Munuaissyöpä

Jotakinoppinut

Keski-ikäisen miehen lyhyt sairauskertomus:

Tasan vuosi sitten kävin muissa asioissa paikallisessa sairaalassa. Ultrassa löytyi kasvain vasemmasta munuaisesta. Uudestaan sairaalaan; magneettikuvaus...ei varmuutta mikä kasvain kyseessä.
Seuraavaksi ohutneulabiobsia...vastaus viipyi, kunnes tuli; näyte ei riittävä.
Ohutneulabiobsiaa ottanut lääkäri epäili kyseessä olevan veren täyttämän kystan.
Lähete alueelliseen keskussairaalaan paksuneulabiobsiaan. Kaksi neulanäytettä ja odottelun jälkeen tuttu vastaus: näyte ei riittävä....
Uusi lähete alueella sijaitsevaan kolmanteen sairaalaan tietokonekuvaukseen.
Ei tietoa, mikä kasvain, muutoin näytti sisälmykset normaaleilta/kasvainvapailta.
Tämä viimeksi mainittu kuvaus oli elo-syyskuun vaihteessa.

Ja luonnollisesti verikokeita verikokeiden perään koko prosessin ajan

Keskussairaalasta soitettiin; otettaisiinko uusi biobsia? Kieltäydyin, halusin lähetteen tähystysleikkaukseen yliopistolliseen sairaalaan. Lääkäri samaa mieltä, parempi, että leikataan pois.

Niinpä minulle tehtiin munuaisen osapoisto tähystysleikkauksena, jossa kasvaimen lisäksi poistettiin osa ympäröivää kudosta. Kasvaimen läpimitta oli ainoastaan 1,6 cm (ultrassa veikattiin 2,3 cm).

Aikaa havaitsemisesta leikkaukseen oli mennyt yli 7 kuukautta.

Leikkauksesta kului vajaa 2 kuukautta, kun vastaus tuli; avasin kirjekuoren itsenäisyyspäivän iltana. Kirjeessä ilmoitettiin tylysti: kyseessä syöpä, Furmanin gradus III. Siis ärhäkkä munuaissyöpä. Syöpäsoluja löytyi resektio, eli leikkauspinnalta, ts. syöpää ei oltu saatu pois.

Tässä vaiheessa havaitsemisesta kulunut lähes päivälleen 9 kuukautta....onhan siinä ollut syövällä aikaa levitä......

Aikaistettu vastaanotto aatonaattona -14. Koko vartalon tietokonekuvaus. Tulos; ei etäpesäkkeitä!

Uusi leikkaus tammikuussa 2015 samaisessa yliopistollisessa. Vastaus tuli tänään: munuainen vapaa muunnoksista ja syöpäsoluista! Jatkotoimenpiteitä ei tarvita. Kontrollikäyntejä tulee olemaan, ensimmäinen kolmen kuukauden päästä.

Nyt näyttää hyvältä, ja osaan arvostaa elämää. Olen kiitollinen hoidoista, jotka tuottivat toivotun tuloksen. Kiitollinen siitä, että syöpä ei levinnyt viivytyksistä huolimatta.

Nyt vatsassa tähystysleikkausreikien lisäksi pitkä arpi, mutta mitä väliä; olen hengissä. Kiitos Jumalalle!

Nyt ymmärrän jotakin siitä, mitä on elää epätietoisuudessa. Voimia kaikille teille, joilla on syöpä. Samoin läheisille. Elämämme on joka tapauksessa Korkeimman kädessä. Jos olemme uskossa Kristukseen, nin "elimmepä tai kuolimmepa, niin olemme Herran omat".

Voimia, ja hyviä päiviä!

10

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikähäon

      kiitos viestistäsi. odotan itse tutkimuksiin pääsyä pelko mielessäni. Ainut turva on minullakin Jumala ja se onkin paras tässä hädässä. uskon että Hän voi parantaa ja vaikka en tästä selviäsi niin on tieto siitä että parempaan paikkaan olen menossa. On silti tulevaisuus ja toivo. Ihmisenä tietysti olen huolissani lapsesta mutta siinäkin turvaan Jumalan huolenpitoon enkä siis ole aivan lohduton. Joskus täältä on lähdettävä mutta mielelläänhän sitä eläisi

      • Jotakinoppinut

        Mikä meininki? Joko olet käynyt tutkimuksissa?


      • Tuomaskuusela

        Jumala auttaa niitä, jotka ENSIN auttavat itseään! Ota kohtalosi näin ENSIKSI omiin käsiisi ja ala tehdä myös asioille jotain!

        https://www.youtube.com/watch?v=KnEQFno794s

        https://www.youtube.com/watch?v=Yl8Y8I_TsjI

        https://www.youtube.com/watch?v=gHnO02G3qww


        Huom! Kaikki jotka ottavat näitä luontaishoitoja EIVÄT parane! Silti se on hyvä paikka aloittaa RUKOILUN KANSSA!


        Suoraan sanoen...Jumala ei halua antaa kunniaa yhdellekään yksittäiselle tiedemies nörtille siitä, että hän löysi parantavan rohdon syöpään, eivätkä tämän maailman tohtorit yksinkertaisesti halua antaa kunniaa Jumalalle siitä, että hän antoi ihmiselle parannuskeinon Eedenin puutarhassa KAIKKIIN maailman sairauksiin!

        http://magneettimedia.com/10-syopasoluja-tuhoavaa-terveysruokaa


        Siksi nämä kaksi ovat toisiaan vastaan käytännössä TOTAALI SODASSA!


        Tämän maaiman lääkärit haluavat kyllä parantaa sinut, kunhan se tapahtuu heidän
        PATENTTILÄÄKKEILLÄÄN! Näin yläkerran herralle ei käytännössä tarvitse antaa kunniaa MISTÄÄN, ja voivat omahyväisesti myhäillä;mitään Jumalaa ei ole, sinäkin kehityit negroidiapinasta jossain Tansasian savannilla noin 1.5 miljoonaa vuotta sitten!

        https://www.youtube.com/watch?v=uIGUHZ_s7kw


        Ne jotka vänkäävät vastaan (liian hyvin) huomaavat pian olevansa "ongelmissa" lain kanssa!

        https://www.youtube.com/watch?v=PPud6V6DOxM


        Näin toimii tämän maailman lääketiede ja systeemi. Luontaishoidot auttavat, mutta viimekädessä JEESUS PELASTAA! Tämä on kaikille hyvä pitää mielessä!

        http://ndestories.org/wp-content/uploads/2013/06/howard-storm-jesus.jpg


        Hyvää päivänjatkoa vaan, pääsiäisestä toipumista ja Jumalan siunausta kaikille!


      • Tuomaskuusela

        Unohdin muuten mainita, että Jumala on pannut myös ilmakehään mielenkiintoisen kaasun, nimittäin Hapen, josta otsooni myös pitkälle koostuu! Otsoniterapian hyödyistä lisää tällä sivustolla!

        http://www.otsoniterapia.fi


        Muistan rukoilla puolestasi!


    • Mitä vitun helvettiä! Jumalaa viitsita paskahousu kiittää, vaikka lääkeTIEDE sinut tällä kertaa pelasti. Uskovaiset pitäisi viedä puuseen taakse ja lopettaa epäinhimillisinä yhteiskunnan vihollisina!

      Missä oli sun usko, kun menit maalliseen hoitoon? Ei rukoiltu syöpäsairaana jumalalta parannusta, vaan lääkäriaikaa vaadit. Vitun noloa.

      • Jotakinoppinut

        Kiroilua, nimittelyä, uhkailua jne. huomaan kyllä, mikä henki sinussa vaikuttaa.
        En koe olevani paskahousu, teen tarpeeni normaalisti vessaan, en housuihini.
        Kuka on yhteiskunnan vihollinen? Juurihan kirjoitit uskovien murhaamisesta;
        sinä itse olet epäinhimillinen.

        Ei uskoni mihinkään ollut kadonnut, kun menin maalliseen hoitoon. Jumala on antanut mahdollisuuden parantua tätäkin kautta. Onhan Hän antanut lääketieteen kehittyä, ja viisautta ihmisille. Kenelle enemmän, ja kenelle vähemmän.

        Toki olen rukoillut Jumalalta parantumista ja terveyttä. Hän näki hyväksi toimia kohdallani näin. Mikä minä olen arvoimaan Hänen tekemisiään; Hän on Herra, ja tekee kuten tahtoo.

        En siis koe minkäänlaita noloutta asiassa,miksi kokisin? Pyysin Jumalalta apua, ja Hän sen minulle antoi. Kiitos Jumalalle!

        Noloa on sen sijaan kirjoituksesi, alusta loppuun. Muista; pilkkaajalle on Hänkin pilkallinen. Mutta joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon Jumalan edessä, ottamalla Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanaan.


      • Jotakinopinut

        No tuotahan toitotat palstalla kuin palstalla. Kuvitteletko että uskovat, saatikka Jumala alistuisivat kyseiseen "testiisi". Ketä hyödyttää moinen; on oikeitakin rukouksen kohteita.


      • Jotakinopinut kirjoitti:

        No tuotahan toitotat palstalla kuin palstalla. Kuvitteletko että uskovat, saatikka Jumala alistuisivat kyseiseen "testiisi". Ketä hyödyttää moinen; on oikeitakin rukouksen kohteita.

        Olen aloittanut tonnin painoisesta teräskappaleesta, sitten tarjonnut naisten kuulaa ja nyt kahden euron kolikkoa.

        Jokainen osallistumatta jättäminen on uskon heikkouden osoitus ja sen verran järki lukijan mielessä vielä pilkottaa, että tietää tuloksen etukäteen. Jumalaa, olipa se mikä tahansa, rukoilemalla ei saa minkäänlaista tulosta aikaiseksi koskaan.

        On muuten huomattava,mettä kenenkään usko ei tähän mennessä ole ollut niin vahva, että olisi uskaltanut ilmoitautua. Heikkoja olette uskossanne ja olematon on teidän jumalanne.


    • eräskinhoitaja

      Hienoa että ap on kunnossa. Oliko sinulla oireita selässä.kyljissä? Syöpä monesti kehittyy vuosien jopa vuosikymmenten kuluessa että siinä pari kuukatta suuntaan tai toiseen vaikuta,Tsemmpiä sinulle!

      • Jotakinoppinut

        Kiitokset! Leviäminen tietysti riippuvainen syövästä; vähemmän ärhäköitä ja ärhäköitä. Pidän kuitenkin 7 kuukautta kohtuullisen pitkänä aikana.
        Kasvain löytyi ns. "sattumalöydöksenä", minkäänlaisia oireita ei ollut.
        Ei tuntemuksia, kipuja, ruokahalu ja paino normaalit jne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe