pahemmin sano! Voi olla, että kassajonossa katselivat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe